Og³oszenie z dnia 2023-12-15
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00068559/01 - Wynik z dnia 2024-01-26
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa pelletu drzewnego do kot³owni Magurskiego Parku Narodowego w 2024 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Magurski Park Narodowy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180789309
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Krempna 59
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Krempna
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-232
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Kro¶nieñski
1.5.7.) Numer telefonu: (13) 44 14 099
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@magurskipn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.magurskipn.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne pañstwowe i samorz±dowe osoby prawne utworzone na podstawie odrêbnych ustaw w celu wykonywania zadañ publicznych
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: ¦rodowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa pelletu drzewnego do kot³owni Magurskiego Parku Narodowego w 2024 roku
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-467364d5-9b3a-11ee-ba3b-4e891c384685
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00556040
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-12-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00174571/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.7 Dostawa pelletu drzewnego do kot³owni Magurskiego Parku Narodowego w 2024 roku
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-467364d5-9b3a-11ee-ba3b-4e891c3846853.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Przedmiotowe postêpowanie prowadzone jest przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami, przekazywanie dokumentów elektronicznych odbywa siê wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej tj.:
a) przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
b) poczty elektronicznej e-mail: zamowienia@magurskipn.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1) Przedmiotowe postêpowanie prowadzone jest przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami, przekazywanie dokumentów elektronicznych odbywa siê wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej tj.: a) przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl b) poczty elektronicznej e-mail: zamowienia@magurskipn.pl 2) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-467364d5-9b3a-11ee-ba3b-4e891c384685 3) Zmiany i wyja¶nienia tre¶ci SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpo¶rednio zwi±zane z postêpowaniem o udzielenie zamówienia udostêpniane bêd± na stronie internetowej prowadzonego postêpowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-467364d5-9b3a-11ee-ba3b-4e891c384685 4) Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu zosta³y opisane w „Instrukcji u¿ytkowania systemu” oraz w ”Regulaminie Platformy e-zamowienia”, regulamin oraz informacje zamieszczone w zak³adce „ Centrum pomocy” dostêpnym na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl/ 5) Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu musi posiadaæ aktywne konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-zamowienia. 2. Z³o¿enie oferty w postêpowaniu 1) Wykonawca sk³ada ofertê wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-467364d5-9b3a-11ee-ba3b-4e891c384685 2) Ofertê nale¿y sporz±dziæ w jêzyku polskim i z³o¿yæ pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej (opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 3. Sposób komunikowania siê zamawiaj±cego z wykonawcami : W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami np. sk³adanie dokumentów, o¶wiadczeñ, zawiadomieñ, zapytañ, innych informacji odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem: 1) dedykowanego formularza dostêpnego na Platformie e-zamowienia, dostêpnej pod adresem https://ezamowienia.gov.pl („Formularz do komunikacji”)- dokumenty elektroniczne jako za³±czniki 2) poczty elektronicznej na adres email: zamowienia@magurskipn.pl Zamawiaj±cy przekazuje dokumenty na adres poczty elektronicznej wskazany w Formularzu Ofertowym Wykonawcy, na co Wykonawca wyra¿a zgodê wskazuj±c ten adres w ofercie i zobowi±zuje siê do utrzymywania jego funkcjonalno¶ci przez czas trwania postêpowania. Domniemywa siê, ¿e dokumenty, o¶wiadczenia i wnioski przekazane na adres poczty elektronicznej wskazany w Formularzu Ofertowym Wykonawcy zosta³y dorêczone skutecznie, a Wykonawca zapozna³ siê z ich tre¶ci±. 