Ogłoszenie z dnia 2024-10-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00446895/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
(Robota budowlana) BUDOWA BCU W FORMIE ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ DLA ZADANIA:
„Utworzenie BCU przy ZSCKR w Sandomierzu-Mokoszynie w dziedzinie ogrodnictwa”. Roboty budowlane na rok 24-25.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Sandomierzu-Mokoszynie
1.3.) Oddział zamawiającego: ZSCKR w Sandomierzu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 292450509
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mokoszyńska 1
1.5.2.) Miejscowość: Sandomierz
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-600
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.7.) Numer telefonu: 48 15-832-34-71
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mokoszyn1@interia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.mokoszyn.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/mokoszyn/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
(Robota budowlana) BUDOWA BCU W FORMIE ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ DLA ZADANIA:„Utworzenie BCU przy ZSCKR w Sandomierzu-Mokoszynie w dziedzinie ogrodnictwa”. Roboty budowlane na rok 24-25.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bf439bb6-8eb5-4aa8-bce8-cd7530d048dc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00556998
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Wsparcie z Krajowego Planu Odbudowy (planu rozwojowego) dotyczące realizacji przedsięwzięcia: Odporność i konkurencyjność gospodarki. Wsparcie rozwoju nowoczesnego kształcenia zawodowego, szkolnictwa wyższego oraz uczenia się przez całe życie. Utworzenie i wsparcie funkcjonowania 120 BCU realizujących koncepcję centrów doskonałości zawodowej (CoVEs) BEA.2.2.430.19.2024. KPO/23/2/BCU/U/00012.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00446895
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BUD BCU. Tryb. podst. 1/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 7320660,41 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
WYTYCZNE PATRZ W: PKT. IV SWZ ZAMAWIAJĄCEGO.
1.Przedmiotem zamówienia jest:
(Robota budowlana) BUDOWA BCU W FORMIE ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ DLA ZADANIA:
„Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności przy Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Ziemi Sandomierskiej w Sandomierzu-Mokoszynie w dziedzinie ogrodnictwa” Roboty budowlane na rok 2024-2025.
2.Przedmiot zamówienia jest finansowany przez: Krajowy Plan Odbudowy i koordynowany przez Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi w Warszawie.
Wsparcie z Krajowego Planu Odbudowy (planu rozwojowego) dotyczące realizacji przedsięwzięcia: Odporność i konkurencyjność gospodarki.
Inwestycja A.3.1.1. Wsparcie rozwoju nowoczesnego kształcenia zawodowego, szkolnictwa wyższego oraz uczenia się przez całe życie.
Konkurs: Utworzenie i wsparcie funkcjonowania 120 Branżowych Centrów Umiejętności (BCU) realizujących koncepcję centrów doskonałości zawodowej (CoVEs) nabór (3) 2023
Znak sprawy: BEA.2.2.430.19.2024. Nr przedsięwzięcia: KPO/23/2/BCU/U/0001.
KRAJOWY PLAN ODBUDOWY
3.Do wykonania w/w roboty budowlanej należy opracować kompletną dokumentację projektową wraz z uzyskaniem w imieniu Zamawiającego wszelkich niezbędnych decyzji i zgód na realizację inwestycji w tym również uzyskaniem prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę dla potrzeb realizacji zadania inwestycyjnego, pn. „Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności przy Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Ziemi Sandomierskiej w Sandomierzu-Mokoszynie w dziedzinie ogrodnictwa”
Powyższą dokumentację należy opracować na podstawie pomocniczej dokumentacji technicznej załączonej przez Zamawiającego, (pomocnicza dokumentacja techniczna PFU do BCU)
Wykonana dokumentacja projektowa i techniczna musi być zgodna z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności Rozporządzeniem Ministra Rozwoju w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1679), Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (Dz. U. z 2021 r. poz. 2454).
