eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin"Modernizacja instalacji elektrycznej 0,4kV-powi±zanie po stronie 0,4kV rozdzielnic stacji transformatorowych nr 30064 TR1 i TR2 na terenie ZOO w Sianowie przy ulicy £ubuszan 80".



Og³oszenie z dnia 2024-10-21


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Modernizacja instalacji elektrycznej 0,4kV–powi±zanie po stronie 0,4kV rozdzielnic stacji transformatorowych nr 30064 TR1 i TR2 na terenie ZOO w Sianowie przy ulicy £ubuszan 80”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Przedsiêbiorstwo Gospodarki Komunalnej Spó³ka z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330253984

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Komunalna 5

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Koszalin

1.5.3.) Kod pocztowy: 75-724

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliñski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pgk@pgkkoszalin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.pgkkoszalin.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Modernizacja instalacji elektrycznej 0,4kV–powi±zanie po stronie 0,4kV rozdzielnic stacji transformatorowych nr 30064 TR1 i TR2 na terenie ZOO w Sianowie przy ulicy £ubuszan 80”.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-57fa9d52-eb71-4fd9-ab39-1e99bb13353c

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00555905

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-10-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1001815

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W przedmiotowym postêpowaniu komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym a
Wykonawcami, w szczególno¶ci sk³adanie o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz przekazywanie informacji odbywa siê przy
u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej za po¶rednictwem strony https://platformazakupowa.pl/transakcja/1001815 zwanej dalej
Platform±. Wykonawcy winni zapoznaæ siê z regulaminem Platformy, znajduj±cym siê na stronie
https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin, oraz Instrukcjami dla Wykonawców: link: https://platformazakupowa.pl/strona/45-
instrukcje , w którym zawarto wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych,
elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, w tym sk³adanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawc±, z uwzglêdnieniem wyj±tków okre¶lonych w ustawie Pzp, odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków
komunikacji elektronicznej. Przez ¶rodki komunikacji elektronicznej rozumie siê ¶rodki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 roku o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn±. Ofertê, o¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowe ¶rodki dowodowe, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby w tym o¶wiadczenie sk³adane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy PZP, przedmiotowe ¶rodki dowodowe, pe³nomocnictwo sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w
formatach danych okre¶lonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (Dz. U. z 2023 r., poz. 57 z pó¼n. zm.), z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych. Ofertê, a tak¿e o¶wiadczenie o jakim mowa w pkt 8.1 sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Na podstawie art. 13 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku (RODO) uprzejmie informujemy, ¿e:
1) Administratorem danych osobowych przetwarzanych w Przedsiêbiorstwie jest Przedsiêbiorstwo Gospodarki Komunalnej Spó³ka z o.o. 2) Dok³adne informacje dotycz±ce zasad przetwarzania danych osobowych znajduj± siê na stronie BIP Przedsiêbiorstwa Gospodarki Komunalnej pod adresem: http://pgk.koszalin.ibip.pl/public/?id=216428
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1320 ), dalej „ustawa Pzp”;
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Ustawy PZP przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych
jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp; 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany;8) posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9) nie przys³uguje Pani/Panu:− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;10) Pani/Pana dane osobowe nie bêd± przekazywane do pañstw trzecich lub organizacji miêdzynarodowych.____________________
* Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników.** Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): patrz punkt 3 15.)

