Ogłoszenie z dnia 2023-12-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00378511/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa ośmiu sztuk fabrycznie nowych i nieużywanych zestawów GPS GNSS RTK na potrzeby Wojewódzkiego Biura Geodezji i Urządzania Terenów Rolnych w Lublinie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZKIE BIURO GEODEZJI I URZĄDZANIA TERENÓW ROLNYCH W LUBLINIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 060659264
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Bursaki 17
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-150
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: 81 532 83 52
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@wbglubelskie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://wbglubelskie.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0a7684d4-488a-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Działalność w zakresie inżynierii i związane z nią doradztwo techniczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa ośmiu sztuk fabrycznie nowych i nieużywanych zestawów GPS GNSS RTK na potrzeby Wojewódzkiego Biura Geodezji i Urządzania Terenów Rolnych w Lublinie.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0a7684d4-488a-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00556310
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00074754/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa ośmiu sztuk fabrycznie nowych i nieużywanych zestawów GPS GNSS RTK na potrzeby Wojewódzkiego Biura Geodezji i Urządzania Terenów Rolnych w Lublinie.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00378511
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: NAG.263.1.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 406504,07 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa ośmiu sztuk fabrycznie nowych i nieużywanych zestawów GPS GNSS RTK na potrzeby Wojewódzkiego Biura Geodezji i Urządzania Terenów Rolnych w Lublinie, w skład których wchodzi osiem odbiorników GNSS wraz z kontrolerami, oprogramowaniem i zestawem akcesoriów, zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia i specyfikacją techniczną – stanowiącym Zał. Nr 2 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
2. Wykonawca zobowiązany jest zaoferować odbiorniki, kontrolery i oprogramowanie stanowiące 8 integralnych zestawów pochodzących od jednego producenta.
3. Wraz z dostarczonym sprzętem Wykonawca przekaże dokumentację, spis kluczy licencyjnych (oprogramowanie), instrukcje obsługi, karty gwarancyjne (dopuszcza się kod gwarancyjny sprzętu i oprogramowania, umożliwiające weryfikację informacji u producenta) oraz wszelkie atesty, certyfikaty, aprobaty i inne dokumenty dopuszczające do użytku sprzętu.
4. Wykonawca przeprowadzi przeszkolenie z obsługi urządzenia i oprogramowania dla minimum 8 osób w terminie do 14 dni od daty dostarczenia sprzętu. Miejsce szkolenia: Lublin.
5. Wykonawca zapewni bezpłatną aktualizację oprogramowania wbudowanego i dostarczonego w okresie 12 m-cy.
6. Szczegółowe parametry techniczne urządzeń określone są w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Zał. Nr 2 do SWZ.
7. Okres gwarancji – min. 24 miesiące od daty podpisania bez uwag protokołu odbioru przedmiotu umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38112100-4 - Globalne systemy nawigacji i pozycjonowania (GPS lub równorzędne)
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 185331,87 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 801990,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 185331,87 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Geomatix Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 273182920
7.3.3) Ulica: ul. Zimowa 39
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-318
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 185331,87 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 dni
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Usługa w zakresie kompleksowego zabezpieczenia produktów leczniczych do badania klinicznego (DZP.25.31.2024)
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej - mięso i przetwory mięsne.
- Utrzymanie czystości Sekcji Zamiejscowych
- Dostawa jednorazowych wkładów do strzykawki automatycznej na potrzeby COZL
- Dostawa implantów ortopedycznych - 2 zadania
- Dostawa sprzętu pszczelarskiego na potrzeby realizacji przedsięwzięcia pn:"Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w Pszczelej Woli z zakresu pszczelarstwa".
więcej: przetargi w Lublinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.