Ogłoszenie z dnia 2024-10-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00477367/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-29
- 2024/BZP 00481679/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kreowanie wizerunku profesjonalnego pracownika przeprowadzenie warsztatów z usługą stylisty,metamorfoza i zakup ubioru dla 99 uczest. projektu Moje kwalifikacje i umiejętności szansą na lepsze jutro
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Świętokrzyska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001036796
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zagnańska 84
1.5.2.) Miejscowość: Kielce
1.5.3.) Kod pocztowy: 25-528
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@swietokrzyska.ohp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: swietokrzyska.ohp.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-503dc505-3626-4b7f-a1ec-1d8c3714ecb11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kreowanie wizerunku profesjonalnego pracownika przeprowadzenie warsztatów z usługą stylisty,metamorfoza i zakup ubioru dla 99 uczest. projektu Moje kwalifikacje i umiejętności szansą na lepsze jutro2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-503dc505-3626-4b7f-a1ec-1d8c3714ecb1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00556141
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00233762/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Kreowanie wizerunku profesjonalnego pracownika przeprowadzenie warsztatów z usługą stylisty,metamorfoza i zakup ubioru dla 100 uczest. projektu Moje kwalifikacje i umiejętności szansą na lepsze jutro
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt realizowany w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027, współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+),2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00477367
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ŚWK.ZAZPiIT.271.07.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 220603,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest szkolenie z zakresu kreowania wizerunku profesjonalnego pracownika połączonego z usługą stylisty, obejmującego warsztaty kreowania wizerunku z usługą stylisty, zakup ubioru oraz metamorfozę dla uczestników projektu ,,Moje kwalifikacje i umiejętności szansa na lepsze jutro” realizowanego w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027 GRUPA A 10 uczestników z Hufca Pracy w Skarżysku-Kamiennej4.5.3.) Główny kod CPV: 80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
98200000-5 - Usługi konsultacyjne dotyczące zapewniania równych szans
98000000-3 - Inne usługi komunalne, socjalne i osobiste
18000000-9 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki
4.5.5.) Wartość części: 22063,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest szkolenie z zakresu kreowania wizerunku profesjonalnego pracownika połączonego z usługą stylisty, obejmującego warsztaty kreowania wizerunku z usługą stylisty, zakup ubioru oraz metamorfozę dla uczestników projektu ,,Moje kwalifikacje i umiejętności szansa na lepsze jutro” realizowanego w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027 GRUPA A 10 uczestników z Hufca Pracy w Kielcach4.5.3.) Główny kod CPV: 80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
98200000-5 - Usługi konsultacyjne dotyczące zapewniania równych szans
98000000-3 - Inne usługi komunalne, socjalne i osobiste
18000000-9 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki
4.5.5.) Wartość części: 22063,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest szkolenie z zakresu kreowania wizerunku profesjonalnego pracownika połączonego z usługą stylisty, obejmującego warsztaty kreowania wizerunku z usługą stylisty, zakup ubioru oraz metamorfozę dla uczestników projektu ,,Moje kwalifikacje i umiejętności szansa na lepsze jutro” realizowanego w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027 GRUPA A 10 uczestników Hufca Pracy w Końskich4.5.3.) Główny kod CPV: 80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
98200000-5 - Usługi konsultacyjne dotyczące zapewniania równych szans
98000000-3 - Inne usługi komunalne, socjalne i osobiste
18000000-9 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki
4.5.5.) Wartość części: 22063,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest szkolenie z zakresu kreowania wizerunku profesjonalnego pracownika połączonego z usługą stylisty, obejmującego warsztaty kreowania wizerunku z usługą stylisty, zakup ubioru oraz metamorfozę dla uczestników projektu ,,Moje kwalifikacje i umiejętności szansa na lepsze jutro” realizowanego w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027 GRUPA A 10 uczestników Hufca Pracy w Sandomierzu4.5.3.) Główny kod CPV: 80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
