eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SłupcaOdśnieżanie i usuwanie oblodzenia na drogach i placach gminnych



Ogłoszenie z dnia 2024-10-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Odśnieżanie i usuwanie oblodzenia na drogach i placach gminnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SŁUPCA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019421

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Henryka Sienkiewicza 16

1.5.2.) Miejscowość: Słupca

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-400

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminaslupca.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaslupca.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Odśnieżanie i usuwanie oblodzenia na drogach i placach gminnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-711dce7a-c7e8-4928-8dfe-a0398efcbf19

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00557454

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00066328/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Odśnieżanie i usuwanie oblodzenia na drogach i placach gminnych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-711dce7a-c7e8-4928-8dfe-a0398efcbf19

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu platformy e-Zamówienia (dalej – „e-Zamówienia”). W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację Wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem platformy e-Zamówienia komunikacja może być prowadzona za pomocą poczty elektronicznej poprzez skrzynkę e-mail o adresie wskazanym w pkt 1.8 SWZ z zastrzeżeniem, że złożenie oferty następuje wyłącznie za pośrednictwem e-Zamówienia.
Adres strony internetowej prowadzonego postępowania: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-711dce7a-c7e8-4928-8dfe-a0398efcbf19

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne
dotyczące korespondencji zostały wskazane w rozdziale 10 Specyfikacji Warunków Zamówienia.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje dotyczące obowiązku informacyjnego zostały wskazane w rozdziale 22 Specyfikacji Warunków Zamówienia.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacje w sprawie ograniczenia przetwarzania danych osobowych zostały wskazane w rozdziale 22 Specyfikacji Warunków Zamówienia

