eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TarnobrzegDostawa soli drogowej dla Rejonu Dróg Miejskich Sp. z o.o. w Tarnobrzegu do zimowego utrzymania dróg Miasta Tarnobrzega



Ogłoszenie z dnia 2024-10-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa soli drogowej dla Rejonu Dróg Miejskich Sp. z o.o. w Tarnobrzegu do zimowego utrzymania dróg Miasta Tarnobrzega

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: REJON DRÓG MIEJSKICH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830369458

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Dąbrówki 44

1.5.2.) Miejscowość: Tarnobrzeg

1.5.3.) Kod pocztowy: 39-400

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@um.tarnobrzeg.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rdm.tarnobrzeg.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1c4de4d5-38ba-4b3a-a64b-fb0b9bac8a17

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Podstawowa działalnością gospodarczą są roboty związane z budową dróg,transport towarów

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa soli drogowej dla Rejonu Dróg Miejskich Sp. z o.o. w Tarnobrzegu do zimowego utrzymania dróg Miasta Tarnobrzega

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1c4de4d5-38ba-4b3a-a64b-fb0b9bac8a17

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00556955

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00525384

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RDM.5.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa soli drogowej z antyzbrylaczem (w postaci sypkiej, krystalicznej), luzem w szacunkowej ilości 1 200 ton do zimowego utrzymania dróg będących
w Zarządzie Miasta Tarnobrzega z transportem i rozładunkiem na placu Rejonu Dróg Miejskich
Sp. z o.o. w Tarnobrzegu przy ulicy Dąbrówki 44.
3. Dostarczona sól powinna spełniać wymogi do sporządzenia mieszanki piaskowo- solnej używanej w piaskarkach. Dostarczona sól z antyzbrylaczem nie może zawierać żadnych zanieczyszczeń a ponadto powinna spełniać normę PN-86/C-84081/02 oraz posiadać następujące parametry:
a) skład chemiczny:
-NaCL min.95 %;
-antyzbrylacz K4-Fe (CN)6 - 3H2O (żelazocyjanek potasowy) min. 20 mg/kg;
- wilgotność max. 2%;
-Zawartość substancji nierozpuszczalnych w wodzie- max 4%
b) skład ziarnowy:
- ziarna > 6,3 mm < 10%
- ziarna < 1 mm < 60%
Materiał musi odpowiadać parametrom określonym w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach (Dz.U. z 2005r. Nr 230 poz. 1960).
Zamawiający zastrzega możliwość żądania Atestu higienicznego wydanego przez Państwowy Zakład Higieniczny na oferowaną sól drogową oraz aktualną opinię Instytutu Badawczego Dróg i Mostów przed podpisaniem umowy.
4. Zamawiający może zlecić badanie dostarczonej partii soli (próbek), w celu potwierdzenia posiadania wymaganych parametrów.
5. Dostawy soli drogowej będą odbywały się sukcesywnie według potrzeb Zamawiającego w dni robocze od poniedziałku do piątku w dopuszczalnym przedziale czasowym w godz. od 7:00 do 14:00.
6. Zamawiający przewiduje możliwość zmniejszenia ilości zakupu soli drogowej nie więcej niż o 30%.
7. Niezrealizowanie całej ilości dostaw w okresie trwania umowy nie powoduje obowiązku Zamawiającego do odbioru niezrealizowanej części dostaw, ani jakichkolwiek roszczeń odszkodowawczych po stronie Wykonawcy z tego powodu.
8. Wykonawca zobowiązany jest realizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.
9. Termin realizacji zamówienia i sposób realizacji- soli drogowej:
dostawy sukcesywnie w miarę potrzeb Zamawiającego, dostawy będą realizowane w ilości 25 ton jednorazowo po uprzednim zgłoszeniu zapotrzebowania przez Zamawiającego w terminie nie później niż 1 dzień od zgłoszenia telefonicznie lub e- mailem, jednak nie dłużej niż do 31 marca 2025 r

4.5.3.) Główny kod CPV: 34927100-2 - Sól drogowa

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 476748,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 544644,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 476748,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHUB TRASA Sp.z o.o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Regon 030012853

7.3.3) Ulica: ul. Żeromskiego 7

7.3.4) Miejscowość: Biała Podlaska

7.3.5) Kod pocztowy: 21-500

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 476748,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.