98200000-5 - Usługi konsultacyjne dotyczące zapewniania równych szans
98000000-3 - Inne usługi komunalne, socjalne i osobiste
18000000-9 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki
4.5.5.) Wartość części: 22063,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest szkolenie z zakresu kreowania wizerunku profesjonalnego pracownika połączonego z usługą stylisty, obejmującego warsztaty kreowania wizerunku z usługą stylisty, zakup ubioru oraz metamorfozę dla uczestników projektu ,,Moje kwalifikacje i umiejętności szansa na lepsze jutro” realizowanego w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027 GRUPA A 10 uczestników z Ośrodka Szkolenia i Wychowania w Jędrzejowie4.5.3.) Główny kod CPV: 80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
98200000-5 - Usługi konsultacyjne dotyczące zapewniania równych szans
98000000-3 - Inne usługi komunalne, socjalne i osobiste
18000000-9 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki
4.5.5.) Wartość części: 22063,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest szkolenie z zakresu kreowania wizerunku profesjonalnego pracownika połączonego z usługą stylisty, obejmującego warsztaty kreowania wizerunku z usługą stylisty, zakup ubioru oraz metamorfozę dla uczestników projektu ,,Moje kwalifikacje i umiejętności szansa na lepsze jutro” realizowanego w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027 GRUPA A 10 uczestników z Ośrodka Szkolenia i Wychowania w Pińczowie4.5.3.) Główny kod CPV: 80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
98200000-5 - Usługi konsultacyjne dotyczące zapewniania równych szans
98000000-3 - Inne usługi komunalne, socjalne i osobiste
18000000-9 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki
4.5.5.) Wartość części: 22063,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest szkolenie z zakresu kreowania wizerunku profesjonalnego pracownika połączonego z usługą stylisty, obejmującego warsztaty kreowania wizerunku z usługą stylisty, zakup ubioru oraz metamorfozę dla uczestników projektu ,,Moje kwalifikacje i umiejętności szansa na lepsze jutro” realizowanego w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027 GRUPA A 10 uczestników z Ośrodka Szkolenia i Wychowania w Starachowicach4.5.3.) Główny kod CPV: 80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
98200000-5 - Usługi konsultacyjne dotyczące zapewniania równych szans
98000000-3 - Inne usługi komunalne, socjalne i osobiste
18000000-9 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki
4.5.5.) Wartość części: 22063,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest szkolenie z zakresu kreowania wizerunku profesjonalnego pracownika połączonego z usługą stylisty, obejmującego warsztaty kreowania wizerunku z usługą stylisty, zakup ubioru oraz metamorfozę dla uczestników projektu ,,Moje kwalifikacje i umiejętności szansa na lepsze jutro” realizowanego w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027 GRUPA B 5 uczestników z Hufca Pracy w Kielcach4.5.3.) Główny kod CPV: 80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
98200000-5 - Usługi konsultacyjne dotyczące zapewniania równych szans
98000000-3 - Inne usługi komunalne, socjalne i osobiste
18000000-9 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki
4.5.5.) Wartość części: 11031,50 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest szkolenie z zakresu kreowania wizerunku profesjonalnego pracownika połączonego z usługą stylisty, obejmującego warsztaty kreowania wizerunku z usługą stylisty, zakup ubioru oraz metamorfozę dla uczestników projektu ,,Moje kwalifikacje i umiejętności szansa na lepsze jutro” realizowanego w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027 GRUPA B 5 uczestników z Hufca Pracy w Końskich4.5.3.) Główny kod CPV: 80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
98200000-5 - Usługi konsultacyjne dotyczące zapewniania równych szans
98000000-3 - Inne usługi komunalne, socjalne i osobiste
18000000-9 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki
4.5.5.) Wartość części: 11031,50 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest szkolenie z zakresu kreowania wizerunku profesjonalnego pracownika połączonego z usługą stylisty, obejmującego warsztaty kreowania wizerunku z usługą stylisty, zakup ubioru oraz metamorfozę dla uczestników projektu ,,Moje kwalifikacje i umiejętności szansa na lepsze jutro” realizowanego w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027 GRUPA B/ grupa 1 dla 5 uczestników z Ośrodka Szkolenia i Wychowania w Jędrzejowie4.5.3.) Główny kod CPV: 80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
