Ogłoszenie z dnia 2024-10-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00565054/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-25
- 2024/BZP 00567499/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-28
- 2024/BZP 00642833/01 - Wynik z dnia 2024-12-10
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Leasing operacyjny z opcją wykupu fabrycznie nowego ciągnika rolniczego wraz
z wyposażeniem
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA UŚCIE GORLICKIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892759
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 80
1.5.2.) Miejscowość: Uście Gorlickie
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-315
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@usciegorlickie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.usciegorlickie.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Leasing operacyjny z opcją wykupu fabrycznie nowego ciągnika rolniczego wraz
z wyposażeniem
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a147e210-67d1-48dd-ab10-03d5b89f294e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00556196
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00061390/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Leasing operacyjny z opcją wykupu fabrycznie nowego ciągnika rolniczego wraz z wyposażeniem
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a147e210-67d1-48dd-ab10-03d5b89f294e3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub w konkursie.
Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub w konkursie, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Uście Gorlickie;
2) inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Uście Gorlickie jest Pan Kamil Kędzierski, e-mail: iod@usciegorlickie.pl, telefon: (+48) 733 040 110;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BPŚ.271.11.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa w formie leasingu operacyjnego,
w rozumieniu art. 709 z indeksem 1 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny, fabrycznie nowego ciągnika rolniczego wraz z wyposażeniem o następującej specyfikacji technicznej:
Ciągnik rolniczy
Dane sprzętu Wymagany przez Zamawiającego
Rok produkcji Fabrycznie nowy rocznik 2024
Typ silnika Wysokoprężny, z układem wtrysku Common Rail, turbosprężarką, chłodzony cieczą, IV Cylindrowy, normą spalin Stage V, wentylatorem wiskotycznym
Moc znamionowa silnika Min. 120 KM
Pojemność minimum 4400 cm3
Skrzynia biegów Z rewersem elektrohydraulicznym Powershuttle, ilość przełożeń- przód/tył minimum 24x24, min prędkość skrzyni 40 km/h ECO
Rodzaj napędu 4WD załączane elektrohydraulicznie z przycisku,
Tylny WOM Załączanie AUTO, minimum prędkości WOM 540/540E /1000 obr/min, sterowanie zewnętrzne WOM na błotniku
Tylny TUZ
Dolne ramiona kategorii II z hakami, maksymalny udźwig podnośnika minimum 5,5 T, sterowanie zewnętrzne na błotniku.
Przedni TUZ Udźwig min 2,3 T z funkcja pływającą + wyprowadzenie I sekcji hydrauliki
Zaczepy Zaczep rolniczy rolecie przesuwny automatyczny sterowany w kabinie + dolny zaczep + piton-fix
Hydraulika Pompa hydrauliczna o wydajności min 80 l/min, mechaniczne zawory tylne nie mniej niż 6+1, wolny spływ
Złącza pneumatyczne dla układów hamulcowych przyczep dwuprzewodowe
Kabina Kabina komfortowa amortyzowana mechanicznie z podłokietnikiem i Multicontrolerem, 4 słupkowa z klimatyzacją i ogrzewaniem, wyświetlaczem funkcji ciągnika na prawym słupku kabiny, 2 drzwi, tylna szyba z siłownikami gazowymi, siedzenie kierowcy obrotowe z amortyzacją pneumatyczną, siedzenie pasażera składane z pasami bezpieczeństwa i homologacją, spryskiwacz przedniej i tylnej szyby wraz z wycieraczkami, szyberdach, klimatyzowany schowek instalacja radiowa z radiem, lampa sygnalizacyjna pomarańczowa
Układ kierowniczy Hydrauliczny
Hamulce robocze Tarczowe mokre sterowane hydraulicznie
Rozstaw osi min. 2 400 mm
Max długość 5 000 mm
Pojemność zbiornika paliwa / AdBlue min 180/19 L
Minimalna masa własna bez obciążników 5500 kg
Koła przód / tył minimum KP 440/65 R28 KT 540/65 R38
Wyposażenie Apteczka, trójkąt ostrzegawczy, gaśnica,
Wskaźniki Licznik motogodzin, wskaźnik obrotów, poziomu paliwa, wskaźnik temperatury cieczy chłodzącej
i ciśnienia oleju
