eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KielceKreowanie wizerunku profesjonalnego pracownika przeprowadzenie warsztatów z usługą stylisty,metamorfoza i zakup ubioru dla 99 uczest. projektu Moje kwalifikacje i umiejętności szansą na lepsze jutro



Ogłoszenie z dnia 2024-10-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kreowanie wizerunku profesjonalnego pracownika przeprowadzenie warsztatów z usługą stylisty,metamorfoza i zakup ubioru dla 99 uczest. projektu Moje kwalifikacje i umiejętności szansą na lepsze jutro

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Świętokrzyska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001036796

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zagnańska 84

1.5.2.) Miejscowość: Kielce

1.5.3.) Kod pocztowy: 25-528

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@swietokrzyska.ohp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: swietokrzyska.ohp.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-503dc505-3626-4b7f-a1ec-1d8c3714ecb1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kreowanie wizerunku profesjonalnego pracownika przeprowadzenie warsztatów z usługą stylisty,metamorfoza i zakup ubioru dla 99 uczest. projektu Moje kwalifikacje i umiejętności szansą na lepsze jutro

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-503dc505-3626-4b7f-a1ec-1d8c3714ecb1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00556141

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00233762/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Kreowanie wizerunku profesjonalnego pracownika przeprowadzenie warsztatów z usługą stylisty,metamorfoza i zakup ubioru dla 100 uczest. projektu Moje kwalifikacje i umiejętności szansą na lepsze jutro

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt realizowany w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027, współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+),

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00477367

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ŚWK.ZAZPiIT.271.07.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 220603,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest szkolenie z zakresu kreowania wizerunku profesjonalnego pracownika połączonego z usługą stylisty, obejmującego warsztaty kreowania wizerunku z usługą stylisty, zakup ubioru oraz metamorfozę dla uczestników projektu ,,Moje kwalifikacje i umiejętności szansa na lepsze jutro” realizowanego w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027 GRUPA A 10 uczestników z Hufca Pracy w Skarżysku-Kamiennej

4.5.3.) Główny kod CPV: 80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

98200000-5 - Usługi konsultacyjne dotyczące zapewniania równych szans

98000000-3 - Inne usługi komunalne, socjalne i osobiste

18000000-9 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki

4.5.5.) Wartość części: 22063,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest szkolenie z zakresu kreowania wizerunku profesjonalnego pracownika połączonego z usługą stylisty, obejmującego warsztaty kreowania wizerunku z usługą stylisty, zakup ubioru oraz metamorfozę dla uczestników projektu ,,Moje kwalifikacje i umiejętności szansa na lepsze jutro” realizowanego w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027 GRUPA A 10 uczestników z Hufca Pracy w Kielcach

4.5.3.) Główny kod CPV: 80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

98200000-5 - Usługi konsultacyjne dotyczące zapewniania równych szans

98000000-3 - Inne usługi komunalne, socjalne i osobiste

18000000-9 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki

4.5.5.) Wartość części: 22063,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest szkolenie z zakresu kreowania wizerunku profesjonalnego pracownika połączonego z usługą stylisty, obejmującego warsztaty kreowania wizerunku z usługą stylisty, zakup ubioru oraz metamorfozę dla uczestników projektu ,,Moje kwalifikacje i umiejętności szansa na lepsze jutro” realizowanego w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027 GRUPA A 10 uczestników Hufca Pracy w Końskich

4.5.3.) Główny kod CPV: 80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

98200000-5 - Usługi konsultacyjne dotyczące zapewniania równych szans

98000000-3 - Inne usługi komunalne, socjalne i osobiste

18000000-9 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki

4.5.5.) Wartość części: 22063,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest szkolenie z zakresu kreowania wizerunku profesjonalnego pracownika połączonego z usługą stylisty, obejmującego warsztaty kreowania wizerunku z usługą stylisty, zakup ubioru oraz metamorfozę dla uczestników projektu ,,Moje kwalifikacje i umiejętności szansa na lepsze jutro” realizowanego w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027 GRUPA A 10 uczestników Hufca Pracy w Sandomierzu

4.5.3.) Główny kod CPV: 80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

98200000-5 - Usługi konsultacyjne dotyczące zapewniania równych szans

98000000-3 - Inne usługi komunalne, socjalne i osobiste

18000000-9 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki

4.5.5.) Wartość części: 22063,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest szkolenie z zakresu kreowania wizerunku profesjonalnego pracownika połączonego z usługą stylisty, obejmującego warsztaty kreowania wizerunku z usługą stylisty, zakup ubioru oraz metamorfozę dla uczestników projektu ,,Moje kwalifikacje i umiejętności szansa na lepsze jutro” realizowanego w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027 GRUPA A 10 uczestników z Ośrodka Szkolenia i Wychowania w Jędrzejowie

