Ogłoszenie z dnia 2023-12-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00476961/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-06
- 2023/BZP 00501337/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi nr 125016N w miejscowości Skandawa w Gminie Barciany
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Barciany
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510744013
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szkolna 3
1.5.2.) Miejscowość: Barciany
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-410
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: (89) 753 10 03
1.5.8.) Numer faksu: (89) 753 13 11
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@barciany.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.barciany.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/8424081.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa drogi nr 125016N w miejscowości Skandawa w Gminie Barciany2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b3850b16-7c76-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00556593
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00041705/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.10 Przebudowa drogi nr 125016N w miejscowości Skandawa w Gminie Barciany
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Przedmiot zamówienia współfinansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00476961
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RGKiI.271.16.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2274893,41 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę drogi gminnej położonej w miejscowości Skandawa w Gminie Barciany w systemie zaprojektuj i wybuduj w następującym zakresie:
1) opracowanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem wszystkich niezbędnych opinii, uzgodnień i pozwoleń, w tym pozwolenia na budowę, tj.:
a) opracowanie projektu budowlanego, projektów wykonawczych, informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót oraz innych opracowań niezbędnych do uzyskania dokumentów formalno-prawnych koniecznych przy wydawaniu decyzji pozwolenia na budowę, łącznie zwanych dalej w SWZ dokumentacją projektową,
b) uzyskanie mapy do celów projektowych oraz wszelkich wymaganych przepisami prawa warunków, opinii, uzgodnień i decyzji administracyjnych niezbędnych do wystąpienia przez wykonawcę w imieniu zamawiającego do właściwego organu o wydanie decyzji pozwolenia na budowę wraz z uzyskaniem w imieniu zamawiającego ostatecznej decyzji pozwolenia na budowę,
c) pełnienie nadzoru autorskiego przez autorów projektu budowlanego i projektów wykonawczych podczas wykonywania robót,
2) wykonanie robót budowlanych w oparciu o opracowaną dokumentację projektową, polegających na przebudowie drogi gminnej publicznej i wewnętrznej o długości ok.
600 m, obejmujących w szczególności:
a) przebudowę nawierzchni odcinka drogi gminnej,
b) przebudowę i budowę zjazdów w zakresie niezbędnym do prawidłowego funkcjonowania drogi,
c) organizację ruchu (oznakowanie pionowe),
d) usunięcie ewentualnych kolizji z istniejącą infrastrukturą techniczną w oparciu o warunki uzyskane od poszczególnych dysponentów sieci.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w programie funkcjonalno – użytkowym stanowiącym załączniki nr 5.1 – 5.4 do specyfikacji warunków zamówienia, zwanej dalej SWZ.
3. W przypadku braku obowiązku uzyskania decyzji pozwolenia na budowę na wykonanie robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia wykonawca opracuje dokumentację projektową, o której mowa w pkt 3 ppkt 1, oraz uzyska wszystkie niezbędne opinie, uzgodnienia i pozwolenia, w takim zakresie, jaki będzie niezbędny do zgłoszenia robót budowlanych, o którym mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2023 r. poz. 682 z późn. zm.).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2432516,15 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3477325,03 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2432516,15 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: USŁUGI KOPARKO-ŁADOWARKĄ, BUDOWLANE Krzysztof Sznip
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7421840899
7.3.3) Ulica: Dębowa 2
7.3.4) Miejscowość: Kętrzyn
7.3.5) Kod pocztowy: 11-400
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI KOPARKO-ŁADOWARKĄ, BUDOWLANE KRZYSZTOF SZNIP
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI KOPARKO-ŁADOWARKĄ, BUDOWLANE KRZYSZTOF SZNIP
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2432516,15 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie remontu instalacji C.O. w Urzędzie Skarbowym w Garwolinie w trybie zaprojektuj i wybuduj
- Przebudowa ulicy Okrężnej w Dziemionnie
- Wykonanie robót budowlanych wraz z zagospodarowaniem terenów zieleni w ramach inwestycji pt. Zagospodarowanie Placu Powstańców Warszawy oraz pielęgnacja zieleni.
- "Opracowanie dokumentacji projektowej dla budowy sali gimnastycznej przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Jazowsku"
- Rozbudowa infrastruktury rekreacyjno-turystycznej nad Zbiornikiem Jeziorsko w gm. Pęczniew
- WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWO - KOSZTORYSOWEJ NA REMONT BUDYNKU NR 16 WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TOWARZYSZĄCĄ Z PRZEZNACZENIEM NA MAGAZYN TECHNICZNY NA TERENIE KOMPLEKSU WOJSKOWEGO W KAZUNIU NOWYM
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.