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 50/AP/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Modernizacja instalacji elektrycznej 0,4kV – powi±zanie po stronie 0,4kV rozdzielnic stacji transformatorowych nr 30064 TR1 i TR2 na terenie Zak³adu Odzysku Odpadów w Sianowie przy ulicy £ubuszan 80.
2. Zakres rzeczowy robót obejmuje:Przedmiot zamówienia obejmuje modernizacjê instalacji elektrycznej 0,4kV – powi±zanie po stronie 0,4kV rozdzielnic stacji transformatorowych nr 30064 TR1 i TR2 na terenie Zak³adu Odzysku Odpadów w Sianowie przy ulicy £ubuszan 80.
Zakres robót obejmuje modernizacjê rozdzielnic RNT w stacjach stacji transformatorowych nr 30064 TR1 i TR2 oraz wykonanie powi±zania kablowego 0,4kV.Powi±zanie rozdzielnic 0,4kV stacji transformatorowych TR1 i TR2 nale¿y wykonaæ w wykorzystaniem istniej±cej na terenie Z.O.O. Sianów kanalizacji kablowej.Z rozdzielnicy 0,4kV RNT1 kontenerowej stacji transformatorowej TR1 nale¿y u³o¿yæ kable 4xYAKXS 1x240mm2 do studni kablowej nr 3-15 i dalej do rozdzielnicy 0,4kV RNT2 kontenerowej stacji transformatorowej TR2 zgodnie w Projektem Wykonawczym.
Po wykonaniu prac monta¿owych nale¿y przeprowadziæ pomiary pomonta¿owe. Miejsce realizacji – Zak³ad Odzysku Odpadów, ul. £ubuszan 80, Sianów, dzia³ki numer 99/2; 100; 101 obrêb 004 m. Sianów.
Szczegó³owy zakres robót okre¶lony jest w Projekcie Wykonawczym oraz Kosztorysie Ofertowym dla modernizacji instalacji elektrycznej 0,4kV – powi±zanie po stronie 0,4kV rozdzielnic stacji transformatorowych nr 30064 TR1 i TR2 na terenie Zak³adu Odzysku Odpadów w Sianowie przy ulicy £ubuszan 80 stanowi±cych za³±czniki do SWZ.Opis i zakres przedmiotu zamówienia zawarty zosta³ w Rozdziale II SWZ „ Opis Przedmiotu Zamówienia.” Szczegó³owy zakres robót okre¶lony jest w Projekcie Wykonawczym oraz Kosztorysie Ofertowym dla modernizacji instalacji elektrycznej 0,4kV – powi±zanie po stronie 0,4kV rozdzielnic stacji transformatorowych nr 30064 TR1 i TR2 na terenie Zak³adu Odzysku Odpadów w Sianowie przy ulicy £ubuszan 80 stanowi±cych za³±czniki do SWZ.
Wykonawca mo¿e zastosowaæ urz±dzenia i materia³y innego producenta o parametrach nie gorszych ni¿ projektowane. Wszêdzie, gdzie w opisie przedmiotu zamówienia Zamawiaj±cy wskazuje znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, ¼ród³a lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub us³ugi dostarczane przez konkretnego Wykonawcê – Zamawiaj±cy zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy PZP, dopuszcza oferowanie rozwi±zañ równowa¿nych.
Wykonawca, który powo³a siê na rozwi±zania równowa¿ne do opisanych przez Zamawiaj±cego, jest zobowi±zany wskazaæ w Formularzu ofertowym rozwi±zania przyjête do wyceny
i zastosowania przy realizacji zamówienia oraz wykazaæ przy u¿yciu dowolnych przedmiotowych ¶rodków dowodowych (z³o¿onych wraz z ofert±), ¿e zaproponowane przez niego rozwi±zania równowa¿ne spe³niaj± wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego.
Niewykazanie równowa¿no¶ci skutkowaæ bêdzie odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo wyst±pienia do autora dokumentacji projektowej o opiniê na temat oferowanych materia³ów lub urz±dzeñ. Opinia ta mo¿e stanowiæ podstawê do podjêcia przez zamawiaj±cego decyzji o przyjêciu materia³ów lub urz±dzeñ równowa¿nych albo odrzuceniu oferty z powodu braku równowa¿no¶ci.
W przypadku, gdy Wykonawca nie z³o¿y w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych równowa¿nych materia³ów lub urz±dzeñ lub rozwi±zañ, to rozumie siê przez to, ¿e do kalkulacji ceny oferty i wykonania przedmiotu zamówienia ujêto materia³y i urz±dzenia zaproponowane
w opisie przedmiotu zamówienia.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-16

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami: A - Cena (najkorzystniejsza) - 85 pkt.
Cena oferty najni¿ej skalkulowanej
Liczba punktów w kryterium „cena” = ------------------------------------------------------ x 85
Cena oferty ocenianej

