eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KwidzynTermomodernizacja budynku przy ul. Kamiennej 21 w Kwidzynie



Ogłoszenie z dnia 2024-10-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynku przy ul. Kamiennej 21 w Kwidzynie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD DO SPRAW INFRASTRUKTURY MIEJSKIEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170181662

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Warszawska 19

1.5.2.) Miejscowość: Kwidzyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-500

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zim@zim-kwidzyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zim-kwidzyn.4bip.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.sidaspzp.pl/zamawiajacy/zaklad-do-spraw-infrastruktury-miejskiej

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Termomodernizacja budynku przy ul. Kamiennej 21 w Kwidzynie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-97b55acb-1b53-4546-9006-fbc87c13696f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00557497

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00207491/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Termomodernizacja budynku przy ul. Kamiennej 21 w Kwidzynie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Europejski Instrument na rzecz Odbudowy i Zwiększania Odporności (ang. Recovery and Resilience Facility−RRF) w ramach Europejskiego Funduszu Odbudowy (ang. Next Generation EU)

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00493171

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.21.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na termomodernizacji budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Kamiennej 21 w Kwidzynie.
Zakres prac obejmuje: remont pokrycia dachowego z wymianą części konstrukcji dachowej i ociepleniem, ścian zewnętrznych wraz z ociepleniem, wymianę stolarki okiennej oraz drzwiowej, remont ścian i sufitów klatek schodowych, instalacji elektrycznej i opasek wraz z przyłączeniem do miejskiej sieci ciepłowniczej budynku mieszkalnego wielorodzinnego, zlokalizowanego na działce geodezyjnej nr 212/11 Miasto Kwidzyn.
2. W ramach remontu budynku zakłada się następujące roboty budowlane:
1) prace budowlane:
- remont dachu oraz konstrukcji dachowej,
- wymiana orynnowania,
- przemurowania kominów,
- izolacja termiczna lukarn dachowych, konstrukcji dachowej oraz stropu na strychu i nad piwnicą,
- ocieplenie ścian budynku wełną mineralną wraz z wyprawą elewacyjną,
- wymiana stolarki okiennej zespolonej na PCV oraz drzwiowej zewnętrznej,
- adaptacja pomieszczenia gospodarczego na pomieszczenie węzła,
- prace remontowe klatki schodowej wraz z zabudową pionu cyrkulacyjnego c.o.,
- wykonanie zsypu piwnicznego,
- wykonanie studzienki kanalizacyjnej przy wejściu głównym,
- naprawa podłogi po wykonaniu kanału instalacyjnego w lok. nr 1,
- wykonanie opaski wokół budynku.
2) Prace elektryczne:
- wykonanie złącza przeciwpożarowego wyłącznika prądu (przycisk p/poż, stojak dachowy i wewnętrzna linia zasilająca WLZX,
- wykonanie instalacji zasilającej mieszkania oraz instalacji w mieszkaniu,
- montaż rozdzielnicy mieszkaniowej, administracyjnej oraz Wymiennikowni,
- wykonanie instalacji odgromowej,
- wykonanie instalacji teletechnicznych RTV/SAT/LAN/ŚWIATŁOWÓD.
3) Prace c.o. i c.w.u.
- wykonanie instalacji c.o. i c.w.u. w lokalach budynku oraz w częściach wspólnych,
- dostawa wraz z montażem węzła cieplnego.
Wykonawca będzie realizował prace opisane w punkcie 1), 2) i 3) równolegle.
3. Integralną część niniejszego opisu przedmiotu zamówienia stanowi:
1) STWiORB
2) Dokumentacja projektowa
4. Szczegółowy zakres robót objętych przedmiotem zamówienia określony jest w dokumentacji projektowej, STWIORB oraz SWZ. W przypadku rozbieżności w ustaleniach poszczególnych elementów dokumentacji projektowo-przetargowej, obowiązuje zakres najszerszy i najkorzystniejszy dla Zamawiającego, przy czym szczegółowe jego ustalenie musi być dokonane pisemnie, wpisem do zeszytu budowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45262520-2 - Roboty murowe

45410000-4 - Tynkowanie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45232140-5 - Roboty budowlane w zakresie lokalnych sieci grzewczych

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 739000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 851040,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 739000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: USŁUGI OGÓLNOBUDOWLANE SAN - BUD PATRYK SANDECKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5811721836

7.3.3) Ulica: ŁĄKOWA 9

7.3.4) Miejscowość: Korzeniewo

7.3.5) Kod pocztowy: 82-500

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Część I – wykonanie instalacji c.o. i c.w.u
Część II – wykonanie instalacji elektrycznej


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 739000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.