Ogłoszenie z dnia 2023-12-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00462691/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-26
- 2023/BZP 00472013/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa pawilonu (budynku kontenerowego) z przeznaczeniem na świetlicę wiejską w Smarglinie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DOBRE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866643
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Dworcowa 6
1.5.2.) Miejscowość: Dobre
1.5.3.) Kod pocztowy: 88-210
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 542850125
1.5.8.) Numer faksu: 542850660
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@ugdobre.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugdobre.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://asystent.postepowania.pl/org/gmina-dobre/postepowania/10741.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa pawilonu (budynku kontenerowego) z przeznaczeniem na świetlicę wiejską w Smarglinie.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b7a17048-7337-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00557397
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00462691
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RRGIIK.271.11.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa pawilonu (budynku kontenerowego) z przeznaczeniem na świetlicę wiejską w Smarglinie.
Parametry budynku i wymagania zamawiającego
- długość zewnętrzna 7,00 – 7,50 m
- szerokość zewnętrzna 6,00 – 6,50 m
- wysokość wewnętrzna – 3,00 m w najniższym punkcie
- dach : dach jednospadowy: płyta warstwowa 160 mm z rdzeniem poliuretanowym, profilowanie rowkowe zewnętrznie/gładka wewnętrznie + membrana. Współczynnik przenikania ciepła U= 0,15W/(m2xK)
- ściany: płyta warstwowa 120 mm z rdzeniem poliuretanowym, profilowanie rowkowe zewnętrznie/gładka wewnętrznie. Współczynnik przenikania ciepła U= 0,20W/(m2xK)
- wydzielone pomieszczenie na WC dla osób niepełnosprawnych, pozostała przestrzeń bez podziałów
- ściany wewnętrzne: płyta warstwowa gr. 80 mm ze styropianem
- stalowa rama zabezpieczona przed korozją
- podłoga stalowa, ocieplona, wykończona płytą OSB gr. 22 mm i wykładziną PCV. Współczynnik przenikania ciepła U= 0,30W/(m2xK)
- drzwi aluminiowe dwuskrzydłowe przeszklone 2000 mm x 2100 mm – 1 szt. Współczynnik przenikania ciepła U= 1,30W/(m2xK)
- okna rozwierno uchylne UPVC, 1500 mm x 1500 mm – 4 szt. Współczynnik przenikania ciepła U= 0,9W/(m2xK)
- drzwi wewnetrzne płycinowe 900x2100, – 1 szt
- instalacja elektryczna 230V: 2 wyłączniki, 5 podwójnych gniazd, skrzynka z bezpiecznikami, 6 lamp led, 1 lampa okrągła do toalety, 2 grzejniki elektryczne
- instalacja wod-kan “natynkowo” wyposażenie WC dla osoby niepełnosprawnej : muszla klozetowa, umywalka z baterią szafka, uchwyty dla osób niepełnosprawnych, podgrzewacz wody, wentylator w kanale wentylacyjnym
- kurtyna powietrzna zimna nad wejściem
- system rynnowy
- kratki wentylacyjne
- transport na miejsce instalacji oraz montaż na istniejącym podłożu (Smarglin, gm. Dobre)
- dokumentacji technicznej, projekt architektoniczno-konstrukcyjny do adaptacji
4.5.3.) Główny kod CPV: 45211350-7 - Roboty budowlane w zakresie budynków wielofunkcyjnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 177366,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 257685,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 177366,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pawilony Efekt Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7632144820
7.3.4) Miejscowość: Krosin 78
7.3.5) Kod pocztowy: 64-710
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 177366,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 84 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i przebudowa Szkoły Podstawowej Nr 1 w Sułoszowej, wraz z montażem instalacji OZE
- Budowa i zadaszenie boisk w Szreniawie
- "Przystosowanie budynku wraz z niezbędnym zagospodarowaniem terenu w celu realizacji centrum profilaktyki i punkt szczepień przeciw COVID w Ośrodku Zdrowia w Gorzkowicach."- roboty w zakresie term."
- "Budowa kancelarii leśnictwa przy Leśniczówce Starogard Łobeski"
- "Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Giby"
- Budowa mieszkań czynszowych oraz budynku handlowo-biurowego wraz z infrastrukturą zewnętrzną.
więcej: Roboty budowlane w zakresie budynków wielofunkcyjnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.