Oświetlenie Pakiet 8 świateł LED
2 przednie główne światła, 2 przednie przeciwmgielne, 2 reflektory robocze z przodu, 3(4) reflektory robocze
z tyłu, światła ostrzegawcze i kierunkowskazy
Dokumentacja Świadectwo zgodności WE – umożliwiające rejestrację ciągnika na terenie Polski – ilość miejsc w kabinie 2
Instrukcja obsługi w języku polskim
Gwarancja Minimum 24 miesiące od dostawy
Ładowacz czołowy
Dane sprzętu Wymagany przez Zamawiającego
Rok produkcji Fabrycznie nowy min. 2024 r
Udźwig Udźwig minimum 1,6 T
Sterowanie Sterowanie elektroniczne Joystickiem z rozdzielaczem III sekcyjnym
Wysokość podnoszenia min 3,4 m
Mocowanie Za pomocą konstrukcji wsporczej, system zapinania wysięgnika najazdowy
Zapotrzebowanie mocy Min. 100 km
Dodatkowe wyposażenie: Amortyzator antywstrząsowy
Widły do palet minimum 2,0 T
Szufla walcowana szer. 2,2 pojemność minimum 1,26 m3
Gwarancja Minimum 24 miesiące od dostawy
Pług śnieżny
Dane sprzętu Wymagany przez Zamawiającego
Rok produkcji Fabrycznie nowy min. 2024 r
Rodzaj pługa Pług do odśnieżania składany mocowany do ciągnika rolniczego
Mocowanie do ciągnika rolniczego Przystosowany do montażu w trzypunktowym układzie zawieszenia z przodu ciągnika na TUZ-ie
Szerokość lemiesza wyprostowanego Minimum 3,2 m
Wysokość lemiesza od 0,5 do 0,8 m
Elementy robocze Hydraulicznie sterowane lemiesze z wymienną gumową listwą zgarniającą (prawy, lewy), kopiowanie terenu ruchoma rama, amortyzacja lemiesza, ślizgi
Sposoby odgarniania Co najmniej cztery pozycje robocze
w prawo
w lewo
symetrycznie prawo – lewo
zbieranie do środka
Kąty wychylenia lemieszy Prawo / lewo - do 30°
Gwarancja Min. 24 miesiące od dostawy
Posypywarka
Dane sprzętu Wymagany przez Zamawiającego
Rok produkcji Fabrycznie nowa min. 2024 r
Rodzaj Posypywarka samozaładowcza zawieszana na TUZ kat II
Pojemność Min 1,0 m3
Specyfikacja Posypywarka wyposażona w walec kruszący oraz walec rozsiewający
Szerokość rozrzutu 2,0 m
Wyposażenie Oświetlenie drogowe LED, sterowanie ilością wysypu mechaniczne
Gwarancja Min. 24 miesiące od dostawy
Kosiarka bijakowa na ramieniu wysięgnikowym
Dane sprzętu Wymagany przez Zamawiającego
Rok produkcji Fabrycznie nowa min. 2024 r
Ramię wysięgnikowe Zasięg ramienia min 5,5 m, sterowanie elektryczne
Mocowanie do ciągnika rolniczego Przystosowany do montażu w trzypunktowym układzie zawieszenia z tyłu ciągnika na TUZ-ie
Wyposażenie Chłodnica oleju, wał napędowy, stabilizatory, sterowanie za pomocą rozdzielacza elektrycznego
Specyfikacja Masa własna minimum 900 kg, szerokość transportowa maksimum 2,1 m
Wyposażenie dodatkowe Głowica kosząca minimum 125 cm z młotkami bijakowymi i silnikiem przymocowanym od góry
Pilarka tarczowa minimum 190 cm, minimum 3 tarcze tnące
Gwarancja Min. 24 miesiące od dostawy
Rębak bębnowy
Dane sprzętu Wymagany przez Zamawiającego
Rok produkcji Fabrycznie nowa min. 2024 r
Specyfikacja Rębak bębnowy napędzany z WOM ciągnika, wyposażony w noże ze stali trudnościeralnej min 2 sztuki, zapotrzebowanie mocy ciągnika min 50 km
Średnica bębna tnącego minimum 520 mm, waga bębna tnącego minimum 60 kg
Min. średnica cięcia gałęzi (świeże miękkie drewno): 140 mm
Min. średnica cięcia gałęzi (świeże twarde drewno): 130 mm
Min. średnica cięcia gałęzi (suche twarde drewno): 120 mm
Mocowanie do ciągnika rolniczego Przystosowany do montażu w trzypunktowym układzie zawieszenia z tyłu ciągnika na TUZ-ie
Wyposażenie dodatkowe Wałek WOM, zaczep przyczepy,
Gwarancja Min. 24 miesiące od dostawy
4.2.6.) Główny kod CPV: 16000000-5 - Maszyny rolnicze
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
16311100-9 - Kosiarki do pielęgnacji trawników, zieleni parkowej lub terenów sportowych
34144440-4 - Piaskarki
16700000-2 - Ciągniki
43250000-0 - Ładowarki czołowe
43313100-1 - Pługi odśnieżające lemieszowe
43810000-4 - Urządzenia do obróbki drewna
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Podstawę obliczenia ceny stanowią wymogi określone w Rozdziale III SWZ
2. Cena musi wynikać z kalkulacji sporządzonej zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 1 do SWZ, przy czym:
1) wysokość pierwszej raty wynosić powinna 5 % wartości netto przedmiotu leasingu;
2) cena wykupu maszyn stanowiących przedmiot leasingu wynosić powinna 1 % wartości netto przedmiotu leasingu.
