Ogłoszenie z dnia 2023-12-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00373494/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-30
- 2023/BZP 00395389/01 - Modyfikacja z dnia 2023-09-13
- 2023/BZP 00407583/01 - Modyfikacja z dnia 2023-09-21
- 2023/BZP 00409819/01 - Modyfikacja z dnia 2023-09-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont pomieszczeń w budynku szkoły wraz z zapleczem przy Zespole Szkół w Szumowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Szumowo
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450670290
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 1 Maja
1.5.2.) Miejscowość: Szumowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 18-305
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@szumowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ug-szumowo.pbip.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0cc467f1-424c-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont pomieszczeń w budynku szkoły wraz z zapleczem przy Zespole Szkół w Szumowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0cc467f1-424c-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00556614
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00032842/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Remont pomieszczeń w budynku szkoły, sali gimnastycznej wraz z zapleczem przy Zespole Szkół w Szumowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00373494
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RRG.271.7.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem inwestycji jest remont pomieszczeń w budynku szkoły wraz z zapleczem przy Zespole Szkół w Szumowie. Prace budowlane nie zakłócą bieżącej działalności szkoły.
W zakres robót związanych z przedmiotem inwestycji wchodzi:
- obniżenie istniejącej posadzki w pomieszczeniach piwnicy;
- obniżenie otworów okiennych w pomieszczeniach piwnicy wraz z montażem nowej
stolarki okiennej;
- obniżenie posadowienia studni naświetlających w celu dopasowania ich do poziomu
nowych okien;
- przebudowa biegu schodowego w klatce wewnętrznej prowadzącej z piwnicy na parter
w celu dostosowania jej do montażu platformy schodowej;
- montaż platformy schodowej w wewnętrznej klatce schodowej prowadzącej z piwnicy na
piętro;
- wykonanie konstrukcji schodów wraz z podestami w miejscach obniżenia posadzki;
- przebudowa pomieszczeń zgodnie z dokumentacją rysunkową;
- poszerzenie istniejących otworów drzwiowych zgodnie z dokumentacją
- obniżenie otworów istniejących naświetli oraz wykonanie w ich miejsce ścian z luksfer;
- w poziomie piętra wykonanie pochylni dla niepełnosprawnych w lekkiej konstrukcji
stalowej;
- wykonanie otworu w ścianie w celu zamontowania pochylni;
- wykonanie schodów w lekkiej konstrukcji stalowej;
- usunięcie starych posadzek oraz wykonanie nowych;
- wyrównanie tynków wewnętrznych;
- wykonanie systemowych sufitów podwieszanych;
- malowanie,
- wykonanie nowej instalacji wodno-kanalizacyjnej;
- wykonanie nowej instalacji hydrantowej;
- wykonanie nowej instalacji centralnego ogrzewania wraz z wyposażeniem kotłowni;
- wykonanie nowej instalacji wentylacji (bez klimatyzatorów)
- wymiana całej instalacji oświetlenia na led w budynku szkoły;
- wymiana instalacji monitoringu wewnętrznego szkoły;
- wymiana nowego okablowania i rozdzielni elektrycznych.
ZAKRES PRZEDMIOTOWEGO ZAMÓWIENIA STANOWI PIERWSZY ETAP REMONTU BUDYNKU. SZCZEGÓŁOWY ZAKRES PRAC OBJĘTYCH PRZEDMIOTOWYM ZAMÓWIENIEM ZAWIERAJĄ PRZEDMIARY ROBÓT STANOWIĄCE ZAŁĄCZNIKI NR 6 DO SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45410000-4 - Tynkowanie
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
44482000-2 - Urządzenia przeciwpożarowe
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4234275,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6096286,89 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4234275,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BerdA Budownictwo Krzysztof Beszterda spółka komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9662152937
7.3.3) Ulica: Wólka
7.3.4) Miejscowość: Wólka
7.3.5) Kod pocztowy: 16-061
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
roboty sanitarne i elektryczne
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BERDA BUDOWNICTWO KRZYSZTOF BESZTERDA SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
BERDA BUDOWNICTWO KRZYSZTOF BESZTERDA SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4234275,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI SZUMOWO
- Przygotowanie, dostarczanie i wydawanie obiadów dla uczniów Szkoły Podstawowej w Srebrnej od 07.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu "Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Gminie Szumowo"
- UDZIELENIE KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO W WYSOKOŚCI 2 850 000 ZŁ NA SFINANSOWANIE PLANOWANEGO DEFICYTU BUDŻETOWEGO GMINY SZUMOWO
więcej: przetargi SZUMOWO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Szerzawach oraz budowa boisk sportowych przy PSP w Pawłowie
- "Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych dla budynków OSW Porażyn i kancelarii leśnictw wraz z infrastrukturą towarzyszącą".
- NAPRAWA POSADZKI W HALI KOMPOSTOWNI ODPADÓW Zakładu Gospodarki Odpadami S.A. w Bielsku-Białej ul. Krakowska 315 d, 43-300 Bielsko-Biała
- Budowa i zadaszenie boisk w Szreniawie
- "Budowa ul. Św. Łukasza oraz ul. Dolnej w Białymstoku wraz z budową infrastruktury technicznej"
- Przedmiotem zamówienia o nazwie "Projekt wieloetapowej, kompleksowej rewitalizacji Ratusza Miejskiego (d. Willa Rozalin). Etap 1 - rewitalizacja elewacji" oraz "Projekt wieloetapowej, (...)"
więcej: Urządzenia przeciwpożarowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.