eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynSukcesywny zakup paliw ciekłych oraz paliwa gaz. w systemie bezgotówkowym na podst. kart flotowych do pojazdów i urządzeń jednostek organizacyjnych Powiatu Olsztyńskiego oraz powiat. osób prawnych



Ogłoszenie z dnia 2024-10-22

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywny zakup paliw ciekłych oraz paliwa gaz. w systemie bezgotówkowym na podst. kart flotowych do pojazdów i urządzeń jednostek organizacyjnych Powiatu Olsztyńskiego oraz powiat. osób prawnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWA SŁUŻBA DROGOWA W OLSZTYNIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510866733

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Cementowa 3

1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 10-429

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.7.) Numer telefonu: 89 535 66 30

1.5.8.) Numer faksu: 89 535 66 40

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: psd@powiat-olsztynski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.psd.olsztyn.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

działalnosc wspomagająca transport ladowy, pozostała

1.8.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie

Zamawiający 2

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Olsztyński

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 510742669

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Bema 5

1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 10-516

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.7.) Numer telefonu: 89 5272130

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@powiat-olsztynski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.powiat-olsztynski.pl/

Zamawiający 3

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital im. Jana Mikulicza w Biskupcu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7392955819

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Armii Krajowej 8

1.5.2.) Miejscowość: Biskupiec

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-300

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.7.) Numer telefonu: 89 715 62 07

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@szpital-biskupiec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.szpital-biskupiec.pl

Zamawiający 4

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Dobrym Mieście

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7392966303

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Grunwaldzka 10B

1.5.2.) Miejscowość: Dobre Miasto

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-040

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.7.) Numer telefonu: 89 616 82 22

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@szpitaldobremiasto.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://szpitaldobremiasto.pl

1.9.) Podział obowiązków – zamówienie wspólne

Zamawiający: Powiat Olsztyński, Szpital im. Jana Mikulicza w Biskupcu, Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Dobrym Mieście , działając na podstawie art. 38 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (ustawa Pzp), wyznaczyli pośród siebie Powiat Olsztyński jako Zamawiającego upoważnionego do przygotowania i przeprowadzenia postępowania w ich imieniu i na ich rzecz.

Powiat Olsztyński, działając na podstawie art. 37 ust 2. ustawy Pzp w związku z porozumieniem zawartym pomiędzy Zamawiającymi udzielił pełnomocnictwa Dariuszowi Jasińskiemu – Dyrektorowi Powiatowej Służby Drogowej w Olsztynie do przygotowania i przeprowadzenia postępowania w imieniu i na rzecz Zamawiających wspólnie udzielających Zamówienia.

Nazwa oraz adres Pełnomocnika Zamawiającego:
Powiatowa Służba Drogowa w Olsztynie,
ul. Cementowa 3, 10-429 Olsztyn
Nr tel. 89 535 66 30
Adres poczty elektronicznej: psd@powiat-olsztynski.pl

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywny zakup paliw ciekłych oraz paliwa gaz. w systemie bezgotówkowym na podst. kart flotowych do pojazdów i urządzeń jednostek organizacyjnych Powiatu Olsztyńskiego oraz powiat. osób prawnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6157316f-2f0c-4c04-91dd-9e6b121d028f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00556666

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00068608/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.8 Sukcesywny zakup paliw ciekłych oraz paliwa gazowego na podstawie kart flotowych do pojazdów i urządzeń jednostek organizacyjnych Powiatu Olsztyńskiego oraz powiatowych osób prawnych, w 2025 roku