Liczba punktów w kryterium „Cena” zostanie wyliczona wg. powy¿szego wzoru. W kryterium „Cena” najwy¿sz± liczbê punktów otrzyma oferta niepodlegaj±ca odrzuceniu z najni¿sz± cen±.B - Przed³u¿enie okresu gwarancji i rêkojmi– 15pkt,przy czym przed³u¿enie gwarancji i rêkojmi powy¿ej wymaganego 2 letniego okresu gwarancji i rêkojmi przedstawia siê wedle oceny poni¿ej:• o 1 rok – 1pkt• o 2 lata – 5pkt
• o 3 lata – 10pkt• o 4 lata i wiêcej – 15pkt
Za kryterium przed³u¿enie okresu gwarancji i rêkojmi Wykonawca mo¿e uzyskaæ max.15 pkt.
W kryterium przed³u¿enie okresu gwarancji i rêkojmi najwy¿sz± liczbê punktów otrzyma oferta nie podlegaj±ca odrzuceniu, w której Wykonawca zaoferuje przed³u¿enie d³ugo¶ci okresu gwarancji
i rêkojmi o 4 i wiêcej lat. Za ofertê najkorzystniejsz± uznana zostanie oferta, która nie podlega odrzuceniu oraz która po zsumowaniu punktów przyznanych przez poszczególnych cz³onków komisji za poszczególne kryteria oceny ofert uzyska najwiêksz± ilo¶æ punktów.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 85

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Przed³u¿enie okresu gwarancji i rêkojmi

4.3.6.) Waga: 15

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy:
1) nie podlegaj± wykluczeniu; 2) spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu okre¶lone przez Zamawiaj±cego w og³oszeniu o zamówieniu i niniejszej SWZ.
6.2. Zamawiaj±cy wymaga wykazania przez Wykonawcê spe³nienia warunku okre¶lonego w art. 112 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp dotycz±cego zdolno¶ci technicznej i zawodowej, a) Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli wykonawca wyka¿e, ¿e: wykona³ w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy — w tym okresie roboty budowlane odpowiadaj±ce swoim rodzajem i warto¶ci± robotom stanowi±cym przedmiot zamówienia, tj. wykona³ co najmniej jedn± robotê polegaj±c± na budowie elektroenergetycznych linii kablowych o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 100.000,00z³ netto. Zamawiaj±cy uzna ten warunek za spe³niony je¿eli Wykonawca dostarczy dowody potwierdzaj±ce wykonanie co najmniej jednej roboty polegaj±cej na budowie elektroenergetycznych linii kablowych o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 100.000,00z³ netto. Zamawiaj±cy uzna ten warunek za spe³niony je¿eli Wykonawca dostarczy dowody potwierdzaj±ce prawid³owe wykonanie w/w robót wraz z informacj± okre¶laj±c±, czy roboty wymienione przez Wykonawcê w O¶wiadczeniu, zosta³y wykonane nale¿ycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone – za³±cznik nr 6 - „Wykaz wykonanych robót”. UWAGA ! Dowodami, o których mowa powy¿ej, s±: referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów -inne odpowiednie dokumenty.
b) dysponuje co najmniej 1 osob±, pe³ni±c± funkcje kierownika budowy.
Wymagane kwalifikacje: - wykszta³cenie co najmniej ¶rednie techniczne, posiadaj±cy uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeñ – 1 osoba (warunek odpis uprawnieñ budowlanych),- wymagane do¶wiadczenie zawodowe na stanowisku kierownika budowy, kierownika robót – min. 2 lata (warunek-o¶wiadczenie z podaniem firm, w których pe³ni³ funkcje kierownika budowy).
Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami - z³o¿ony na formularzu zgodnym ze wzorem zawartym w Specyfikacji Warunków Zamówienia - za³±cznik nr 7 do SWZ - „Wykaz osób”.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Podmiotowe ¶rodki dowodowe wymagane od wykonawcy, o których mowa zosta³y okre¶lone w rozdziale I SWZ " Instrukcja dla Wykonawców w punkcie
8.A. 8.A.1.O¶wiadczenie Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 roku o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub
wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej - Za³±cznik nr 3 do SWZ; 8.A.2. O¶wiadczenie sk³adane na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego - Za³±cznik nr 4 do SWZ;8.A.3. O¶wiadczenie dotycz±ce zakazu udzia³u rosyjskich podmiotów w zamówieniach publicznych dotycz±ce ¶rodków
ograniczaj±cych w zwi±zku z dzia³aniami Rosji destabilizuj±cymi sytuacjê na Ukrainie - za³±cznik nr 5 do SWZ; 8.A.4. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji; UWAGA ! Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej
Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 8.A.4., sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e nie otwarto jego likwidacji, nie og³oszono upad³o¶ci, jego aktywami nie zarz±dza likwidator lub s±d, nie zawar³ uk³adu z wierzycielami, jego dzia³alno¶æ gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje siê on w innej tego rodzaju sytuacji wynikaj±cej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach
miejsca wszczêcia tej procedury. Dokument, o którym mowa powy¿ej, powinien byæ wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed
jego z³o¿eniem. Je¿eli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w pkt. 8.A.4., zastêpuje je w ca³o¶ci lub czê¶ci dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ z³o¿one pod przysiêg±, lub je¿eli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o o¶wiadczeniu pod przysiêg±, z³o¿one przed organem s±dowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania Wykonawcy.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Wykaz robót budowlanych odpowiadaj±cych swoim zakresem przedmiotowi zamówienia (okre¶lonego w punkcie 6.2.a) Rozdzia³u I SWZ „ Instrukcja dla wykonawców „) wraz z dokumentami potwierdzaj±cymi, ¿e wskazane w wykazie roboty budowlane zosta³y wykonane z nale¿yt± staranno¶ci± - Za³±cznik nr 6 do SWZ; Wykaz osób – Za³±cznik nr 7 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