98200000-5 - Usługi konsultacyjne dotyczące zapewniania równych szans
98000000-3 - Inne usługi komunalne, socjalne i osobiste
18000000-9 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki
4.5.5.) Wartość części: 11031,50 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest szkolenie z zakresu kreowania wizerunku profesjonalnego pracownika połączonego z usługą stylisty, obejmującego warsztaty kreowania wizerunku z usługą stylisty, zakup ubioru oraz metamorfozę dla uczestników projektu ,,Moje kwalifikacje i umiejętności szansa na lepsze jutro” realizowanego w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027 GRUPA B/grupa 2 dla 5 uczestników z Ośrodka Szkolenia i Wychowania w Jędrzejowie4.5.3.) Główny kod CPV: 80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
98200000-5 - Usługi konsultacyjne dotyczące zapewniania równych szans
98000000-3 - Inne usługi komunalne, socjalne i osobiste
18000000-9 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki
4.5.5.) Wartość części: 11031,50 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest szkolenie z zakresu kreowania wizerunku profesjonalnego pracownika połączonego z usługą stylisty, obejmującego warsztaty kreowania wizerunku z usługą stylisty, zakup ubioru oraz metamorfozę dla uczestników projektu ,,Moje kwalifikacje i umiejętności szansa na lepsze jutro” realizowanego w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027 GRUPA B dla 5 uczestników z Ośrodka Szkolenia i Wychowania w Starachowicach4.5.3.) Główny kod CPV: 80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
98200000-5 - Usługi konsultacyjne dotyczące zapewniania równych szans
98000000-3 - Inne usługi komunalne, socjalne i osobiste
18000000-9 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki
4.5.5.) Wartość części: 11031,50 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest szkolenie z zakresu kreowania wizerunku profesjonalnego pracownika połączonego z usługą stylisty, obejmującego warsztaty kreowania wizerunku z usługą stylisty, zakup ubioru oraz metamorfozę dla uczestników projektu ,,Moje kwalifikacje i umiejętności szansa na lepsze jutro” realizowanego w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027 GRUPA B dla 4 uczestników z Ośrodka Szkolenia i Wychowania w Pińczowie4.5.3.) Główny kod CPV: 80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
98200000-5 - Usługi konsultacyjne dotyczące zapewniania równych szans
98000000-3 - Inne usługi komunalne, socjalne i osobiste
18000000-9 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki
4.5.5.) Wartość części: 8825,20 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wykonawca Akademia dla Biznesu Sp. z o.o., ul. Lelewela 3/7/69, 93-166 Łódź, którego ofertę w dniu 03.10.2024r wybrano jako najkorzystniejszą dla części od I do VII uchylił się od podpisania umowy, a termin związania ofertą minął w dniu 09.10.2024r.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wykonawca Akademia dla Biznesu Sp. z o.o., ul. Lelewela 3/7/69, 93-166 Łódź, którego ofertę w dniu 03.10.2024r wybrano jako najkorzystniejszą dla części od I do VII uchylił się od podpisania umowy, a termin związania ofertą minął w dniu 09.10.2024r.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wykonawca Akademia dla Biznesu Sp. z o.o., ul. Lelewela 3/7/69, 93-166 Łódź, którego ofertę w dniu 03.10.2024r wybrano jako najkorzystniejszą dla części od I do VII uchylił się od podpisania umowy, a termin związania ofertą minął w dniu 09.10.2024r.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wykonawca Akademia dla Biznesu Sp. z o.o., ul. Lelewela 3/7/69, 93-166 Łódź, którego ofertę w dniu 03.10.2024r wybrano jako najkorzystniejszą dla części od I do VII uchylił się od podpisania umowy, a termin związania ofertą minął w dniu 09.10.2024r.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wykonawca Akademia dla Biznesu Sp. z o.o., ul. Lelewela 3/7/69, 93-166 Łódź, którego ofertę w dniu 03.10.2024r wybrano jako najkorzystniejszą dla części od I do VII uchylił się od podpisania umowy, a termin związania ofertą minął w dniu 09.10.2024r.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wykonawca Akademia dla Biznesu Sp. z o.o., ul. Lelewela 3/7/69, 93-166 Łódź, którego ofertę w dniu 03.10.2024r wybrano jako najkorzystniejszą dla części od I do VII uchylił się od podpisania umowy, a termin związania ofertą minął w dniu 09.10.2024r.
