eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ko³oPoprawa cyberbezpieczeñstwa w Gminie Ko³o.



Og³oszenie z dnia 2024-10-21

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Poprawa cyberbezpieczeñstwa w Gminie Ko³o.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Ko³o

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311620868

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Sienkiewicza 23

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Ko³o

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-600

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniñski

1.5.7.) Numer telefonu: 632407003

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminakolo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.gminakolo.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa cyberbezpieczeñstwa w Gminie Ko³o.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-bad2807f-b1de-44af-8ed9-715858f4c7c9

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00555902

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-10-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00011358/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.1 Poprawa cyberbezpieczeñstwa w Gminie Ko³o

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy (FERC)

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_kolo

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_kolo

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, w tym sk³adanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy zamawiaj±cym a wykonawc±, z uwzglêdnieniem wyj±tków okre¶lonych w ustawie Pzp., odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej za po¶rednictwem Platformy dostêpnej na stronie profilu nabywcy

https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_kolo

2. Przez ¶rodki komunikacji elektronicznej rozumie siê ¶rodki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn± (Dz.U. z 2020 r., poz. 344).
3. W zakresie pytañ technicznych zwi±zanych z dzia³aniem systemu prosi siê o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl pod numer (22) 1010202, cwk@platformazakupowa.pl.
4. Zamawiaj±cy bêdzie przekazywa³ wykonawcom informacje za po¶rednictwem https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_kolo informacje dotycz±ce odpowiedzi na pytania, zmiany SWZ, zmiany terminu sk³adania i otwarcia ofert Zamawiaj±cy bêdzie zamieszcza³ na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, bêdzie przekazywana za po¶rednictwem https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_kolo do konkretnego wykonawcy.
5. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowi±zek sprawdzania komunikatów i wiadomo¶ci bezpo¶rednio na https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_kolo przes³anych przez zamawiaj±cego, gdy¿ system powiadomieñ mo¿e ulec awarii lub powiadomienie mo¿e trafiæ do folderu SPAM.
6. Zawiadomienia, o¶wiadczenia, wnioski lub informacje sk³adane s± przez Wykonawcê za po¶rednictwem Formularza do komunikacji jako za³±czniki poprzez Platformê, dostêpn± pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_kolo
7. Za datê przekazania o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich dorêczenia za po¶rednictwem formularza zamieszczonego na stronie https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_kolo, w zak³adce dedykowanej postêpowaniu.
8. Zamawiaj±cy informuje, ¿e posiadanie konta na Platformie jest dobrowolne, a z³o¿enie oferty w przetargu jest mo¿liwe bez posiadania konta. Na stronie Platformy znajduje siê Instrukcja dla Wykonawców zawieraj±ca: informacje ogólne, informacje dot. sposobu i formy z³o¿enia oferty oraz sposobu komunikowania siê Zamawiaj±cego z Wykonawcami (nie dotyczy sk³adania ofert).
9. Zamawiaj±cy informuje, ¿e instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotycz±ce w szczególno¶ci logowania, sk³adania wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, sk³adania ofert oraz innych czynno¶ci podejmowanych platformazakupowa.pl znajduj± siê w zak³adce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
cd. rozdzia³ VIII SWZ.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1. Administratorem danych osobowych Wykonawcy (bêd±cego osob± fizyczn±) jest Gmina Ko³o, ul. Sienkiewicza 23, 62-600 Ko³o dane kontaktowe Zamawiaj±cego; inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Ko³o Inspektor Ochrony Danych: adres mail: informatyk@gminakolo.pl.
2. dane osobowe Wykonawcy przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.

