Ogłoszenie z dnia 2023-12-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00474727/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-03
- 2023/BZP 00489359/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-13
- 2023/BZP 00501430/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa drogi dla pieszych wzdłuż drogi gminnej nr 102031B w Gawrych Ruda
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SUWAŁKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790670970
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Świerkowa 45
1.5.2.) Miejscowość: Suwałki
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-400
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.5.7.) Numer telefonu: 875659300
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gmina.suwalki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.ug.suwalki.wrotapodlasia.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-164a43ef-7a1d-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa drogi dla pieszych wzdłuż drogi gminnej nr 102031B w Gawrych Ruda2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-164a43ef-7a1d-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00557220
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00044065/16/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.22 Budowa drogi dla pieszych w msc. Gawrych Ruda
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00474727
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.26.2023.EW
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 10581462,81 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1017560,98 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1. Przedmiotem zamówienia jest „Budowa drogi dla pieszych wzdłuż drogi gminnej nr 102031B w Gawrych Ruda”.
3.2. Przedmiot zamówienia obejmuje budowę drogi dla pieszych wzdłuż drogi gminnej nr 102031B w msc. Gawrych Ruda o długości ok. 2242,5 m i szerokości 2,0 m o nawierzchni z kostki betonowej, która stanowi Etap I zadania pn. „Budowa drogi gminnej nr 102031B w msc. Gawrych Ruda”.
Zakres prac do wykonania w szczególności:
a) roboty ziemne (zdjęcie warstwy humusu),
b) wykonanie koryta pod konstrukcję nawierzchni drogi dla pieszych,
c) wykonanie nasypów z pospółki,
d) wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego 0/31,5 mm. C50/30,
e) ustawienie obrzeży i krawężników betonowych,
f) wykonanie odwodnienia,
g) wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm,
h) wykonanie zjazdów oraz poboczy po stronie chodnika,
i) uporządkowanie terenu wraz z humusowaniem.
Projektowana konstrukcja nawierzchni chodnika:
- gr. 8cm nawierzchnia z kostki brukowej betonowej koloru szarego
- gr. 5cm podsypka c/p 1:4
- gr. 10 cm podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej o uziarnieniu 0/31,5mm z kruszywa C50/30, stabilizowana mechanicznie
- obrzeże betonowe 8x30x100cm na ławie betonowej C12/15 z oporem
Projektowana konstrukcja zjazdów przez chodnik:
- gr. 8cm nawierzchnia z kostki brukowej betonowej koloru grafitowego
- gr. 5cm podsypka c/p 1:4
- gr. 15 cm podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej o uziarnieniu 0/31,5mm z kruszywa C50/30, stabilizowana mechanicznie
- krawężnik betonowy najazdowy 15x22x100 cm na ławie betonowej C12/15 z oporem, obrzeże betonowe 8x30x100cm na ławie betonowej C12/15 z oporem
3.3. Projektowana droga dla pieszych będzie zlokalizowana w ciągu drogi gminnej DG 102031B Gawrych Ruda.
3.4. W dniu 16 sierpnia 2023 r. została podpisana umowa z wykonawcą: Przedsiębiorstwo Produkcji Materiałów Drogowych KRUSZBET S.A., wyłonionym poprzez procedurę przetargową na budowę drogi gminnej w msc. Gawrych Ruda w trybie zaprojektuj i wybuduj z wyłączeniem Etapu I tj. budowy drogi dla pieszych wzdłuż drogi gminnej nr 102031B w Gawrych Rudzie. Termin wykonania budowy drogi gminnej w msc. Gawrych Ruda nastąpi do 15 miesięcy od podpisania umowy tj. 16.08.2023 r. (w tym do 5 miesięcy na złożenie przez wykonawcę do właściwego organu architektoniczno-budowlanego wniosku o zezwolenie na realizację inwestycji drogowej).
3.5. Po uzyskaniu przez Zamawiającego prawomocnej decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej na budowę drogi dla pieszych wzdłuż drogi gminnej nr 102031B w msc. Gawrych Ruda, Zamawiający przekaże Wykonawcy plac budowy oraz prawomocną decyzję ZRID wraz z uzgodnioną dokumentacją projektową. Przewidywany termin uzyskania prawomocnej decyzji ZRID: marzec/kwiecień 2024 r.
3.6. Zamawiający wymaga od Wykonawcy współpracy z wykonawcą realizującym równolegle budowę drogi gminnej w msc. Gawrych Ruda, tj. z Przedsiębiorstwem Produkcji Materiałów Drogowych KRUSZBET S.A., gdyż projektowana droga dla pieszych zlokalizowana będzie w ciągu ww. drogi, a niweleta winna być dostosowana do jezdni drogi gminnej DG 102031B Gawrych Ruda. Wykonawca zadania budowy drogi gminnej w msc. Gawrych Ruda jest zobowiązany umową z Zamawiającym do:
1) udostępnienia terenu budowy innemu wykonawcy, wskazanemu przez Zamawiającego;
2) pełnienia obowiązków koordynatora BHP sprawującego nadzór nad bezpieczeństwem i higieną pracy wszystkich pracowników zatrudnionych w tym samym miejscu;
3) współpracowania i koordynowania robót w zakresie prac projektowych oraz robót budowlanych (objętych odrębnym opracowaniem) prowadzonych przez innego wykonawcę, szczególnie dotyczy to punktów styku prac prowadzonych przez obu wykonawców.
