eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kozielice"Dostawa oleju opa³owego do kot³owni przy Szkole Podstawowej w Kozielicach w sezonie grzewczym 2024-2025."



Og³oszenie z dnia 2024-10-22

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
„Dostawa oleju opa³owego do kot³owni przy Szkole Podstawowej w Kozielicach w sezonie grzewczym 2024-2025.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA KOZIELICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811685326

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: 73

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Kozielice

1.5.3.) Kod pocztowy: 74-204

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.7.) Numer telefonu: 915611131

1.5.8.) Numer faksu: 915611132

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@kozielice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.kozielice.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa oleju opa³owego do kot³owni przy Szkole Podstawowej w Kozielicach w sezonie grzewczym 2024-2025.”

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-377cb55c-336e-4553-b90b-a1e0fd9e376b

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00557613

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-10-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00062205/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.1 Sprzeda¿ i dostawa oleju opa³owego lekkiego do kot³owni przy Szkole Podstawowej w Kozielicach

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://kozielice.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://kozielice.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Zamawiaj±cy zgodnie z § 4 Rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie u¿ycia ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostêpnienia i przechowywania dokumentów elektronicznych (Dz. U. z 2019r.) - zwane dalej „Rozporz±dzeniem" okre¶la dopuszczalny format podpisu elektronicznego, jako:
1.1. dokumenty w formacie „pdf" zaleca siê podpisywaæ formatem PAdES,
1.2. dopuszcza siê podpisanie dokumentów w formacie innym ni¿ „pdf", wtedy bêdzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W zwi±zku z tym Wykonawca bêdzie zobowi±zany za³±czyæ, prócz podpisanego dokumentu, oddzielny plik z podpisem.
2. Zamawiaj±cy, zgodnie z § 3 ust. 3 ww. Rozporz±dzenia okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo- aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie Zakupowej tj.:
2.1. Sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s;
2.2. Komputer klasy PC lub MAC, o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
2.3. Zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa obs³uguj±ca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;
2.4. W³±czona obs³uga JavaScript;
2.5. Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy pliki w formacie .pdf.
3. Zamawiaj±cy zgodnie z § 3 ust. 3 ww. Rozporz±dzenia, okre¶la dopuszczalne formaty przesy³anych danych tj. plików o wielko¶ci do 100 MB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.
4. Zamawiaj±cy zgodnie z § 3 ust. 3 ww. Rozporz±dzenia okre¶la informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.:
4.1. Plik za³±czony przez Wykonawcê na Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Mo¿liwo¶æ otworzenia pliku dostêpna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiaj±cego po up³ywie terminu otwarcia ofert.
5. Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformê stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim ¼ród³em czasu.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym s± dostêpne narzêdzia, urz±dzenia lub formaty plików, które nie s± ogólnie dostêpne: https://kozielice.ezamawiajacy.pl

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): OBOWI¡ZEK INFORMACYJNY
GMINA KOZIELICE – URZ¡D GMINY KOZIELICE
W zwi±zku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych w zakresie dzia³ania Urzêdu, na podstawie artyku³u 13 RODO, przekazujê Pani/Panu informacje na temat zasad tego przetwarzania
1.Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Kozielice – Urz±d Gminy Kozielice, Kozielice 73, 74-204 Kozielice, telefon 91 561 11 30, email: sekretariat@kozielice.pl,
2.Administrator wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych, którym jest Leszek Morus, z którym mo¿na siê skontaktowaæ telefonicznie: 501 197 974 oraz mailowo: pomoc@szczecinrodo.pl,
3.Dane bêd± przetwarzane w celu realizacji zadañ publicznych w³asnych i zleconych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a, b, c, d, e, f RODO.
Urz±d Gminy Kozielice przetwarza dane osobowe, co do których istnieje obowi±zek prawny ich podania b±d¼ podanie danych osobowych jest dobrowolne, w zale¿no¶ci od celu i podstawy prawnej przetwarzania.
Niepodanie danych w zakresie wymaganym przez administratora mo¿e skutkowaæ niemo¿no¶ci± realizacji us³ugi.
4.Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mog± byæ podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa lub podmioty, z którymi zawarto umowy powierzenia przetwarzania danych.
5.Pani/Pana dane bêd± przechowywane do chwili za³atwienia sprawy, w której zosta³y one zebrane oraz zgodnie z przepisami Rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu dzia³ania archiwów zak³adowych.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): W zwi±zku z przetwarzaniem danych przys³uguj± Pani/Panu nastêpuj±ce prawa wynikaj±ce z przepisów RODO:
1) Prawo dostêpu do danych zgodnie z art. 15 RODO,
2) Prawo do sprostowania danych zgodnie z art. 16 RODO,
3) Prawo do usuniêcia danych w zakresie wskazanym w art. 17 RODO,
4) Prawo do ograniczenia przetwarzania danych zgodnie z art. 18 RODO,
5) Prawo do przenoszenia danych w rozumieniu art. 20 RODO,
6) Prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych zgodnie z art. 21 RODO.
W zwi±zku z przetwarzaniem danych przys³uguje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
W przypadku, gdy przetwarzanie danych odbywa siê na podstawie zgody, przys³uguje Pani/Panu prawo do cofniêcia zgody w dowolnym momencie, w dowolny sposób.
Wycofanie zgody nie ma wp³ywu na zgodno¶æ i legalno¶æ przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody, przed jej wycofaniem.
W przypadku, gdy przetwarzanie danych odbywa siê na podstawie zgody, przys³uguje Pani/Panu prawo do cofniêcia zgody w dowolnym momencie, w dowolny sposób.
Wycofanie zgody nie ma wp³ywu na zgodno¶æ i legalno¶æ przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody, przed jej wycofaniem.
W przypadku, gdy przetwarzanie danych odbywa siê na podstawie zgody, przys³uguje Pani/Panu prawo do cofniêcia zgody w dowolnym momencie, w dowolny sposób.
Wycofanie zgody nie ma wp³ywu na zgodno¶æ i legalno¶æ przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody, przed jej wycofaniem.
Dane osobowe nie bêd± przekazywane do pañstwa trzeciego lub organizacji miêdzynarodowej.
Dane osobowe mog± byæ przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie bêd± podlega³y profilowaniu.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: GKD.271.12.2024.AH

