Ogłoszenie z dnia 2024-10-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00499249/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-13
- 2024/BZP 00508373/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Masłów
w sezonie zimowym 2024/25 i 2025/26
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Masłów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010300
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Spokojna 2
1.5.2.) Miejscowość: Masłów Pierwszy
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-001
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 41 311 00 60
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@maslow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.maslow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-05d4aefd-319b-4847-942c-4f6ac335e9801.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Masłóww sezonie zimowym 2024/25 i 2025/26
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-05d4aefd-319b-4847-942c-4f6ac335e980
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00556995
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00040924/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Masłów w sezonie zimowym 2024/25 i 2025/26
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00499249
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BiGP.271.40.2024.JR
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 694444,44 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Masłów w sezonie zimowym 2024/25 i 2025/26.
1) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje sołectwa: Barcza, Brzezinki, Ciekoty, Dąbrowa, Domaszowice, Masłów Pierwszy, Masłów Drugi, Mąchocice Kapitulne, Mąchocice Scholasterię i Wolę Kopcową.
a) Łączna długość dróg do zimowego utrzymania w zakresie odśnieżania: ok. 54 km (jeden sezon zimowy).
b) Łączna długość dróg do zimowego utrzymania w zakresie zwalczania śliskości: ok. 54 km (jeden sezon zimowy).
c) Łączna długość chodników do zimowego utrzymania w zakresie zwalczania śliskości: 5,82 km (jeden sezon zimowy).
d) Łączna powierzchnia placów parkingowych i pętli autobusowych przewidzianych do zimowego utrzymania: 6400 m2 (jeden sezon zimowy).
2) Przewidywana ilość prac (podstawa do obliczenia ceny oferty) na jeden sezon zimowy:
a) Odśnieżanie dróg gminnych i wewnętrznych: 720,00 km,
b) Odśnieżanie wraz ze zwalczaniem śliskości (posypanie mieszanką piaskowo – solną 10% na całej szerokości drogi): 600,00 km,
c) Zwalczanie śliskości (posypanie mieszanką piaskowo – solną 10% na całej szerokości drogi) dróg gminnych i wewnętrznych: 200,00 km,
d) Odśnieżanie dróg gminnych i wewnętrznych przy występowaniu szczególnie trudnych warunków atmosferycznych sprzętem ciężkim specjalistycznym: 150 godz.,
e) Odśnieżanie wraz ze zwalczaniem śliskości (posypanie chodnika na całej szerokości mieszanką piaskowo-solną 10%) chodników gminnych, wewnętrznych, placów: 200 km.
Z uwagi na to, że wielkości usług została określona na podstawie wykonanego zakresu usług w poprzednim sezonie zimowym, Zamawiający informuje o możliwości zmiany ww. wielkości oraz części lokalizacji usług ze wskazaniem wskazanie ich realizacji na terenie Gminy Masłów.
Utrzymanie dróg w okresie zimowym wykonywane jest w jednakowym standardzie na wszystkich drogach gminnych i wewnętrznych objętych zimowym utrzymaniem. Wykonawca utrzymuje stan gotowości przystąpienia do akcji w pełnym zakresie akcji od dnia podpisania umowy do 30 kwietnia 2026 roku, tak aby rozpoczęcie w pełnym zakresie akcji czynnej nastąpiło w ciągu 1 godziny od chwili zaistnienia okoliczności uzasadniającej rozpoczęcie akcji lub w ciągu 1 godziny przy każdorazowym rozpoczynaniu zawieszonej akcji. Zwalczanie śliskości nawierzchni odbywać się będzie na drogach gminnych na odcinkach dróg decydujących o możliwości ruchu. Do zwalczania śliskości nawierzchni dróg stosowana jest 10% mieszanka piaskowo - solna (90% piasku i 10% soli). Zwalczanie śliskości nawierzchni nie będzie wykonywane podczas opadów marznącego deszczu i mżawki. Odśnieżaniem dróg objęte są wszystkie drogi gminne i wewnętrzne. Odśnieżanie dróg odbywa się systemem interwencyjnym po ustaniu opadów śniegu lub zawiei i zamieci śnieżnych. Przejezdność wszystkich dróg zostanie przywrócona w ciągu 24 godzin od ustania opadów śniegu lub zawiei i zamieci śnieżnych. Drogi gminne i gospodarcze nie będą odśnieżane: podczas opadów śniegu oraz podczas zawiei lub zamieci śnieżnych.
Rozliczenie akcji zimowego utrzymania dróg na podstawie rzeczywistych wskazań GPS i monitoringu zamontowanych na urządzeniach Wykonawcy (urządzenia monitorujące po stronie Zamawiającego).
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 586224,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 845376,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 586224,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STO-TECH Kamil Stokowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6572954399
7.3.3) Ulica: Modrzewiowa 46D
7.3.4) Miejscowość: Masłów Pierwszy
7.3.5) Kod pocztowy: 26-001
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 586224,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-10-17 do 2026-04-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- SPRZĄTANIE POMIESZCZEŃ INTERNATU PRZY UL. CHEŁMSKIEJ 8A W WARSZAWIE ORAZ POMIESZCZEŃ BIUROWYCH ZARZĄDU ZASOBÓW MIESZKANIOWYCH MSWiA PRZY UL. CHEŁMSKIEJ 8A W WARSZAWIE
- Usługa utrzymania czystości i porządku w budynkach mieszkalnych i ich otoczeniu, administrowanych i zarządzanych przez Zakład Budynków Miejskich w Cieszynie Sp. z o. o
- USŁUGI W ZAKRESIE KOMPLEKSOWEGO UTRZYMANIA TERENÓW ZEWNĘTRZNYCH SPSZOZ "ZDROJE" WRAZ Z TERENEM PRZYLEGŁYM W OBIEKCIE SPSZOZ "ZDROJE" UL. MĄCZNA 4 W SZCZECINIE
- Usługa sprzątania hal targowych i targowisk zlokalizowanych przy ul. Piotrkowskiej 317 i przy ul. Małej 2 wchodzących w skład zasobów Zarządu Lokali Miejskich w Łodzi w 2025 roku.
- Świadczenie usług utrzymania porządku i czystości pomieszczeń wewnątrz budynku oraz sprzątania terenu zewnętrznego wokół budynku w Urzędzie Skarbowym w Działdowie.
- Usługi sprzątania i utrzymania czystości
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.