Koordynacja prac nastąpi w porozumieniu z Zamawiającym.
3.7. Obiekt został dostosowany do osób niepełnosprawnych poprzez niestosowanie barier architektonicznych.
3.8. Zamawiający ubiega się o dofinansowanie ze środków Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg na zadanie inwestycyjne pn. „Budowa drogi dla pieszych wzdłuż drogi gminnej nr 102031B w Gawrych Ruda”.
3.9. Zamawiający nie wymaga od Wykonawcy odbycia wizji lokalnej, o której mowa w art. 131 ust. 2 pkt. 1 ustawy Pzp oraz nie wprowadza wymogu sprawdzenia przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego o którym mowa w art. 131 ust. 2 pkt. 2 ustawy Pzp.
3.10. Wszystkie elementy z rozbiórki nadające się do ponownego użycia stanowią własność Zamawiającego, natomiast elementy uznane jako odpad, Wykonawca powinien zutylizować we własnym zakresie i na własny koszt. Klasyfikacji elementów uznanych jako odpad dokonuje inspektor nadzoru.
3.11. Wszelkie materiały oraz pozyskanie wszelkich zgód od gestorów sieci na przystąpienie do realizacji prac (w tym poniesienie kosztów nadzoru czy sporządzenia dokumentów niezbędnych do rozpoczęcia prac) związane z prawidłowym i pełnym wykonaniem przedmiotu zamówienia zabezpiecza Wykonawca na własny koszt.
3.12. Zamawiający informuje, że obowiązującą formą rozliczenia pomiędzy stronami będzie wynagrodzenie ryczałtowe.
3.13. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP. Wykonawca zobowiązany jest również do powiadomienia gestorów sieci z odpowiednim wyprzedzeniem o terminie realizacji prac. Wykonawca gwarantuje także wykonanie przedmiotu zamówienia pod kierownictwem osób posiadających wymagane przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie.
3.14. Wymagania jakościowe, o których mowa w art. 246 ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiający szczegółowo opisał w Dokumentacji projektowej i załącznikach do SWZ.
3.15. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę 60 miesięcznej gwarancji jakości oraz udzielenia 60 miesięcznej rękojmi na wykonane roboty budowlane i wbudowane materiały, wyroby i urządzenia.
3.16. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany został w następujących dokumentach:
a) Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ),
b) dokumentacji projektowej wraz z załącznikami, stanowiąca załącznik do SWZ,
c) Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót,
d) projekcie Umowy.
3.17. Z uwagi na ryczałtowe wynagrodzenie, przedmiary robót dołączone do SWZ mają jedynie charakter pomocniczy. Przedmiar robót nie stanowi opisu przedmiotu zamówienia (ma funkcję pomocniczą) i nie stanowi podstawy wyceny oferty. Zamawiający nie wymaga od Wykonawców dołączenia do oferty kosztorysu ani żadnej innej kalkulacji ceny.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1247840,47 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1967989,85 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1247840,47 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Zakład Ogólnobudowlany i Drogowy Kamil Stankiewicz
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Tomasz Stankiewicz Zakład Ogólnobudowlany i Drogowy
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8441527172
7.3.3) Ulica: ul. Jasna 3
7.3.4) Miejscowość: Suwałki
7.3.5) Kod pocztowy: 16-400
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD OGÓLNOBUDOWLANY I DROGOWY S.C. TOMASZ I KAMIL STANKIEWICZ
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD OGÓLNOBUDOWLANY I DROGOWY S.C. TOMASZ I KAMIL STANKIEWICZ
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1247840,47 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- odśnieżanie dróg powiatowych i zwalczanie śliskości zimowej na terenie Powiatu Suwalskiego w sezonie zimowym 2024/2025
- Dostawa instrumentów - wiolonczele
- Dostawa instrumentów - akordeony
- Dostawa instrumentów - pianina
- Zakup i dostawa produktów mleczarskich i tłuszczy dla Domu Pomocy Społecznej "Kalina" w Suwałkach - 2025
- Dostawa energii elektrycznej w rozumieniu ustawy Prawo energetyczne na potrzeby Agencji Rozwoju Regionalnego "ARES" S.A. w Suwałkach w okresie od dnia 01.01.2025 r. do dnia 31.12.2025 r.
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- REMONT CZĄSTKOWY DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY SUSZEC - 2025 R.
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
- Przebudowa drogi gruntowej Piechowice-Szablewo w Gminie Dziemiany
- Remont drogi gminnej nr 540007K (ulica Jałowcowa) w km. 0+000 do km 0 + 263 w mc. Dobczyce, Gmina Dobczyce
- Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa drogi łączącej ul. Towarową w Komornikach z ul. Szkolną w Plewiskach (...)"
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.