eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZakroczymZwiększenie powierzchni terenów zielonych wokół budynku Szkoły Podstawowej w Wojszczycach



Ogłoszenie z dnia 2024-10-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zwiększenie powierzchni terenów zielonych wokół budynku Szkoły Podstawowej w Wojszczycach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Zakroczym

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013270399

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Warszawska 7

1.5.2.) Miejscowość: Zakroczym

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-170

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.7.) Numer telefonu: 22 785 21 45

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: edyta.kaczynska@zakroczym.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zakroczym.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a5710de1-7066-42e5-96fe-8b911b03b17c

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zwiększenie powierzchni terenów zielonych wokół budynku Szkoły Podstawowej w Wojszczycach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a5710de1-7066-42e5-96fe-8b911b03b17c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00557201

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00014590/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.19 Zwiększenie powierzchni terenów zielonych wokół budynku Szkoły Podstawowej w Wojszczycach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00493319

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIN.271.19.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 203725,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót polegających na zwiększeniu powierzchni terenów zielonych wokół budynku Szkoły Podstawowej w Wojszczycach.
2. Szczegółowy sposób wykonania oraz zakres i rodzaj poszczególnych robót obejmujących przedmiot zamówienia został określony w dokumentacji projektowej stanowiącej załączniki do SWZ, na którą składa się:
1) Projekt nasadzeń;
2) Część graficzna - Projekt Zagospodarowania Terenu;
3) Opis techniczny;
4) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych;
5) Przedmiar robót.
3. Lokalizacja przedsięwzięcia:
Zamówienie realizowane będzie na obszarze administracyjnym województwa mazowieckiego, w powiecie nowodworskim, gmina Zakroczym, miejscowość Wojszczyce, działka 22/3 obręb 0016 Wojszczyce , Wojszczyce 4 a, 05-180 Pomiechówek.
4. Zakres robót obejmuje zwiększenie powierzchni terenów zielonych poprzez wprowadzenie różnorodnych gatunkowo nasadzeń zieleni urządzonej niskiej – żywopłotów, grup krzewów i kolorowych rabat bylinowych. Planuje się także posadzenie 5 sztuk drzew oraz renowację zniszczonych trawników i wykonanie systemu nawadniania. Projekt zakłada także wyposażenie terenu w ławki, kosz do segregacji odpadów oraz stojaki na rowery.
5. Zamawiający przewiduje możliwość odbycia wizji lokalnej na własny koszt Wykonawcy. Zgłoszenia na wizję lokalną przyjmowane będą do dnia 16 września br. na stronie internetowej prowadzonego postępowania za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Wizja lokalna odbędzie się w miejscu przedsięwzięcia w dniu 18 września br. o godz. 10.00. Pominięcie wizji lokalnej nie zwalnia Wykonawcy od prawidłowego skalkulowania ceny oferty.
6. Roboty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami (w szczególności ustawy prawo budowlane, przepisami bhp. i p.poż oraz branżowymi), jak również zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, a także z należytą starannością, zachowaniem właściwej organizacji pracy i zapewnieniem dobrej jakości.
7. Wykonawca zobowiązany jest do oznakowania i zabezpieczenia terenu robót.
8. Materiały stosowane przez Wykonawcę podczas realizacji przedmiotu zamówienia powinny być fabrycznie nowe i odpowiadać, co do jakości, wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz. U. z 2024 r. poz. 725 ze zm.), oraz jakościowym i gatunkowym wymaganiom określonym w opisie przedmiotu zamówienia, dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych Dokumenty potwierdzające wymagania opisane w dokumentach zamówienia Wykonawca przedłoży Zamawiającemu przed ich wbudowaniem pod rygorem nakazu rozbiórki wykonanych robót i demontażu wbudowanych materiałów na koszt Wykonawcy.
9. Wszystkie użyte materiały, wyroby oraz urządzenia muszą mieć aktualne dokumenty (atesty, aprobaty i deklaracje zgodności) dopuszczające do stosowania w budownictwie, zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie.
