eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskŚwiadczenie usług ubezpieczenia mienia, odpowiedzialności cywilnej, pojazdów, ryzyk cybernetycznych oraz członków Zarządu spółki InnoBaltica Sp. z o.o.



Ogłoszenie z dnia 2024-10-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług ubezpieczenia mienia, odpowiedzialności cywilnej, pojazdów, ryzyk cybernetycznych oraz członków Zarządu
spółki InnoBaltica Sp. z o.o.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Innobaltica Sp. z o. o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 220639884

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Równa 19/21

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-067

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@innobaltica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://innobaltica.pl/innobaltica/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

tworzenie nowych rozwiązań komunikacyjnych

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług ubezpieczenia mienia, odpowiedzialności cywilnej, pojazdów, ryzyk cybernetycznych oraz członków Zarządu
spółki InnoBaltica Sp. z o.o.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-363898c1-7b66-4915-a62d-7fb00a681f35

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00556398

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://www.platformazakupowa.pl/create/proceeding

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/innobaltica/proceedings

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl
i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego.
Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy.
Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na platformazakupowa.pl przesłanych przez zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.
Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020r.
w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,
4) włączona obsługa JavaScript,
5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
6) Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
7) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
1) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący,
2) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem.
Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z platformazakupowa.pl, w szczególności za sytuację, gdy zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce „Wyślij wiadomość do zamawiającego”). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu, ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony w art. 221 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): W związku z zapisami art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwanego dalej: RODO) informuje, że:
1. Administratorem, czyli podmiotem decydującym o tym, które dane osobowe będą przetwarzane oraz w jakim celu, i jakimi sposobami jest InnoBaltica Sp. z o.o., ul. Równa 19/21, 80-067 Gdańsk, email: innobaltica@innobaltica.pl.
2. We wszystkich sprawach dotyczących ochrony danych osobowych, macie Państwo prawo kontaktować się z naszym Inspektorem ochrony danych na adres mailowy: iod@innobaltica.pl.
3. Celem przetwarzania Państwa danych osobowych jest przeprowadzanie zamówienia publicznego lub innej formy postępowania wynikającej z przepisów prawa.
4. Państwa dane osobowe przetwarzamy na podstawie art. 6, ust. 1, lit. c) RODO w związku z ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych. Podanie danych wynikających z tego przepisu prawa jest obowiązkowe.
5. Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. W przypadku
a. podpisania umowy, Państwa dane osobowe będą przechowywane przez 5 lat licząc od końca roku kalendarzowego, w którym umowa została rozwiązana/wygasła lub do końca gwarancji, którą obejmuje umowa, chyba że przepisy przewidują dłuższy okres przechowywania dla tych danych.
6. Odbiorcami Państwa danych osobowych są podmioty uprawnione do ujawnienia im danych na mocy przepisów prawa. Są nimi również podmioty, które świadczą usługi Administratorowi.
7. Macie Państwo prawo do: ochrony swoich danych osobowych, żądania: dostępu do nich, uzyskania ich kopii, sprostowania, prawo do usunięcia danych lub ograniczenia ich przetwarzania oraz prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, e-mail: kancelaria@uodo.gov.pl).

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 7. Macie Państwo prawo do: ochrony swoich danych osobowych, żądania: dostępu do nich, uzyskania ich kopii, sprostowania, prawo do usunięcia danych lub ograniczenia ich przetwarzania oraz prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, e-mail: kancelaria@uodo.gov.pl).

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/12/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr I Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej
Szczegółowy opis przedmiotu zamóienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 66516000-0 - Usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

66515000-3 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena – 90% (C)
sposób przyznania punktów
Cn / Cb x 100 x 90% = ilość punktów
gdzie:
Cn – najniższa cena spośród ofert nie odrzuconych
Cb – cena oferty badanej (rozpatrywanej)
100 – wskaźnik stały
90% – procentowe znaczenie kryterium „ceny”

Klauzule fakultatywne - 10 % (P) – opisane w Opisie Przedmiotu Zamówienia
„0” punktów przyznaje się w przypadku:
- nieuwzględnienia klauzuli fakultatywnej;
- zmiany jej treści;
- braku oświadczenia Wykonawcy co do akceptacji poszczególnych klauzul.