4. Sposób sporz±dzania i przekazywania dokumentów elektronicznych, wymagania techniczne dla dokumentów elektronicznych, wymagania techniczne i organizacyjne u¿ycia ¶rodków komunikacji elektronicznej s³u¿±cych do odbioru dokumentów elektronicznych okre¶la rozporz±dzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie. 5. Dokumenty lub o¶wiadczenia, o których mowa w rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy, sk³ada siê w formie elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r., w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e: - Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Magurski Park Narodowy z siedzib± w Krempnej; Krempna 59 38-232 Krempna, tel. 13 441 40 99, e-mail: dyrekcja@magurskipn.pl - Kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych w Magurskim Parku Narodowym – adres e-mail: iod@magurskipn.pl
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Dostawa pelletu drzewnego do kot³owni Magurskiego Parku Narodowego w 2024 roku.” - Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 72 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605), dalej „ustawa p.z.p.”. - Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy p.z.p., zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy p.z.p. - W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO. - Posiada Pani/Pan: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych; b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ; c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ; - Prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przys³uguje Pani/Panu: a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-370-1-25/23
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 65 ton pelletu drzewnego w 2023 roku do 3 kot³owni Magurskiego Parku Narodowego w nastêpuj±cych lokalizacjach:
1) Osiedle Krempna – Krempna 110,
2) Budynek Centrum i Zarz±dzania w Krempnej 59
3) Zaplecze warsztatowo-gara¿owe Krempna 150
1.2. Wymagane parametry jako¶ciowe pelletu:
1) Warto¶æ opa³owa 17 – 18 MJ/kg,
2) Wilgotno¶æ poni¿ej 7%,
3) ¦rednica 6 – 8 mm,
4) D³ugo¶æ do 30 mm,
5) Gêsto¶æ 600 ≤ 750 [kg/m³]
6) Zawarto¶æ popio³u poni¿ej 1%,
7) Dostarczony pellet winien byæ pakowany w worki wentylowane po 15 lub 25 kg, opatrzone etykiet± producenta zgodn± z zarejestrowan± w jednostce certyfikuj±cej, informuj±c± o klasie A1 produktu z podaniem numeru certyfikatu zarejestrowanego w domenie https://enplus-pellets.eu/pl/ lub https://www.dincertco.tuv.com/ celem sprawdzenia wa¿no¶ci certyfikatu.
8) W sk³ad pelletu winny wchodziæ wy³±cznie trociny z drzew iglastych z domieszk± trocin z drzew li¶ciastych z wy³±czeniem wierzbowatych, a tak¿e bez domieszki siana czy s³omy oraz innych substancji jak np. kleje, lepiszcze, utwardzacze. Pellet nie mo¿e zawieraæ piasku, ani ¿adnych innych zanieczyszczeñ.
1.3. Zamawiaj±cy zastrzega, ¿e ilo¶æ dostarczonego pelletu mo¿e ulec zmniejszeniu lub zwiêkszeniu nie wiêcej ni¿ o 25% od pocz±tkowej ilo¶ci dostawy w zale¿no¶ci od potrzeb Zamawiaj±cego, w ramach zawartej umowy.
1.4. Dostawy pelletu bêd± odbywaæ siê transportem Wykonawcy i na jego koszt ³±cznie z roz³adunkiem do magazynów pelletu na miejscu wskazanym przez Zamawiaj±cego, w godzinach od 7:00 do 14:00. Wykonawca zapewni co najmniej 2 osoby ze swojej strony do roz³adowania ka¿dej dostawy. Jednorazowa ilo¶æ dostawy nie mo¿e byæ wiêksza ni¿ 6 ton.Ze wzglêdu na utrudniony dojazd i brak mo¿liwo¶ci roz³adowania wózkiem wid³owym dostawy musz± byæ realizowane samochodem typu „solo”
1.5. Wymagany termin dostawy: poszczególne dostawy realizowane bêd± po zg³oszeniu przez osobê upowa¿nion± przez Zamawiaj±cego dokonanym telefonicznie lub e-mailem.
1.6. Do ka¿dej dostawy Wykonawca do³±czy wymagane atesty i certyfikaty na dostarczony pellet, certyfikat musi byæ wa¿ny na dzieñ sk³adania oferty i okresie obowi±zywania umowy (status certyfikatu aktywny).
1.7. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo kontroli jako¶ci i masy wagowej opa³u przy ka¿dej dostawie. Jako¶æ ta ma odpowiadaæ parametrom, jakich ¿±da Zamawiaj±cy. Na potwierdzenie zgodno¶ci parametrów dostarczanego opa³u Wykonawca jest zobowi±zany dostarczyæ na ¿±danie Zamawiaj±cego ¶wiadectwo Jako¶ci. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek rozbie¿no¶ci pomiêdzy wymaganymi parametrami, a dostarczonym opa³em i ¶wiadectwem jego jako¶ci koszty badania jako¶ci opa³u ponosi Wykonawca. Nie spe³nienie parametrów jako¶ci opa³u, jak i brak aktualnego ¶wiadectwa jako¶ci stanowi podstawê do rozwi±zania umowy z winy Wykonawcy.
