Ogłoszenie z dnia 2024-10-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00649883/01 - Wynik z dnia 2024-12-12
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Zakrzew”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ZAKRZEW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950371689
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 26
1.5.2.) Miejscowość: Zakrzew
1.5.3.) Kod pocztowy: 23-155
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@zakrzew.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zakrzew.eu
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Zakrzew”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-10e39b56-cc19-41b0-a82c-e974b55b4496
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00556302
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00049602/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Zakrzew
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-10e39b56-cc19-41b0-a82c-e974b55b44963.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
Adres strony internetowej prowadzonego postępowania: https://ezamowienia.gov.pl/
Specyfikacja Warunków Zamówienia (SWZ) Strona 19 z 34
Postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przeglądaj postępowania/konkursy”).
Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”. Ze względu na limit znaków pozostałe informacje znajdują się w rozdziale 11 SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
1)
jest administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekazał w niniejszym postępowaniu;
dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn.: „Odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Zakrzew”.
2)
odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”;
3)
dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantujący jego nienaruszalność.
4)
obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio go dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
5)
w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
6)
Wykonawca posiada:
−
na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy;
−
na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, o ile ich zmiana nie skutkuje zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie narusza integralności protokołu oraz jego załączników;
−
na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
−
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO;
7)
Wykonawcy nie przysługuje:
−
w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
Specyfikacja Warunków Zamówienia (SWZ) Strona 31 z 34
−
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
−
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. W przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu. Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą. Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu. W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Zamawiającego w Biuletynie Zamówień Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 rozporządzenia 2016/679, są wykonywane w drodze żądania skierowanego do Zamawiającego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: GB.271.9.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest odbieranie zmieszanych i zbieranych selektywnie odpadów komunalnych z terenu Gminy Zakrzew obejmujących nieruchomości zamieszkałe przez mieszkańców Gminy Zakrzew i przekazanie do instalacji komunalnej tj. Zakładu Zagospodarowania Odpadów Komunalnych w Bełżycach Sp. z o.o., ul. Przemysłowa 35A, 24-200 Bełżyce
1. Charakterystyka Gminy
1) Powierzchnia gminy – 75 km ².
2) Liczba mieszkańców zameldowanych na pobyt stały i czasowy wg stanu na dzień 30.09.2024 r.– 2776 osób. 3) Szacowana liczba gospodarstw od których będą odbierane odpady –780. Liczba gospodarstw w trakcie umowy może się zmieniać z powodów naturalnych – wyludniania bądź pojawiania się nowych gospodarstw.
4) Sołectwa wchodzące w skład Gminy Zakrzew: Annów, Baraki, Boża Wola, Dębina, Karolin, Majdan Starowiejski, Nikodemów, Ponikwy, Szklarnia, Targowisko,
Targowisko - Kolonia, Tarnawka Druga, Tarnawka Pierwsza, Wólka Ponikiewska,
Zakrzew, Zakrzew- Kolonia.
5) Ilość planowanych do odbierania odpadów z terenu Gminy Zakrzew w okresie od 01.01.2025r do 31.12.2026 r.:
Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne – 377,92 Mg,
Opakowania ze szkła – 68,84 Mg,
Opakowania z tworzyw sztucznych – 94,52 Mg,
Specyfikacja Warunków Zamówienia (SWZ) Strona 5 z 34
Opakowania z papieru i tektury – 5,32 Mg,
Zużyte opony – 27,72 Mg,
Odpady wielkogabarytowe – 32,84 Mg,
Inne odpady nieulegające biodegradacji – 1 Mg,
6) Mapa gminy stanowi załącznik nr 6 do SWZ. Zaleca się dokonanie wizji lokalnej w terenie.
7) Pojemniki na odpady zmieszane o pojemności 120 litrów dla mieszkańców zapewnia Gmina.
W terminie 7 dni roboczych od podpisania umowy Gmina przekaże pierwszy wykaz nieruchomości/ gospodarstw domowych, z których należy odbierać odpady wraz z informacją czy w danym gospodarstwie zadeklarowano kompostowanie bioodpadów w kompostowniku przydomowym.
2. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia
Odbiór i transport odpadów komunalnych Wykonawca będzie świadczył zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności z:
- ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (t.j. Dz.U. z 2024r., poz.54),
- ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t. j. Dz. U. z 2024 r., poz. 399),
- ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach ( t. j. Dz.U. z 2023 r., poz. 1587),
Rozporządzeniem Ministra Klimatu z dnia 2 stycznia 2020 r. w sprawie katalogu odpadów ( Dz. U. z 2020 r. poz. 10 ).
- rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości ( Dz.U. z 2013 r., poz.122.),
-rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 10 maja 2021 roku w sprawie sposobu selektywnego zbierania wybranych frakcji odpadów ( Dz. U. z 2021 r., poz. 906).
- Planem gospodarki odpadami dla województwa lubelskiego 2022.
- obowiązującym na terenie Gminy Zakrzew Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy.
Do obowiązków Wykonawcy należy:
1) Odbiór pojemników i worków z odpadami ustawionych przy najbliższej drodze publicznej a także bezpośrednio z nieruchomości trudnodostępnych ( około 10% wszystkich nieruchomości) następujących frakcji odpadów:
a) odpady zmieszane – odbiór z częstotliwością jeden raz w miesiącu w godzinach 7 – 18 od poniedziałku do piątku.
b) odpady zbierane selektywnie: papier w tym tektura, odpady opakowaniowe z papieru i odpady opakowaniowe z tektury, szkło, w tym odpady opakowaniowe ze szkła, odpady metali, w tym odpady opakowaniowe z metali, odpady tworzyw sztucznych, w tym odpady opakowaniowe tworzyw sztucznych oraz odpady opakowaniowe wielomateriałowe – odbiór z częstotliwością jeden raz w miesiącu, w godzinach 7 – 18 od poniedziałku do piątku
pod warunkiem zgromadzenia ich przez właścicieli nieruchomości w odpowiednich pojemnikach lub workach. Wykonawca zobowiązany jest również do zebrania odpadów leżących obok pojemników (posprzątania) gdy zajdzie taka potrzeba w tym również worków dostawionych z niesegregowanymi odpadami, informując o tym Zamawiającego. Wykonawca będzie odbierał odpady komunalne od wszystkich właścicieli nieruchomości zamieszkałych
Specyfikacja Warunków Zamówienia (SWZ) Strona 6 z 34
zgodnie z wykazem przekazanym przez Zamawiającego, w tym z nieruchomości trudniej dostępnych poprzez zorganizowanie środków transportu, które umożliwią odbiór odpadów z tych miejsc. Odpady biodegradowalne, bioodpady ( tzw. odpady zielone ) mogą występować sporadycznie, z uwagi na zagospodarowywanie ich przez właścicieli nieruchomości poprzez kompostowanie. Niedopuszczalne jest prasowanie zebranych odpadów samochodami wyposażonymi w prasy odpadów.
2) Wykonawca zobowiązany jest do opracowania harmonogramu odbioru odpadów i uzyskania jego akceptacji ze strony Zamawiającego. Wymagane jest aby odpady zmieszane oraz odpady zebrane selektywnie nie były odbierane w tym samym terminie (dniu). Harmonogram odbioru odpadów ( po wcześniejszym jego uzgodnieniu z Zamawiającym) Wykonawca dostarczy mieszkańcom w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. Wykonawca jest zobowiązany poinformować mieszkańców o zmianie harmonogramu, (po uprzednim uzyskaniu akceptacji Zamawiającego na proponowaną zmianę), z co najmniej dwutygodniowym wyprzedzeniem w stosunku do terminu od którego ma być stosowany. Zamawiający przewiduje możliwość odebrania odpadów w terminie innym niż wynikającym z uzgodnionego harmonogramu w przypadku zaistnienia obiektywnych okoliczności niezależnych od wykonawcy np. złe warunki atmosferyczne (intensywne opady deszczu, śniegu, roztopy) uniemożliwiające dojazd do miejsca odbioru odpadów.
3) Odbiór odpadów z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych na zgłoszenie Zamawiającego, w miarę potrzeb. Odpady będą zbierane w pojemniki dostarczone przez Wykonawcę
4) Wykonawca będzie dostarczał nieodpłatnie mieszkańcom Gminy Zakrzew zgodnie z wykazem przekazanym przez Zamawiającego worki na segregowane odpady komunalne w ilości wystarczającej. Worki o pojemności 120 litrów z folii LDPE o grubości zapewniającej wytrzymałość worków z czytelnie oznaczoną informacją o rodzaju gromadzonych odpadów, nazwą, adresem i numerem telefonu Wykonawcy; worki w kolorach i oznaczeniach zgodnych z obowiązującymi przepisami (Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 10 maja 2021 r. w sprawie sposobu selektywnego zbierania wybranych frakcji odpadów ( Dz. U. z 2021r., poz. 906).