Nieuwzględnienie klauzuli fakultatywnej nie powoduje odrzucenia oferty.
Podstawą do przyznania punktów, jakie otrzyma oferta Wykonawcy w kryterium klauzule fakultatywne, będzie oświadczenie Wykonawcy złożone w Formularzu oferty.
Ilość przyznanych punktów obliczona zostanie na podstawie wzoru:
Pw = (Po/Pmax) x 10% x 100
Pw – suma punktów rozpatrywanej oferty w kryterium uwzględnienia klauzul fakultatywnych
Po – liczba punktów rozpatrywanej oferty
Pmax – najwyższa suma punktów spośród ofert
10% – waga kryterium
Iloraz Po/Pmax obliczany będzie z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z matematyczną zasadą zaokrąglania liczb.

Łączna suma punktów zostanie określona wg wzoru: C+P

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Ubezpieczenie pojazdów - 1. Przedmiotem ubezpieczenia są pojazdy, stanowiące własność lub będące w posiadaniu Ubezpieczonego oraz pojazdy, w posiadanie których Ubezpieczony wejdzie w okresie ubezpieczenia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 66514110-0 - Usługi ubezpieczeń pojazdów mechanicznych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena – 90% (C)
sposób przyznania punktów
Cn / Cb x 100 x 90% = ilość punktów
gdzie:
Cn – najniższa cena spośród ofert nie odrzuconych
Cb – cena oferty badanej (rozpatrywanej)
100 – wskaźnik stały
90% – procentowe znaczenie kryterium „ceny”

Klauzule fakultatywne - 10 % (P) – opisane w Opisie Przedmiotu Zamówienia
„0” punktów przyznaje się w przypadku:
- nieuwzględnienia klauzuli fakultatywnej;
- zmiany jej treści;
- braku oświadczenia Wykonawcy co do akceptacji poszczególnych klauzul.

Nieuwzględnienie klauzuli fakultatywnej nie powoduje odrzucenia oferty.
Podstawą do przyznania punktów, jakie otrzyma oferta Wykonawcy w kryterium klauzule fakultatywne, będzie oświadczenie Wykonawcy złożone w Formularzu oferty.
Ilość przyznanych punktów obliczona zostanie na podstawie wzoru:
Pw = (Po/Pmax) x 10% x 100
Pw – suma punktów rozpatrywanej oferty w kryterium uwzględnienia klauzul fakultatywnych
Po – liczba punktów rozpatrywanej oferty
Pmax – najwyższa suma punktów spośród ofert
10% – waga kryterium
Iloraz Po/Pmax obliczany będzie z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z matematyczną zasadą zaokrąglania liczb.

Łączna suma punktów zostanie określona wg wzoru: C+P

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Ubezpieczenie ryzyk cybernetycznych - Ubezpieczenie obejmuje szkody własne w cyberprzestrzeni oraz ubezpieczenia roszczenia osób trzecich w związku z incydentami cyber.
Ochrona powinna obejmować co najmniej:

1. W zakresie szkód własnych:
1.1 Utratę i uszkodzenie danych Ubezpieczonego,
1.2 Ubezpieczenie przerwy w działalności,
1.3 Cyber kradzież̇,
1.4 Wymuszenie/próba wymuszenia,
1.5 Nieuczciwość pracowników,
1.6 Koszty związane z notyfikacją/powiadomieniem,
1.7 Ubezpieczenie od skutków oszustwa podszywania się̨ pod inną osobę̨,
1.8 Ubezpieczenie kosztów ochrony reputacji Ubezpieczonego,
1.9 Koszty reakcji na zdarzenie.

4.2.6.) Główny kod CPV: 66515410-0 - Usługi ubezpieczenia od strat finansowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: cena - 100% - za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najwyższą liczbą punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Ubezpieczenie Członków Zarządu - 1. Zakres Ubezpieczenia objmuje ochronę indywidualna dla osób ubezpieczonych oraz ochronę dla Spółki.

2. Osoba ubezpieczona, to co najmniej: osoba fizyczna, która przed lub w okresie ubezpieczenia była, jest lub zostanie:
1.1. członkiem zarządu, rady nadzorczej, komisji rewizyjnej, prokurentem Spółki lub osobą pełniącą̨ podobną funkcję zarządczą̨ lub nadzorczą w Spółce;
1.2. pracownikiem pełniącym funkcję kierowniczą, zarządczą lub nadzorczą w Spółce,
1.3. głównym księgowym Spółki lub innym Pracownikiem, odpowiedzialnym za księgi rachunkowe
a ponadto
1.4. 1.4 ochrona dla spadkobierców i współmałżonków

w zakresie wskazanym w OWU Ubezpieczyciela.