1.8. Roz³adunek pelletu odbywaæ siê bêdzie w obecno¶ci przedstawiciela Zamawiaj±cego.
1.9. Osoba upowa¿niona przez Zamawiaj±cego ma prawo odmówiæ przyjêcia danej partii dostawy, je¿eli stwierdzi, ¿e dostarczony pellet jest z³ej jako¶ci i odbiega od parametrów okre¶lonych w ofercie. O¶wiadczenie o odmowie z³o¿one ustnie winno byæ niezw³ocznie potwierdzone na pi¶mie ze wskazaniem przyczyny odmowy.
1.10. W przypadku odmowy przyjêcia danej partii dostawy, Wykonawca zobowi±zuje siê do: - za³adunku i odbioru wadliwego pelletu na swój koszt, - dostawy pelletu o prawid³owych parametrach, nie pó¼niej ni¿ w ci±gu 2 dni od o¶wiadczenia o odmowie.
1.11. W przypadku awarii, zanieczyszczenia b±d¼ uszkodzenia instalacji i urz±dzeñ kot³owni spowodowanej dostarczonym pelletem o niew³a¶ciwych parametrach Wykonawca pokryje koszty zwi±zane z doprowadzeniem instalacji i urz±dzeñ Zamawiaj±cego do nale¿ytego stanu. Za podstawê stwierdzenia przyczyn awarii przyjmuje siê protokó³ sporz±dzony przez firmê serwisuj±c± urz±dzenia kot³owni.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09111400-4 - Paliwa drzewne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-20
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami i ich wagami:
1) Cena - 60% - sposób oceny: minimalizacja (wed³ug wzoru)
2) Kryterium – czas realizacji dostaw - 40% - sposób oceny: wed³ug opisu,
Zamawiaj±cy dokona oceny z³o¿onych ofert w oparciu o wy¿ej przedstawione kryteria i ich wagi
Ofertom przyznane zostan± punkty obliczone nastêpuj±co:
1) Kryterium – Cena – 60% (Cn / Cof.b. x 100) x 60% = ilo¶æ punktów, gdzie: Cn - najni¿sza cena spo¶ród ofert, Cof.b. - cena oferty badanej, 100 - wska¼nik sta³y, 60% - procentowe znaczenie kryterium ceny. Oferta spe³niaj±ca w najwy¿szym stopniu wymagania okre¶lone w kryterium „cena” otrzyma maksymaln± ilo¶æ 60 punktów (60%). Pozosta³ym wykonawcom spe³niaj±cym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio (proporcjonalnie) mniejsza ilo¶æ punktów.
2) Kryterium - Czas realizacji dostaw – 40% Ocenie poddany zostanie czas realizacji dostaw wskazany przez Wykonawcê w formularzu ofertowym. Przez czas realizacji dostaw rozumie siê czas wykonania pojedynczych dostaw liczony od momentu zg³oszenia Wykonawcy realizacji zamówienia do momentu wykonania dostawy. Punkty zostan± przyznane w nastêpuj±cy sposób:
a) Czas realizacji dostaw do 2 dni roboczych - 40 pkt
b) Czas realizacji dostaw do 3 dni roboczych- 0 pkt
Maksymalny czas realizacji dostawy poddany ocenie wynosi 3 dni. Je¿eli Wykonawca nie o¶wiadczy w ofercie informacji w powy¿szym zakresie, Zamawiaj±cy uzna ¿e czas realizacji zadania bêdzie wynosi³ do 3 dni i nie przyzna Wykonawcy w tym kryterium punktów. Je¿eli Wykonawca w danym kryterium zaznaczy w ofercie wiêcej ni¿ jedno pole wyboru, Zamawiaj±cy uwzglêdni do oceny pole wyboru wskazuj±ce wiêksz± liczbê dni i przyzna Wykonawcy w tym kryterium adekwatnie mniejsz± ilo¶æ punktów.
