Ogłoszenie z dnia 2024-10-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00480623/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
"Przebudowa Willi Ułanka" w ramach zadania pn.: "Willa Ułanka"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO SULEJÓWEK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269114
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Dworcowa 55
1.5.2.) Miejscowość: Sulejówek
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-070
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@umsulejowek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sulejowek.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6a5f11ba-8a6d-44c5-b132-ff11bfd9752a1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Przebudowa Willi Ułanka" w ramach zadania pn.: "Willa Ułanka"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6a5f11ba-8a6d-44c5-b132-ff11bfd9752a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00556267
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00019916/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 "Przebudowa Willi Ułanka" w ramach zad. pn.: "Willa Ułanka"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Przedmiotowe postępowanie dofinansowane jest w ramach Programu Inwestycji Strategicznych „Polski Ład”.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00480623
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: W.PRP.271.47.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest remont Willi Ułanka zlokalizowanej przy ul. J. Hoene - Wrońskiego 1 w Sulejówku, na działce ew. 28 obręb 0002.
2. Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje Program Funkcjonalno-Użytkowy pn.: „Remont Willi Ułanka”, wykonany przez MT Design Marcin Turlej, ul. 3 Maja 37, 05-071 Sulejówek, stanowiący załącznik nr 1 do SWZ.
3. Realizacja przedmiotu umowy, została podzielona na etapy:
• Etap 1 - obejmujący sporządzenie dokumentacji technicznej i wykonawczej, pozyskanie wszelkich uzgodnień, warunków opinii, w tym pozwolenia na budowę bądź dokumentu równoważnego,
• Etap 2 - obejmujący wykonanie wszelkich prac oraz zakup i dostawę wszystkich materiałów, urządzeń itp. wynikających z dokumentacji przetargowej,
• Etap 3 – obejmujący uzyskanie decyzji na użytkowanie w imieniu Zamawiającego oraz przygotowanie dokumentacji powykonawczej.
Etap 1 – Wykonawca zobowiązany jest do:
1) uzyskania w imieniu Zamawiającego wszelkich warunków, uzgodnień, opinii itp. niezbędnych do zatwierdzenie dokumentacji technicznej w Starostwie Mińskim,
2) uzgodnienia z Zamawiającym dokumentacji projektowej,
3) sporządzenia dokumentacji technicznej oraz wykonawczej w ilości 2 egz. dla Zamawiającego (w tym możliwa kserokopia) w wersji papierowej oraz 1 egz. w formie elektronicznej nagranej na nośniku - zmiana w stosunku do PFU str. 22,
4) uzyskania w imieniu Zamawiającego prawomocnego pozwolenia na budowę bądź zgłoszenia.
Etap 2 – Wykonawca zobowiązany jest do:
1) przejęcia terenu budowy od Zamawiającego,
2) ścisłej współpracy z Zamawiającym, Użytkownikiem Ułanki (w której mieści się biblioteka) oraz Straży Miejskiej,
3) udziału w naradach koordynacyjnych,
4) przedstawienia kart materiałowych wszelkich materiałów, urządzeń do akceptacji Zamawiającego, przed zamówieniem oraz wbudowaniem,
5) ponoszenia kosztów mediów w czasie budowy. Koszty będą naliczane wg faktycznego użycia i będę refakturowane na wykonawcę.
6) wykonania całego zakresu objętego Programem Funkcjonalno- Użytkowym,
7) wbudowania / wyposażenia materiałami nowymi, nie używanymi, bez wad,
8) zabezpieczenia wszystkich książek, pism, czasopism itp. i zapewnienie miejsca ich składowania na czas prowadzenia remontu – zmiana w stosunku do PFU str. 16,
9) zapewnienia w czasie realizacji zadania działalności biblioteki w zakresie administracji;
10) uzgadniania z Mazowieckim Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków wszelkich materiałów, rozwiązań architektonicznych na etapie wykonawczym.
Etap 3 – Wykonawca zobowiązany jest do:
1) uzyskania w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie bądź dokumentu równoważnego,
2) przekazania Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej w 2 egz. w formie papierowej oraz 1 elektronicznej (skany) nagrane na nośniku zewnętrznym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 5 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie pn. „Przebudowa Willi Ułanka” w ramach zadania pn.: „Willa Ułanka”, zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt. 5) ustawy Pzp, ponieważ wystąpiła istotna zmian okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć.Uzasadnienie:
Ogłaszając postępowanie Zamawiający w Rozdziale 4. Opis Przedmiotu zamówienia , ust. 4.6. SWZ, jak również w Ogłoszeniu o zamówieniu, w Sekcji II. Informacje podstawowe, w pkt. 2.15) podał, ze przedmiotowe postępowanie dofinansowane jest w ramach Programu Inwestycji Strategicznych „Polski Ład”.
Po otwarciu ofert i wezwaniu najkorzystniejszego Wykonawcy do złożenia dokumentów okazało się, iż Zamawiającemu upłynął termin przewidziany na przeprowadzenie procedury przetargowej zgodnie z promesą o dofinansowanie, przez co promesa straciła swoją ważność. Bank Gospodarstwa Krajowego nie wyraził zgody na wydłużenie terminu promesy inwestycyjnej.
W przedmiotowej sytuacji możliwości finansowe Zamawiającego nie pozwalają mu na samodzielne, całkowite sfinansowanie zamówienia.
Biorąc pod uwagę powyższe Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt. 5) ustawy Pzp, ponieważ wystąpiła istotna zmian okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z SULEJÓWKA
- "Świadczenie powszechnych usług pocztowych oraz odbiór korespondencji w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Miasta Sulejówek"
- Dowóz uczniów do szkół - zadanie nr 3
więcej: przetargi w Sulejówku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Remont elewacji w budynku nr 9 w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 3 w Grudziądzu w trybie 'zaprojektuj i wybuduj" - 111/2024
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
- Remont łazienek w Domu Zdrojowym w Szczawnie Zdrój, ul. Kolejowa 14.
- "Budowa ujęcia wody wraz z budową sieci wodociągowej w miejscowości Markocin, gmina Cedynia "
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.