eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GubinPrzebudowa zbiornika do okresowego retencjonowania i infiltrowania wody wraz z budowlami towarzyszącymi na dz. nr 642 w m. Strzegów, gm. Gubin



Ogłoszenie z dnia 2024-10-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa zbiornika do okresowego retencjonowania i infiltrowania wody wraz z budowlami towarzyszącymi na dz. nr 642 w m. Strzegów, gm. Gubin

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Gubin

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770250

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Obrońców Pokoju 20

1.5.2.) Miejscowość: Gubin

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-620

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 68 3591640

1.5.8.) Numer faksu: 683594546

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@gminagubin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminagubin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-060af040-8baa-4d87-bfb3-e8eacf2f1b14

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa zbiornika do okresowego retencjonowania i infiltrowania wody wraz z budowlami towarzyszącymi na dz. nr 642 w m. Strzegów, gm. Gubin

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-060af040-8baa-4d87-bfb3-e8eacf2f1b14

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00556823

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00016821/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Przebudowa zbiornika do okresowego retencjonowania wody w m. Strzegów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Operacja typu „Zarządzanie zasobami wodnymi" w ramach poddziałania „Wsparcie na inwestycje związane z rozwojem, modernizacją i dostosowywaniem rolnictwa i leśnictwa" w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00455738

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GK.271.14.2024.DK

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem inwestycji jest robota budowlana polegająca na odmuleniu istniejącego zbiornika do okresowego retencjonowania i infiltrowania wód deszczowych, roztopowych i napływowych położonego na działce o nr ewid. 642 w m. Strzegów gm. Gubin wraz z przebudową, odtworzeniem i zabezpieczeniem m.in. istniejących skarp zbiornika, zagospodarowaniem terenu poprzez uporządkowanie wraz z wykonaniem ogrodzenia i bramy wjazdowej. W następstwie przeprowadzonych robót zakłada się pogłębienie poprzez odmulenie, oczyszczenie, udrożnienie i odbudowę m.in. regulatora odpływu nadmiaru wody poprzez budowę ręcznego urządzenia melioracji wodnej umożliwiającego w razie konieczności opróżnienie zgromadzonej w zbiorniku wody drożnym przepustem w kierunku istniejącego systemu rowów melioracyjnych nie będących przedmiotem przebudowy. Modernizacja istniejącego zbiornika polegać będzie również na odtworzeniu i przywróceniu pierwotnej powierzchni chłonnej zbiornika. W ramach inwestycji zmodernizowane przez przebudowę zostaną również budowle towarzyszące tj. m.in. wloty, zasilające okresowo zbiornik w wodę m.in. opadową, roztopową, spływającą m.in. z drogi, pobliskich pól i zabudowań. Wykonawca zobowiązany będzie do sprawdzenia drożności wszystkich dopływów i odpływów, przepustów, studzienek w razie konieczności wykona prace niezbędne konieczne do ich udrożnienia mające na celu uregulowanie poprzez poprawę funkcjonowania gospodarki wodnej na terenie prowadzonej inwestycji. Planowana inwestycja pozwoli na poprawę warunków zagospodarowania wód napływowych tj. m.in. opadowych, roztopowych, poprzez zmodernizowanie istniejącego systemu retencjonowania i infiltracji wód na terenie prowadzonej inwestycji w strefie oddziaływania zbiornika na okoliczne tereny w m. Strzegów gm. Gubin. Sporządzona przez Wykonawcę dokumentacja m.in. projektowa, uzyskane w imieniu Inwestora m.in. decyzje, pozwolenia oraz przeprowadzone przez Wykonawcę prace umożliwią Inwestorowi odebranie urządzenia wodnego będącego zbiornikiem retencyjno-infiltracyjnym. W ramach prowadzonych prac należy zachować ostrożność i w razie konieczności wykonać część prac ręcznie. Zbiornik retencyjno–infiltracyjny powinien zapewnić czasowe gromadzenie, przetrzymanie wody m.in. opadowej, roztopowej i napływowej, po pewnym czasie infiltrację zgromadzonej wody do gruntu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45244000-9 - Wodne roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

71355000-1 - Usługi pomiarowe

71354000-4 - Usługi sporządzania map

71313440-1 - Usługi oceny wpływu na środowisko naturalne (EIA) dla projektu budowlanego

71351900-2 - Usługi geologiczne, oceanograficzne i hydrologiczne

71352000-0 - Usługi badania podłoża

71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

71313400-9 - Ocena wpływu projektu budowlanego na środowisko naturalne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 479700,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2194584,45 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 479700,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRO WOD sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9731103021

7.3.3) Ulica: Stary Kisielin - Pionierów Lub. 61

7.3.4) Miejscowość: Zielona Góra

7.3.5) Kod pocztowy: 66-002

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 479700,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.