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1000543

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1000543

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji
elektronicznej, za pośrednictwem platformy zakupowej dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1000543. Komunikacja prowadzona będzie zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji
elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r, poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020r, poz. 2415). Szczegółowy opis
sporządzania, podpisywania i przesyłania przez Wykonawcę: oferty, oświadczeń, pełnomocnictw, podmiotowych środków dowodowych i innych dokumentów dotyczących postępowania, został zawarty w SWZ. 2. Funkcjonalność platformy gwarantuje złożenie przez Wykonawcę w postępowaniu zaszyfrowanej oferty wraz załącznikami, w sposób uniemożliwiający Zamawiającemu zapoznanie się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert. Szyfrowanie ofert odbywa się automatycznie przez system. 3. Oferta musi być sporządzona w języku polskim, w postaci elektronicznej w formacie danych: .txt, .rtf, .pdf, .xps, .odt, .odt, .ods, .odp,
.doc, .xls, .ppt, .docx, .xlsx, .pptx, .csv, .jpg (jpeg), .tif (.tiff), .geotiff, .png, .svg (ze szczególnym wskazaniem na format .pdf) i opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 4. Zamawiający określając dopuszczalne formaty danych w jakich może zostać przedłożona oferta wraz z załącznikami korzysta z katalogu formatów wskazanych w załączniku nr 2 do rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 2247). 5. Sposób porządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r, poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020r, poz. 2415). 6. Szczegółowy opis sporządzania, podpisywania i przesyłania przez Wykonawcę: oferty, oświadczeń, pełnomocnictw, podmiotowych środków dowodowych i innych dokumentów dotyczących postępowania, został zawarty
w SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE. L.119 z 4.05.2016 r. str. 1, z późn. zm.) – dalej RODO, informujemy, że:
1. Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest:
1) Powiat Olsztyński z siedzibą przy ul. Plac Bema 5, 10-516 Olsztyn,
2) Szpital Powiatowy im. Jana Mikulicza w Biskupcu, ul Armii Krajowej 8, 11-300 Biskupiec,
3) Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Dobrym Mieście, ul. Grunwaldzka 10B, 11-040 Dobre Miasto,
którzy działają wspólnie jako Współadministratorzy danych osobowych przetwarzanych w ramach wspólnego przeprowadzenia postępowania i udzielenia zamówienia publicznego, pn. „Sukcesywny zakup paliw ciekłych oraz paliwa gazowego w systemie bezgotówkowym na podstawie kart flotowych do pojazdów i urządzeń jednostek organizacyjnych powiatu olsztyńskiego oraz powiatowych osób prawnych”.
Współadministratorzy danych osobowych do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyznaczyli Powiatową Służbę Drogową w Olsztynie z siedzibą przy ul. Cementowej 3, 10-429 Olsztyn.
2. Współadministratorzy danych osobowych wyznaczyli Inspektora Ochrony Danych, z którym można kontaktować się za pomocą poczty elektronicznej e-mail: iod_psd@powiat-olsztynski.pl lub wysyłając korespondencję na adres: ul. Cementowa 3, 10-429 Olsztyn.
3. Dane osobowe oferentów oraz osób reprezentujących oferenta przetwarzane są na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w związku z ustawą z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych.
4. Odbiorcami danych osobowych oferentów oraz osób reprezentujących oferenta są przede wszystkim instytucje przewidziane przepisami prawa. Dane osobowe zebrane podczas przeprowadzonego postępowania przekazane zostaną również dla firmy Open Nexus Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Bolesława Krzywoustego 3, 61-144 Poznań, która dostarcza platformę zakupową do cyfrowej obsługi zamówień publicznych.
5. Dane osobowe przetwarzane w ramach przeprowadzonego postępowania będą przechowywane przez okres 10 lat, liczonych od chwili zakończenia podpisanej umowy.
6. Osoby, których dane osobowe przetwarzane są w ramach przeprowadzonego postępowania mają prawo do dostępu do danych osobowych/ sprostowania danych osobowych/ żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych/ wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
7. Jeżeli w ramach przeprowadzonego postępowania dojedzie do przetwarzania danych osobowych na podstawie zgody, wówczas przysługuje dla osoby, których dane osobowe są przetwarzane prawo do cofnięcia udzielonej zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
8. Udział w postępowaniu jest dobrowolny, jeżeli jednak podejmą Państwo decyzję o przystąpieniu do postępowania, wówczas podanie danych osobowych staje się wymogiem ustawowym i są Państwo zobowiązani do ich podania. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości osiągnięcia przez Współadministratorów celu określonego w pkt. 1.
9. Dane osobowe przetwarzane w ramach przeprowadzonego postępowania nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.262.50.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup paliw ciekłych oraz paliwa gazowego w systemie bezgotówkowym na podstawie kart flotowych do pojazdów i urządzeń jednostek organizacyjnych powiatu olsztyńskiego oraz powiatowych osób prawnych, w 2025 roku.
2. Wykonawca zapewni możliwość tankowania paliwa na stacjach benzynowych 7 dni w tygodniu.
3. Za zakup paliwa uznaje się każdorazowo zatankowanie paliwa na stacji paliw Wykonawcy do zbiorników pojazdów Zamawiającego, urządzeń z napędem silnikowym i kanistrów.
4. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający będzie dokonywał bezgotówkowego, sukcesywnego zakupu paliw, tj.:
1) oleju napędowego ON,
2) benzyny bezołowiowej Pb-95,
3) gazu LPG.
5. Przewidywana ilość paliwa, która będzie zakupiona w terminie realizacji przedmiotu zmówienia:
1) olej napędowy ON – 146 317 litrów,
2) benzyna bezołowiowa Pb-95–21 131 litrów,
3) gaz LPG –12 500 litrów.
6. Ilości podane w ust. 5 są ilościami szacunkowymi. Rzeczywista ilość paliw będzie wynikać z aktualnych potrzeb każdego z Zamawiających w okresie realizacji umowy, przy czym Zamawiający wskazuje, że minimalny poziom realizacji przedmiotu umowy wynosi 70% wartości wynagrodzenia umownego brutto.
7. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia lub zwiększenia ilości nabywanego paliwa w każdym asortymencie, a także na rzecz każdego z Zamawiających.
8. Sukcesywny zakup paliw będzie dokonywany w systemie bezgotówkowym za pomocą elektronicznych kart flotowych na stacjach paliw Wykonawcy.
9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 3 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

