Ogłoszenie z dnia 2023-12-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00464769/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Polepszenie stanu budynku świetlicy w Przybymierzu wraz z zagospodarowaniem terenu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA NOWOGRÓD BOBRZAŃSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770758
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Słowackiego 11
1.5.2.) Miejscowość: Nowogród Bobrzański
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-010
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 517886269
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.karczewska@nowogrodbobrz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowogrodbobrz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://nowogrodbobrz.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Polepszenie stanu budynku świetlicy w Przybymierzu wraz z zagospodarowaniem terenu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1f1a0214-7439-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00556636
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00103102/16/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.11 Polepszenie stanu budynku świetlicy w Przybymierzu wraz z zagospodarowaniem terenu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00464769
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GKZ.271.1.20.2023.MK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 365791,44 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zadanie dotyczy prac budowalnych w budynku, w którym zlokalizowana jest świetlica wiejska w m. Przybymierz. Przewidywany zakres prac w świetlicy wiejskiej w Przybymierzu (sala główna i kuchnia) to m.inn. prace budowlane związane z wykonaniem instalacji elektrycznej, prace malarskie, szpachlowanie ścian i sufitów, montaż okładzin sufitów, wymiana części stolarki drzwiowej oraz wymiana podłogi. Zagospodarowanie terenu polegać będzie na wykonaniu podjazdu dla osób z niepełnosprawnością w przebiegu istniejącego ciągu pieszego od strony frontu świetlicy. Stan techniczny sufitu jest w bardzo złym stanie. Został wykonany kilkadziesiąt lat temu z trzciny, która ze względu upływ czasu straciła swoje właściwości wraz z tynkami wapniowymi. Strop deskowy łukowy wykazuje zniszczenia miejscowe w postaci zacieków i zamoknięć powstałych przed wymianą pokrycia dachowego. Część podsufitki z uwagi na zawilgocenia może wykazywać uszkodzenia deskowania i zasypek mineralnych.
Brak odpowiedniej wentylacji powoduje występowanie wilgoci, pojawić się mogą grzyby na ścianach i sufitach, co ma miejsce obecnie . Dla potrzeb funkcji w celu spełnienia wymagań technicznych w zakresie wentylacji planuje się stosowanie wentylacji grawitacyjnej wywiewnej oraz wentylacji nawiewnej. Wentylatory podsufitowe umożliwią mieszanie powietrza z jego schłodzeniem. W związku z powyższym należy zamontować: rury wywiewne, anemostaty kołowe, wywietrzniki dachowe cylindryczne, wentylatory sufitowe.
W sali głównej świetlicy występuje podłoga drewniana na legarach z bardzo dużymi uszkodzeniami warstwy wierzchniej. Legary w złym stanie technicznym ze względu na długoletnie funkcjonowanie jak również brak wentylacji i zabezpieczenia przeciwwilgociowego. Ponadto okładziny ścian są bardzo złym stanie technicznym podobnie jak sufit (wykonane z tynków wapiennych).
W związku z powyższym planuje się:
- przygotowanie powierzchni ścian do położenia tynków, a następnie malowania (w tym słupów drewnianych),
- położenie tynków wewnętrznych, malowanie dwukrotne
- demontaż istniejącej posadzki ( posadzka złożona z wykładzin PVC, deski na legarach),
- wykonanie czerpni zewnętrznej z instalacją nawiewną pod posadzką z wyprowadzeniem przewodów nawiewnych z montażem wentylatorów,
- wyrównanie podłoża gruntowego warstwą zasypki piaskowej,
- wykonanie podkładu betonowego z betonu na powierzchni podłogi sali,
- ułożenie folii izolacyjnej przeciw wilgociowej oraz warstwy ocieplenia z keramzytu,
- wykonanie na izolacji z keramzytu warstwy podkładu betonowego zbrojonego zbrojeniem rozproszonym ( grubość warstwy dostosowana do wysokości progów drzwiowych),
- wymianę stolarki drzwiowej sali,
- wykonanie posadzki,
Zaplecze kuchenne. W celu dostosowania tego pomieszczenia do stawianych wymogów, planuje się:
- demontaż istniejącej posadzki zaplecza kuchennego – skucie podłoża wraz ze skuciem wykładzin ściennych,
- wykonanie izolacji pod posadzkowej z warstwą podkładu betonowego,
- wykonanie wypraw ściennych z zapraw szpachlowych klejonych,
- wykonanie okładzin posadzek z okładzin z płyt gresowych.
Budynek obecnie wyposażony w instalację elektryczną trójfazową z rozdzielnią prądu bez wyłącznika głównego. W zakresie instalacji elektrycznych planuje się ułożenie nowych przewodów w przygotowanych bruzdach ściennych zasilających gniazda ścienne, montaż gniazd, nowych opraw oświetleniowych typu LED w pomieszczeniach sali głównej i kuchni ( w tym z modułem awaryjnym do 1h). Zasilone zostaną również projektowane wentylatory kanałowe, wentylatory podsufitowe. Zakres prac obejmuje również montaż wyłącznika głównego ( p.poż) na zewnątrz i doposażenie rozdzielni głównej o wyłączniki i zabezpieczenia oraz przeprowadzenie pomiarów i przeprowadzenie próby instalacji elektrycznej.
