Ogłoszenie z dnia 2024-10-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00406502/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-10
- 2024/BZP 00425244/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-23
- 2024/BZP 00430439/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa warunków życia mieszkańców poprzez budowę dróg i chodników na terenie gminy Margonin dofinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Margonin
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791030
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kościuszki 13
1.5.2.) Miejscowość: Margonin
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-830
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@margonin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.margonin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_margonin/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Poprawa warunków życia mieszkańców poprzez budowę dróg i chodników na terenie gminy Margonin dofinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7f87ab85-8f8f-4dd9-8794-1f3c5d6727a9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00557814
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00029836/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Poprawa warunków życia mieszkańców poprzez budowę dróg i chodników na terenie gminy Margonin
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00406502
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.10.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ NR 1 PRZEBUDOWA, BUDOWA CHODNIKÓW I ŚCIEŻKI ROWEROWEJ NA TERENIE GMINY MARGONINa) Przebudowa chodnika w Lipinach obejmuje:
-rozbiórkę istniejących krawężników i obrzeży,
-rozbiórkę istniejącej nawierzchni chodnika z płyt chodnikowych,
-wykonanie chodnika z betonowej kostki,
-wykonanie zieleni (warstwa humusu z obsianiem mieszanka traw).
Całkowita długość przebudowywanego odcinka wynosi 173,72 m
b)Budowa chodnika w ciągu głównej ulicy w Kowalewie przewiduje budowę chodnika z kostki betonowej typu „behaton” o szerokości 2,00 m i długości przebudowywanego odcinka wynosi 770,76 m.
Zakres robót budowlanych:
- wycinka drzew i krzewów
- wykonanie chodnika z kostki betonowej typu „behaton”,
- wykonanie zjazdów z kostki betonowej”,
- wykonanie zieleni (warstwa humusu z obsianiem mieszanką traw).
c) Budowa ścieżki rowerowej Próchnowo – Bugaj – etap 2
Zadanie obejmuje budowę ścieżkę rowerową o nawierzchni z betonowej kostki brukowej o długo-ści ok. 202 m. i szerokość ścieżki rowerowej: 2,0m. Na odcinku przebiegu ścieżki rowerowej przez zjazd należy wykonać dojazdy do ścieżki rowerowej z kruszywa łamanego 0/31,5mm stabilizowa-nego mechanicznie przy zachowaniu maksymalnego pochylenia podłużnego 15%. Obramowanie projektowanej ścieżki rowerowej stanowić będzie obrzeże betonowe 8x30x100 [cm] na podsypce piaskowej i ławie betonowej z oporem z betonu C12/15.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233300-2 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego
4.5.5.) Wartość części: 669413,84 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ NR 2 - Budowa chodnika wzdłuż linii brzegowej jeziora z elementami infrastruktury w Margoninie obejmuje:- Przebudowa chodnika wzdłuż ulicy Powstańców Wielkopolskich w miejscowości Margo-nin przewiduje:
-rozbiórkę istniejącej konstrukcji chodnika z kostki betonowej,
- wykonanie robót ziemnych pod projektowaną konstrukcję chodnika,
-budowę nowej nawierzchni chodnika z kostki betonowej ozdobnej o szer. 2,0 m
- nawierzchnia chodnika: - kostka betonowa ozdobna o wym. 60x28x7 cm.
- Budowa chodnika wzdłuż linii brzegowej jeziora obejmuje rozbiórkę istniejącej konstrukcji chodnika z kostki betonowej, wykonanie robót ziemnych pod projektowaną konstrukcję chodnika, budowę nowej nawierzchni chodnika o szerokości min. 2,0 m, o nawierzchni warstwa ścieralna z kostki betonowej ozdobnej o wym.60x28x7 cm np. typu MODERNO – „Pałacowa”
- posadowienie 5 latarni aluminiowych o wysokości h= 5m (bez wysięgnika) stanowiących roz-budowę istniejącej sieci oświetlenia w ilości 16 lamp (jedna lampa przewidziana do demontażu)
- remont istniejącej kładki dla pieszych nad dopływem do jeziora Margonińskiego, w ciągu promenady nad jeziorem w Margoninie- obejmuje wymianę zbutwiałych drewnianych elementów konstrukcji kładki na nowe, przy zachowaniu dotychczasowych parametrów obiektu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233300-2 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45221000-2 - Roboty budowlane w zakresie budowy mostów i tuneli, szybów i kolei podziemnej
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
4.5.5.) Wartość części: 825024,54 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆNR 3 BUDOWA, PRZEBUDOWA, DRÓG NA TERENIE GMINY MARGONINa) Budowa drogi do nowej Sali wiejskiej w Próchnowie
Zadanie obejmuje wykonanie jezdni z betonu asfaltowego o szerokości 5,0 m i długości ok. 162 m. Zakres robót budowlanych:
-wykonanie nowej konstrukcji drogi gminnej o nawierzchni asfaltowej,
-budowę drogi dla pieszych o nawierzchni z betonowej kostki brukowej,
-wykonanie pobocza drogi gminnej z jasnego kruszywa,
-wykonanie oznakowania poziomego oraz pionowego,
-wykonanie zieleni (warstwa humusu z obsianiem mieszanką traw).
b) Przebudowa drogi za jeziorem w Zbyszewicach
Przedmiot zamówienia dotyczy wykonania jezdnia z betonu asfaltowego o szerokości 4,0 m ogra-niczona opornikiem betonowym 12x25x100 cm i długości 632,80 m.
c) Budowa drogi w Radwankach
Przedmiot zamówienia obejmuje budowę drogi o nawierzchni z kostki betonowej typu „EKO-DOMINO” oraz kostki betonowej typu „behaton” o długości 51,80 m.
