eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bia³ystokEOP.332.37.24 Dostawa materia³ów medycznych do SP ZOZ WSPR w Bia³ymstoku



Og³oszenie z dnia 2024-10-22

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
EOP.332.37.24 Dostawa materia³ów medycznych do SP ZOZ WSPR w Bia³ymstoku

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: SP ZOZ WSPR w Bia³ymstoku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050622576

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Poleska 89

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bia³ystok

1.5.3.) Kod pocztowy: 15-874

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Bia³ostocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wspr.bialystok.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.pogotowie.bialystok.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

EOP.332.37.24 Dostawa materia³ów medycznych do SP ZOZ WSPR w Bia³ymstoku

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-4e5b55aa-486e-48d9-8d6c-d813d1090532

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00557848

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-10-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00569882/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.9 Dostawa materia³ów jednorazowego u¿ytku: materia³ów medycznych i ¶rodków dezynfekcyjnych

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4e5b55aa-486e-48d9-8d6c-d813d1090532

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Nie

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-4e5b55aa-486e-48d9-8d6c-d813d1090532

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/
2. Zarejestrowanie w platformie e-Zamówienia oraz korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne.
3. Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania (link prowadz±cy bezpo¶rednio do widoku postêpowania na Platformie e-Zamówienia): https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-4e5b55aa-486e-48d9-8d6c-d813d1090532. Postêpowanie mo¿na wyszukaæ równie¿ ze strony g³ównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przegl±daj postêpowania/konkursy”) – identyfikator postêpowania: ocds-148610-4e5b55aa-486e-48d9-8d6c-d813d1090532.
4. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, musi posiadaæ aktywne konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”. Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”). Zamawiaj±cy mo¿e równie¿ komunikowaæ siê z Wykonawcami za pomoc± poczty elektronicznej na adres e-mail: przetargi@wspr.bialystok.pl. Komunikacja za po¶rednictwem poczty elektronicznej nie dotyczy sk³adania ofert oraz o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust 1 PZP. Wykonawca przygotowuje ofertê na „Formularzu ofertowym” udostêpnionym przez Zamawiaj±cego na Platformie e-Zamówienia jako za³±cznik do SWZ i zamieszczonego w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Informacje podstawowe”. Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem zak³adki „Oferty/wnioski”, widocznej w podgl±dzie postêpowania po zalogowaniu siê na konto Wykonawcy. Po wybraniu przycisku „Z³ó¿ ofertê” system prezentuje okno sk³adania oferty umo¿liwiaj±ce przekazanie dokumentów elektronicznych, w którym znajduj± siê dwa pola drag&drop („przeci±gnij” i „upu¶æ”) s³u¿±ce do dodawania plików. Formularz ofertowy podpisuje siê kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym w formacie PAdES typ wewnêtrzny. Wykonawca dodaje wybrany z dysku i uprzednio podpisany „Formularz oferty” w pierwszym polu „Wype³niony formularz oferty”). W kolejnym polu („Za³±czniki i inne dokumenty przedstawione w ofercie przez Wykonawcê”) wykonawca dodaje pozosta³e pliki stanowi±ce ofertê lub sk³adane wraz z ofert±. System sprawdza, czy z³o¿one pliki s± podpisane i automatycznie je szyfruje, jednocze¶nie informuj±c o tym wykonawcê.
Potwierdzenie czasu przekazania i odbioru oferty znajduje siê w Elektronicznym Potwierdzeniu Przes³ania (EPP) i Elektronicznym
Potwierdzeniu Odebrania (EPO). EPP i EPO dostêpne s± dla zalogowanego Wykonawcy w zak³adce „Oferty/Wnioski”. Ofertê, w tym o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust 1 Pzp uwzglêdniaj±ce podstawy wykluczenia z art. 7 ust 1 ustawy o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspierania agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego sk³ada siê pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej (opatrzon± kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Pozosta³e informacje zosta³y zawarte w tre¶ci SWZ udostêpnionej na platformie e-Zamówienia oraz na stronie internetowej Zamawiaj±cego: http://pogotowie.bialystok.pl/.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.10.) Przyczyny odst±pienia od komunikacji elektronicznej:

zamawiaj±cy wymaga przedstawienia modelu fizycznego, modelu w skali lub próbki, których nie mo¿na przekazaæ przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej (art. 65 ust. 1 pkt 4 ustawy)