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia s± sukcesywne dostawy oleju opa³owego lekkiego zgodnie z norm± PN-C-96024:2020-12 — sezonie grzewczym 2024-2025 dla szacunkowej ilo¶ci 39 000 litrów do kot³owni przy Szkole Podstawowej w Kozielicach w okresie od listopad 2024 do 30 kwietnia 2025r.
Przewiduje siê dostawy jeden raz w miesi±cu w ilo¶ci ok. 6500 litrów.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Cena oferty

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. Z postêpowania o udzielenie zamówienia wyklucza siê Wykonawcê, w stosunku do którego zachodzi którakolwiek z okoliczno¶ci, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp (obligatoryjne przes³anki wykluczenia):

1) bêd±cego osob± fizyczn±, którego prawomocnie skazano za przestêpstwo:
a) udzia³u w zorganizowanej grupie przestêpczej albo zwi±zku maj±cym na celu pope³nienie przestêpstwa lub przestêpstwa skarbowego, o którym mowa w art. 258 Kodeksu karnego,
b) handlu lud¼mi, o którym mowa w art. 189a Kodeksu karnego,
c) o którym mowa w art. 228—230a, art. 250a Kodeksu karnego lub w art. 46 lub art. 48 ustawy z dnia 25 czerwca 2010 r. o sporcie,
d) finansowania przestêpstwa o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 165a Kodeksu karnego, lub przestêpstwo udaremniania lub utrudniania stwierdzenia przestêpnego pochodzenia pieniêdzy lub ukrywania ich pochodzenia, o którym mowa w art. 299 Kodeksu karnego,
e) o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 115 § 20 Kodeksu karnego, lub maj±ce na celu pope³nienie tego przestêpstwa,
f) powierzenia wykonywania pracy ma³oletniemu cudzoziemcowi, o którym mowa w art. 9 ust. 2 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywaj±cym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. poz. 769),
g) przeciwko obrotowi gospodarczemu, o których mowa w art. 296—307 Kodeksu karnego, przestêpstwo oszustwa, o którym mowa w art. 286 Kodeksu karnego, przestêpstwo przeciwko wiarygodno¶ci dokumentów, o których mowa w art. 270—277d Kodeksu karnego, lub przestêpstwo skarbowe,
h) o którym mowa w art. 9 ust. 1 i 3 lub art. 10 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywaj±cym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
— lub za odpowiedni czyn zabroniony okre¶lony w przepisach prawa obcego;

2) je¿eli urzêduj±cego cz³onka jego organu zarz±dzaj±cego lub nadzorczego, wspólnika spó³ki w spó³ce jawnej lub partnerskiej albo komplementariusza w spó³ce komandytowej lub komandytowo- akcyjnej lub prokurenta prawomocnie skazano za przestêpstwo, o którym mowa w pkt 1;
3) wobec którego wydano prawomocny wyrok s±du lub ostateczn± decyzjê administracyjn± o zaleganiu z uiszczeniem podatków, op³at lub sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne, chyba ¿e wykonawca odpowiednio przed up³ywem terminu do sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo przed up³ywem terminu sk³adania ofert dokona³ p³atno¶ci nale¿nych podatków, op³at lub sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³aty tych nale¿no¶ci;
4) wobec którego prawomocnie orzeczono zakaz ubiegania siê o zamówienia publiczne;
5) je¿eli zamawiaj±cy mo¿e stwierdziæ, na podstawie wiarygodnych przes³anek, ¿e wykonawca zawar³ z innymi wykonawcami porozumienie maj±ce na celu zak³ócenie konkurencji, w szczególno¶ci je¿eli nale¿±c do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z³o¿yli odrêbne oferty, oferty czê¶ciowe lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, chyba ¿e wyka¿±, ¿e przygotowali te oferty lub wnioski niezale¿nie od siebie;
6) je¿eli, w przypadkach, o których mowa w art. 85 ust. 1, dosz³o do zak³ócenia konkurencji wynikaj±cego z wcze¶niejszego zaanga¿owania tego wykonawcy lub podmiotu, który nale¿y z wykonawc± do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, chyba ¿e spowodowane tym zak³ócenie konkurencji mo¿e byæ wyeliminowane w inny sposób ni¿ przez wykluczenie wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia.