3. Cena oferty musi zawierać wszystkie koszty, związane z realizacją zamówienia.
4. Wartości cenowe powinny być podane w ofercie cyfrowo, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. W przypadku braku cyfr po przecinku Zamawiający przyjmuje, że występują zera. W przypadku podania większej ilość cyfr po przecinku Zamawiający dokona zaokrąglenia do dwóch miejsc po przecinku wg zasad ogólnych w tym zakresie.
5. Wszystkie wartości cenowe, w ramach niniejszego postępowania, określane są w złotych. Wszystkie płatności realizowane będą wyłącznie w złotych, zgodnie z obowiązującymi przepisami. Zamawiający nie przewiduje rozliczania w walutach obcych.
6. W cenie oferty uwzględnia się podatek od towarów i usług oraz podatek akcyzowy, jeżeli na podstawie odrębnych przepisów sprzedaż towaru (usługi) podlega obciążeniu podatkiem od towarów i usług oraz podatkiem akcyzowym.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowy okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie, wykonał co najmniej jedną dostawę, w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu, ciągnika rolniczego lub ciągnika rolniczego wraz z wyposażeniem, o wartości nie mniejszej niż 350 000,00 zł.2. W przypadku, gdy Wykonawca powoła się na wykonanie dostawy o wartości wyrażonej w walucie innej niż złoty polski, Zamawiający przeliczy ją na złoty polski według średnich kursów walut NBP opublikowanych w dniu, w którym wykonano dostawę. W przypadku braku publikacji kursów walut NBP w dniu, w którym wykonano dostawę, Zamawiający dokona przeliczenia według kursu ostatnio ogłoszonego przed dniem, w którym wykonano dostawę.
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek, o którym mowa w pkt 1 zostanie uznany za spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wykonał dostawę o wartości wskazanej w pkt 1 i zrealizuje dostawę stanowiącą przedmiot zamówienia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
2) zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3) wykazu dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
a)Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawcy, wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub podmiotu udostępniającego zasoby do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, o ile niw wynika ono z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru (jeżeli dotyczy)b) kalkulację ceny oferty
c) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy Pzp (jeśli dotyczy)
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum),Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w
postępowaniu i zawarcia umowy (lider konsorcjum).
Pełnomocnik pozostaje w kontakcie z Zamawiającym w toku postępowania i do niego Zamawiający kieruje informacje,
korespondencję itp. Wszelkie oświadczenia pełnomocnika Zamawiający uzna za wiążące dla wszystkich Wykonawców
składających ofertę wspólną.
Wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak Wykonawcy składający ofertę wspólną. Do oferty należy załączyć:
Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawcy, wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia lub podmiotu udostępniającego zasoby do oddania do dyspozycji Wykonawcy
niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, o ile nie wynika ono z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej
Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru; oświadczenie o którym mowa w art. 125
ust. 1 ustawy Pzp, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Strony są uprawnione do dokonania zmiany umowy w zakresie:1) przedmiotu leasingu w przypadku:
a) konieczności zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub technologicznych ze względu na zmiany obowiązującego prawa;
b) możliwości zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub technologicznych, jeżeli pojawią się nowsze rozwiązania w stosunku do zawartych w opisie przedmiotu zamówienia;
2) terminu dostarczenia przedmiotu leasingu w przypadku:
a) jeżeli wystąpią opóźnienia w dokonaniu określonych czynności lub ich zaniechanie przez właściwe organy, które nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność;
b) jeżeli wystąpi siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami;
3) wysokości wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany:
a) stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego,
b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub ubezpieczenie zdrowotne,
d) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych,
- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę;
e) ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia.
Wszelkie zmiany umowy są dokonywane przez umocowanych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy w formie pisemnej w drodze aneksu do umowy, pod rygorem nieważności.
Szczegółowe warunki dokonywania zmian umowy, z uwagi na ich obszerność, zawarte będą w dokumentach zamówienia.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-10-29 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a147e210-67d1-48dd-ab10-03d5b89f294e
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-10-29 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-11-27
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Leasing operacyjny z opcją wykupu maszyn rolniczych
- Świadczenie usług sprzętem na rzecz Gminy Sława w roku 2025
- Zakup wraz z dostawą ciągnika rolniczego na potrzeby Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych Spółka z o.o. w Bornem Sulinowie.
- Dostawa ciągnika rolniczego w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu na potrzeby Miejskiego Zakładu Gospodarki Odpadami Komunalnymi Sp. z o.o. w Koninie
- Dostawa ciągnika rolniczego na potrzeby Gminy Niebylec
- Dostawa ciągnika rolniczego, prasy rolującej oraz agregatu nawozowo-siewnego dla Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Wincentego Witosa w Mokrzeszowie
więcej: Maszyny rolnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.