Z uwagi na kompostowanie przez właścicieli nieruchomości odpadów ulegających biodegradacji, bioodpadów, worki na bioodpady Wykonawca dostarcza wg zgłaszanego zapotrzebowania. Selektywnie zbierane do worków odpady komunalne obejmują: papier w tym tektura, odpady opakowaniowe z papieru i odpady opakowaniowe z tektury, szkło, w tym odpady opakowaniowe ze szkła, odpady metali, w tym odpady opakowaniowe z metali, odpady tworzyw sztucznych, w tym odpady opakowaniowe tworzyw sztucznych oraz odpady opakowaniowe wielomateriałowych, odpady ulegające biodegradacji, ze szczególnym uwzględnieniem bioodpadów.
5) Wykonawca będzie dostarczał nieodpłatnie mieszkańcom Gminy Zakrzew worki na odpady zmieszane zgodnie z zapotrzebowaniem w ilości wystarczającej. Worki 120 litrów odpowiednio wytrzymałe i czytelnie oznaczone z informacją o rodzaju gromadzonych odpadów, nazwą, adresem i numerem telefonu Wykonawcy. Szacowana ilość gospodarstw przewidzianych do odbioru odpadów zmieszanych gromadzonych w workach- 10% gospodarstw. Szacuje się średnio 2 worki na jedno gospodarstwo domowe miesięcznie. 6) Wykonawca minimum 4 razy w trakcie trwania umowy ( dwa razy w 2025 roku- jeden raz wiosną – między 15.04.2025r. a 15.06.2025r. i jeden raz jesienią – między 15.09.2025r. a 15.11.2025r. i dwa razy w 2026 roku- jeden raz wiosną – między 15.04.2026r. a 15.06.2026r i jeden raz jesienią– między 15.09.2026r. a 15.11.2026r.) lub częściej ( zgodnie z ofertą ) w okresach ustalonych w umowie zorganizuje zbiórkę
Specyfikacja Warunków Zamówienia (SWZ) Strona 7 z 34
odpadów wielkogabarytowych, zużytych opon w formie wystawki przy drodze w poszczególnych miejscowościach.
7) Wykonawca odebrane odpady komunalne ( zmieszane i selektywnie zebrane ) będzie przekazywał do instalacji komunalnej, tj. Zakładu Zagospodarowania Odpadów Komunalnych w Bełżycach Sp. z o.o. ul. Przemysłowa 35A, 24-200 Bełżyce. Ze względu na limit znaków pozostałe informacje znajdują się w rozdziale 4 SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
90513100-7 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:6.1.1.
zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
6.1.2.
uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca:
1) posiada aktualne zezwolenie na transport odpadów wydane przez właściwy organ zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (Dz.U. z 2023 r. poz. 1587 z późn. zm.)
2) posiada aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej
prowadzonej przez Wójta Gminy Zakrzew, 23-155 Zakrzew, w zakresie
odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości.
6.1.3.
sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie
6.1.4
zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie:
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie
6.2. Zamawiający może, oceniając zdolność techniczną lub zawodową, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na
Specyfikacja Warunków Zamówienia (SWZ) Strona 9 z 34
realizację zamówienia na każdym etapie postępowania (art. 116 ust. 2 ustawy Pzp).
6.3.
W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykazując warunek udziału w postępowaniu mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane
6.4.
Sposób wykazania warunków udziału w postępowaniu wskazano w rozdziale 8 SWZ.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Projekt Umowy stanowi Załącznik Nr 2 do SWZ.21.2 Zamawiający przewiduje możliwości wprowadzenia zmian do zawartej umowy, na podstawie art. 454-455 ustawy Pzp oraz postanowień Projektu Umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-10-29 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy na adres https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-10-29 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-11-27
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór, wywóz i utylizacja zebranych selektywnie odpadów z Cmentarza Komunalnego w Kwidzynie
- wykonywanie usług opróżniania, sprzątania, dezynfekcji, dezynsekcji, dezodoryzacji lokali w zasobach administrowanych i zarządzanych przez Zarząd Budynków Miejskich I TBS Sp. z o.o. w Gliwicach
- Odbieranie i zagospodarowywanie odpadów komunalnych z nieruchomości położonych na terenie Gminy Klwów
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości niezamieszkałych na terenie miasta i gminy Pisz na 2025 r.
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych zebranych z Gminnym Punkcie Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w m. Wodnica (dz. nr 20, obr. Wodnica) przez okres 12 miesięcy
- Bieżące utrzymanie czystości i porządku na cmentarzach komunalnych wraz z zagospodarowaniem odpadów w 2025 r.
więcej: Usługi wywozu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.