- budowę/przebudowę zjazdów z kostki betonowej
- regulacje wysokościową studni,
- wykonanie zieleni ( warstwa humusu z obsianiem mieszanką traw)
d) Budowa drogi w Adolfowie
Przedmiot zamówienia obejmuje budowę drogi z betonu asfaltowego o szerokości 4,0 m ograni-czona opornikiem betonowym 12x25x100 cm, z obustronnymi poboczami o szerokości 0,75 m z kruszywa łamanego i długości 772,69 m.
Zakres robót budowlanych:
- wycinkę drzew kolidujących z przedmiotową inwestycją
- wykonanie nowej konstrukcji drogi gminnej o nawierzchni asfaltowej
- wykonanie pobocza drogi z jasnego kruszywa
- wykonanie oznakowania poziomego i pionowego
- wykonanie zielenie
e) Przebudowa ulicy Kuźniowej w Margoninie
Przedmiot zamówienia obejmuje budowę ulicy z betonu asfaltowego o długości ok. 55 m i szerokości 6,0 m ograniczona z jednej strony istniejącym krawężnikiem (który wykonany był pod-czas remontu chodnika wzdłuż ul. Kuźniowej), a z drugiej nowoprojektowanym opornikiem beto-nowym 12x25x100 cm.
Zakres robót budowlanych:
-rozbiórkę istniejącej nawierzchni z betonu asfaltowego,
-wykonanie nowej konstrukcji drogi gminnej o nawierzchni asfaltowej,
-wykonanie opornika betonowego ograniczającego jezdnię od strony pobocza
-wykonanie zieleni (warstwa humusu z obsianiem mieszanką traw).
f) Przebudowa dróg gminnych w miejscowościach Adolfowo i Lipiniec
- Remont cząstkowych nawierzchni bitumicznych na drodze gminnej nr 198036P w m. Adolfowo
Zakres remontu obejmuje odcinek drogi o długości 35,00 m. Remont należy przeprowadzić po-przez wykonanie frezowania profilującego o gł. min. 4,0 cm, a następnie ułożenie warstwy ścieral-nej z betonu asfaltowego o gr. min. 4,0 cm.
Zakres robót budowlanych:
-frezowanie profilujące istniejącej nawierzchni,
-wbudowanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego,
- Remont cząstkowych nawierzchni bitumicznych na drodze gminnej nr 198033P w m. Lipi-niec. Zakres remontu podzielono na 12 odcinków o łącznej długości 381 m. Remont należy prze-prowadzić poprzez wykonanie frezowania profilującego o gł. min. 4 cm, a następnie ułożenie war-stwy ścieralnej z betonu asfaltowego o gr. min. 4cm.
Zakres robót budowlanych:
-frezowanie profilujące istniejącej nawierzchni,
-wbudowanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego,
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233300-2 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego
4.5.5.) Wartość części: 2469588,30 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ NR 4 BUDOWA BIEŻNI PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ W RADWANKACHPrzedmiotem zamówienia obejmuje budowę bieżni lekkoatletycznej do biegu na 200 m i 100 m wraz z dwustronną skocznią do skoku w dal.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
4.5.5.) Wartość części: 2256944,72 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 560661,32 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 688149,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 560661,32 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PROJBUD DROGOWNICTWO SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9671430117
7.3.4) Miejscowość: Białe Błota
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PROJBUD DROGOWNICTWO SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PROJBUD DROGOWNICTWO SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 683613,42 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 991102,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1039400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 991102,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kowalski Budownictwo Sp. z o.o.,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5621804660
7.3.4) Miejscowość: Żnin
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KOWALSKI BUDOWNICTWO SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
KOWALSKI BUDOWNICTWO SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1219055,83 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 5 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć;
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający w postępowaniu w części nr 3 nie uwzlędnił przedmiarów trzech dróg,, które w sposób istotny mogą wpływać na ostateczny kształt ceny.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty;
Uzasadnienie faktyczne:
Złożona w ramach postępowania oferta najkorzystniejsza oferta przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbudowa ziemnego stawu o powierzchni 2880 m2 w miejscowości Szczytniki Czerniejewskie, gm. Czerniejewo
- Odbudowa ziemnego stawu o powierzchni 1510 m2 w miejscowości Czerniejewo, gm. Czerniejewo
- Odbudowa ziemnego stawu o powierzchni 1443 m2 w miejscowości Żydowo, gm. Czerniejewo
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Ciechanowiec
- Gospodarka wodno-ściekowa w Gminie Jastków - budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej
- Przebudowa kompleksu sportowego "Moje Boisko -ORLIK 2012" oraz budowa krytego kortu tenisowego przy ul. Margonińskiej 50 w Budzyniu
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.