10. Wykonawca robót ponosi odpowiedzialność za jakość wykonywanych robót oraz zastosowanych materiałów.
11. Wykonawca zabezpieczy zrealizowane nasadzenia przed okresem przymrozków oraz zapewni dokumentację powykonawczą z zaleceniami dotyczącymi zabiegów pielęgnacyjnych i konserwacyjnych założonej zieleni.
12. Na zainstalowane urządzenia i wykonane roboty Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na okres 24 miesięcy.
13. Na wykonane nasadzenia (rośliny, drzewa, trawnik) Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji do okresu wegetacji roślin, tj. do dnia 30 kwietnia 2025 r.
14. Okres rękojmi jest równy okresowi gwarancji.
15. Okres gwarancji i rękojmi liczony będzie od daty podpisania protokołu odbioru końcowego robót, tj. po zrealizowaniu całego przedmiotu umowy. Wady stwierdzone w okresie gwarancji/rękojmi podlegają usunięciu/naprawie na warunkach gwarancji/ rękojmi.
16. Wykonawca zobowiązuje się do umożliwienia wstępu na teren budowy pracownikom organów nadzoru budowlanego, do których należy wykonywanie zadań określonych ustawą Prawo budowlane oraz udostępnienia im danych i informacji wymaganych tą ustawą oraz innym pracownikom, które Zamawiający wskaże w okresie realizacji przedmiotu umowy.
17. Wykonawca zobowiązany jest do oznakowania i zabezpieczenia terenu robót zgodnie z projektem czasowej organizacji ruchu, którego przygotowanie i uzgodnienie z zarządcą drogi powiatowej leży po stronie Wykonawcy.
18. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić obsługę geodezyjną wraz z wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej.
19. Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy w okolicznościach, o których mowa w art. 95 PZP:
1) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wszystkie roboty rozbiórkowe, ziemne, montażowe, ogrodnicze, w zakresie realizacji zamówienia.
2) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie do spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności wskazane w pkt 1. Szczegółowe informacje dotyczące sposobu weryfikacji zatrudnienia i uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnieniem oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, zostały zawarte w Projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących Załącznik do SWZ.
20. Rozwiązania równoważne:
1) Wszędzie tam, gdzie przedmiot zamówienia jest opisany przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót lub w przedmiarze robót, pod warunkiem, że będą one posiadały co najmniej takie same lub lepsze parametry techniczne i funkcjonalne i nie obniżą określonych w dokumentacji standardów.
2) W przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje materiały i inne elementy równoważne, zobowiązany jest wykonać i załączyć do oferty zestawienie wszystkich zaproponowanych materiałów oraz innych elementów równoważnych i wykazać ich równoważność w stosunku do materiałów i innych elementów opisanych w dokumentacji, stanowiącej opis przedmiotu zamówienia.
3) Wszystkie zaproponowane przez Wykonawcę równoważne materiały lub inne elementy muszą posiadać parametry techniczne i funkcjonalne nie gorsze od określonych
w dokumentacji i muszą posiadać stosowne dopuszczenia i atesty.
4) Opis zaproponowanych rozwiązań równoważnych powinien być dołączony do oferty
i musi być na tyle szczegółowy, żeby Zamawiający przy ocenie oferty mógł ocenić spełnienie wymagań dotyczących ich parametrów technicznych oraz rozstrzygnąć, czy zaproponowane rozwiązania są równoważne. Oznacza to, że na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, że zaoferowane przez niego materiały i inne elementy są równoważne w stosunku do opisywanych przez Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

71420000-8 - Architektoniczne usługi zagospodarowania terenu

71421000-5 - Usługi wkomponowywania ogrodów w krajobraz

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 214975,08 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 427132,44 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 214975,08 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kępka Architektura Krajobrazu Jarosław Kępka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5251167645

7.3.3) Ulica: ul. Renesansowa 56/59

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-950

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 214975,08 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.