09130000-9 - Ropa naftowa i destylaty

09132000-3 - Benzyna

09132100-4 - Benzyna bezołowiowa

09134000-7 - Oleje napędowe

09134100-8 - Olej napędowy

09133000-0 - Skroplony gaz ropopochodny (LPG)

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający kierować się będzie kryterium ceny- 100% waga kryterium,

Gdzie 1% = 1 pkt

Maksymalna liczba punktów w kryterium równa jest określonej wadze kryterium w %. Uzyskana liczba punktów w ramach kryterium zaokrąglona będzie do drugiego miejsca po przecinku. Przyznawanie ilości punktów poszczególnym ofertom odbywać się będzie wg następujących zasad:

Ocenie zostanie poddana cena w zł brutto oferty za realizację całości przedmiotu zamówienia, podana przez Wykonawcę w Formularzu oferty. Liczba punktów, którą można uzyskać w tym kryterium zostanie obliczona wg wzoru:

cena brutto oferty minimalnej
C = -------------------------------------------- x 100 pkt
cena brutto oferty badanej

2. Jako najkorzystniejsza zostanie wybrana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów spośród ofert nie podlegających odrzuceniu.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu dotyczący:
a) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,
b) zdolności technicznej lub zawodowej.
2.1. Zamawiający uzna warunek, o którym mowa w ust. 2 pkt a) za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualną koncesję na obrót paliwami wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki uprawniającą do wykonywania działalności w zakresie obrotu paliwami, wymaganą przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. – Prawo energetyczne.
2.2. Zamawiający uzna warunek, o którym mowa w ust. 2 pkt b) za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie realizacji przedmiotu zamówienia będzie dysponować:
1) stacjami paliw zlokalizowanymi na terenie całej Polski należącymi do sieci stacji Wykonawcy, w tym minimum dwiema stacjami umożliwiającymi tankowanie na terenie każdego województwa, czynnymi w godzinach co najmniej 7:00-20:00 od poniedziałku do soboty oraz 7:00-17:00 w niedziele, dokonującymi sprzedaży paliw stanowiących przedmiot zamówienia, które muszą umożliwiać tankowanie bezgotówkowe za pomocą kart flotowych oraz:
2) co najmniej po jednej stacji paliw zlokalizowanej w odległości nie większej niż 10 km liczonej przebiegiem trasy dojazdowej publicznymi drogami kołowymi od każdego z niżej wymienionych adresów:
a) Samorządowa Szkoła Muzyczna I st. w Dywitach, ul. Spółdzielcza 4, 11-001 Dywity,
b) Dom Pomocy Społecznej w Barczewie, ul. Kraszewskiego 17, 11-010 Barczewo,
c) Dom Pomocy Społecznej „Zacisze”, ul. Park 5, 11-015 Olsztynek,
d) Powiatowa Służba Drogowa w Olsztynie, ul. Cementowa 3, 10-429 Olsztyn,
e) Powiatowa Służba Drogowa Obwód Drogowy w Olsztynku, ul. Sielska 2A, 11-015 Olsztynek,
f) Powiatowa Służba Drogowa Obwód Drogowy w Barczewie, ul. Kościuszki 80, 11-010 Barczewo,
g) Powiatowa Służba Drogowa Obwód Drogowy w Dobrym Mieście, ul. Fabryczna 34, 11-040 Dobre Miasto,
h) Dom Pomocy Społecznej, ul. Kajki 49, 11-320 Jeziorany,
i) Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy Żardeniki 34, 11-320 Jeziorany,
(stacje czynne w godzinach co najmniej 7:00-20:00 od poniedziałku do soboty oraz 7:00-17:00 w niedziele, dokonujące sprzedaży paliw stanowiących przedmiot zamówienia umożliwiające tankowanie bezgotówkowe za pomocą kart flotowych),
3) co najmniej po jednej stacji paliw zlokalizowanej w odległości nie większej niż 15 km liczonej przebiegiem trasy dojazdowej publicznymi drogami kołowymi od każdego z niżej wymienionych adresów:
a) Dom Pomocy Społecznej, ul. Lipowa 9, 11-042 Jonkowo,
b) Dom Pomocy Społecznej w Grazymach, Grazymy 1, 11-036 Gietrzwałd,
(stacje czynne w godzinach co najmniej 7:00-20:00 od poniedziałku do soboty oraz 7:00-17:00 w niedziele, dokonujące sprzedaży paliw stanowiących przedmiot zamówienia umożliwiające tankowanie bezgotówkowe za pomocą kart flotowych),
4) co najmniej po jednej stacji paliw zlokalizowanej w granicach administracyjnych miejscowości: Jeziorany, Lidzbark Warmiński, Barczewo.