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wykonawca Akademia dla Biznesu Sp. z o.o., ul. Lelewela 3/7/69, 93-166 Łódź, którego ofertę w dniu 03.10.2024r wybrano jako najkorzystniejszą dla części od I do VII uchylił się od podpisania umowy, a termin związania ofertą minął w dniu 09.10.2024r.
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6625,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13025,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9625,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Szkoleniowe OMEGA Łukasz Dybała
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6793180306
7.3.3) Ulica: ul. Zakopiańska 9/312
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-418
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9625,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-30Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 5
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6625,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13025,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9475,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Kształcenia Zawodowego w Końskich
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6570008869
7.3.3) Ulica: ul. Piłsudskiego 82
7.3.4) Miejscowość: Końskie
7.3.5) Kod pocztowy: 26-200
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9475,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-30Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6625,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20525,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10125,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Szkoleniowe OMEGA Łukasz Dybała
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6793180306
7.3.3) Ulica: ul. Zakopiańska 9/312
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-418
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10125,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-30Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6625,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14525,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9975,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Szkoleniowe OMEGA Łukasz Dybała
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6793180306
7.3.3) Ulica: ul. Zakopiańska 9/312
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-418
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9975,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-30Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6625,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14525,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9975,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Szkoleniowe OMEGA Łukasz Dybała
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6793180306
7.3.3) Ulica: ul. Zakopiańska 9/312
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-418
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9975,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-30Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5300,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12420,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8820,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Szkoleniowe OMEGA Łukasz Dybała
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6793180306
7.3.3) Ulica: ul. Zakopiańska 9/312
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-418
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8820,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-30INNE PRZETARGI Z KIELC
- Zakup i dostawa 50 sztuk zestawów komputerowych na potrzeby Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach
- Remont pomieszczenia w budynku przy ul. Jana Nowaka Jeziorańskiego 53 w Kielcach
- Sukcesywne dostawy odczynników i materiałów eksploatacyjnych do analizatorów wraz z użyczeniem aparatów dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach
- Zakup i dostawa odczynników, kontroli i akcesoriów do koagulologii wraz z dzierżawą analizatora
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z wykonaniem robót budowlanych w ramach zadania pn.: Bezpieczny Stok i Świętokrzyskie (B.O.)
- Przebudowa stropu nad kotłownią w budynku krytej pływalni Delfin w Kielcach przy ul. Krakowskiej 2
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz odzieży BHP i środków ochrony indywidualnej dla pracowników Nadleśnictwa Dynów w roku 2025
- Przeprowadzenie szkoleń i warsztatów dla kadry jednostek organizacyjnych pracujących w obszarze pieczy zastępczej oraz osób sprawujących pieczę zastępczą.
- Przeprowadzenie warsztatów z zakresu kreowania wizerunku połączonych z usługą stylisty wraz z metamorfozą i zakupem ubioru dla UP - "Kwalifikacja? Akcja! - aktywizacja zawodowa z OHP" - 9 części
- Świadczenie usług społecznych w ramach Projektu pod nazwą "Wsparcie rodziny w Gminie Kutno"- 2 postępowanie
- ,, Dostawa elementów umundurowania oraz sortów BHP dla pracowników Nadleśnictwa Strzelce w 2025 roku".
- Kompleksowa realizacja wizyt studyjnych dla uczestników projektu "ROZWIJAMY POTENCJAŁY - Powiatowy Program Transformacji Pokoleniowej.", numer wniosku o dofinansowanie: FESL.10.24-IZ.01-06BE/23
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.