Ogłoszenie z dnia 2023-12-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00049239/01 - Wynik z dnia 2024-01-18
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa paliw płynnych w latach 2024-2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931116963
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Techników 8
1.5.2.) Miejscowość: Jelcz-Laskowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 55-221
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 713188017
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zgk-jelcz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgk-jelcz.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - związki podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt 1 lub 2 ustawy lub podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt. 3 ustawy
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa paliw płynnych w latach 2024-2025
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b3642072-9d72-11ee-948d-82b0c04ef850
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00556943
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://portal.smartpzp.pl/zgk-jelcz-laskowice3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/zgk-jelcz-laskowice
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, z zachowaniem formy elektronicznej pod rygorem nieważności i podpisana zgodnie z wymogami określonymi na platformie smartpzp.pl .
2.2. Dokumenty lub oświadczenia, o których mowa w niniejszym SWZ, składane są w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego lub w elektronicznej kopii dokumentu lub oświadczenia poświadczonej za zgodność z oryginałem.
2.3. Poświadczenia na zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów lub oświadczeń, które każdego z nich dotyczą.
2.4. Poświadczenie za zgodność z oryginałem elektronicznej kopii dokumentu lub oświadczenia, o której mowa w pkt. 2.3. powyżej następuje zgodne z zasadami określonymi na platformie smartpzp.pl .
2.5. W przypadku załączania do oferty dokumentów lub oświadczeń sporządzonych w języku obcym należy je złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski.
2.6. Zamawiający zaleca wykorzystanie formularzy załączonych do SWZ. Dopuszcza się złożenie w ofercie załączników opracowanych przez Wykonawców pod warunkiem, że będą one zgodne co do treści z formularzami określonymi przez Zamawiającego.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Administratorem danych osobowych jest Zakład Gospodarki Komunalnej
Sp. z o.o., z siedzibą przy ul. Techników 8, 55-221 Jelcz-Laskowice;
2. Administrator danych osobowych wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym może się skontaktować w sprawach ochrony swoich danych osobowych i realizacji swoich praw. Inspektor Ochrony Danych - e-mail - iodo@zgk-jelcz.pl;
3. Dane osobowe przetwarzane są w celu związanym z postępowaniem o udzielenia zamówienia publicznego na dostawę dla Zamawiającego paliw płynnych w latach 2024-2026.
4. Dane będą udostępniane jedynie uprawnionym podmiotom, w okolicznościach przewidzianych w powszechnie obowiązujących przepisach prawa,
5. Dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów przetwarzania oraz przez wymagany prawem okres archiwizacji,
6. Każdy ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, iż przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZGK.PZP.01.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest bezgotówkowy zakup na terenie kraju paliw płynnych do samochodów służbowych Zamawiającego, tj.:
Olej napędowy zwykły- ilość- 240 000 litrów.
Olej napędowy wzbogacony dodatkowymi uszlachetniaczami- ilość – 24 000 litrów.
Etylina bezołowiowa PB95 – ilość- 13 000 litrów.
4.2.6.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferowana cena jednostkowa brutto 1 litra paliwa (w kolumnie 4) musi być ceną brutto danego rodzaju paliwa z dnia poprzedzającego ogłoszenie o wszczęciu postępowania, tj. z 18 grudnia 2023 r. na stacji paliw będącej w dyspozycji Wykonawcy, znajdującej się w odległości do 5 km od siedziby Zamawiającego.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Warunek sytuacji ekonomicznej lub finansowej – podstawa Art. 115, Ust. 1, punkt 3 ustawy PZPOpis sposobu oceny spełnienia warunku: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej do kwoty co najmniej 1 mln PLN (słownie: jeden milion PLN).
Warunek zdolności technicznej lub zawodowej – podstawa Art. 116, Ust. 1 ustawy PZP
Opis sposobu oceny spełnienia warunku: Zamawiający uzna spełnienie warunku udziału w postępowaniu jeżeli Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz jeśli Wykonawca posiada stację paliw funkcjonującą całodobowo przez 7 dni w tygodniu na terenie Miasta i Gminy Jelcz-Laskowice w odległości do 5 km licząc od siedziby Zamawiającego. Stacja paliw, o której mowa powyżej powinna być okolona powierzchnią utwardzoną, umożliwiającą wjazd na stację i wyjazd z niej w jednym kierunku, bez konieczności wykonywania dodatkowych manewrów przez pojazdy zamawiającego (śmieciarki dwu-, trzy osiowe o DMC do 27 Ton, ciągniki rolnicze z przyczepami).
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Nie
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: określone w SWZ rozdz. V
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2.1. Oświadczenie sporządzone wg załącznika nr 2 do SWZ, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania.
2.2. Oświadczenie sporządzone wg załącznika nr 3 do SWZ, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.
2.3. Potwierdzona za zgodność z oryginałem polisa OC, o której mowa w punkcie 1.2.1. powyżej.
2.4. Wykonawca, który złożył najkorzystniejszą ofertę w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na platformie zakupowej https://portal.smartpzp.pl/ZGK-Jelcz-Laskowice informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 222 ust. 5 Ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o którym mowa w ust. 2 art. 126 Ustawy, sporządzone wg załącznika nr 4 do SWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie Zamówienia.
