Ogłoszenie z dnia 2024-10-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00486505/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-05
- 2024/BZP 00499598/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Udzielenie i obsługa kredytu na sfinansowanie realizacji zadania inwestycyjnego ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIŁOSŁAW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258106
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wrzesińska 19
1.5.2.) Miejscowość: Miłosław
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-320
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.7.) Numer telefonu: 61 438 20 21
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@miloslaw.info.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.miloslaw.info.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/miloslaw1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Udzielenie i obsługa kredytu na sfinansowanie realizacji zadania inwestycyjnego ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-415c87af-754f-4687-af25-ee08ee718be7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00557910
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00049681/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Udzielenie i obsługa kredytu na sfinansowanie realizacji zadania inwestycyjnego ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00486505
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: FB.271.ZP.12.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na sfinansowanie wkładu własnego w zadaniu inwestycyjnym finansowanym ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej do kwoty 1.400.000,00 zła) kwota kredytu: 1.400.000,00 zł (słownie: jeden milion czterysta tysięcy złotych 00/100),
b) spłata w ratach kwartalnych, okres spłaty kredytu – począwszy od 31.03.2025 roku do dnia 30 marca 2029 roku w następujących terminach i ratach:
Lp. Data spłaty Wysokość raty kapitału (w zł)
1. 31.03.2025 88.000,00
2. 30.06.2025 82.000,00
3. 30.09.2025 82.000,00
4. 31.12.2025 82.000,00
5. 31.03.2026 82.000,00
6. 30.06.2026 82.000,00
7. 30.09.2026 82.000,00
8. 31.12.2026 82.000,00
9. 31.03.2027 82.000,00
10. 30.06.2027 82.000,00
11. 30.09.2027 82.000,00
12. 31.12.2027 82.000,00
13. 31.03.2028 82.000,00
14. 30.06.2028 82.000,00
15. 29.09.2028 82.000,00
16. 29.12.2028 82.000,00
17. 30.03.2029 82.000,00
RAZEM 1.400.000,00
c) oprocentowanie kredytu będzie zmienne, ustalane jako suma stawki WIBOR 3M ustalonej na ostatni dzień roboczy, ostatniego miesiąca kwartału (dla ustalenia ceny oferty należy przyjąć WIBOR 3M na dzień 30 sierpnia 2024 r.) i stałej marży Wykonawcy dla całego okresu kredytowania, ustalonej na podstawie złożonej oferty,
d) odsetki będą płatne w okresach miesięcznych, na podstawie powiadomienia wysłanego do Zamawiającego w formie pisemnej lub elektronicznej najpóźniej na trzy dni robocze przed terminem spłaty odsetek,
e) kwota kredytu zostanie postawiona do dyspozycji Zamawiającego w terminie podpisania umowy. Wypłata będzie uruchamiana wg potrzeb Zamawiającego i na jego wniosek z wykorzystaniem do 27.12.2024 r.
f) Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania pełnej kwoty przyznanego kredytu bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów z tego tytułu,
g) Zamawiający zastrzega sobie możliwość przedterminowej spłaty części lub całości kredytu po uprzednim powiadomieniu banku o zamiarze takiej spłaty w terminie 7 dni przed jej realizacją, bez ponoszenia z tego tytułu dodatkowych kosztów oraz możliwość przesunięcia spłaty kredytu w ramach ustalonych lat kredytowania,
h) poza jednorazową prowizją Zamawiający nie przewiduje żadnych innych prowizji i opłat związanych z wykonaniem umowy. Prowizja przygotowawcza nie może być płatna poprzez umniejszenie kwoty uruchamianego kredytu,
i) Wykonawca nie będzie wymagał innego zabezpieczenia zaciągniętego kredytu poza wekslem in blanco wraz z deklaracją wekslową. Weksel in blanco – bez kontrasygnaty skarbnika wraz z deklaracją wekslową z kontrasygnatą skarbnika,
j) Wykonawca nie może zobowiązać Zamawiającego do korzystania z żadnych innych swoich usług i produktów, za wyjątkiem tych, które stanowią przedmiot zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 66113000-5 - Usługi udzielania kredytu
4.5.5.) Wartość części: 225529,61 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II: Udzielenie i obsługa kredytu na wyprzedzające finansowanie działań finansowych ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej do kwoty 2.500.000,00 zła) kwota kredytu: 2.500.000,00 zł (słownie: dwa miliony pięćset tysięcy złotych 00/100),
b) kwota kredytu zostanie postawiona do dyspozycji Zamawiającego w terminie podpisania umowy. Wypłata będzie uruchamiana wg potrzeb Zamawiającego i na jego wniosek z wykorzystaniem do 27.12.2024 r.,
c) Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania pełnej kwoty przyznanego kredytu bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów z tego tytułu,
d) spłata nastąpi do 31.12.2025r., po otrzymaniu środków z budżetu Unii Europejskiej, stanowiących refundację wydatków poniesionych w ramach zadania pn. Budowa drogi gminnej na odcinku Skotniki-Biechówko w systemie „zaprojektuj i wybuduj”,
e) oprocentowanie kredytu będzie zmienne, ustalane jako suma stawki WIBOR 3M ustalonej na ostatni dzień roboczy, ostatniego miesiąca kwartału (dla ustalenia ceny oferty należy przyjąć WIBOR 3M na dzień 30 sierpnia 2024 r.) i stałej marży Wykonawcy dla całego okresu kredytowania, ustalonej na podstawie złożonej oferty,
f) odsetki będą płatne w okresach miesięcznych, na podstawie powiadomienia wysłanego do Zamawiającego w formie pisemnej lub elektronicznej najpóźniej na trzy dni robocze przed terminem spłaty odsetek,
g) poza jednorazową prowizją Zamawiający nie przewiduje żadnych innych prowizji i opłat związanych z wykonaniem umowy. Prowizja przygotowawcza nie może być płatna poprzez umniejszenie kwoty uruchamianego kredytu,
h) Wykonawca nie będzie wymagał innego zabezpieczenia zaciągniętego kredytu poza wekslem in blanco wraz z deklaracją wekslową. Weksel in blanco – bez kontrasygnaty skarbnika wraz z deklaracją wekslową z kontrasygnatą skarbnika,
i) Wykonawca nie może zobowiązać Zamawiającego do korzystania z żadnych innych swoich usług i produktów, za wyjątkiem tych, które stanowią przedmiot zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 66113000-5 - Usługi udzielania kredytu
4.5.5.) Wartość części: 198597,31 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 219480,61 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 219480,61 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 219480,61 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Powiatowy Bank Spółdzielczy we Wrześni
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000506449
7.3.4) Miejscowość: Września
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
POWIATOWY BANK SPÓŁDZIELCZY WE WRZEŚNI
jakie przetargi wygrała firma
POWIATOWY BANK SPÓŁDZIELCZY WE WRZEŚNI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 219480,61 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2029-03-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 196767,12 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 196767,12 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 196767,12 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Powiatowy Bank Spółdzielczy we Wrześni
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000506449
7.3.4) Miejscowość: Września
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
POWIATOWY BANK SPÓŁDZIELCZY WE WRZEŚNI
jakie przetargi wygrała firma
POWIATOWY BANK SPÓŁDZIELCZY WE WRZEŚNI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 196767,12 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31INNE PRZETARGI MIŁOSŁAW
więcej: przetargi MIŁOSŁAW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Udzielenie i obsługa kredytu bankowego w 2025 roku na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu emisji papierów wartościowych oraz zaciągniętych pożyczek i kredytów
- Kredyt inwestycyjny.
- udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 20 771 671 PLN.
- Kredyt bankowy długoterminowy w wysokości 24.000.000 PLN.
- Oświetlenie ulic miasta Włocławek w zakresie dostaw energii elektrycznej.
- Kredyt długoterminowy - 205 mln (usługa udzielenia kredytu).
więcej: (3) Usługi udzielania kredytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.