(stacje czynne w godzinach co najmniej 7:00-20:00 od poniedziałku do soboty oraz 7:00-17:00 w niedziele, dokonujące sprzedaży paliw stanowiących przedmiot zamówienia umożliwiające tankowanie bezgotówkowe za pomocą kart flotowych),
5) co najmniej po jednej stacji paliw zlokalizowanej w granicach administracyjnych miejscowości: Olsztyn, Dobre Miasto, Biskupiec czynnymi przez 7 dni w tygodniu 24 godziny na dobę dokonujących sprzedaży paliw stanowiących przedmiot zamówienia, umożliwiających tankowanie bezgotówkowe za pomocą kart flotowych.
W przypadku miejscowości Biskupiec dopuszczalne jest dysponowanie stacją paliw w granicach administracyjnych miejscowości Biskupiec czynną w godzinach co najmniej 7:00-20:00 od poniedziałku do soboty oraz 7:00-17:00 w niedziele umożliwiającą tankowanie bezgotówkowe za pomocą kart flotowych.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 2) W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z postępowania, Wykonawca składa oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo świadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej oraz oświadczenie o braku porozumienia z innymi wykonawcami mającego na celu zakłócenie konkurencji.
Wzór oświadczenia, o złożenie którego zostanie poproszony Wykonawca najwyżej oceniony – stanowi załącznik Nr 5 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca składa:
a) aktualną koncesję w zakresie obrotu paliwami, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz.U.2021.716 t.j. ze zm.),
b) wykaz stacji paliw dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego zgodnie z warunkami określonymi przez Zamawiającego w Dziale B, Rozdziale II ust 2 SWZ wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wypełniony formularz oferty wraz z formularzem cenowym. Pełnomocnictwo, jeżeli zostało udzielone. Inne dokumenty, o których mowa w SWZ, jeżeli dotyczą.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wymagania dotyczące składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostały zawarte w specyfikacji warunków zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Istotne zmiany umowy w stosunku do treści oferty mogą nastąpić zarówno w formie pisemnej jak i w formie elektronicznej pod rygorem nieważności, w następujących przypadkach:
1) w przypadku obniżenia cen producenta lub zastosowania promocyjnej obniżki cen na stacjach Wykonawcy wobec klienta instytucjonalnego, skutkujących ceną paliw na stacjach Wykonawcy niższą niż cena dla Zamawiającego wynikająca z zastosowanego upustu umownego, Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu paliw objętych umową po cenach
odpowiednio obniżonych,
2) zmiana wartości umowy brutto nastąpi w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego w stosunku do stawki podatku obowiązującego w dniu złożenia oferty,
3) zmiany obowiązujących przepisów dotyczących wymagań jakościowych dla paliw ciekłych oraz gazowych,
4) zmiany przepisów prawa powszechnie obowiązującego, która ma wpływ na realizację przedmiotu umowy,
5) zmiany Stron w umowie wynikających ze zmian organizacyjnych niezależnych od Zamawiającego, w szczególności poprzez podział lub połączenie.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-10-31 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: 1. Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1000543, w sposób określony w rozdziale VIII SWZ.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-10-31 10:10

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-11-29

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Ponadto Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę:
1.1. wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającą o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy
o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
1.2. którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka,
o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
1.3. którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy
o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.