„Poprawa cyberbezpieczeñstwa w Gminie Ko³o”

Postêpowanie prowadzone w trybie podstawowym.
3. odbiorcami danych osobowych Wykonawcy bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy p.z.p.
4. Dane osobowe Wykonawcy bêd± przechowywane przez okres, który wyznaczony zostanie przede wszystkim na podstawie rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie dzia³ania archiwów zak³adowych, chyba ¿e przepisy szczególne stanowi± inaczej;
5. obowi±zek podania przez Wykonawcê danych osobowych bezpo¶rednio Wykonawcy dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy p.z.p., zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy p.z.p.;
6. w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
7. Wykonawca posiada:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Wykonawcy dotycz±cych;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych Wykonawcy*;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, ¿e przetwarzanie danych osobowych dotycz±cych Wykonawcy narusza przepisy RODO;
8. Wykonawcy nie przys³uguje:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SZ.271.6.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 423088,13 PLN

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa urz±dzeñ i oprogramowania w zakresie szczegó³owo opisanym w Za³±czniku nr 1 do SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 48820000-2 - Serwery

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30233000-1 - Urz±dzenia do przechowywania i odczytu danych

32420000-3 - Urz±dzenia sieciowe

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

48219700-3 - Pakiety oprogramowania do serwera komunikacyjnego

48620000-0 - Systemy operacyjne

72263000-6 - Us³ugi wdra¿ania oprogramowania

72265000-0 - Us³ugi konfiguracji oprogramowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wed³ug okre¶lonych w SWZ kryteriów oceny ofert, dla ofert które nie podlegaj± odrzuceniu

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rêkojmi serwerów, macierzy, systemu do wykonywania kopii zapasowych

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa:
Wykonawca musi wykazaæ siê wiedz± i do¶wiadczeniem polegaj±cymi na wykonaniu (zakoñczeniu) w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie co najmniej 3 dostaw serwerów z wdro¿eniem, konfiguracj± i monta¿em na kwotê przynajmniej 200 000,00 z³ brutto

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

1. Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia nastêpuj±cych przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
1.1 Karty katalogowe/konfiguracje dostarczanych urz±dzeñ i oprogramowania potwierdzaj±ce spe³nienie parametrów technicznych.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:

Karty katalogowe/konfiguracje dostarczanych urz±dzeñ i oprogramowania potwierdzaj±ce spe³nienie parametrów technicznych.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Wykonawca jest zobowi±zany wnie¶æ wadium .
2. Zamawiaj±cy wymaga wniesienia wadium w wysoko¶ci 3 000,00 z³ ( s³ownie: trzy tysi±ce z³otych)
3. Wadium nale¿y wnie¶æ do up³ywu terminu sk³adania ofert oznaczonego dat± i godzin±. Niewniesienie wadium do up³ywu wyznaczonego terminu (oznaczonego dat± i godzin±) skutkuje odrzuceniem oferty.
4. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach: pieni±dzu; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci.
Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na rachunek PL - nr rachunku: 56 1090 1203 0000 0000 2000 1993
Tytu³ przelewu winien umo¿liwiæ identyfikacjê postêpowania, którego dotyczy wadium oraz okre¶laæ podmiot w którego imieniu jest wp³acane – w przypadku je¶li przelewu nie dokonuje Wykonawca sk³adaj±cy ofertê. Celem w³a¶ciwej identyfikacji wp³aty z tytu³u wadium powinny zawieraæ w tytule przelewu znak sprawy postêpowania.
5. Za skuteczne wniesienie wadium w pieni±dzu rozumie siê gdy w wyznaczonym terminie, tj. do up³ywu terminu sk³adania ofert (oznaczonego dat± i godzin±) nast±pi uznanie kwoty wadium na rachunku bankowym wskazanym powy¿ej.
6. Wadium w innej formie ni¿ pieni±dz nale¿y z³o¿yæ wraz z ofert± w oryginale w postaci elektronicznej.
7. Gwarancja/porêczenie musi byæ podpisana przez przedstawiciela Gwaranta. Wadium w formie porêczenia lub gwarancji musi obejmowaæ ca³y okres zwi±zania ofert±, a beneficjentem takich dokumentów musi byæ Zamawiaj±cy. Z tre¶ci gwarancji /porêczenia winno wynikaæ bezwarunkowe i nieodwo³alne zobowi±zanie Gwaranta do wyp³aty Zamawiaj±cemu, na jego pierwsze ¿±danie, pe³nej kwoty wadium we wszystkich okoliczno¶ciach okre¶lonych w art. 98 ust. 6 Pzp.
8. Zasady zwrotu i zatrzymania wadium okre¶la art. 98 Pzp.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

6. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia.
6.1. W przypadku sk³adania oferty wspólnej przez kilku wykonawców, ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia musi z³o¿yæ dokumenty i o¶wiadczenia wskazane w Rozdziale VI pkt 2.1. Pozosta³e dokumenty bêd± traktowane jako wspólne.
6.2. Wykonawcy ubiegaj±cy siê wspólnie o udzielenie zamówienia musz± ustanowiæ pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy. Do OFERTY nale¿y do³±czyæ stosowne pe³nomocnictwo w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobê lub osoby upowa¿nione do sk³adania o¶wiadczeñ woli ka¿dego z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
6.3. Wykonawcy ubiegaj±cy siê wspólnie o udzielenie zamówienia ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za niewykonanie lub nienale¿yte wykonanie zamówienia, okre¶lon± w art. 366 Kodeksu cywilnego.
6.4. Wszelka korespondencja bêdzie prowadzona wy³±cznie z pe³nomocnikiem.
6.5. W formularzu OFERTA w miejscu „nazwa i adres wykonawcy” nale¿y wpisaæ dane dotycz±ce wszystkich podmiotów wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienie, a nie tylko pe³nomocnika.
6.6. Zamawiaj±cy nie zastrzega obowi±zku osobistego wykonania przez poszczególnych wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia kluczowych zadañ.
6.7. Przed podpisaniem umowy od Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o zamówienie publiczne, których oferta zosta³a wybrana Zamawiaj±cy bêdzie ¿±daæ umowy reguluj±cej ich wspó³pracê.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiaj±cy dokona zmian umowy w nastêpuj±cych przypadkach:
1) nast±pi zmiana powszechnie obowi±zuj±cych przepisów w zakresie dotycz±cym: zmian prawa podatkowego, w tym stawek podatku, uPzp, ustawa z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych. Zmiana regulacji okre¶lonych w zdaniu poprzednim musi wywieraæ bezpo¶redni wp³yw na realizacjê przedmiotu umowy i mo¿e prowadziæ do modyfikacji wy³±cznie tych zapisów umowy, do których siê odnosi; zmiana nie mo¿e prowadziæ do wyd³u¿enia terminu obowi±zywania umowy;
2) konieczno¶æ wprowadzenia zmian bêdzie nastêpstwem zmian organizacyjnych po stronie Zamawiaj±cego, w tym w szczególno¶ci w jego strukturze organizacyjnej, o ile zmiana ta bêdzie mia³a bezpo¶redni wp³yw na realizacjê przedmiotu umowy; wówczas mo¿liwe jest dokonanie modyfikacji umowy w stopniu pozwalaj±cym na dostosowanie jej zapisów do zmian organizacyjnych;
3) powsta³a mo¿liwo¶æ zastosowania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiaj±cego rozwi±zañ technicznych od istniej±cych w chwili zawarcia umowy, o ile nie zwiêkszy to kwoty wynagrodzenia;
4) wynikn± rozbie¿no¶ci lub niejasno¶ci w rozumieniu pojêæ u¿ytych w umowie i za³±cznikach, których nie mo¿na usun±æ w inny sposób, a zmiana bêdzie umo¿liwiaæ usuniêcie rozbie¿no¶ci i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony.
2. Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê wysoko¶ci wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany:
1) stawki podatku od towarów i us³ug oraz podatku akcyzowego,
3. Wszelkie zmiany umowy wymagaj± formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci, za wyj±tkiem zmiany, o której mowa w §9 ust. 3.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-10-29 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_kolo

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-10-29 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-11-27

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.