3.11.) Sposób nieelektronicznego sk³adania ofert, wniosków, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów: 1. Na potwierdzenie, ¿e oferowane dostawy spe³niaj± okre¶lone w SWZ wymagania, Zamawiaj±cy wraz z ofert± ¿±da z³o¿enia PRZEDMIOTOWYCH ¦RODKÓW DOWODOWYCH, tj.:
a. próbek asortymentu okre¶lonego w Za³±czniku nr 3 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia Formularz cenowy tj. z ka¿dej czê¶ci, na któr± Wykonawca sk³ada ofertê – po 1 sztuce:
i. Próbka musi byæ identyczna jak oferowane wyroby.
ii. Na podstawie art. 65 ust 1 pkt 4 i ust 2 Pzp Zamawiaj±cy odstêpuje od wymogu u¿ycia ¶rodków komunikacji elektronicznej i wymaga przekazania wy¿ej wskazanej próbki za po¶rednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe, osobi¶cie lub za po¶rednictwem pos³añca.
iii. Próbka powinna zostaæ zapakowana w jednostkowe opakowanie handlowe. Ponadto, Wykonawca powinien umie¶ciæ próbkê w zamkniêtym opakowaniu (kartonie, torebce foliowej, kopercie itp.), oznakowanym nazw± Wykonawcy oraz numerem postêpowania: EOP.332.37.24.
iv. Komisja Przetargowa sprawdzi, czy zaoferowany wyrób spe³nia wszystkie wymagania okre¶lone w SWZ, porównuj±c próbkê z tre¶ci± Za³±cznika nr 3 do SWZ. Niezgodno¶æ próbki z ww. tre¶ci± spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Pzp.
v. Próbkê nale¿y dostarczyæ do siedziby Zamawiaj±cego najpó¼niej do up³ywu terminu sk³adania ofert wskazanego w Rozdziale XVII.
vi. Je¿eli Wykonawca nie z³o¿y przedmiotowych ¶rodków dowodowych lub z³o¿one przedmiotowe ¶rodki dowodowe s± niekompletne, Zamawiaj±cy wezwie do ich z³o¿enia lub uzupe³nienia w wyznaczonym terminie.
vii. Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawców wyja¶nieñ dotycz±cych przedmiotowych ¶rodków dowodowych.

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych zwanym dalej "RODO") informujemy, ¿e:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: SP ZOZ WSPR w Bia³ymstoku, ul. Poleska 89, 15-874 Bia³ystok;
2. Administrator wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych, z którym mo¿na siê kontaktowaæ pod adresem e-mail: iod@wspr.bialystok.pl tel. 85 663 73 01;
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mog± osoby lub podmioty upowa¿nione na podstawie przepisów obowi±zuj±cego prawa. Odbiorcami danych bêd± równie¿ podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 Pzp;
5. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6. Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7. Jednocze¶nie informujemy, ¿e posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zana do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie
zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
8. Jednak¿e, nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
Pozosta³e informacje zawiera SWZ zamieszczona na wskazanej stronie internetowej Zamawiaj±cego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: EOP.332.37.24

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia w Czê¶ci 1 jest sukcesywna dostawa Przyrz±du do przetaczania p³ynów infuzyjnych w ilo¶ci 12 000 szt.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33140000-3 - Materia³y medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami oceny ofert:
Cena ofertowa (Cof) – waga kryterium 60%;
Termin dostawy (T) – waga kryterium 40%
2. Zasady oceny ofert w kryterium Cena (Cof) – waga 60%:

Cof = (cena najni¿sza brutto* / cena oferty ocenianej brutto) x 100 pkt x 60%

* spo¶ród wszystkich z³o¿onych ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu
Gdzie:
Cof – liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie w kryterium cena,

Podstaw± przyznania punktów w kryterium „cena” bêdzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcê w Formularzu Ofertowym, stanowi±cym Za³±cznik nr 1 do SWZ.

