Ogłoszenie z dnia 2023-12-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00487974/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie zieleni miejskiej na terenie Krotoszyna w 2024 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO I GMINA KROTOSZYN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250854872
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kołłątaja 7
1.5.2.) Miejscowość: Krotoszyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-700
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@um.krotoszyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.um.krotoszyn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b212ac35-7faa-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utrzymanie zieleni miejskiej na terenie Krotoszyna w 2024 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b212ac35-7faa-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00556913
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00059921/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Utrzymanie zieleni miejskiej na terenie Krotoszyna w 2024 roku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00487974
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IR.271.26.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Prace porządkowe na terenach zieleni miejskiej oraz bieżące utrzymanie roślin, modernizacja istniejących i urządzenie nowych terenów zieleni, sadzenie kwiatów, drzew i krzewów, wycinka i pielęgnacja drzew i krzewów.Zakres : 1. Zbieranie papierów i nieczystości 2. Opróżnianie koszy z terenów miejskich z ich wywozem 3.Oczyszczanie stawów w Parku ( pow. 4.500 m2) z papierów, liści i nieczystości 4.Koszenie trawników na terenie płaskim 5.
Akcja zimowa : odśnieżanie alejek i chodników oraz posypywanie piaskiem alejek i chodników 6. Wygrabianie liści w parkach i skwerach wraz z ich wywozem. 7. Zamiatanie alejek w parkach i przy zieleńcach wraz z wywozem śmieci 8.Naprawa ławek parkowych 9.Malowanie ławek parkowych (bez materiału) 10. Montaż nowych ławek 11. Montaż koszy parkowych 12. Naprawa koszy parkowych 13. Czynności pomocnicze dotyczące prac na terenach zieleni. 14. Zakładanie trawników z siewu 15. Formowanie żywopłotów ze zgrabianiem odciętych odpadów i ich wywozem 16. Odchwaszczanie żywopłotów 17. Sadzenie nowego żywopłotu z wymianą gleby na głęb. 60 cm 18. Palikowanie drzew 19. Cięcie formujące krzewów 20. Przygotowanie kwietników do obsadzeń 21. Oprysk przeciw chwastom (zieleńce, chodniki, itp) 22. Wiosenne
sadzenie kwiatów 1-rocznych 23.Letnie sadzenie kwiatów 1- rocznych. 24. Podlewanie roślin 25. Pielenie kwiatów,krzewów, terenów zieleni, różanek 26. Wycięcie drzew bez frezowania pnia 27. Przesadzanie drzew 28. Frezowanie pnia na głębokość 40 cm po drzewie. 29. Formowanie drzew- głogi (stare drzewa) 30. Prześwietlanie koron drzew wraz z cięciami zachowawczymi - odmładzającymi 31. Formowanie pni i koron młodych drzew liściastych 32. Sadzenie drzew 33. Sadzenie krzewów 34. Odcinanie odrostów przy pniach drzew 35. Cięcia sanitarne drzew - wycinka posuszu w koronach drzew 36.
Nawożenie młodych drzew 37. Nawożenie młodych krzewów. 38. Nawożenie trawników 39. Oprysk drzew środkami owadobójczymi i grzybobójczymi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90620000-9 - Usługi odśnieżania
90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane
4.5.5.) Wartość części: 711232,70 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Prace wykonywane w Parku im. Wojska Polskiego – obiekt zabytkowy.Zakres prac :
1. Wycięcie drzewa bez frezowania pnia 2. Frezowanie pnia na głębokość 40 cm po drzewie 3. Prześwietlanie koron drzew wraz z cięciami zachowawczymi - odmładzającymi 4.Formowanie pni i koron młodych drzew liściastych 5.Sadzenie drzew 6. Sadzenie krzewów 7. Cięcia sanitarne drzew - wycinka posuszu w koronach 8.Palikowanie drzew 9. Cięcie formujące krzewów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77313000-7 - Usługi utrzymania parków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4.5.5.) Wartość części: 60266,75 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 491503,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 491503,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 491503,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Zieleni - Marszałek Łukasz Marszałek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 301240228
7.3.3) Ulica: Gajowa 2
7.3.4) Miejscowość: Krotoszyn
7.3.5) Kod pocztowy: 63-700
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SZKÓŁKA DRZEW I KRZEWÓW OZDOBNYCH ŁUKASZ MARSZAŁEK
jakie przetargi wygrała firma
SZKÓŁKA DRZEW I KRZEWÓW OZDOBNYCH ŁUKASZ MARSZAŁEK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 491503,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-01 do 2024-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34479,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34479,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34479,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Zieleni - Marszałek Łukasz Marszałek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 301240228
7.3.3) Ulica: Gajowa 2
7.3.4) Miejscowość: Krotoszyn
7.3.5) Kod pocztowy: 63-700
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SZKÓŁKA DRZEW I KRZEWÓW OZDOBNYCH ŁUKASZ MARSZAŁEK
jakie przetargi wygrała firma
SZKÓŁKA DRZEW I KRZEWÓW OZDOBNYCH ŁUKASZ MARSZAŁEK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34479,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-01 do 2024-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KROTOSZYNA
- DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI NA POTRZEBY CENTRUM SPORTU I REKREACJI WODNIK SP. Z O.O. W KROTOSZYNIE
- Utrzymanie zieleni miejskiej na terenie Krotoszyna w 2025 r.
- Dostawa paliw w 2025 r.
- Sukcesywna dostawa oleju napędowego dla Miejskiego Zakładu Komunikacji w Krotoszynie Sp. z o.o.
- Usługi z zakresu gospodarki łowieckiej planowane do wykonania w Nadleśnictwie Krotoszyn w 2025 roku
- Usługę cateringu - przygotowanie i dostawę gotowych posiłków do Szkoły Podstawowej nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi im. Jana Pawła II w Krotoszynie w okresie od stycznia do grudnia 2025 roku.
więcej: przetargi w Krotoszynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowe utrzymanie obiektów rekreacyjno-sportowych oraz wybiegów dla psów zlokalizowanych w Bydgoszczy na terenach gminnych
- Sprzątanie budynku Podkarpackiego Centrum Nauki
- Kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach oraz na posesjach budynków Sądu Rejonowego w Legnicy
- Bieżące utrzymanie czystości i porządku oraz letnie i zimowe utrzymanie dróg na terenie miasta i gminy Rzepin
- Świadczenie usługi całorocznego sprzątania i pielęgnacji terenów zewnętrznych będących we władaniu Specjalistycznego Psychiatrycznego ZOZ w Łodzi.
- Wykonanie nasadzeń roślin sezonowych w donicach zlokalizowanych na terenie miasta Olsztyna wraz z pielęgnacją roślin w 2025 r.
więcej: Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.