4.5.3.) Główny kod CPV: 80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

98200000-5 - Usługi konsultacyjne dotyczące zapewniania równych szans

98000000-3 - Inne usługi komunalne, socjalne i osobiste

18000000-9 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki

4.5.5.) Wartość części: 22063,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest szkolenie z zakresu kreowania wizerunku profesjonalnego pracownika połączonego z usługą stylisty, obejmującego warsztaty kreowania wizerunku z usługą stylisty, zakup ubioru oraz metamorfozę dla uczestników projektu ,,Moje kwalifikacje i umiejętności szansa na lepsze jutro” realizowanego w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027 GRUPA A 10 uczestników z Ośrodka Szkolenia i Wychowania w Pińczowie

4.5.3.) Główny kod CPV: 80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

98200000-5 - Usługi konsultacyjne dotyczące zapewniania równych szans

98000000-3 - Inne usługi komunalne, socjalne i osobiste

18000000-9 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki

4.5.5.) Wartość części: 22063,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest szkolenie z zakresu kreowania wizerunku profesjonalnego pracownika połączonego z usługą stylisty, obejmującego warsztaty kreowania wizerunku z usługą stylisty, zakup ubioru oraz metamorfozę dla uczestników projektu ,,Moje kwalifikacje i umiejętności szansa na lepsze jutro” realizowanego w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027 GRUPA A 10 uczestników z Ośrodka Szkolenia i Wychowania w Starachowicach

4.5.3.) Główny kod CPV: 80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

98200000-5 - Usługi konsultacyjne dotyczące zapewniania równych szans

98000000-3 - Inne usługi komunalne, socjalne i osobiste

18000000-9 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki

4.5.5.) Wartość części: 22063,00 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest szkolenie z zakresu kreowania wizerunku profesjonalnego pracownika połączonego z usługą stylisty, obejmującego warsztaty kreowania wizerunku z usługą stylisty, zakup ubioru oraz metamorfozę dla uczestników projektu ,,Moje kwalifikacje i umiejętności szansa na lepsze jutro” realizowanego w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027 GRUPA B 5 uczestników z Hufca Pracy w Kielcach

4.5.3.) Główny kod CPV: 80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

98200000-5 - Usługi konsultacyjne dotyczące zapewniania równych szans

98000000-3 - Inne usługi komunalne, socjalne i osobiste

18000000-9 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki

4.5.5.) Wartość części: 11031,50 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest szkolenie z zakresu kreowania wizerunku profesjonalnego pracownika połączonego z usługą stylisty, obejmującego warsztaty kreowania wizerunku z usługą stylisty, zakup ubioru oraz metamorfozę dla uczestników projektu ,,Moje kwalifikacje i umiejętności szansa na lepsze jutro” realizowanego w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027 GRUPA B 5 uczestników z Hufca Pracy w Końskich

4.5.3.) Główny kod CPV: 80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

98200000-5 - Usługi konsultacyjne dotyczące zapewniania równych szans

98000000-3 - Inne usługi komunalne, socjalne i osobiste

18000000-9 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki

4.5.5.) Wartość części: 11031,50 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest szkolenie z zakresu kreowania wizerunku profesjonalnego pracownika połączonego z usługą stylisty, obejmującego warsztaty kreowania wizerunku z usługą stylisty, zakup ubioru oraz metamorfozę dla uczestników projektu ,,Moje kwalifikacje i umiejętności szansa na lepsze jutro” realizowanego w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027 GRUPA B/ grupa 1 dla 5 uczestników z Ośrodka Szkolenia i Wychowania w Jędrzejowie

4.5.3.) Główny kod CPV: 80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

98200000-5 - Usługi konsultacyjne dotyczące zapewniania równych szans

98000000-3 - Inne usługi komunalne, socjalne i osobiste

18000000-9 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki

4.5.5.) Wartość części: 11031,50 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest szkolenie z zakresu kreowania wizerunku profesjonalnego pracownika połączonego z usługą stylisty, obejmującego warsztaty kreowania wizerunku z usługą stylisty, zakup ubioru oraz metamorfozę dla uczestników projektu ,,Moje kwalifikacje i umiejętności szansa na lepsze jutro” realizowanego w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027 GRUPA B/grupa 2 dla 5 uczestników z Ośrodka Szkolenia i Wychowania w Jędrzejowie

4.5.3.) Główny kod CPV: 80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

98200000-5 - Usługi konsultacyjne dotyczące zapewniania równych szans

98000000-3 - Inne usługi komunalne, socjalne i osobiste

18000000-9 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki

4.5.5.) Wartość części: 11031,50 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest szkolenie z zakresu kreowania wizerunku profesjonalnego pracownika połączonego z usługą stylisty, obejmującego warsztaty kreowania wizerunku z usługą stylisty, zakup ubioru oraz metamorfozę dla uczestników projektu ,,Moje kwalifikacje i umiejętności szansa na lepsze jutro” realizowanego w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027 GRUPA B dla 5 uczestników z Ośrodka Szkolenia i Wychowania w Starachowicach