3. Zasady oceny ofert w kryterium Termin dostawy (T) – waga 40%
Termin dostawy podawany jest w dniach roboczych, tj. od poniedzia³ku do pi±tku, za wyj±tkiem dni ustawowo wolnych od pracy i liczony od daty z³o¿enia zamówienia. Nale¿y podaæ w pe³nych dniach.
Wykonawca w tym kryterium mo¿e uzyskaæ nastêpuj±c± ilo¶æ punktów:
- je¿eli zaoferowany termin dostawy wynosi 1 dzieñ – 40 pkt
- je¿eli zaoferowany termin dostawy wynosi 2 dni – 20 pkt
- je¿eli zaoferowany termin dostawy wynosi 3 dni – 10 pkt
- je¿eli zaoferowany termin dostawy wynosi 4 dni – 0 pkt
Z tym zastrze¿eniem, ¿e minimalny, wymagany przez Zamawiaj±cego termin dostawy wynosi 1 dzieñ roboczy za¶ najd³u¿szy mo¿liwy termin wynosi 4 dni robocze. W przypadku podania przez Wykonawcê terminu dostawy d³u¿szego ni¿ 4 dni robocze, oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z SWZ.

Suma punktów przyznanych przez Zamawiaj±cego zostanie policzona wed³ug wzoru:

SUMA = Cof + T

4. Wszystkie obliczenia zostan± dokonane z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku.
5. Najkorzystniejsza oferta mo¿e uzyskaæ maksymalnie 100 pkt. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom zawartym w Pzp oraz SWZ i uzyska najwy¿sz± liczbê punktów spo¶ród ofert wa¿nych, niepodlegaj±cych odrzuceniu. Oferta ta zostanie uznana za najkorzystniejsz±, a pozosta³e oferty bêd± sklasyfikowane zgodnie z liczb± uzyskanych punktów.
6. Je¿eli nie mo¿na bêdzie dokonaæ wyboru najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, ¿e zostan± z³o¿one oferty o takiej samej cenie, Zamawiaj±cy wezwie Wykonawców, którzy z³o¿yli te oferty, do z³o¿enia w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego ofert dodatkowych zawieraj±cych now± cenê. Oferty dodatkowe nie mog± zawieraæ cen wy¿szych ni¿ uprzednio.
7. Je¿eli nie mo¿na bêdzie wybraæ najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, ¿e dwie lub wiêcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiaj±cy wybiera spo¶ród tych ofert ofertê, która otrzyma³a najwy¿sz± ocenê w kryterium o najwy¿szej wadze.
8. Je¿eli oferty otrzyma³y tak± sam± ocenê w kryterium o najwy¿szej wadze, Zamawiaj±cy wybiera ofertê z najni¿sz± cen± lub najni¿szym kosztem.
9. Je¿eli nie mo¿na dokonaæ wyboru oferty w sposób, o którym mowa w ust. 6, Zamawiaj±cy wezwie Wykonawców, którzy z³o¿yli te oferty, do z³o¿enia w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego ofert dodatkowych zawieraj±cych now± cenê lub koszt.
10. W toku oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawców wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onych ofert. Wykonawcy bêd± zobowi±zani do przedstawienia wyja¶nieñ w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego. Ewentualne wyja¶nienia dotycz±ce ra¿±co niskiej ceny udzielane s± wy³±cznie w formie pisemnej.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia w Czê¶ci 2 jest sukcesywna dostawa Nak³uwaczy jednorazowego u¿ytku do pobierania próbek krwi w ilo¶ci 120 op.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33140000-3 - Materia³y medyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artyku³y medyczne i hematologiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami oceny ofert:
Cena ofertowa (Cof) – waga kryterium 60%;
Termin dostawy (T) – waga kryterium 40%
2. Zasady oceny ofert w kryterium Cena (Cof) – waga 60%:

Cof = (cena najni¿sza brutto* / cena oferty ocenianej brutto) x 100 pkt x 60%

* spo¶ród wszystkich z³o¿onych ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu
Gdzie:
Cof – liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie w kryterium cena,

Podstaw± przyznania punktów w kryterium „cena” bêdzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcê w Formularzu Ofertowym, stanowi±cym Za³±cznik nr 1 do SWZ.

