Ogłoszenie z dnia 2023-12-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00458760/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-24
- 2023/BZP 00459463/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-24
- 2023/BZP 00478254/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa sieci wodociągowej w miejscowościach Malczewo i Strumienno, gmina Bierzwnik”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bierzwnik
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210967030
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kopernika 2
1.5.2.) Miejscowość: Bierzwnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 73-240
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.7.) Numer telefonu: 95 7680130
1.5.8.) Numer faksu: 95 7680111
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@bierzwnik.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.bierzwnik.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/bierzwnik1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Budowa sieci wodociągowej w miejscowościach Malczewo i Strumienno, gmina Bierzwnik”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e54f38df-71a9-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00556555
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00066659/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Budowa sieci wodociągowej w miejscowościach Malczewo i Strumienno, Gmina Bierzwnik.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie publiczne dofinansowane zostanie z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00458760
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZŚ.III.271.7.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Budowa sieci wodociągowej dn 90 PE położonej w miejscowości Malczewo na działkach nr ewid. 141/8, 141/1, 141/12 obr. ewid. 0002 Zieleniewo, gmina Bierzwnik. Budowa obejmuje sieć wodociągową dn 90 PE100 SDR17 na odcinku od istniejącej sieci wodociągowej znajdującej się w m. Malczewo, dz. Nr 141/8, o łącznej długości L=444,0 mb wraz z częściową rozbiórką istniejącej sieci wodociągowej i przyłączy.4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45232100-3 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
4.5.5.) Wartość części: 315715,77 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II – Budowę sieci wodociągowej planowanej na działkach nr ewid. 25 i 63/5 obręb ewid. 0015 Klasztorne oraz na działkach nr ewid. 12, 17/1, 17/2 i 42 obr. 0014 Strumienno, gmina Bierzwnik.4. Budowa obejmuje: sieć wodociągową z miejscowości Klasztorne do miejscowości Strumienno dz. nr ewid. dz. nr 25, 63/5 obręb Klasztorne oraz 12, 17/1, 17/2, 42 obręb Strumienno gm. Bierzwnik:• sieć wodociągowa Ø 110 PE długości 4 185,47 m
• sieć wodociągowa Ø 110 PE RC długości 187,72 m
• studnia z zestawem 2 pomp – HYDRO-NM 45.B5/11.2 do podwyższenia ciśnienia o głębokości 2,00 m i średnicy 2000 mm
• przyłącza wody do granicy posesji 15 szt. L = 104,82 m
• hydranty 9 szt.
• przyłącze energetyczne L = 47,60 m. (odrębne opracowany projekt).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45232100-3 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 1835097,31 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 175317,73 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 477240,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 175317,73 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DREN Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5941603868
7.3.3) Ulica: Podgórna 26
7.3.4) Miejscowość: Recz
7.3.5) Kod pocztowy: 73-210
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 175317,73 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-08-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1071682,27 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3285399,31 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1071682,27 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DREN Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5941603868
7.3.3) Ulica: Podgórna 26
7.3.4) Miejscowość: Recz
7.3.5) Kod pocztowy: 73-210
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1071682,27 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-08-30PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- "Podłączenie wykonanej instalacji fotowoltaicznej do budynku Szkoły Podstawowej w Stróży "budynek stary " ul. Akacjowa 2A, 23-206 Stróża Kolonia, Dz. 175/4 (.....)"
- Nowe, wspaniałe miejsce spotkań, zabawy i sportu dla Brzeźna - zagospodarowanie terenu przy ul. Zelwerowicza - zadanie realizowane w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadań z BO 2024
- Rozbudowa systemu wentylacji i klimatyzacji Ambulatorium Chemioterapii
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.