eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnobrzeg"Dożywianie mieszkańców na terenie miasta Tarnobrzega"



Ogłoszenie z dnia 2023-12-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Dożywianie mieszkańców na terenie miasta Tarnobrzega”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI OŚRODEK POMOCY RODZINIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 006214624

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Mikołaja Kopernika 3

1.5.2.) Miejscowość: Tarnobrzeg

1.5.3.) Kod pocztowy: 39-400

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@um.tarnobrzeg.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopr.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2518e490-89dd-11ee-b55a-a22b2d7f700e

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dożywianie mieszkańców na terenie miasta Tarnobrzega”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2518e490-89dd-11ee-b55a-a22b2d7f700e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00556974

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00508311/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 „Dożywianie mieszkańców na terenie miasta Tarnobrzega”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00508465

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: AG.26.2.1.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przygotowywanie i wydawanie gorących dwudaniowych posiłków składających się z:
- zagęszczonej zupy o pojemności nie mniejszej niż 450 ml,
- drugiego dania o gramaturze nie mniejszej niż 450 g, w tym 250 g ziemniaki (kasza, ryż lub makaron zamiennie), 100 g mięsa lub ryby (sztuka mięsa: kotlet schabowy, filet, zrazy, kotlet mielony, gulasz, gołąbki), 100 g surówka lub warzywa gotowane lub dania jarskie z omastą o gramaturze 400 g (pierogi, łazanki, kopytka, naleśniki, krokiety x 2 sztuki),
- kompot 200 ml.
W przypadku przygotowania drugiego dania, do którego nie podaje się w sposób zwyczajowo przyjęty surówki, Wykonawca podaje owoc - gramatura nie mniej niż 100 gram.
Minimalna wartość kaloryczna każdego posiłku wynosić będzie nie mniej niż 900 kcal.
Dania mięsne muszą być wydawane przynajmniej 3 razy w tygodniu. Dania jarskie mogą być wydawane maksymalnie 2 razy w tygodniu. Zamawiający nie dopuszcza, aby w ciągu dwóch tygodni wystąpiła powtarzalność tego samego zestawu obiadowego. Wykonawca musi wywieszać w widocznym miejscu realizacji usługi jadłospis na 2 dni.
Posiłek będzie wydawany dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Tarnobrzegu dla ok. 25 osób dziennie przez 5 dni w tygodniu (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy) w godz. od 12.30 do 14.30.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany (zmniejszenia lub zwiększenia w trakcie trwania umowy) liczby osób korzystających z posiłków z zachowaniem stawki za wydawany jeden posiłek.
Posiłki wydawane będą na podstawie bloczków sporządzonych przez Zamawiającego. Obiady będą wydawane po sprawdzeniu tożsamości osoby odbierającej posiłek. Wykaz ilości wydanych w danym miesiącu posiłków będzie stanowił załącznik do noty księgowej bądź faktury wystawionej przez Wykonawcę.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55322000-3 - Usługi gotowania posiłków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

55320000-9 - Usługi podawania posiłków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 170211,13 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 170211,13 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 170211,13 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółdzielnia Socjalna KONAR

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Regon180094116

7.3.3) Ulica: Św.Barbary1

7.3.4) Miejscowość: Tarnobrzeg

7.3.5) Kod pocztowy: 39-400

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 170211,13 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 365 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.