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RZP.271.1.13.2024.KK

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usuwanie oblodzenia – praca dwóch jednostek sprzętowych wyposażonych w piaskarkę, lokalizacja: zgodnie z mapą stanowiącą załącznik nr 9 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje opcję - możliwość zwiększenia, o nie więcej niż 50%, pierwotnej ilości Usług (liczby godzin) określonej dla danej części w OPZ. Zwiększenie zakresu Usług (liczby godzin) nastąpi z odpowiednim zwiększeniem łącznego maksymalnego wynagrodzenia.
Zamawiający nie będzie zobligowany do skorzystania z zastrzeżonego prawa opcji a Wykonawca nie będzie uprawniony, aby dochodzić z tego tytułu jakichkolwiek roszczeń w stosunku do Zamawiającego. Opcja zostanie uruchomiona przez zgłoszenia, o których mowa w § 2 ust. 2 Umowy (dalej: „Zgłoszenie”), w sytuacji, w której pierwotna ilość Usług określona dla danej części w OPZ, w okresie realizacji Umowy (i przed nadejściem jej terminu końcowego) – osiągnie poziom maksymalny a po stronie Zamawiającego nadal będzie występowała potrzeba świadczenia Usług, z uwzględnieniem możliwości finansowych Zamawiającego. Rozliczenie za Usługi w ramach uruchomionego prawa opcji będzie dokonywane przy zastosowaniu stawek jednostkowych, według analogicznych reguł odnoszących się do podstawowego zakresu przedmiotowego Umowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usuwanie oblodzenia – praca dwóch jednostek sprzętowych wyposażonych w piaskarkę, lokalizacja: zgodnie z mapą stanowiącą załącznik nr 9 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje opcję - możliwość zwiększenia, o nie więcej niż 50%, pierwotnej ilości Usług (liczby godzin) określonej dla danej części w OPZ. Zwiększenie zakresu Usług (liczby godzin) nastąpi z odpowiednim zwiększeniem łącznego maksymalnego wynagrodzenia.
Zamawiający nie będzie zobligowany do skorzystania z zastrzeżonego prawa opcji a Wykonawca nie będzie uprawniony, aby dochodzić z tego tytułu jakichkolwiek roszczeń w stosunku do Zamawiającego. Opcja zostanie uruchomiona przez zgłoszenia, o których mowa w § 2 ust. 2 Umowy (dalej: „Zgłoszenie”), w sytuacji, w której pierwotna ilość Usług określona dla danej części w OPZ, w okresie realizacji Umowy (i przed nadejściem jej terminu końcowego) – osiągnie poziom maksymalny a po stronie Zamawiającego nadal będzie występowała potrzeba świadczenia Usług, z uwzględnieniem możliwości finansowych Zamawiającego. Rozliczenie za Usługi w ramach uruchomionego prawa opcji będzie dokonywane przy zastosowaniu stawek jednostkowych, według analogicznych reguł odnoszących się do podstawowego zakresu przedmiotowego Umowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Odśnieżanie – praca dwóch jednostek sprzętowych wyposażonych w pług przedni lemieszowy oraz praca spycharko ładowarki – 1 jednostka sprzętowa, lokalizacja: zgodnie z mapą stanowiącą załącznik nr 9 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje opcję - możliwość zwiększenia, o nie więcej niż 50%, pierwotnej ilości Usług (liczby godzin) określonej dla danej części w OPZ. Zwiększenie zakresu Usług (liczby godzin) nastąpi z odpowiednim zwiększeniem łącznego maksymalnego wynagrodzenia.
Zamawiający nie będzie zobligowany do skorzystania z zastrzeżonego prawa opcji a Wykonawca nie będzie uprawniony, aby dochodzić z tego tytułu jakichkolwiek roszczeń w stosunku do Zamawiającego. Opcja zostanie uruchomiona przez zgłoszenia, o których mowa w § 2 ust. 2 Umowy (dalej: „Zgłoszenie”), w sytuacji, w której pierwotna ilość Usług określona dla danej części w OPZ, w okresie realizacji Umowy (i przed nadejściem jej terminu końcowego) – osiągnie poziom maksymalny a po stronie Zamawiającego nadal będzie występowała potrzeba świadczenia Usług, z uwzględnieniem możliwości finansowych Zamawiającego. Rozliczenie za Usługi w ramach uruchomionego prawa opcji będzie dokonywane przy zastosowaniu stawek jednostkowych, według analogicznych reguł odnoszących się do podstawowego zakresu przedmiotowego Umowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Odśnieżanie – praca dwóch jednostek sprzętowych wyposażonych w pług przedni lemieszowy oraz praca spycharko ładowarki – 1 jednostka sprzętowa, lokalizacja: zgodnie z mapą stanowiącą załącznik nr 9 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje opcję - możliwość zwiększenia, o nie więcej niż 50%, pierwotnej ilości Usług (liczby godzin) określonej dla danej części w OPZ. Zwiększenie zakresu Usług (liczby godzin) nastąpi z odpowiednim zwiększeniem łącznego maksymalnego wynagrodzenia.
Zamawiający nie będzie zobligowany do skorzystania z zastrzeżonego prawa opcji a Wykonawca nie będzie uprawniony, aby dochodzić z tego tytułu jakichkolwiek roszczeń w stosunku do Zamawiającego. Opcja zostanie uruchomiona przez zgłoszenia, o których mowa w § 2 ust. 2 Umowy (dalej: „Zgłoszenie”), w sytuacji, w której pierwotna ilość Usług określona dla danej części w OPZ, w okresie realizacji Umowy (i przed nadejściem jej terminu końcowego) – osiągnie poziom maksymalny a po stronie Zamawiającego nadal będzie występowała potrzeba świadczenia Usług, z uwzględnieniem możliwości finansowych Zamawiającego. Rozliczenie za Usługi w ramach uruchomionego prawa opcji będzie dokonywane przy zastosowaniu stawek jednostkowych, według analogicznych reguł odnoszących się do podstawowego zakresu przedmiotowego Umowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) zdolności technicznej lub zawodowej
Warunek określony jest dla każdej części odrębnie.
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania danej części zamówienia, tj. co najmniej:

