eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OtwockModernizacja nawierzchni ul. Górnej w Otwocku



Ogłoszenie z dnia 2024-10-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Modernizacja nawierzchni ul. Górnej w Otwocku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Otwock

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013268770

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Armii Krajowej 5

1.4.2.) Miejscowość: Otwock

1.4.3.) Kod pocztowy: 05-400

1.4.4.) Województwo: mazowieckie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@otwock.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.otwock.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00557881

2.2.) Data ogłoszenia: 2024-10-22

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00537667

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
Modernizacja nawierzchni ul. Górnej w Otwocku
3.1 wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z dokumentacją projektową pod nadzorem osoby posiadającej stosowne uprawnienia budowlane,
3.2 ubezpieczenie budowy,
3.3 w przypadku stwierdzenia w nawierzchni przewidzianej do rozbiórki kamieni polnych (kocich łbów) odzyskanie i transport kamieni polnych (kocich łbów) na teren OPWiK sp. z o.o. przy ul. Kraszewskiego 1,
3.4 ewentualna przebudowa kolidujących elementów sieci uzbrojenia napowietrznego, nadziemnego i podziemnego wraz z regulacją urządzeń znajdujących się w pasie drogowym w uzgodnieniu z właścicielami sieci,
3.5 odtworzenie oznakowania poziomego i pionowego wg projektu stałej organizacji ruchu,
3.6 opracowanie i wprowadzenie organizacji ruchu na czas prowadzenia robót,
3.7 powiadomienie z 7 dniowym wyprzedzeniem o terminie rozpoczęcia robót, wszystkich gestorów sieci oraz powiadomienie Zamawiającego o wykonaniu tych czynności,
3.8 prowadzenie robót pod nadzorem uprawnionych przedstawicieli gestorów sieci,
3.9 zabezpieczenie terenu budowy oraz sąsiednich obiektów, w tym drzew nieprzeznaczonych do wycinki, przed zniszczeniem w wyniku prowadzonych robót,
3.10 zapewnienie stałego nadzoru i kontroli prowadzonych robót,
3.11 zapewnienie bieżącej obsługi geodezyjnej oraz inwentaryzacji geodezyjnej wykonanych prac,
3.12 organizacja zaplecza budowy,
3.13 zgłaszanie przez kierownika budowy przedstawicielowi Zamawiającego oraz inspektorowi nadzoru do odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu,
3.14 uzgodnienie z operatorem dostępu do posesji celem wywozu nieczystości stałych,
3.15 rekultywacja przyległego terenu z humusowaniem i obsianiem trawą,
3.16 wykonanie niezbędnych robót towarzyszących i czynności formalno-prawnych umożliwiających przekazanie wykonanych obiektów do eksploatacji, w tym, między innymi, odbiorów technicznych, a także sporządzenie kompletnej dokumentacji powykonawczej z zaznaczeniem wprowadzonych zmian,
3.17 wykonanie wszystkich innych prac nie ujętych w umowie oraz prac towarzyszących, niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, w tym zabezpieczenie terenu podczas prowadzenia prac oraz uporządkowania terenu w rejonie wykonywanych prac po ich zakończeniu,
3.18 Przedmiot zamówienia będzie wykonywany zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami oraz na warunkach ustalonych z Wykonawcą na podstawie umowy.

Po zmianie:
Modernizacja nawierzchni ul. Górnej w Otwocku
3.1 wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z dokumentacją projektową pod nadzorem osoby posiadającej stosowne uprawnienia budowlane,
3.2 ubezpieczenie budowy,
3.4 ewentualna przebudowa kolidujących elementów sieci uzbrojenia napowietrznego, nadziemnego i podziemnego wraz z regulacją urządzeń znajdujących się w pasie drogowym w uzgodnieniu z właścicielami sieci,
3.5 odtworzenie oznakowania poziomego i pionowego wg projektu stałej organizacji ruchu,
3.6 opracowanie i wprowadzenie organizacji ruchu na czas prowadzenia robót,
3.7 powiadomienie z 7 dniowym wyprzedzeniem o terminie rozpoczęcia robót, wszystkich gestorów sieci oraz powiadomienie Zamawiającego o wykonaniu tych czynności,
3.8 prowadzenie robót pod nadzorem uprawnionych przedstawicieli gestorów sieci,
3.9 zabezpieczenie terenu budowy oraz sąsiednich obiektów, w tym drzew nieprzeznaczonych do wycinki, przed zniszczeniem w wyniku prowadzonych robót,
3.10 zapewnienie stałego nadzoru i kontroli prowadzonych robót,
3.11 zapewnienie bieżącej obsługi geodezyjnej oraz inwentaryzacji geodezyjnej wykonanych prac,
3.12 organizacja zaplecza budowy,
3.13 zgłaszanie przez kierownika budowy przedstawicielowi Zamawiającego oraz inspektorowi nadzoru do odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu,
3.14 uzgodnienie z operatorem dostępu do posesji celem wywozu nieczystości stałych,
3.15 rekultywacja przyległego terenu z humusowaniem i obsianiem trawą,
3.16 wykonanie niezbędnych robót towarzyszących i czynności formalno-prawnych umożliwiających przekazanie wykonanych obiektów do eksploatacji, w tym, między innymi, odbiorów technicznych, a także sporządzenie kompletnej dokumentacji powykonawczej z zaznaczeniem wprowadzonych zmian,
3.17 wykonanie wszystkich innych prac nie ujętych w umowie oraz prac towarzyszących, niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, w tym zabezpieczenie terenu podczas prowadzenia prac oraz uporządkowania terenu w rejonie wykonywanych prac po ich zakończeniu,
3.18 Przedmiot zamówienia będzie wykonywany zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami oraz na warunkach ustalonych z Wykonawcą na podstawie umowy.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2024-10-24 10:00

Po zmianie:
2024-10-25 10:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2024-10-24 10:30

Po zmianie:
2024-10-25 10:30

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2024-11-22

Po zmianie:
2024-11-23

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.