4.5.3.) Główny kod CPV: 80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

98200000-5 - Usługi konsultacyjne dotyczące zapewniania równych szans

98000000-3 - Inne usługi komunalne, socjalne i osobiste

18000000-9 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki

4.5.5.) Wartość części: 11031,50 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest szkolenie z zakresu kreowania wizerunku profesjonalnego pracownika połączonego z usługą stylisty, obejmującego warsztaty kreowania wizerunku z usługą stylisty, zakup ubioru oraz metamorfozę dla uczestników projektu ,,Moje kwalifikacje i umiejętności szansa na lepsze jutro” realizowanego w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027 GRUPA B dla 4 uczestników z Ośrodka Szkolenia i Wychowania w Pińczowie

4.5.3.) Główny kod CPV: 80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

98200000-5 - Usługi konsultacyjne dotyczące zapewniania równych szans

98000000-3 - Inne usługi komunalne, socjalne i osobiste

18000000-9 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki

4.5.5.) Wartość części: 8825,20 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wykonawca Akademia dla Biznesu Sp. z o.o., ul. Lelewela 3/7/69, 93-166 Łódź, którego ofertę w dniu 03.10.2024r wybrano jako najkorzystniejszą dla części od I do VII uchylił się od podpisania umowy, a termin związania ofertą minął w dniu 09.10.2024r.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wykonawca Akademia dla Biznesu Sp. z o.o., ul. Lelewela 3/7/69, 93-166 Łódź, którego ofertę w dniu 03.10.2024r wybrano jako najkorzystniejszą dla części od I do VII uchylił się od podpisania umowy, a termin związania ofertą minął w dniu 09.10.2024r.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wykonawca Akademia dla Biznesu Sp. z o.o., ul. Lelewela 3/7/69, 93-166 Łódź, którego ofertę w dniu 03.10.2024r wybrano jako najkorzystniejszą dla części od I do VII uchylił się od podpisania umowy, a termin związania ofertą minął w dniu 09.10.2024r.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wykonawca Akademia dla Biznesu Sp. z o.o., ul. Lelewela 3/7/69, 93-166 Łódź, którego ofertę w dniu 03.10.2024r wybrano jako najkorzystniejszą dla części od I do VII uchylił się od podpisania umowy, a termin związania ofertą minął w dniu 09.10.2024r.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wykonawca Akademia dla Biznesu Sp. z o.o., ul. Lelewela 3/7/69, 93-166 Łódź, którego ofertę w dniu 03.10.2024r wybrano jako najkorzystniejszą dla części od I do VII uchylił się od podpisania umowy, a termin związania ofertą minął w dniu 09.10.2024r.

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wykonawca Akademia dla Biznesu Sp. z o.o., ul. Lelewela 3/7/69, 93-166 Łódź, którego ofertę w dniu 03.10.2024r wybrano jako najkorzystniejszą dla części od I do VII uchylił się od podpisania umowy, a termin związania ofertą minął w dniu 09.10.2024r.

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wykonawca Akademia dla Biznesu Sp. z o.o., ul. Lelewela 3/7/69, 93-166 Łódź, którego ofertę w dniu 03.10.2024r wybrano jako najkorzystniejszą dla części od I do VII uchylił się od podpisania umowy, a termin związania ofertą minął w dniu 09.10.2024r.

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6625,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13025,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9625,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Szkoleniowe OMEGA Łukasz Dybała

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6793180306

7.3.3) Ulica: ul. Zakopiańska 9/312

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-418

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9625,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-11-30

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 5

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6625,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13025,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9475,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Kształcenia Zawodowego w Końskich

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6570008869

7.3.3) Ulica: ul. Piłsudskiego 82

7.3.4) Miejscowość: Końskie

7.3.5) Kod pocztowy: 26-200

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9475,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-11-30

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6625,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20525,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10125,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Szkoleniowe OMEGA Łukasz Dybała

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6793180306

7.3.3) Ulica: ul. Zakopiańska 9/312

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-418

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10125,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-11-30

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6625,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14525,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9975,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Szkoleniowe OMEGA Łukasz Dybała

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6793180306

7.3.3) Ulica: ul. Zakopiańska 9/312

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-418

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9975,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-11-30

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6625,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14525,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9975,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Szkoleniowe OMEGA Łukasz Dybała

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6793180306

7.3.3) Ulica: ul. Zakopiańska 9/312

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-418

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9975,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-11-30

Część 13

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5300,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12420,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8820,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Szkoleniowe OMEGA Łukasz Dybała

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6793180306

7.3.3) Ulica: ul. Zakopiańska 9/312

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-418

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8820,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-11-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.