2. Ponadto zakres zadania obejmuje:
a) wszystkie zastosowane elementy mają być dopuszczone do obrotu w handlu i posiadać wszelkie atesty dopuszczenia do użytkowania. Dodatkowo zastosowane elementy powinny spełniać określone prawem normy bezpieczeństwa.
b) W przypadku zajęcia pasa drogowego poniesienie wszelkich kosztów z tego tytułu,
c) przeprowadzenie wymaganych badań i sprawdzeń potwierdzających właściwe wykonanie przedmiotu zamówienia,
d) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP. .
e) Informacja dotycząca robót zamiennych lub zaniechanych.
i Informacja dotycząca robót zamiennych:
- Zamawiający dopuszcza wprowadzenie do niniejszego zamówienia robót zamiennych.
- Roboty zamienne możliwe do wykonania w ramach umowy, o czym mowa we wzorze umowy, zawsze będą robotami dotyczącymi robót budowlanych objętych zakresem określonym w SWZ, ale o innym charakterze niż pierwotnie planowano.
- Roboty zamienne możliwe do wykonania zawsze będą dotyczyły robót budowlanych niewykraczających poza opis przedmiotu zamówienia.
- Roboty zamienne muszą odpowiadać co najmniej warunkom opisanym w dokumentach przetargowych. Warunki dotyczą w szczególności poziomu standaryzacji, odpowiedniej funkcjonalności, jakości czy parametrów dotyczących danego elementu robót.
- Roboty zamienne mogą polegać m.in. na zmianie sposobu wykonywania jakiegoś elementu robót lub zastosowaniu innych, równoważnych w stosunku do SWZ i , urządzeń i / lub materiałów budowlanych.
- Roboty zamienne mogą wynikać:
- ze zmian zaproponowanych przez Wykonawcę, Nadzór Inwestorski lub przez Zamawiającego po spełnieniu warunków określonych przepisami prawa,
ii Ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia:
- na skutek zmian zaproponowanych przez Wykonawcę, Nadzór Inwestorski lub przez Zamawiającego po spełnieniu warunków określonych przepisami prawa i zgodnie z zapisami zawartymi w niniejszych dokumentach przetargowych,
f) organizację, zagospodarowanie i utrzymanie zaplecza budowy, roboty przygotowawcze i porządkowe;
g) pełne ubezpieczenie budowy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa
h) ponoszenie kosztów związanych ze zużyciem wody, gazu i energii elektrycznej na potrzeby budowy;
i) zapewnienie na terenie budowy należytego ładu i porządku, przestrzeganie przepisów BHP oraz utrzymanie terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych;
j) zapewnienie i ponoszenie kosztów związanych z usunięciem oraz składowaniem materiałów rozbiórkowych i innych odpadów powstałych w czasie realizacji przedmiotu zamówienia; (Wykonawca winien realizować przedmiot zamówienia zgodnie z przepisami z Ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 699 z późn. zm. ) oraz Rozporządzeniem Ministra Ochrony Środowiska z dnia 2 stycznia 2020 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz.U. z 2020 r., poz. 10).
k) po zakończeniu robót uporządkowanie terenu, w terminie nie późniejszym niż termin odbioru przedmiotu zamówienia;
l) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań przez wyspecjalizowane i uprawnione laboratoria (wszystkie badania laboratoryjne niezbędne do odbioru robót zanikających) oraz ewentualnego uzupełnienia dokumentacji odbiorowej dla zakresu robót objętych przedmiotem przetargu;
m) uzyskanie wszystkich niezbędnych dokumentów potwierdzających prawidłowość wykonanych robót wraz z odbiorami specjalistycznymi i końcowym tych robót;
n) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych odbiorów;
o) sporządzenie dokumentacji powykonawczej ( 3 egz.)
p) Wykonawca zobowiązuje się, że wykonując umowę będzie przestrzegał przepisów ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. – o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz.U.2020 poz.1062), w szczególności art. 6 pkt 1) w zakresie minimalnych wymagań służących zapewnieniu dostępności architektonicznej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45211350-7 - Roboty budowlane w zakresie budynków wielofunkcyjnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 399750,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 479700,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 399750,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Galstyan Artur ARMAN Produkcja Wyrobów Tartacznych
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: PL9241832712
7.3.3) Ulica: Przemysłowa 2/2
7.3.4) Miejscowość: Chotków
7.3.5) Kod pocztowy: 68-113
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 399750,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa kancelarii leśnictwa przy Leśniczówce Starogard Łobeski"
- "Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Giby"
- Budowa hali magazynowej
- Budowa mieszkań czynszowych oraz budynku handlowo-biurowego wraz z infrastrukturą zewnętrzną.
- WYBUDOWANIE INFRASTRUKTURY TECHNICZNEJ PARKU NAUKOWO-TECHNOLOGICZNEGO W GLIWICACH.
więcej: Roboty budowlane w zakresie budynków wielofunkcyjnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.