Wymagania dotycz±ce wadium zosta³y okre¶lone w Rozdziale I SWZ -"Instrukcja dla Wykonawców" w punkcie 14. - 14.1.Wykonawca przystêpuj±cy do postêpowania jest obowi±zany wnie¶æ wadium
w wysoko¶ci 1.000,00 z³. 14.2.Wadium wniesione w pieni±dzu winno byæ przekazane na rachunek: PKO BP S.A. nr 79 1020 2791 0000 7402 0289 7726 z dopiskiem: „Modernizacja instalacji elektrycznej 0,4kV – powi±zanie po stronie 0,4kV rozdzielnic stacji transformatorowych nr 30064 TR1 i TR2 na terenie Zak³adu Odzysku Odpadów w Sianowie przy ulicy £ubuszan 80”.
14.3.Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert±, z wyj±tkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.
1) Zgodnie z art. 97 ust. 7 pkt 1-4 ustawy Pzp wadium mo¿e byæ wnoszone wed³ug wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
• pieni±dzu;• gwarancjach bankowych;• gwarancjach ubezpieczeniowych;• porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2024r., poz. 419 z pó¼n. zm.).2) Wniesienie wadium w pieni±dzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiaj±cego bêdzie skuteczne z chwil± uznania tego rachunku bankowego kwot± wadium (tj. je¿eli wp³yw ¶rodków pieniê¿nych na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiaj±cego nast±pi przed up³ywem terminu sk³adania ofert).3) Wadium wnoszone w formie porêczeñ lub gwarancji musi byæ z³o¿one jako orygina³ gwarancji lub porêczenia w formie elektronicznej i spe³niaæ co najmniej poni¿sze wymagania:• musi obejmowaæ odpowiedzialno¶æ za wszystkie przypadki powoduj±ce utratê wadium przez Wykonawcê okre¶lone w ustawie Pzp, bez potwierdzania tych okoliczno¶ci; • z jej tre¶ci powinno jednoznacznej wynikaæ zobowi±zanie gwaranta do zap³aty ca³ej kwoty wadium;
• powinno byæ nieodwo³alne i bezwarunkowe oraz p³atne na pierwsze ¿±danie;• termin obowi±zywania porêczenia lub gwarancji nie mo¿e byæ krótszy ni¿ termin zwi±zania ofert± (z zastrze¿eniem i¿ pierwszym dniem zwi±zania ofert± jest dzieñ sk³adania ofert); • w tre¶ci porêczenia lub gwarancji powinna znale¼æ siê nazwa oraz numer przedmiotowego postêpowania oraz nr zadania, którego dotyczy;• beneficjentem porêczenia lub gwarancji jest: Przedsiêbiorstwo Gospodarki Komunalnej
Sp. z o.o. w Koszalinie;• w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (art. 58 ustawy Pzp.), Zamawiaj±cy wymaga aby porêczenie lub gwarancja obejmowa³a sw± tre¶ci± (tj. zobowi±zanych z tytu³u porêczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia lub aby z jej tre¶ci wynika³o, ¿e zabezpiecza ofertê Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum).4) Gwarancje i porêczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 ustawy Pzp podlegaæ musz± prawu polskiemu. Wszystkie spory dotycz±ce gwarancji i porêczeñ, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 ustawy Pzp bêd± rozstrzygane zgodnie z prawem polskim przez s±dy polskie. W przypadku, gdy Wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji lub porêczeñ, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 ustawy Pzp w jêzyku innym ni¿ jêzyk polski, dokument gwarancji lub porêczenia nale¿y z³o¿yæ wraz z t³umaczeniem na jêzyk polski. Gwarancje i porêczenia podlegaæ musz± prawu polskiemu, a wszystkie spory odno¶nie gwarancji porêczeñ bêd± rozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji s±du w³a¶ciwego dla siedziby Zamawiaj±cego. 5) Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawid³owy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert± lub z³o¿y wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp. zostanie odrzucona.6) Zasady zwrotu oraz okoliczno¶ci zatrzymania wadium okre¶la art. 98 ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