4.Zakres dokumentacji projektowej i technicznej obejmuje:
a)Projekt zagospodarowania terenu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
b)Projekt architektoniczno-budowlany wraz z informacją BIOZ-wszystkie branże,
c)Projekt techniczny w zakresie wszystkich branż,
d)Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych dla wszystkich wymaganych branż,
e)Przedmiary robót oraz kosztorysy inwestorskie dla wszystkich wymaganych branż wykonane z podziałem na poszczególne branże (w formie jednego przedmiaru, kosztorysu, lub z podziałem
przedmiarów, kosztorysów na poszczególne branże),
f)Mapy do celów projektowych w odpowiedniej skali, w wersji drukowanej oraz cyfrowej,
g)Uzgodnienie z gestorem sieci energetycznej warunków zasilania w zakresie prognozowanego zapotrzebowania na energię elektryczną,
h)Uzgodnienie z gestorem sieci wodno-kanalizacyjnej warunków zasilania i odbioru ścieków w zakresie prognozowanego zapotrzebowania na te media,
i)Wszelkie opłaty związane z wykonaniem dokumentacji projektowej (np. koszty wypisów z ewidencji, pobranie kopii map zasadniczych i ewidencyjnych, opłaty skarbowe za wydane decyzje administracyjne i inne koszty wynikłe w trakcie realizacji zamówienia) ponosi Wykonawca.
Koszty te należy uwzględnić przy wycenie zamówienia.
5.Podstawą opracowania dokumentacji projektowej jest pomocnicza dokumentacja techniczna
(PFU do BCU), załączona przez Zamawiającego, stanowiąca załącznik do SWZ.
6.Dokumentację projektową należy przygotować w wersji tradycyjnej papierowej w ilości 4 egzemplarzy oraz w wersji elektronicznej (ściśle odpowiadającej wersji papierowej) na płytach CD lub innym nośniku w ilości 2 szt. Wersja elektroniczna musi składać się z wersji nieedytowalnej (*.pdf) oraz wersji edytowanej (*.docx/*.doc,*.dxf/*.dwg).
Kosztorys i przedmiar w formie papierowej i formatach PDF i edytowalnym ATH.
Należy dołączyć podpisane oświadczenie, że zawartość wersji elektronicznej jest identyczna z wersją papierową,
7.Zamawiający wymaga bieżącego uzgadniania projektu z Zamawiającym celem konsultacji rozwiązań projektowych i ich akceptacji.
8.Wykonawca dokumentacji projektowej będzie realizował przedmiot zamówienia z zastosowaniem art. 99 PZP.
Opisywanie proponowanych materiałów i urządzeń za pomocą parametrów technicznych, bez podawania ich nazw i nie wskazujących na konkretne rozwiązanie. Jeżeli nie będzie to możliwe i jedyną możliwością będzie podanie nazwy materiału lub urządzenia, to Wykonawca będzie zobowiązany do opracowania tabeli równoważności, przy czym zawsze muszą być określone minimalne wymagane parametry.
9.Przy sporządzaniu dokumentacji projektowej należy dokonywać opisu w sposób jednoznaczny, wyczerpujący i zrozumiały, uwzględniając wszystkie wymagania i okoliczności mogące mieć wpływ na sporządzenie oferty przez Wykonawców robót budowlanych.
Dokumentacja będzie służyć, jako opis przedmiotu zamówienia do postępowania o zamówienie publiczne na roboty budowlane oraz realizację pełnego zakresu robót budowlanych na jej podstawie.
10.Do rozpoczęcia robót budowlanych będzie można przystąpić po zaakceptowaniu przez Zamawiającego dokumentacji projektowej i kosztorysowej.
Roboty należy wykonać w oparciu o sporządzoną dokumentację oraz zgodnie z niniejszą SWZ i zawartą umową.
DOKŁADNY ZAKRES PROJEKTU DO USTALENIA Z INWESTOREM.
11.Przed rozpoczęciem robót Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do zaakceptowania harmonogram wykonywanych prac.
12.Informacje dotyczące przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej:
a)Zamawiający umożliwi i zaleca, ale nie wymaga przeprowadzenie przez Wykonawców wizji lokalnej miejsca realizacji zamówienia, w celu pozyskania wszelkich danych mogących być przydatnymi do przygotowania oferty oraz realizacji przedmiotu umowy.
Pominięcie wizji lokalnej, nie zwalnia Wykonawcy od prawidłowego skalkulowania ceny oferty.
b)W celu umówienia wizji lokalnej należy kontaktować się z osobami wyznaczonymi do komunikowania się z Wykonawcami,
(pkt. IX. SWZ).
Zamawiający informuje, że nie dokonano podziału zamówienia na części z następujących powodów:
W przypadku niniejszego postępowania Zamawiający odstąpił od podziału na części ponieważ uznał, że nie zachodzi potrzeba udzielania niniejszego zamówienia w częściach.
Podział zamówienia powodowałby nadmierne koszty wykonania zamówienia lub też wymagał nadmiernego jednoczesnego zaangażowania zasobów ludzkich do skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia, co mogłoby zagrozić właściwemu jego wykonaniu.
