Ogłoszenie z dnia 2023-12-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00483669/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa ul. Piłsudskiego poprzez wykonanie wyniesionych przejść dla pieszych na skrzyżowaniu z ul. Tetmajera i Makuszyńskiego w Zakopanem
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Zakopane
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000654948
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kościuszki 13
1.5.2.) Miejscowość: Zakopane
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-500
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.7.) Numer telefonu: 182020430
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dmajerczyk@zakopane.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zakopane.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zakopane/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa ul. Piłsudskiego poprzez wykonanie wyniesionych przejść dla pieszych na skrzyżowaniu z ul. Tetmajera i Makuszyńskiego w Zakopanem2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a860acef-7e2d-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00556163
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00483669
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.98.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1002141,79 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie drogi gminnej nr 420211K ul. Piłsudskiego na skrzyżowania z drogą gminną nr 420240K ul. Tetmajera w km 0+328,00 oraz na skrzyżowania z drogą gminną nr 420193K ul. Makuszyńskiego w km 0+539,00 w miejscowości Zakopane w granicach istniejącego pasa drogowego w ramach zadania inwestycyjnego nr 2023/17 „Przebudowa ul. Piłsudskiego poprzez wykonanie wyniesionych przejść dla pieszych na skrzyżowaniu z ul. Tetmajera i Makuszyńskiego”.
2. Zakres prac i robót stanowiących przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
a) dla skrzyżowania ul. Piłsudskiego z ul. Tetmajera:
- wykonanie: wyniesionego skrzyżowania wraz z przejściami dla pieszych (frezowanie istniejącej nawierzchni asfaltowej, wykonanie podbudowy, podsypki i nawierzchni z kostki betonowej),
- przebudowę drogi dla pieszych w obrębie wyniesionego skrzyżowania (rozebranie istniejącej nawierzchni, korytowanie, wykonanie podbudowy i nawierzchni (dostosowanej do wyniesionego skrzyżowania) z kostki betonowej z uprzedniej rozbiórki wraz z wymianą uszkodzonych kostek),
- dostosowanie sytuacyjne i wysokościowe: ścieków przykrawężnikowych, krawężników i obrzeży do wyniesionego skrzyżowania z przejściami dla pieszych z wymianą uszkodzonych krawężników i obrzeży,
- regulację włazów, studni, zasuw, itp. sieci obcych,
- przebudowę odwodnienia drogi (budowa studni rewizyjnych i przykanalików, przebudowa wpustów ulicznych),
- budowę dedykowanego oświetlenia przejść dla pieszych i wymianę latarni oświetlenia ulicznego w obrębie skrzyżowania,
- odtworzenie nawierzchni bitumicznej oraz nawierzchni z kostki granitowej na dojazdach do wyniesionego skrzyżowania,
- dostosowanie przejść dla pieszych do wymogów Zarządzenia Burmistrz Miasta Zakopane (m. in.: wykonanie nawierzchni z „kostki integracyjnej” oraz ścieku z płyt granitowych przed przejściami dla pieszych),
- wykonanie oznakowania pionowego i poziomego oraz urządzeń BRD;
b) dla skrzyżowania ul. Piłsudskiego z ul. Makuszyńskiego:
- wykonanie: wyniesionego skrzyżowania wraz z przejściami dla pieszych oraz przejściem z przejazdem rowerowym (frezowanie istniejącej nawierzchni asfaltowej, wykonanie podbudowy, podsypki i nawierzchni z kostki betonowej),
- przebudowę drogi dla pieszych w obrębie wyniesionego skrzyżowania (rozebranie istniejącej nawierzchni, korytowanie, wykonanie podbudowy i nawierzchni (dostosowanej do wyniesionego skrzyżowania) z kostki betonowej z uprzedniej rozbiórki wraz z wymianą uszkodzonych kostek),
- przebudowa drogi dla rowerów w obrębie wyniesionego skrzyżowania (rozebranie istniejącej nawierzchni, korytowanie, wykonanie podbudowy i nawierzchni (dostosowanej do wyniesionego skrzyżowania) z kostki betonowej z uprzedniej rozbiórki wraz z wymianą uszkodzonych kostek),
- dostosowanie sytuacyjne i wysokościowe: ścieków przykrawężnikowych, krawężników i obrzeży do wyniesionego skrzyżowania z przejściami dla pieszych oraz przejściem z przejazdem rowerowym z wymianą uszkodzonych krawężników i obrzeży,
- regulację włazów, studni, zasuw, itp. sieci obcych,
- przebudowę odwodnienia drogi (budowa studni rewizyjnych i przykanalików, przebudowa wpustów ulicznych),
- budowę dedykowanego oświetlenia przejść dla pieszych oraz przejścia z przejazdem rowerowym i wymianę latarni oświetlenia ulicznego w obrębie skrzyżowania,
- odtworzenie nawierzchni bitumicznej na dojazdach do wyniesionego skrzyżowania,
- dostosowanie przejść dla pieszych do wymogów Zarządzenia Burmistrz Miasta Zakopane (m. in.: wykonanie nawierzchni z „kostki integracyjnej” oraz ścieku z płyt granitowych przed przejściami dla pieszych),
- wykonanie oznakowania pionowego i poziomego oraz urządzeń BRD.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, wzór umowy o wykonanie robót budowlanych oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB).
4. Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, dalej ustawy PZP, w sytuacji, gdy w dokumentacji projektowej lub STWiORB, a więc w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia, zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy PZP, a takim odniesieniom nie towarzyszy wyrażenie „lub równoważne”, to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywane w każdej takiej normie, ocenie technicznej, specyfikacji technicznej i systemowi referencji technicznych. W związku z powyższym należy przyjąć, że każdej: normie, ocenie technicznej, specyfikacji technicznej i systemowi referencji technicznych występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
5. Zgodnie z art. 101 ust. 5 PZP Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane w tych dokumentach, jest obowiązany udowodnić, poprzez dołączenie do oferty stosownych przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104–107 ustawy PZP, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
6. Zaoferowane urządzenia i materiały równoważne muszą posiadać stosowne, wymagane przepisami prawa atesty lub dopuszczenia do obrotu gospodarczego.
7. Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia do projektantów dokumentacji projektowej o opinię na temat oferowanych materiałów lub urządzeń. Opinia ta może stanowić podstawę do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o przyjęciu materiałów lub urządzeń równoważnych albo odrzuceniu oferty z powodu braku równoważności.
8. Wykonawca wykona roboty budowlane odpowiadające zakresem określonym w przedstawionym projekcie.
9. Zamawiający dopuszcza możliwość wystąpienia, w trakcie realizacji przedmiotu umowy, konieczności wykonania robót zamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej niepowodujących zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy, w sytuacji, gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru przepisami wykonania przedmiotu umowy.
10. Zamawiający dopuszcza możliwość ograniczenia wykonania pewnych robót przewidzianych w dokumentacji projektowej, gdy ich wykonanie będzie zbędne do prawidłowego użytkowania (tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami wykonania) przedmiotu umowy. Roboty te nazwane są zaniechanymi, a sposób potrącenia ich wartości z wynagrodzenia Wykonawcy określa wzór umowy.
11. Wykonawca zobowiązany jest udzielić co najmniej 36-cio miesięcznej gwarancji na wykonane roboty budowlane objęte przedmiotowym zamówieniem.
12. Wykonawca ma do oferty załączyć wycenione zestawienie asortymentu robót.
13. Wykonawca jest zobowiązany sporządzić harmonogram rzeczowo-finansowy wykonywania robót zgodnie z zasadami określonymi we wzorze umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233320-8 - Fundamentowanie dróg
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli
45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1303032,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1303032,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1303032,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bartłomiej Majerczyk SOLID-BRUK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 368526412
7.3.3) Ulica: Kościuszki 55
7.3.4) Miejscowość: Zakopane
7.3.5) Kod pocztowy: 34-530
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Bartłomiej Majerczyk SOLID-BRUK
jakie przetargi wygrała firma
Bartłomiej Majerczyk SOLID-BRUK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1303032,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-06-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ZAKOPANEGO
- Przygotowanie i wydawanie posiłków dla uczniów w oparciu o pomieszczenie kuchni wyposażonej w urządzenia i sprzęt wraz z zapleczem w Zespole Szkół Mistrzostwa Sportowego w Zakopanem
- Opracowanie Uproszczonych Planów Urządzenia Lasu dla Wspólnoty Leśnej Uprawnionych 8 Wsi w Witowie
- Sukcesywna dostawa środków do dezynfekcji
- Modernizacja budynku głównego Starostwa Powiatowego w Zakopanem - etap I
- Zakup detektora cyfrowego DR do obrazowania kości długich wraz z modyfikacją stacjonarnego aparatu rentgenowskiego
więcej: przetargi w Zakopanem »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont chodników na terenie Miasta Rybnika
- Budowa drogi nr L 3P w Leśnictwie Warblewo - Nadleśnictwo Polanów_etap II
- "Remont drogi powiatowej nr 2700E w miejscowościach Sokołów, Podsokołów, Jasionna - gmina Bolimów"
- "Ścieżki rowerowe w Gorzowie Wielkopolskim - etap IV".
- Budowa dróg gminnych - ul. Atletycznej i ul. Wioślarskiej w Grodzisku Wielkopolskim
- "Przebudowa dróg gminnych i chodników na terenie Gminy Kraśnik"
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.