W punkcie 10 Rozdzia³u I SWZ -" Instrukcja dla wykonawców " zosta³y okre¶lone Informacje dla Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. 10.1. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia
umowy.10.2. pe³nomocnictwo, o którym mowa w pkt.1 nale¿y do³±czyæ do oferty.10.3. Wszelk± korespondencjê w postêpowaniu zamawiaj±cy kieruje do pe³nomocnika.10.4. Sposób sk³adania dokumentów przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia zosta³ okre¶lony w punktach 8; 12.18.2;, 18.1. oraz 18.3. Rozdzia³ I SWZ.10.5.Wspólnicy spó³ki cywilnej s± wykonawcami wspólnie ubiegaj±cymi siê o udzielenie zamówienia i maj± do nich zastosowanie zasady okre¶lone w pkt 1 – 4.10.6. Przed zawarciem umowy wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie
zamówienia bêd± mieli obowi±zek przedstawiæ zamawiaj±cemu kopiê umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców, zawieraj±c±, co najmniej: 1) zobowi±zanie do realizacji wspólnego przedsiêwziêcia gospodarczego obejmuj±cego swoim zakresem realizacjê przedmiotu zamówienia,2) okre¶lenie zakresu dzia³ania poszczególnych stron umowy, 3) czas
obowi±zywania umowy, który nie mo¿e byæ krótszy, ni¿ okres obejmuj±cy realizacjê zamówienia.10.7. W przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia sk³adaj± wraz z oferta o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiany umowy zosta³y okre¶lone w Rozdziale III SWZ -"wzór umowy§ 12
1. Zmiana umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci.
2. Zmiana umowy jest mo¿liwa w przypadku:1) zmiany terminu realizacji umowy z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy,2) wstrzymanie robót lub przerw w pracach powsta³ych z przyczyn le¿±cych po stronie zamawiaj±cego,
3) zmiany osób upowa¿nionych do realizacji umowy wskazanych w § 7,
4) ograniczenia zakresu przedmiotu umowy, w przypadku zaistnienie okoliczno¶ci, w których zbêdne bêdzie wykonanie danej czê¶ci zamówienia wraz ze zwi±zanym z tym obni¿eniem wynagrodzenia – z zastrze¿eniem § 1 ust. 9,5) wyst±pienia klêski ¿ywio³owej lub gdy warunki atmosferyczne lub inne obiektywne okoliczno¶ci uniemo¿liwiaj± wykonanie przedmiotu umowy,
6) dzia³ania si³y wy¿szej, za które uwa¿a siê zdarzenia o charakterze nadzwyczajnym, wystêpuj±ce po zawarciu umowy, a których strony nie by³y w stanie przewidzieæ w momencie jej zawierania i których zaistnienie lub skutki uniemo¿liwiaj± wykonanie przedmiotu umowy w nale¿yty sposób,
7) konieczno¶æ wykonania robót zamiennych lub zamówieñ dodatkowych,
8) zmiany sposobu wykonania zamówienia w szczególno¶ci gdy zmiana sposobu realizacji zamówienia wynika ze zmian w obowi±zuj±cych przepisach prawa b±d¼ wytycznych maj±cych wp³yw na wykonanie zamówienia,9) konieczno¶ci realizacji umowy przy zastosowaniu innych rozwi±zañ technicznych/technologicznych, ni¿ wskazane w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, w sytuacji gdy zastosowanie przewidzianych rozwi±zañ grozi³o niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy,
10) zmiany podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca realizuje przedmiot umowy – na wniosek Wykonawcy w postaci pisemnej zgody Zamawiaj±cego,
11) zmiany terminu wykonania roboty budowlanej w przypadku jego zdezaktualizowania na skutek przed³u¿enia postêpowania o zamówienie publiczne.
3. Zmiany objête ust. 2 mog± byæ zainicjowane przez Wykonawcê lub Zamawiaj±cego poprzez pisemne ¿±danie skierowane do drugiej ze stron. W ¿±daniu winna zostaæ wskazana przyczyna zmian, jej uzasadnienie, a tak¿e szczegó³owy zakres zmiany.
4. W przypadku zawarcia umowy na czas d³u¿szy ni¿ 6 miesiêcy mo¿liwa jest nadto zmiana wysoko¶ci wynagrodzenia w przypadku zmiany:
1) stawki podatku od towarów i us³ug oraz podatku akcyzowego,
2) wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê,
3) zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub ubezpieczenie zdrowotne,
4) zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, o których mowa w ustawie z dnia 4 pa¼dziernika 2018 r. o pracowniczych planach kapita³owych,
je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania umowy przez Wykonawcê.
5. W przypadku zaistnienia zmiany, o której mowa w ust. 4 Wykonawca mo¿e z³o¿yæ wniosek o zmianê wysoko¶ci wynagrodzenia do Zamawiaj±cego, w którym zobowi±zany jest do³±czyæ Zamawiaj±cemu szczegó³ow± kalkulacjê podwy¿szenia wynagrodzenia i pisemne uzasadnienie wp³ywu zmiany ww. warto¶ci na koszty wykonania zamówienia, a Zamawiaj±cy zobowi±zany jest do udzielenia odpowiedzi w terminie 14 dni.
6. W przypadku zmian w trakcie realizacji umowy ceny materia³ów lub kosztów zwi±zanych z realizacj± niniejszego zamówienia:
1) Wykonawca mo¿e wnioskowaæ o zmianê wysoko¶ci wynagrodzenia po up³ywie minimum 6 miesiêcy, licz±c od dnia zawarcia umowy,
2) waloryzacji podlegaæ mo¿e jedynie wynagrodzenie za niezrealizowan± czê¶æ zamówienia,
3) Wykonawca mo¿e wnioskowaæ o zmianê wysoko¶ci wynagrodzenia w przypadku, gdy po 6 miesi±cach od zawarcia niniejszej umowy zmianie ulegnie wspó³czynnik cen towarów i us³ug konsumpcyjnych og³aszanych w formie komunikatu Prezesa G³ównego Urzêdu Statycznego.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-11-05 12:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1001815