4.2.6.) Główny kod CPV: 66515411-7 - Usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności finansowej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: cena - 100% - za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najwyższą liczbą punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;

Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży zezwolenie na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej w grupach adekwatnych do złożonych ofert, o których mowa w dziale II załącznika do ustawy (dotyczy wszystkich części).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa
w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego – według wzoru nr 4 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający za właściwe uzna przedłożenie zaświadczenia wydanego przez Komisję Nadzoru Finansowego, potwierdzającego zezwolenie na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej w wymaganych grupach lub inny adekwatny dokument.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiany treści Umowy mogą być dokonywane w formie pisemnej pod rygorem nieważności, wyłącznie na warunkach określonych w art. 455 ustawy Prawo Zamówień Publicznych w następujących przypadkach:
1) zmiany przepisów mających wpływ na treść zawartej Umowy, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści Umowy do aktualnego stanu prawnego;
2) zmiany wynagrodzenia Wykonawcy – spowodowanej wystąpieniem niżej wymienionych okoliczności:
a) zmianą wysokości stawek podatkowych składających się zgodnie z art. 3 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 5 lipca 2001 r. o cenach, na wynagrodzenie wykonawcy. Ewentualna zmiana wynagrodzenia może dotyczyć tej jego części, dla której obowiązek podatkowy powstał po momencie wejścia w życie przepisów dokonujących zmiany ww. stawek podatkowych;
b) zmiany, w trakcie trwania Umowy, kosztów związanych z realizacją zamówienia o 10% w stosunku do kosztów przyjętych w celu ustalenia wynagrodzenia Wykonawcy zawartego w ofercie;
c) zmiany, w trakcie trwania Umowy, przedmiotu ochrony ubezpieczeniowej polegające na:
1.1. zmianie składników mienia objętych ochroną ubezpieczeniową, określonych w Załączniku 1) do Umowy, w szczególności spowodowane nabywaniem, zbywaniem, likwidacją środków trwałych lub modernizacją bądź ulepszeniem środków trwałych;
1.2. objęciu ochroną dodatkowego ryzyka ubezpieczeniowego, jeżeli konieczność objęcia tego ryzyka ochroną ubezpieczeniową ujawniła się̨ po terminie składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
d) zmiany, w trakcie trwania Umowy, sum ubezpieczenia w przypadku:
1.1. ujawnienia się̨ lub powstania nowego ryzyka ubezpieczeniowego nieprzewidzianego w SWZ;
1.2. wzrostu lub spadku ilości albo wartości przedmiotu ubezpieczenia;
1.3. konieczności zmiany wysokości sum ubezpieczenia/gwarancyjnych, wynikającej ze zobowiązań́ Zamawiającego zaciągniętych po zawarciu Umowy;
1.4. zmiany przedmiotu ubezpieczenia na zasadach określonych w niniejszym paragrafie powyżej.
3) wystąpienia siły wyższej, rozumianej jako wydarzenie zewnętrzne, nieprzewidywalne, nieoczekiwane i poza kontrolą stron niniejszej umowy, niezależnych od Strony, która się na nie powołuje i których konsekwencji mimo zachowania należytej staranności nie można było przewidzieć przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (tj. zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, klęski żywiołowe spowodowane przez burze, huragany, promieniowanie, skażenie, powódź, pożar, ekstremalny upał lub mróz, nagłe i długotrwałe przerwy w dostawie energii elektrycznej i inne) uniemożliwiające wykonanie zamówienia w terminie umownym lub powodujące zmianę zakresu usługi,
4) inne zmiany:
a) zmiany prowadzące do likwidacji oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy,
b) zmiany dotyczące nazwy, siedziby Wykonawcy lub jego formy organizacyjno-prawnej w trakcie trwania Umowy, numerów kont bankowych oraz innych danych identyfikacyjnych, w innych przypadkach wskazanych w art. 455 ustawy Pzp.
3. Jeżeli Zamawiający uzna, że zaistniałe okoliczności nie stanowią podstawy do zmian Umowy, Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zadania zgodnie z warunkami zawartymi w Umowie.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-10-29 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: platforma zakupowa Zamawiającego

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-10-29 10:05

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.