3. Zasady oceny ofert w kryterium Termin dostawy (T) – waga 40%
Termin dostawy podawany jest w dniach roboczych, tj. od poniedzia³ku do pi±tku, za wyj±tkiem dni ustawowo wolnych od pracy i liczony od daty z³o¿enia zamówienia. Nale¿y podaæ w pe³nych dniach.
Wykonawca w tym kryterium mo¿e uzyskaæ nastêpuj±c± ilo¶æ punktów:
- je¿eli zaoferowany termin dostawy wynosi 1 dzieñ – 40 pkt
- je¿eli zaoferowany termin dostawy wynosi 2 dni – 20 pkt
- je¿eli zaoferowany termin dostawy wynosi 3 dni – 10 pkt
- je¿eli zaoferowany termin dostawy wynosi 4 dni – 0 pkt
Z tym zastrze¿eniem, ¿e minimalny, wymagany przez Zamawiaj±cego termin dostawy wynosi 1 dzieñ roboczy za¶ najd³u¿szy mo¿liwy termin wynosi 4 dni robocze. W przypadku podania przez Wykonawcê terminu dostawy d³u¿szego ni¿ 4 dni robocze, oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z SWZ.

Suma punktów przyznanych przez Zamawiaj±cego zostanie policzona wed³ug wzoru:

SUMA = Cof + T

4. Wszystkie obliczenia zostan± dokonane z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku.
5. Najkorzystniejsza oferta mo¿e uzyskaæ maksymalnie 100 pkt. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom zawartym w Pzp oraz SWZ i uzyska najwy¿sz± liczbê punktów spo¶ród ofert wa¿nych, niepodlegaj±cych odrzuceniu. Oferta ta zostanie uznana za najkorzystniejsz±, a pozosta³e oferty bêd± sklasyfikowane zgodnie z liczb± uzyskanych punktów.
6. Je¿eli nie mo¿na bêdzie dokonaæ wyboru najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, ¿e zostan± z³o¿one oferty o takiej samej cenie, Zamawiaj±cy wezwie Wykonawców, którzy z³o¿yli te oferty, do z³o¿enia w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego ofert dodatkowych zawieraj±cych now± cenê. Oferty dodatkowe nie mog± zawieraæ cen wy¿szych ni¿ uprzednio.
7. Je¿eli nie mo¿na bêdzie wybraæ najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, ¿e dwie lub wiêcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiaj±cy wybiera spo¶ród tych ofert ofertê, która otrzyma³a najwy¿sz± ocenê w kryterium o najwy¿szej wadze.
8. Je¿eli oferty otrzyma³y tak± sam± ocenê w kryterium o najwy¿szej wadze, Zamawiaj±cy wybiera ofertê z najni¿sz± cen± lub najni¿szym kosztem.
9. Je¿eli nie mo¿na dokonaæ wyboru oferty w sposób, o którym mowa w ust. 6, Zamawiaj±cy wezwie Wykonawców, którzy z³o¿yli te oferty, do z³o¿enia w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego ofert dodatkowych zawieraj±cych now± cenê lub koszt.
10. W toku oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawców wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onych ofert. Wykonawcy bêd± zobowi±zani do przedstawienia wyja¶nieñ w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego. Ewentualne wyja¶nienia dotycz±ce ra¿±co niskiej ceny udzielane s± wy³±cznie w formie pisemnej.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: W niniejszym postêpowaniu Zamawiaj±cy nie wymaga sk³adania przez Wykonawcê podmiotowych ¶rodków dowodowych.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