2.5. Na podstawie Art. 126 ust. 2 Ustawy, na każdym etapie postępowania Zamawiający może wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub wybranych podmiotowych środków dowodowych.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie oświadczenia i dokumenty, o których mowa w punktach 2.1., 2.2, 2.3, 2.4 i 2.5 powyżej składa każdy z Wykonawców.2.7. W przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacjach podmiotów udostępniających zasoby oświadczenia i dokumenty, o których mowa w punktach 2.1., 2.2, 2.3, 2.4. i 2.5 składa obok Wykonawcy każdy z nich, dodatkowo potwierdzając możliwość udostępnienia Wykonawcy jego zasobów w wymiarze niezbędnym do realizacji zamówienia.
Forma składanych dokumentów.
Oferta i oświadczenia, o których mowa w pkt. od V.2.1. do V.2.5. powinny być złożone zgodnie z Ustawą PZP.
2.9. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
Sposób oceny spełnienia wymagań Zamawiającego.
Ocena spełniania przedstawionych warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły „spełnia - nie spełnia".
Ocena czy Wykonawca wykazał spełnienie warunków udziału, zawartych w pkt. od V.2.1. do V.2.5. nastąpi na podstawie oceny oświadczeń, wymienionych w w/w punktach. Z treści oświadczeń musi wynikać, że Wykonawca nie jest wykluczony z postępowania a także spełnia warunki udziału w postępowaniu na dzień składania ofert.
Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tych warunków spowoduje, zgodnie z Art. 128.ust.1 Ustawy wezwanie Wykonawcy przez Zamawiającego do ich złożenia, poprawienia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
określone w rozdz. V SWZ5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
określone w SWZSEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie oświadczenia i dokumenty, o których mowa w punktach 2.1., 2.2, 2.3, 2.4 i 2.5 powyżej składa każdy z Wykonawców.W przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacjach podmiotów udostępniających zasoby oświadczenia i dokumenty, o których mowa w punktach 2.1., 2.2, 2.3, 2.4. i 2.5 składa obok Wykonawcy każdy z nich, dodatkowo potwierdzając możliwość udostępnienia Wykonawcy jego zasobów w wymiarze niezbędnym do realizacji zamówienia.
Forma składanych dokumentów.
Oferta i oświadczenia, o których mowa w pkt. od V.2.1. do V.2.5. powinny być złożone zgodnie z Ustawą PZP.
Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
Sposób oceny spełnienia wymagań Zamawiającego.
Ocena spełniania przedstawionych warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły „spełnia - nie spełnia".
Ocena czy Wykonawca wykazał spełnienie warunków udziału, zawartych w pkt. od V.2.1. do V.2.5. nastąpi na podstawie oceny oświadczeń, wymienionych w w/w punktach. Z treści oświadczeń musi wynikać, że Wykonawca nie jest wykluczony z postępowania a także spełnia warunki udziału w postępowaniu na dzień składania ofert.
Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tych warunków spowoduje, zgodnie z Art. 128.ust.1 Ustawy wezwanie Wykonawcy przez Zamawiającego do ich złożenia, poprawienia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-12-28 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://portal.smartpzp.pl/zgk-jelcz-laskowice
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-28 13:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
https://portal.smartpzp.pl/zgk-jelcz-laskowice , rozdz. XINNE PRZETARGI Z JELCZA-LASKOWIC
- Zakup serwera wraz z oprogramowaniem na potrzeby Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Jelczu-Laskowicach
- Przebudowa otwartych zbiorników retencyjnych na terenie Gminy Jelcz-Laskowice w formule zaprojektuj i wybuduj w podziale na 4 zadania
- Budowa kontenera technicznego oraz wykonanie instalacji centralnego ogrzewania w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Techników 4 a, b, c w Jelczu-Laskowicach
- SUKCESYWNA DOSTAWA MIĘSA, PODROBÓW, DROBIU, WĘDLIN, PRZETWORÓW Z MIĘSA DLA POTRZEB STOŁÓWKI SZKOLNEJ W PUBLICZNEJ SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 2 W JELCZU-LASKOWICACH
więcej: przetargi w Jelczu-Laskowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa paliw oleju napędowego ON oraz benzyny bezołowiowej Pb, do pojazdów służbowych Zamawiającego, w formie bezgotówkowej
- DOSTAWA OLEJU NAPĘDOWEGO W ILOŚCI 50 M3 NA POTRZEBY ZAKŁADU USŁUG KOMUNALNYCH SP. Z O.O. W KUROWIE
- "Sukcesywny zakup oleju napędowego w roku 2025 na potrzeby pojazdów, maszyn i urządzeń stanowiących własność Gminy Lidzbark Warmiński"
- Dostawa oleju napędowego i benzyny bezołowiowej dla MZWiK w Słupcy w 2025 roku
- Dostawa oleju napędowego dla jednostek pływających Głównego Inspektoratu Rybołówstwa Morskiego.
- Dostawa paliw płynnych w systemie bezgotówkowego sukcesywnego tankowania pojazdów Urzędu Miasta i Gminy Maciejowice w 2025 r.
więcej: Olej napędowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.