2) wyczerpuj±co wyja¶ni³ fakty i okoliczno¶ci zwi±zane z przestêpstwem, wykroczeniem lub swoim nieprawid³owym postêpowaniem oraz spowodowanymi przez nie szkodami, aktywnie wspó³pracuj±c odpowiednio z w³a¶ciwymi organami, w tym organami ¶cigania, lub zamawiaj±cym;
3) podj±³ konkretne ¶rodki techniczne, organizacyjne i kadrowe, odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestêpstwom, wykroczeniom lub nieprawid³owemu postêpowaniu, w szczególno¶ci:
a) zerwa³ wszelkie powi±zania z osobami lub podmiotami odpowiedzialnymi za nieprawid³owe postêpowanie Wykonawcy,
b) zreorganizowa³ personel,
c) wdro¿y³ system sprawozdawczo¶ci i kontroli,
d) utworzy³ struktury audytu wewnêtrznego do monitorowania przestrzegania przepisów, wewnêtrznych regulacji lub standardów,
e) wprowadzi³ wewnêtrzne regulacje dotycz±ce odpowiedzialno¶ci i odszkodowañ za nieprzestrzeganie przepisów, wewnêtrznych regulacji lub standardów.

5. Zamawiaj±cy ocenia, czy podjête przez Wykonawcê czynno¶ci, o których mowa w ust. 4 niniejszego rozdzia³u SWZ, s± wystarczaj±ce do wykazania jego rzetelno¶ci, uwzglêdniaj±c wagê i szczególne okoliczno¶ci czynu Wykonawcy. Je¿eli podjête przez Wykonawcê czynno¶ci, o których mowa w u

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu na zasadach okre¶lonych w SWZ oraz spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mog± siê ubiegaæ Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
1) Zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie.
2) Uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:

Zamawiaj±cy uzna, i¿ warunek ten zosta³ spe³niony, w przypadku gdy Wykonawca wyka¿e, ¿e posiada aktualn± koncesjê na obrót paliwami ciek³ymi wydan± przez Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki obowi±zuj±c± przez ca³y okres realizowania zamówienia.


3) uprawnieñ sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie.


4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej tj.
Zamawiaj±cy uzna, i¿ warunek ten zosta³ spe³niony, w przypadku gdy Wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich trzech latach przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy — w tym okresie wykonywa³ , a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych wykonuje co najmniej dwie dostawy polegaj±ce na dostarczaniu oleju opa³owego o warto¶ci co najmniej 80 000,00 z³ brutto dla ka¿dej z nich.

3. W odniesieniu do warunków dotycz±cych do¶wiadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z Wykonawców, którzy wykonaj± us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu na zasadach okre¶lonych w SWZ oraz spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mog± siê ubiegaæ Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
1) Zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie.
2) Uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:

Zamawiaj±cy uzna, i¿ warunek ten zosta³ spe³niony, w przypadku gdy Wykonawca wyka¿e, ¿e posiada aktualn± koncesjê na obrót paliwami ciek³ymi wydan± przez Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki obowi±zuj±c± przez ca³y okres realizowania zamówienia.


3) uprawnieñ sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie.


4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej tj.
Zamawiaj±cy uzna, i¿ warunek ten zosta³ spe³niony, w przypadku gdy Wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich trzech latach przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy — w tym okresie wykonywa³ , a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych wykonuje co najmniej dwie dostawy polegaj±ce na dostarczaniu oleju opa³owego o warto¶ci co najmniej 80 000,00 z³ brutto dla ka¿dej z nich.

3. W odniesieniu do warunków dotycz±cych do¶wiadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z Wykonawców, którzy wykonaj± us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia przedmiotowych ¶rodków dowodowych.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Za³±czniki sk³adaj±ce siê na integraln± cze¶æ specyfikacji:

Za³±cznik nr 1 - Wzór formularza ofertowego;
Za³±cznik nr 2 - Wzór o¶wiadczenia Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia. Za³±cznik nr 3 — Wzór o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu.
Za³±cznik nr 4 - Wzór o¶wiadczenia wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia; Za³±cznik nr 5 - Wykaz dostaw;
Za³±cznik nr 6 - Projekt umowy;

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-11-04 12:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://kozielice.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-11-04 12:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-12-04

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.