Ogłoszenie z dnia 2024-10-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00528221/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa samochodu służbowego na potrzeby utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Majdan Królewski
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MAJDAN KRÓLEWSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409695
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1 A
1.5.2.) Miejscowość: Majdan Królewski
1.5.3.) Kod pocztowy: 36-110
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@majdankrolewski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://majdankrolewski.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/majdankrolewski1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa samochodu służbowego na potrzeby utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Majdan Królewski2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b75673f3-3080-438d-8a97-77b7c782ce7a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00555974
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00020587/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Zakup i dostawa samochodu służbowego na potrzeby utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Majdan Królewski
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00528221
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.BIF.271.14.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowego, nieużywanego samochodu ciężarowego - wywrotka. Samochód wyposażony w zabudowę wywrotka umożliwi przeprowadzenie rozładunku na wiele sposobów ( przechylenie skrzyni do tyłu oraz na boki).Rama pośrednia stalowa cynkowana ogniowo. Skrzynia piaskowana i malowana proszkowo. Siłownik pięciostopniowy umożliwiający duży kąt wywrotu. Skrzynia narzędziowa zabudowana pomiędzy kabina a wywrotką w kolorze białym zgodnie ze Specyfikacją techniczną – Opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym za-łącznik nr 2.
2. Pojazd będzie użytkowany we wszystkich porach roku i doby, w warunkach atmosferycznych spotykanych w polskiej strefie klimatycznej, użytkowany na drogach twardych, gruntowych, nieutwardzonych lub trawiastych.
3. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był wyprodukowany w 2024 roku z przebiegiem do 100 km, kompletny, wolny od wad fizycznych i prawnych oraz fabrycznie nowy, tzn. niezarejestrowany oraz nieużywany przed dniem dostarczenia z wy-łączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testu jego poprawnej pracy.
4. Dostarczony samochód ciężarowy - wywrotka musi pochodzić z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta obejmujących również rynek Unii Europejskiej, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34134000-5 - Ciężarówki z platformami płaskimi i wywrotki
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W prowadzonym postępowaniu w trybie podstawowym na dostawę „Zakup i dostawa samochodu służbowego na potrzeby utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Majdan Królewski”, do dnia 11 października 2024., do godziny 11:00 nie wpłynęła żadna oferta. Zgodnie z art. 255 pkt 1 Ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej ofertyUwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.