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-11-05 12:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-12-03

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Zamawiaj±cy wymaga, zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy PZP, zatrudnienia
przez Wykonawcê lub Podwykonawcê na podstawie umowy o pracê w sposób okre¶lony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks Pracy (Dz. U. z 2023 r. poz. 1465, z 2024 r. poz. 878, 1222) osób wykonuj±cych nastêpuj±ce czynno¶æ czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia: a) roboty w zakresie instalacji elektrycznych ,Informacje o formalno¶ciach, jakie powinny byæ dope³nione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawca przed podpisaniem umowy na wezwanie Zamawiaj±cego przed³o¿y:• umowê reguluj±c± wspó³pracê – w przypadku z³o¿enia oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie;• informacjê dotycz±c± warto¶ci netto przedmiotowego zamówienia;• pe³nomocnictwo do zawarcia umowy, je¿eli nie wynika ono z tre¶ci oferty;Zamawiaj±cy wymaga od Wykonawcy wniesienia zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy.Kwota zabezpieczenia wynosi 1 % maksymalnej warto¶ci nominalnej zobowi±zania Zamawiaj±cego wynikaj±cego z umowy.Zabezpieczenie zostanie zwrócone w terminie 30 dni od daty wykonania umowy. Kwota nale¿ytego zabezpieczenia umowy mo¿e zostaæ zaliczona na poczet kar umownych lub wyrz±dzonych szkód z powodu wad wykonania roboty budowlanej , je¶li zaistniej± przes³anki jej zatrzymania okre¶lone w umowie. Zamawiaj±cy pozostawia na zabezpieczenie roszczeñ z tytu³u rêkojmi za wady lub gwarancji kwotê nie przekraczaj±c± 30% zabezpieczenia. Kwota ta jest zwracana nie pó¼niej ni¿ w 15 - tym dniu po up³ywie okresu rêkojmi za wady lub gwarancji.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.