Ogłoszenie z dnia 2023-12-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00493394/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa bezpieczeństwa niechronionych uczestników ruchu drogowego na przejściach dla pieszych w ul. Piłsudskiego oraz ul. Jana Pawła II w Strzelinie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Strzelin
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934957
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ząbkowicka 11
1.5.2.) Miejscowość: Strzelin
1.5.3.) Kod pocztowy: 57-100
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@strzelin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.gmstrzelin.finn.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gminastrzelin.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Poprawa bezpieczeństwa niechronionych uczestników ruchu drogowego na przejściach dla pieszych w ul. Piłsudskiego oraz ul. Jana Pawła II w Strzelinie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ab03d1a1-82f0-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00557208
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00038382/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.13 Poprawa bezpieczeństwa niechronionych uczestników ruchu drogowego na przejściach dla pieszych w ul. Piłsudskiego oraz ul. Jana Pawła II w Strzelinie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00493394
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.28.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 135805,72 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1: „Przebudowa przejścia dla pieszych w drodze gminnej nr 117293D – ul. Jana Pawła II w Strzelinie”Opis przedsięwzięcia w ramach części nr 1:
W ramach robót budowlanych objętych zamówieniem przewidziano rozbiórkę istniejącego, wyniesionego przejścia dla pieszych z kostki brukowej kamiennej i odtworzenie, w celu doprowadzenia do zgodności z obowiązującymi parametrami technicznymi (istniejące jest za wysokie i ze zbyt krótkimi najazdami).
Ponadto należy wykonać oświetlenie dedykowane składające się z dwóch opraw wertykalnych na słupach oraz zamontować system ostrzegawczy typu Safepass, składający się dla każdej ze stron z dwóch słupków głównych z czujnikami i modułami LED o dużej mocy oraz oddalonych o ok. 3 m dwóch pomocniczych o wstępnym ostrzeganiu.
W celu zasilenia urządzeń elektrycznych oraz oświetlenia dedykowanego należy wykonać doziemną linię zasilającą.
Dodatkowo wymianie podlegać będzie oznakowanie poziome oraz pionowe, zgodnie z zatwierdzonym projektem stałej organizacji ruchu, a także wymagany będzie montaż tablicy informacyjnej zgodnej ze wzorem obowiązującym w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45233140-2 - Roboty drogowe
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
34996000-5 - Drogowe urządzenia kontrolne, bezpieczeństwa lub sygnalizacyjne
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
4.5.5.) Wartość części: 70351,94 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2: „Przebudowa przejścia dla pieszych w drodze gminnej nr 117304D – ul. Piłsudskiego w Strzelinie”Opis przedsięwzięcia w ramach części nr 2:
W ramach robót budowlanych objętych zamówieniem przewidziano wykonanie w miejscu istniejącego, zwykłego przejścia – wyniesione z masy mineralno – bitumicznej o parametrach zgodnych z obowiązującymi wytycznymi technicznymi.
Ponadto należy wykonać oświetlenie dedykowane składające się z dwóch opraw wertykalnych na słupach oraz zamontować system ostrzegawczy typu Safepass, składający się dla każdej ze stron z dwóch słupków głównych z czujnikami i modułami LED o dużej mocy oraz oddalonych o ok. 3 m dwóch pomocniczych o wstępnym ostrzeganiu.
W celu zasilenia urządzeń elektrycznych oraz oświetlenia dedykowanego należy wykonać doziemną linię zasilającą.
Dodatkowo wymianie podlegać będzie oznakowanie poziome oraz pionowe, zgodnie z zatwierdzonym projektem stałej organizacji ruchu, a także wymagany będzie montaż tablicy informacyjnej zgodnej ze wzorem obowiązującym w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45233140-2 - Roboty drogowe
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
34996000-5 - Drogowe urządzenia kontrolne, bezpieczeństwa lub sygnalizacyjne
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
4.5.5.) Wartość części: 65453,78 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 85983,49 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 230525,37 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 85983,49 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Safepass Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7492099076
7.3.3) Ulica: Piramowicza 14/2
7.3.4) Miejscowość: Kędzierzyn-Koźle
7.3.5) Kod pocztowy: 47-200
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 85983,49 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 79899,72 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 274983,11 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 79899,72 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Safepass Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7492099076
7.3.3) Ulica: Piramowicza 14/2
7.3.4) Miejscowość: Kędzierzyn-Koźle
7.3.5) Kod pocztowy: 47-200
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 79899,72 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z STRZELINA
- Opracowanie projektu Planu Ogólnego Miasta i Gminy Strzelin
- Cyklostrada Dolnośląska - południowy odcinek "Trasy Złotej" Opracowanie projektu budowlanego
- Świadczenie usług pocztowych na rzecz Urzędu Miasta i Gminy w Strzelinie
więcej: przetargi w Strzelinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa drogi gminnej Nr 108182B tj. ul. Witosa w Brańsku
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Remont drogi gminnej (ul. Lubelskiej) w miejscowości Stanisławów, Gmina Stanisławów
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
więcej: Drogowe urządzenia kontrolne, bezpieczeństwa lub sygnalizacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.