eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OpolePSP nr 29 - remont i docieplenie dachów na segmentach A, B, C, D



Ogłoszenie z dnia 2024-10-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
PSP nr 29 – remont i docieplenie dachów na segmentach A, B, C, D

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO OPOLE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 53141266800000

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1A

1.5.2.) Miejscowość: Opole

1.5.3.) Kod pocztowy: 45-015

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pzp@um.opole.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.opole.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://umopole.logintrade.net/zapytania_email,169544,6b210671408717490f2ee295c625a71c.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

PSP nr 29 – remont i docieplenie dachów na segmentach A, B, C, D

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e5327aee-4b55-42a1-a9cc-fba227228d02

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00556794

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00024958/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.26 Termomodernizacja obiektu PSP Nr 29 w Opolu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00413939

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.3.12.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Planowana inwestycja polega na wykonaniu termomodernizacji dachów wszystkich segmentów (seg. A, B, C, D) Publicznej Szkoły Podstawowej nr 29 przy ul. Szarych Szeregów 1 w Opolu.
Zakres robót obejmuje:
˗ Roboty rozbiórkowe;
˗ Wykonanie obróbek blacharskich i rynien;
˗ Demontaż i montaż wpustu dachowego;
˗ Montaż klap wyłazowych na dach;
˗ Docieplenie stropodachów granulatem z wełny mineralnej i styropapą;
˗ Wykonanie nowego pokrycia z papy termozgrzewalnej;
˗ Remont kominów;
˗ Wymian instalacji odgromowej (z badaniami pomiarowymi).
Szczegółowy zakres robót został określony w dokumentacji projektowej dołączonej do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45321000-3 - Izolacja cieplna

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45312310-3 - Ochrona odgromowa

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Przedmiotowe postępowanie zostało ogłoszone 16 lipca 2024 r., a termin składania i otwarcia ofert został wyznaczony na 31 lipca 2024 r. Termin wykonania zamówienia został określony na 3 miesiące od daty zawarcia umowy, nie później niż do 30 listopada 2024 r.
Ze względu na zgłoszone nieścisłości oraz błędy w dokumentacji projektowej, Zamawiający zwrócił się do autora projektu o sprawdzenie dokumentacji i dokonanie odpowiednich korekt, również dotyczących ewentualnej zmiany technologii wykonania części prac.
W oczekiwaniu na dokonanie sprawdzenia dokumentacji i dokonanie ewentualnych zmian, Zamawiający 8-krotnie przesuwał termin składania i otwarcia ofert (ostatni termin wyznaczono na 17 października 2024 r.).
Ponadto prawdopodobna jest również zmiana zakresu rzeczowego zamówienia (wykonanie dodatkowych prac, których konieczność wykonania pojawiła się po ogłoszeniu postępowania).
W związku z powyższym brak było możliwości określenia realnego terminu w którym Zamawiający otrzyma sprawdzoną i poprawioną dokumentację. Włączenie do zamówienia ewentualnych dodatkowych robót wymaga ich określenia, oszacowania, ewentualnego zwiększenia środków w budżecie i ujęcia dodatkowych robót w dokumentacji przetargowej.
Mając powyższe na uwadze Zamawiający postanowił o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.