Ze względu na zakres techniczny zamówienia prace zostały objęte całym zamówieniem i jedną umową, rozliczenie za wykonane roboty budowlane ma charakter ryczałtowy.
Zamówienie jest o wartości nieprzekraczającej progów UE i z dotychczasowych doświadczeń Zamawiającego wynika, iż ubiegają się o takie zamówienie głównie małe i średnie przedsiębiorstwa, a więc zakres zamówienia jest dostosowany do potrzeb sektora MŚP bez konieczności dalszego rozdrabniania zakresu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45214000-0 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych z edukacją i badaniami
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45321000-3 - Izolacja cieplna
45223200-8 - Roboty konstrukcyjne
45262520-2 - Roboty murowe
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego
71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71420000-8 - Architektoniczne usługi zagospodarowania terenu
71500000-3 - Usługi związane z budownictwem
71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8499300,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8499300,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8499300,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE DARIUSZ GUGAŁA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7171717978
7.3.4) Miejscowość: KAWĘCZYN 14
7.3.5) Kod pocztowy: 24-350
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE DARIUSZ GUGAŁA
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE DARIUSZ GUGAŁA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8499300,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 225 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Oferta nr 1: WODEX M.Rożmiej, S.Rożmiej-Zdybska Spółka Jawna M.Rożmiej, S.Rożmiej-Zdybska
Adres: 27-530 Ożarów ul. Jaśminowa 17 Kraj: Polska REGON: 260460378 NIP: 863-169-34-13
Powód odrzucenia.
Uzasadnienie prawne:
226 ust. 1 pkt. 12. Ustawy PZP, z dnia: 11.09.2019r (tekst aktualny obowiązujący)
Art. 226 PZP. [Odrzucenie oferty]
1. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli:
12) wykonawca nie wyraził pisemnej zgody na przedłużenie terminu związania ofertą;
Uzasadnienie faktyczne:
Wykonawca nie przedstawił Zamawiającemu w sposób pisemny w wyznaczonym terminie zgody na przedłużenie terminu związania ofertą.
Zamawiający odrzucił ofertę nr 3:
WIKO SYSTEM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, Kielecka 41A lokal 8, 02-530 Warszawa REGON: 52455177000000 NIP: 5214007574, TEL.: 519066880 adres e-mail: wikosystem@wp.pl
Powód odrzucenia.
Uzasadnienie prawne:
Art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. b) ustawy z dnia 11 września 2019r - Prawo Zamówień Publicznych
(t.j.: Dz. U. z 2024r., poz. 1320; zwanej dalej „ustawą PZP”)
Zgodnie z w/w przepisem, Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli została złożona przez Wykonawcę niespełniającego warunków udziału w postępowaniu.
Uzasadnienie faktyczne:
Biorąc powyższe pod uwagę, Zamawiający uznał, że Wiko System Sp. z o.o. nie wykazał, że spełnia warunek udziału w postępowaniu opisany w rozdz. XV 1.3 SWZ. Powyższe obligowało Zamawiającego do odrzucenia oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. b) ustawy PZP.
INNE PRZETARGI Z SANDOMIERZA
- "Przebudowa drogi gminnej nr 374003T (ul. K.K. Baczyńskiego) w Sandomierzu".
- "Remonty cząstkowe dróg gminnych i wewnętrznych o nawierzchni gruntowej i tłuczniowej na terenie Gminy Sandomierz w 2025 r."
- "Wykonanie remontów cząstkowych w technologii przełożenia zapadniętej nawierzchni wraz z wykonaniem nowej podbudowy chodników/dróg na terenie miasta Sandomierza w 2025 roku".
- "Wykonanie remontów cząstkowych dróg o nawierzchni asfaltowej położonych w granicach miasta Sandomierza w 2025 roku".
więcej: przetargi w Sandomierzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych dla Gminy Gniezno
- Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy i rozbudowy budynku Tarnowskie Termy o basen pływacki, wodny plac zabaw, szatnie, zjeżdżalnię, saunę parową, parkingi oraz rozbudowę strefy saun w T.Pod
- "Zakup i montaż magazynów energii elektrycznej dla Gminy Popów"
- Przebudowa dróg gminnych o nr 120366D oraz 120370D w miejscowości Przygórze
- Wykonanie przewiertów sterowanych horyzontalnych w celu posadowienia rurociągów dla wykonania sieci wodociągowej i przyłącza wody zlokalizowanych w miejscowości Żarów i Kalno gm. Żarów
- Przebudowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Sienno
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.