eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaZakup oraz dostawa fabrycznie nowych mebli na potrzeby wyposażenia pokoi biurowych i sal konferencyjnych w siedzibie MKiDN w Warszawie przy ulicy Ksawerów 13 oraz Krakowskie Przedmieście 15.



Ogłoszenie z dnia 2024-10-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup oraz dostawa fabrycznie nowych mebli na potrzeby wyposażenia pokoi biurowych i sal konferencyjnych w siedzibie MKiDN w Warszawie przy ulicy Ksawerów 13 oraz Krakowskie Przedmieście 15.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MINISTERSTWO KULTURY I DZIEDZICTWA NARODOWEGO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000274068

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Krakowskie Przedmieście 15

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-071

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 22 421 05 51

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: isikorska@kultura.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/kultura

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowieniamkidn.ezamawiajacy.pl/pn/zamowienia-mkidn/demand/172277/notice/public/details

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


kultura i dziedzictwo narodowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup oraz dostawa fabrycznie nowych mebli na potrzeby wyposażenia pokoi biurowych i sal konferencyjnych w siedzibie MKiDN w Warszawie przy ulicy Ksawerów 13 oraz Krakowskie Przedmieście 15.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aa6d0ec4-455a-4eab-bcb6-b398287aba74

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00556321

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00543077/17/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.8 Dostawa mebli biurowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Wydatek współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Programu FEnIKS na lata 2021-2027 oraz ze środków Programu Kultura Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego (MF EOG) 2014 –2021

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00477825

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 21/TP/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 396000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup oraz dostawa fabrycznie nowych mebli na potrzeby
wyposażenia pokoi biurowych i sal konferencyjnych w siedzibie Ministerstwa Kultury
i Dziedzictwa Narodowego w Warszawie przy ulicy Ksawerów 13 oraz Krakowskie
Przedmieście 15 wraz z usługą ich wniesienia, montażu, skręcenia, ustawienia,
poziomowania oraz regulacji mebli w określonych przez Zamawiającego pomieszczeniach,
wyczyszczenia mebli w sposób umożliwiający ich użytkowanie, uporządkowania
pomieszczeń po wykonaniu ww. prac (wyniesienie śmieci), w siedzibie Zamawiającego.
Opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 6 do SWZ będący jednocześnie
Załącznikiem nr 1 do Projektowanych postanowień umowy, tj.: Załącznika nr 5 do SWZ.
Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych w niniejszej SWZ stanowią
wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań
minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5
Ustawy Pzp, jako niezgodnej z warunkami zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39130000-2 - Meble biurowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39113100-8 - Fotele

39121000-6 - Biurka i stoły

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 378471,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 773280,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 477494,48 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Multiko Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9552575660

7.3.3) Ulica: T.A. Wendy 10

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.5) Kod pocztowy: 70-655

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 477494,48 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.