a) dla części 1
- 2 jednostki sprzętowe, każda wyposażona w piaskarkę
b) dla części 2
- 2 jednostki sprzętowe, każda wyposażona w piaskarkę
c) dla części 3
- 2 jednostki sprzętowe, każda wyposażona w pług przedni lemieszowy
- spycharko ładowarka – 1 jednostka
d) dla części 4
- 2 jednostki sprzętowe, każda wyposażona w pług przedni lemieszowy
- spycharko ładowarka – 1 jednostka
W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedną część wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował odpowiednim potencjałem technicznym odrębnie dla każdej z części zamówienia.
Jeżeli wykonawca ubiega się jednocześnie, dla tego samego terenu, o wykonywanie usług polegających zarówno na odśnieżaniu jak i usuwaniu oblodzenia może wykazać do realizacji tych części zamówienia tę samą jednostkę pod warunkiem wyposażenia jej zarówno w piaskarkę jak i w pług przedni lemieszowy. Piaskarka i pług mogą być zamontowane na tej samej jednostce i w zależności od potrzeb Zamawiającego mogą w danym czasie świadczyć usługi zarówno odśnieżania jak i usuwania oblodzenia bądź tylko usługi odśnieżania lub tylko usługi usuwania oblodzenia.
Ocena spełnienia w/w warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy, na zasadzie SPEŁNIA/ NIE SPEŁNIA.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę lub ofertę częściową, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty lub oferty częściowej niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SWZ), Zamawiający nie wzywa do złożenia niniejszego oświadczenia, jeżeli w postępowaniu złożono tylko jedną ofertę,
b) oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy (w załączniku nr 3a/b do SWZ), w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych w pkt. 6. SWZ (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SWZ).

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz
z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami, (wzór wykazu załącznik nr 10 do SWZ).

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

W terminie składania ofert określonym Wykonawca zobowiązany jest złożyć Zamawiającemu ofertę zawierającą poza interaktywnym „Formularzem oferty”:
a) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania; Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym w SWZ. Oświadczenie składane jest pod rygorem nieważności w formie elektronicznej opatrzonej podpisem kwalifikowanym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub osobistym (e-dowód). Oświadczenie składają odrębnie:
- wykonawca/każdy spośród wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - w takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu – zgodnie z Załącznikiem nr 3a;
- podmiot trzeci, na którego potencjał powołuje się wykonawca celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu – w takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim podmiot udostępnia swoje zasoby wykonawcy – zgodnie z Załącznikiem nr 3b;
b) formularz cenowy (sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ), sporządzony pod rygorem nieważności w formie elektronicznej opatrzonej podpisem kwalifikowanym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub osobistym (e-dowód);
c) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, sporządzone pod rygorem nieważności w formie elektronicznej opatrzonej podpisem kwalifikowanym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub osobistym (e-dowód) – niewiążący wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 6 do SWZ;
d) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy/ców jest umocowana do reprezentowania. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w zdaniu poprzednim, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca dostarczył w Formularzu ofertowym dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów,
e) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów rejestrowych (np. z: CEiDG, KRS), sporządzone pod rygorem nieważności w formie elektronicznej opatrzonej podpisem kwalifikowanym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub osobistym (e-dowód);
f) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie dla pełnomocnika (lidera) ustanowionego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, jeżeli ofertę składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, sporządzone pod rygorem nieważności w formie elektronicznej opatrzonej podpisem kwalifikowanym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub osobistym (e-dowód);
g) dokumenty, o których mowa wyżej w lit d) i e) dla osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego Wykonawcy zasoby na zasadach określonych w art. 118 PZP.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 7 do SWZ.
2. Umowa zostanie zawarta na podstawie złożonej oferty Wykonawcy. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności w niej wymienionych z uwzględnieniem podanych we wzorze umowy warunków ich wprowadzenia.
3. Zamawiający przewiduje ponadto możliwość zmian zawartej umowy w przypadkach, o których mowa w art. 455 ustawy Pzp.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-10-30 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-711dce7a-c7e8-4928-8dfe-a0398efcbf19

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-10-30 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-11-28

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

Część 3 : Tak

Część 4 : Tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.