1. Na potwierdzenie, ¿e oferowane dostawy spe³niaj± okre¶lone w SWZ wymagania, Zamawiaj±cy wraz z ofert± ¿±da z³o¿enia PRZEDMIOTOWYCH ¦RODKÓW DOWODOWYCH, tj.:
a. próbek asortymentu okre¶lonego w Za³±czniku nr 3 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia Formularz cenowy tj. z ka¿dej czê¶ci, na któr± Wykonawca sk³ada ofertê – po 1 sztuce:
i. Próbka musi byæ identyczna jak oferowane wyroby.
ii. Na podstawie art. 65 ust 1 pkt 4 i ust 2 Pzp Zamawiaj±cy odstêpuje od wymogu u¿ycia ¶rodków komunikacji elektronicznej i wymaga przekazania wy¿ej wskazanej próbki za po¶rednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe, osobi¶cie lub za po¶rednictwem pos³añca.
iii. Próbka powinna zostaæ zapakowana w jednostkowe opakowanie handlowe. Ponadto, Wykonawca powinien umie¶ciæ próbkê w zamkniêtym opakowaniu (kartonie, torebce foliowej, kopercie itp.), oznakowanym nazw± Wykonawcy oraz numerem postêpowania: EOP.332.37.24.
iv. Komisja Przetargowa sprawdzi, czy zaoferowany wyrób spe³nia wszystkie wymagania okre¶lone w SWZ, porównuj±c próbkê z tre¶ci± Za³±cznika nr 3 do SWZ. Niezgodno¶æ próbki z ww. tre¶ci± spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Pzp.
v. Próbkê nale¿y dostarczyæ do siedziby Zamawiaj±cego najpó¼niej do up³ywu terminu sk³adania ofert wskazanego w Rozdziale XVII.
vi. Je¿eli Wykonawca nie z³o¿y przedmiotowych ¶rodków dowodowych lub z³o¿one przedmiotowe ¶rodki dowodowe s± niekompletne, Zamawiaj±cy wezwie do ich z³o¿enia lub uzupe³nienia w wyznaczonym terminie.
vii. Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawców wyja¶nieñ dotycz±cych przedmiotowych ¶rodków dowodowych.
2. Je¿eli Wykonawca nie z³o¿y przedmiotowych ¶rodków dowodowych lub z³o¿one przedmiotowe ¶rodki dowodowe s± niekompletne, Zamawiaj±cy wezwie do ich z³o¿enia lub uzupe³nienia w wyznaczonym terminie.
3. Postanowienia pkt. 2 nie stosuje siê, je¿eli przedmiotowy ¶rodek dowodowy s³u¿y potwierdzeniu zgodno¶ci z cechami lub kryteriami okre¶lonymi w opisie kryteriów oceny ofert lub pomimo z³o¿enia przedmiotowego ¶rodka dowodowego, oferta podlega odrzuceniu albo zachodz± przes³anki uniewa¿nienia postepowania.
4. W zakresie nieuregulowanym ustaw± Pzp lub niniejsz± SWZ do o¶wiadczeñ i dokumentów sk³adanych przez Wykonawcê w postêpowaniu, zastosowanie maj± przepisy rozporz±dzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (zwanym dalej „r.p.¶.d.”) oraz przepisy rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:

próbki asortymentu okre¶lonego w Za³±czniku nr 3 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia Formularz cenowy tj. z ka¿dej czê¶ci, na któr± Wykonawca sk³ada ofertê – po 1 sztuce:

