Ogłoszenie z dnia 2023-12-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00431758/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa SKL Dłusko-IV postępowanie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Międzyrzecz
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 810539226
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Poznańska 38
1.5.2.) Miejscowość: Międzyrzecz
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-300
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.7.) Numer telefonu: 95 7427700
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: miedzyrzecz@szczecin.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://miedzyrzecz.szczecin.lasy.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-405330c8-5c40-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
gospodarka leśna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa SKL Dłusko-IV postępowanie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-405330c8-5c40-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00557605
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00209490/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Budowa SKL Dłusko w miejscowości Krasne Dłusko
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00431758
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.33.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku biurowego- samodzielnej kancelarii leśnictwa Dłusko wraz z zagospodarowaniem terenu i niezbędną infrastrukturą zewnętrzną w postaci:
- budowy zewnętrznej instalacji elektroenergetycznej,
- budowy zewnętrznej instalacji wody,
- budowy zewnętrznej instalacji kanalizacyjnej wraz ze zbiornikiem bezodpływowym,
oraz utwardzenie terenu (miejsca postojowe, chodniki).
Wraz z uzyskaniem dla niego ostatecznej lub opatrzonej rygorem natychmiastowej wykonalności decyzji o pozwoleniu na użytkowanie.
Lokalizacja inwestycji: działka ewidencyjna nr 2065/7, obręb ewidencyjny Krasne Dłusko, gmina Przytoczna, powiat międzyrzecki
3.2. Zamawiający, zaleca aby budowa budynku kancelarii realizowana była w technologii drewnianej z wykorzystaniem prefabrykowanych gotowych elementów, zasady i minimum prefabrykacji wskazano w dokumentacji projektowej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45312200-9 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 720000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 720000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 720000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Malarz spółka z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5961744738
7.3.3) Ulica: ul. Roosevelta 1
7.3.4) Miejscowość: Skwierzyna
7.3.5) Kod pocztowy: 66-440
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 720000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z MIĘDZYRZECZA
- Budowa tłoczni ścieków na ul. Mieszka I wraz z budową odcinka kanalizacji do ul. Młyńskiej w Międzyrzeczu
- Dostawa odczynników do wykonywania badań w zakresie immunologii transfuzjologicznej mikrometodą kolumnową wraz z dzierżawą niezbędnych urządzeń
- Ubezpieczenie mienia oraz odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności i posiadanego mienia Międzyrzeckiego Szpitala sp. z o.o..
- Zakup samochodu osobowego dostosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych z przeznaczeniem dla Centrum Usług Społecznych w Międzyrzeczu
więcej: przetargi w Międzyrzeczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Stabilizacja osuwiska nr 122067 wraz z odbudową drogi gminnej nr 160530K - Do "Akacyjek" w m. Piotrkowice Małe w km 0+190 do 0+310 i odbudową sieci grawitacyjnej kanalizacji sanitarnej
- Poprawa efektywności energetycznej budynków Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego im. Janusza Korczaka w Babimoście
- "Wymiana źródeł ciepła w Ośrodku Natura Rerum - etap I"
- "Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Bisztynku".
- Modernizacja zagospodarowania dziedzińca Wydziału Humanistycznego przy ul. K. Orbitza 1 w Olsztynie, etap 1
- BUDOWA GMINNEGO ŻŁOBKA W CELESTYNOWIE
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.