Punkty w powy¿szych kryteriach zostan± zsumowane.
Maksymalna ilo¶æ punktów jak± po uwzglêdnieniu wag mo¿e osi±gn±æ oferta wynosi 100 pkt (100%)
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas realizacji dostaw
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: nie dotyczy
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ wraz z ofert± certyfikat wskazuj±cy w szczególno¶ci informacje dotycz±ce klasy zaoferowanego produktu oraz numeru certyfikatu zarejestrowanego w domenie https://enplus-pellets.eu/pl/ lub https://www.dincertco.tuv.com/ w celu potwierdzenia zgodno¶æ parametrów jako¶ciowych dostaw z wymogami okre¶lonymi przez Zamawiaj±cego w Specyfikacji Warunków Zamówienia.5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:
Zgodnie z art. 107 ust. 2 ustawy Pzp Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ wezwania wykonawców do z³o¿enia lub uzupe³nienia przedmiotowych ¶rodków dowodowych w wyznaczonym terminie.5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Na ofertê sk³adaj± siê :1) Wype³niony formularz „OFERTA”, który nale¿y sporz±dziæ ¶ci¶le wg wzoru formularza stanowi±cego za³. nr 1 do SWZ. Formularz musi byæ podpisany przez osobê/osoby uprawnione do sk³adania o¶wiadczeñ woli w zakresie praw i obowi±zków maj±tkowych wykonawcy,
2) O¶wiadczenie z art. 125 ust. 1 w zwi±zku z art. 273 ust. 2 ustawy Pzp o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania z wykorzystaniem wzoru formularza stanowi±cego za³. nr 3 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenie, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia z postêpowania.
3) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe: Wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ wraz z ofert± certyfikat wskazuj±cy w szczególno¶ci informacje dotycz±ce klasy zaoferowanego produktu oraz numeru certyfikatu zarejestrowanego w domenie https://enplus-pellets.eu/pl/ lub https://www.dincertco.tuv.com/ w celu potwierdzenia zgodno¶æ parametrów jako¶ciowych dostaw z wymogami okre¶lonymi przez Zamawiaj±cego w Specyfikacji Warunków Zamówienia. Zgodnie z art. 107 ust. 2 ustawy Pzp Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ wezwania wykonawców do z³o¿enia lub uzupe³nienia przedmiotowych ¶rodków dowodowych w wyznaczonym terminie.
4) Je¿eli dotyczy - Pe³nomocnictwa dla osób podpisuj±cych ofertê do reprezentowania w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w imieniu wykonawcy lub wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o ile nie wynikaj± z przepisów prawa lub innych dokumentów.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. W przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegaj± siê o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spó³ka cywilna), do oferty nale¿y do³±czyæ pe³nomocnictwo w którym wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia umocowali jeden podmiot do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy Pzp).2. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenie z art. 125 ust. 1 w zwi±zku z art. 273 ust. 2 ustawy Pzp o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia z postêpowania.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiany umowy oraz sposób ich wprowadzenia okre¶lone zosta³y w projektowanych postanowieniach umowy - wzorzeumowy stanowi±cym za³. nr 2 do SWZ.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-12-27 11:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-467364d5-9b3a-11ee-ba3b-4e891c384685
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-27 11:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-01-25
INNE PRZETARGI KREMPNA
wiêcej: przetargi KREMPNA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup oraz sukcesywna dostawa pelletu drzewnego w 2025 roku
- Dostawa paliwa drzewnego - pellet do Domu Pomocy Spo³ecznej w Obornikach ¦l±skich (dla Filii w Ro¶cis³awicach)
- Dostawa paliwa drzewnego - pelletu do kot³owni Publicznej Szko³y Podstawowej w Rudzie Malenieckiej i innych budynków administrowanych przez Gminê Ruda Maleniecka
- Dostawa biomasy (peletu drzewnego) do zasilania 2 kot³owni przy ul. Zielonej 40 i Pop³aciñskiej 42 w P³ocku, adm. przez MZGM-TBS Sp. z o.o. w P³ocku wraz z prowadzeniem konserwacji kot³owni
- Zakup i dostawa pelletu do obiektów gminnych w 2025 r.
wiêcej: Paliwa drzewne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.