Ogłoszenie z dnia 2024-10-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00538302/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-09
- 2024/BZP 00549423/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sprzedaż i dostawa artykułów AGD dla jednostek UW nadzorowanych przez Biuro Spraw Socjalnych w 2024 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Warszawski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001258
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Krakowskie Przedmieście 26/28
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-927
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: eliza.lebiedzinska@adm.uw.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://dzp.uw.edu.pl/postepowania-przetargowe/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-00b9ab26-52f9-45e7-9621-9b3670ff013d1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sprzedaż i dostawa artykułów AGD dla jednostek UW nadzorowanych przez Biuro Spraw Socjalnych w 2024 roku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-00b9ab26-52f9-45e7-9621-9b3670ff013d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00557372
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00439773/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.51 Sprzęt AGD dla jednostek nadzorowanych przez BSSOC
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00538302
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: POUZ-361/179/2024/DZP.
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 0 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
pralnico wirówka przemysłowa 8 kg 2 sztsuszarka przemysłowa bębnowa 10 kg 1 szt.
system płatniczy do pralek przemysłowych (na żetony) 2 szt.
suszarka przemysłowa bębnowa 6 kg 1 szt
pralnico wirówka przemysłowa 7 kg 2 szt.
suszarka przemysłowa bębnowa 7 kg 2 szt.
system płatniczy do pralek przemysłowych (na żetony) 2 szt
pralnico wirówka przemysłowa 6 kg (plus łącznik do sztaplowania) 2 szt.
suszarka przemysłowa bębnowa 7 kg 2 szt.
system płatniczy do pralek przemysłowych (na QR Kod) 4 szt.
suszarka przemysłowa bębnowa 7 kg 1 szt.
pralnico wirówka przemysłowa 7 kg 1 szt.
system płatniczy do pralek przemysłowych (na żetony) 1 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42716110-2 - Urządzenia piorące
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39713210-8 - Pralki i suszarki
42716200-0 - Suszarki
4.5.5.) Wartość części: 0 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ekspres ciśnieniowy 1 szt.telewizor 3 szt.
telewizor 1 szt.
płyta indukcyjna wolnostojąca (przenośna) 25 szt.
płyta indukcyjna 6 szt.
płyta indukcyjna wolnostojąca (przenośna) 20 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39700000-9 - Sprzęt gospodarstwa domowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39711420-9 - Płyty grzewcze (AGD)
32000000-3 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny
4.5.5.) Wartość części: 0 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu w części 1 i 2 do wyznaczonego terminu składania ofert nie wpłynęła żadna oferta, wobec powyższego zachodzi konieczność unieważnienia postepowania na podstawie art. 255 pkt. 1 ustawy Pzp.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu w części 1 i 2 do wyznaczonego terminu składania ofert nie wpłynęła żadna oferta, wobec powyższego zachodzi konieczność unieważnienia postepowania na podstawie art. 255 pkt. 1 ustawy Pzp.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa wyrobów medycznych sterylnych na potrzeby oddziałów Szpitala Czerniakowskiego sp. z o.o.
- Zakup i dostawa środków do utrzymania czystości
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ I KOSZTORYSOWEJ DLA ZADANIA PN. PRZEBUDOWA POMIESZCZEŃ I DOCIEPLENIE FUNDAMENTÓW W MAGAZYNIE BUDYNKU NR 38 - MAGAZYNU CHEMICZNEGO
- Dostawa materiałów medycznych jednorazowych, w podziale na 4 (cztery) pakiety, w tym aspiratory, bagietki okulistyczne, sztance, cewniki, ostrza, papierki do podbródków.
- Wykonywanie w okresie ok.18,6 miesięcy usług w zakresie ochrony pomieszczeń, mienia i pracowników zamawiającego, znajdujących się w budynku położonym w Warszawie przy Al. Jerozolimskich 181C
- Dostawa firan i do internatu znajdującego się w Bydgoszczy przy ul. Sułkowskiego 52.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wdrożenie audioprzewodników w Tatrzańskim Archiwum Planety Ziemia
- Dostawa wyposażenia kabin symultanicznych dla Wojewódzkiej Biblioteki Publicznej w Opolu
- Dostawa ekspresów do kawy na doposażenie pomieszczeń socjalnych na terenie Centrum Szkolenia Policji w Legionowie i w Sułkowicach
- Zakup, dostawa i montaż wyposażenia dla szkół w Gminie Będzino
- Wymiana na budynku KWP w Olsztynie przy ul. Partyzantów 6/8 istniejącego masztu antenowego na nowy maszt kratownicowy wraz z infrastrukturą radiokomunikacyjną i montażem urządzeń radiowych
- Zakup artykułów gospodarstwa domowego na potrzeby Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu
więcej: Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.