Ogłoszenie z dnia 2023-12-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu medycznego i rehabilitacyjnego dla Domu Pomocy Społecznej w Bożenkowie i Domu Pomocy Społecznej w Koronowie – mata masująca i wałek pod głowę do terapii
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT BYDGOSKI
1.3.) Oddział zamawiającego: STAROSTWO POWIATOWE W BYDGOSZCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350620
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Juliusza Słowackiego 3
1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 85-008
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiat.bydgoski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.bydgoski.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu medycznego i rehabilitacyjnego dla Domu Pomocy Społecznej w Bożenkowie i Domu Pomocy Społecznej w Koronowie – mata masująca i wałek pod głowę do terapii2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b86bee86-976b-11ee-ba3b-4e891c384685
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00556808
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00035259/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dostawa sprzętu medycznego i rehabilitacyjnego dla Domu Pomocy Społecznej w Bożenkowie i Domu Pomocy Społecznej w Koronowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
projektu "Wsparcie osób starszych i kadry świadczącej usługi społeczne w zakresie przeciwdziałania rozprzestrzenianiu się COVID-19, łagodzenia jego skutków na terenie województwa kujawsko-pomorskiego", współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00542204
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 305 pkt. 2 ustawy Pzp., w którym Zamawiający udziela zamówienia po
negocjacjach tylko z jednym Wykonawcą.
W postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym, zgodnie z art. 275 pkt. 1 Pzp, (ogłoszenie w BZP nr 2023/BZP 00490010/01 z dnia 2023-11-13), w zakresie części 11 i 25 zamówienia wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lub 5 a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
Z uwagi na krótki termin realizacji zamówienia Zamawiający nie może powtórzyć procedury z art. 275 pkt. 1 Pzp.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: OR-IIV.272.3.7.2023
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OR-VII.272.2.10.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa:
a) Mata masująca – 1 sztuka ( CPV 33158400-6, 33155000-1)
b) Wałek pod głowę do terapii – 5 sztuk ( CPV 33158400-6, 33155000-1)
2. Przedmiot zamówienia musi odpowiadać wytycznym w zakresie realizacji zasady równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z
niepełnosprawnościami oraz zasady równości szans kobiet i mężczyzn w ramach funduszy unijnych na lata 2014-2020, w tym w szczególności przedmiot zamówienia winien być wykonany zgodne z koncepcją uniwersalnego projektowania, opartą na ośmiu regułach: użyteczność dla osób o różnej sprawności, elastyczność w użytkowaniu, proste i intuicyjne użytkowanie, czytelna informacja, tolerancja na błędy, wygodne użytkowanie bez wysiłku, wielkość i przestrzeń odpowiednie dla dostępu i użytkowania, percepcja równości.
3. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywa się na koszt i ryzyko wykonawcy.
Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność i ryzyko związane z transportem,
rozładunkiem przedmiotu zamówienia. Odpowiada on również za zapewnienie bezpieczeństwa i higieny pracy osób odpowiedzialnych za jego transport.
4. Sprzęt i wyposażenie muszą być fabrycznie nowe, niedemonstracyjne,
nieregenerowane, niepowystawowe, wolne od wad fizycznych oraz prawnych,
kompletne i po zamontowaniu przygotowane do pracy.
5. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia o parametrach nie gorszych niż wymagane przez Zamawiającego w niniejszym zaproszeniu, który jest kompletny i po zainstalowaniu gotowy do eksploatacji, bez żadnych dodatkowych zakupów oraz inwestycji.
6. Zamawiający wymaga, aby oferowany przedmiot zamówienia spełniał wymagania określone obowiązującym prawem, został dopuszczony do obrotu i posiadał wymagane prawem dokumenty, stwierdzające dopuszczenie przedmiotu do stosowania na terenie Polski.
7. Przedmiot zamówienia musi być zgodny z wymaganiami zasadniczymi dla
wyrobów medycznych i w rozumieniu ustawy o wyrobach medycznych (Ustawa z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych, Dz. U. z 2022 r. poz. 974) zgłoszony do rejestru wyrobów medycznych prowadzonego przez Urząd Rejestru Produktów Leczniczych Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych wyposażony w deklaracje zgodności producenta i opatrzony znakiem CE.
8. Wszystkie urządzenia muszą zawierać komunikaty w języku polskim.
Mata masująca – 1 sztuka
opis parametrów lub funkcji urządzenia
1. Min. 3 tryby masażu: masaż powietrzny,
wibracyjny i rolujący
2. Zasilanie sieciowe
3. Min. trzy stopnie szybkości
4. Możliwość masażu 5 obszarów ciała: szyi, karku, pleców, talii i pośladków
Wałek pod głowę do terapii – 5 sztuk
opis parametrów lub funkcji urządzenia
1. Wymiar:
110 cm (- 10 cm) x 25 cm x 25 cm (+/-5cm)
2. Pokrycie: bezftalanowa tkanina PCW odporna na ścieranie, wypełnienie granulat
4.5.3.) Główny kod CPV: 33158400-6 - Sprzęt do terapii mechanicznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33155000-1 - Przyrządy do fizykoterapii
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6450,02 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Altare Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 526580763
7.3.3) Ulica: Warszawska 151
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-547
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6450,02 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-15INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych do sprzętu biurowego.
- Zakup monitorów
- Dostawa dronów z pakietami serwisowymi i akcesoriów na potrzeby UKW w Bydgoszczy w ramach realizacji projektu "Nowoczesny Inżynier dla branż kluczowych"
- Remont i modernizacja głównego węzła cieplnego dwufunkcyjnego z istniejącą sekcją ciepła technologicznego dla Campusu UKW przy ul. Chodkiewicza 30 wraz z robotami towarzyszącymi
- DOSTAWA FABRYCZNIE NOWEGO ZESPOŁU KRZYŻOWNIC TOROWYCH ORAZ 2 SZT. FABRYCZNIE NOWYCH ŁUBEK PRZEJŚCIOWYCH POMIĘDZY SZYNĄ LK1 I 60R2 I/LUB DOSTAWA 2 SZT. FAB. NOWYCH, KOMPLETNYCH ROZJAZDÓW JEDNOTOROWYCH
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I SIECIOWEGO
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż dwóch urządzeń do suchego hydromasażu
- Dostawa sprzętu i wyposażenia w projekcie pn.: "CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W ŁAGOWIE"
- Dostawa i montaż wyposażenia celem utworzenia specjalnych pokoi wyciszeń do pracy z uczniem.
więcej: Przyrządy do fizykoterapii »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.