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiaj±cy, zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych, przewiduje mo¿liwo¶æ zmian Umowy w przypadkach, gdy konieczno¶æ wprowadzenia zmian Umowy wynika:
a) z zaistnienia si³y wy¿szej, tj. zdarzenia losowego wywo³anego przez czynniki zewnêtrzne, którego nie mo¿na by³o przewidzieæ, ani mu zapobiec lub przezwyciê¿yæ poprzez dzia³anie z dochowaniem nale¿ytej staranno¶ci, w szczególno¶ci zagra¿aj±cego bezpo¶rednio ¿yciu lub zdrowiu ludzi lub gro¿±cego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach,
b) ze zmiany przepisów prawa maj±cych wp³yw na wykonanie przedmiotu Umowy,
2. Zgodnie z art. 439 Pzp wynagrodzenie nale¿ne Wykonawcy okre¶lone w 1 ust. 2 w czê¶ci: 1, 2* mo¿e ulec zmianie (podwy¿szenie lub obni¿enie) w przypadku zmiany ceny kosztów zwi±zanych z realizacj± zamówienia przy zachowaniu poni¿szych zasad:
a) jako podstawê maksymalnej warto¶ci zmiany wynagrodzenia, o którym mowa w 1 ust. 2 w czê¶ci: 1, 2* przyjmuje siê zmianê wska¼nika cen towarów i us³ug konsumpcyjnych w pierwszym pó³roczu og³aszany komunikatem na podstawie art. 20 ust. 3 ustawy z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i op³atach lokalnych (Dz. U. z 2023 r. poz. 70) przez Prezesa G³ównego Urzêdu Statystycznego - publikowanego w Monitorze Polskim i Biuletynie Statystycznym GUS [dalej: CPI],
b) maksymalna warto¶æ zmiany wynagrodzenia o którym mowa w 1 ust. 2 w czê¶ci: 1, 2* nastêpowaæ bêdzie pod warunkiem osi±gniêcia przez Wska¼nik CPI poziomu wiêkszego ni¿ 1,12 lub poziomu ni¿szego ni¿ 1,0;
c) przewiduje siê, ¿e pierwsza waloryzacja mo¿e nast±piæ po up³ywie 6 – miesiêcy od dnia zawarcia Umowy i bêdzie dotyczy³a dostaw, które bêd± zrealizowane po tym terminie; maksymalna warto¶æ zmiany wynagrodzenia, o którym mowa w 1 ust. 2 w czê¶ci: 1, 2* zostanie obliczona jako iloczyn nale¿nego wynagrodzenia i zmiany Wska¼nika CPI. Do obliczenia zmiany wynagrodzenia zostanie przyjêty Wska¼nik CPI otrzymany w wyniku podzielenia wska¼nika opublikowanego przez 100;
d) maksymalna warto¶æ zmiany wynagrodzenia, jak± dopuszcza Zamawiaj±cy w efekcie zastosowania postanowieñ o zasadach wprowadzenia zmian wysoko¶ci wynagrodzenia, nie mo¿e przekroczyæ 5% warto¶ci wynagrodzenia, o którym mowa w 1 ust. 2 w czê¶ci: 1, 2*.
e) je¿eli Umowa zosta³a zawarta po up³ywie 180 dni od dnia up³ywu terminu sk³adania ofert, pocz±tkowym terminem ustalenia zmiany wynagrodzenia jest dzieñ otwarcia ofert;
f) przez zmianê ceny materia³ów lub kosztów, okre¶lon± Wska¼nikiem, o którym mowa w pkt a) rozumie siê wzrost odpowiednio cen lub kosztów, jak i ich obni¿enie, wzglêdem ceny lub kosztu przyjêtych w celu ustalenia wynagrodzenia Wykonawcy zawartego w ofercie;
g) postanowieñ umownych w zakresie zmiany wynagrodzenia nie stosuje siê od chwili osi±gniêcia limitu wynosz±cego 5% wynagrodzenia o którym mowa w 1 ust. 2 w czê¶ci: 1, 2*;
h) wniosek Wykonawcy lub Zamawiaj±cego o wprowadzenie zmian okre¶lonych w § 7 wymaga uzasadnienia, w tym wykazania stosownymi dokumentami zaistnienia podstaw do zmiany Umowy. Zamawiaj±cy lub Wykonawca mo¿e ¿±daæ dodatkowych wyja¶nieñ;
i) zmiana umowy w zakresie, o którym mowa wy¿ej wymaga zawarcia Aneksu.
j) W przypadku braku porozumienia co do zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia lub braku akceptacji dla proponowanej zmiany, ka¿da ze Stron mo¿e wypowiedzieæ umowê za 2-miesiêcznym okresem wypowiedzenia, liczonym od miesi±ca nastêpuj±cego po tym, w którym z³o¿ono o¶wiadczenie o wypowiedzeniu umowy. W okresie wypowiedzenia obowi±zywaæ bêdzie dotychczasowe wynagrodzenie.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-10-31 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Platforma E-zamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-10-31 10:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-10-29

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.