Ogłoszenie z dnia 2024-10-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00459983/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-16
- 2024/BZP 00471126/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-26
- 2024/BZP 00478349/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy odzieży i obuwia ochronnego dla pracowników Działu Administracji Kampusu 600-lecia Odnowienia oraz NCPS SOLARIS
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET JAGIELLOŃSKI
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych UJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001270
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Gołębia 24
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-007
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 126633905
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mateusz.zielinski@uj.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uj.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9687511.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy odzieży i obuwia ochronnego dla pracowników Działu Administracji Kampusu 600-lecia Odnowienia oraz NCPS SOLARIS2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-587223a7-ceda-4aff-9bc8-3efaec84f2d5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00557114
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00459983
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 80.272.283.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest sukcesywna dostawa obuwia i odzieży roboczej dla pracowników Działu Administracji Kampusu 600-lecia Odnowienia oraz Narodowego Centrum Promieniowania Synchrotronowego SOLARIS. Postępowanie jest podzielone na dwie (2) części.Artykuły będą dostarczane do budynku Działu Administracji Kampusu 600-lecia Odnowienia Uniwersytetu Jagiellońskiego, ul. Gronostajowa 3, 30-387 Kraków.
4.5.3.) Główny kod CPV: 18100000-0 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
18830000-6 - Obuwie ochronne
4.5.5.) Wartość części: 63302,09 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest sukcesywna dostawa obuwia i odzieży roboczej dla pracowników Działu Administracji Kampusu 600-lecia Odnowienia oraz Narodowego Centrum Promieniowania Synchrotronowego SOLARIS. Postępowanie jest podzielone na dwie (2) części.Artykuły zostaną dostarczone do Narodowego Centrum Promieniowania Synchrotronowego SOLARIS, ul. Czerwone Maki 98, 30-392 Kraków,
4.5.3.) Główny kod CPV: 18100000-0 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
18830000-6 - Obuwie ochronne
4.5.5.) Wartość części: 14409,81 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 68239,17 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 68346,43 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 68239,17 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U. MAKLER MAREK KAPYSZEWSKI ZPCHR
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6650011419
7.3.3) Ulica: Polna
7.3.4) Miejscowość: Konin
7.3.5) Kod pocztowy: 62-510
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 68239,17 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, natomiast Zamawiający nie jest w stanie zwiększyć kwoty na sfinansowanie do ceny oferty.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- PRZEGLĄDY TECHNICZNE APARATURY MEDYCZNEJ
- DOSTARCZANIE JEDNORAZOWYCH MATERIAŁÓW MEDYCZNYCH - PROBÓWKI
- Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy przegród zewnętrznych budynku B3 przy ul. Nad Drwiną 10 w Krakowie poprzez zmianę wyglądu elewacji polegającej na powiększeniu otworów okiennych.
- Dostawa urządzeń sieciowych w ramach rozbudowy infrastruktury sieci część I - Zakup NGFW PaloAlto część II - Zakup przełączników sieciowych Cisco
- Wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych dotyczących modernizacji boiska przy ul. Heila, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie.
- Świadczenie usług sportowo-rekreacyjnych dla pracowników Sądu Okręgowego w Krakowie
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa elementów umundurowania leśnika oraz sortów BHP dla pracowników Nadleśnictwa Krzeszowice
- Dostawa odzieży ochronnej i środków ochrony indywidualnej dla pracowników RON
- Dostawa sortów BHP dla pracowników Nadleśnictwa Daleszyce w roku 2025
- Dostawa elementów umundurowania leśnika oraz środków ochrony indywidualnej, odzieży i obuwia roboczego dla pracowników Nadleśnictwa Gościeradów.
- Dostawa umundurowania dla członków zespołów ratownictwa medycznego Powiatowej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Tarnowie.
- Dostawa odzieży i obuwia roboczego oraz środków ochrony indywidualnej dla pracowników Związku Komunalnego Gmin "Czyste Miasto, Czysta Gmina"
więcej: Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.