eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MalborkDruk i dostawa pocztówek, zakładek do książki, notesów, teczek, podkładek korkowych dla Muzeum Zamkowego w Malborku.



Ogłoszenie z dnia 2024-10-22

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Druk i dostawa pocztówek, zakładek do książki, notesów, teczek, podkładek korkowych dla Muzeum Zamkowego w Malborku.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MUZEUM ZAMKOWE W MALBORKU

1.3.) Oddział zamawiającego: Zamek Malbork

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000276073

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Starościńska 1

1.5.2.) Miejscowość: Malbork

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-200

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki

1.5.7.) Numer telefonu: 55 647 08 02

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zamek.malbork.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zamek.malbork.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Druk i dostawa pocztówek, zakładek do książki, notesów, teczek, podkładek korkowych dla Muzeum Zamkowego w Malborku.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-db89f02a-ee5b-401a-8e96-f079f45f6264

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00557919

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00059984/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.15 Druk i dostawa pocztówek, zakładek do książki, notesów, teczek, podkładek korkowych dla Muzeum Zamkowego w Malborku

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/zamek_malbork

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Nie

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/zamek_malbork

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Ofertę należy złożyć zgodnie
z wymogami określonymi w SWZ w szczególności w Dziale I, VII, IX SWZ.
1. Instrukcje korzystania z Platformy zakupowej dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści
SWZ, składania ofert (z wyłączeniem składania próbek) oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu Platformy zakupowej znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
2. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
1) akceptuje warunki korzystania z Platformy zakupowej (platformazakupowa.pl) określone w Regulaminie zamieszczonym na
stronie internetowej pod linkiem https://platformazakupowa.pl/pn/zamek_malbork w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za
wiążący,
2) zapoznał i stosuje się do Instrukcji dostępnych pod adresem https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
3. Szczegółowa instrukcja dla Wykonawców dotycząca złożenia, zmiany i wycofania oferty znajduje się na stronie internetowej pod
adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.10.) Przyczyny odstąpienia od komunikacji elektronicznej:

zamawiający wymaga przedstawienia modelu fizycznego, modelu w skali lub próbki, których nie można przekazać przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (art. 65 ust. 1 pkt 4 ustawy)

3.11.) Sposób nieelektronicznego składania ofert, wniosków, oświadczeń oraz innych dokumentów: 1. Przedmiotowe środki dowodowe (próbki), opisane w pkt . 6 Działu VI oraz ppkt. 4.2.1., ppkt. 4.2.2.,p pkt. 4.2.3. Działu XIV SWZ, winny być złożona z zachowaniem nieprzekraczalnego terminu wyznaczonego na składanie ofert.
1) Złożenie próbki do oferty odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 – Prawo pocztowe (tj. Dz.U. z 2023r. poz.1640), osobiście lub za pośrednictwem posłańca;
2) Przedmiotowe środki dowodowe (próbki) należy złożyć w siedzibie Zamawiającego (Muzeum Zamkowe w Malborku, ul. Starościńska 1, 82-200 Malbork - sekretariat muzeum);
3) Przedmiotowe środki dowodowe (próbki) należy umieścić w zamkniętym opakowaniu (koperta, paczka) uniemożliwiającym zapoznanie się z jego zawartością bez uszkodzenia tego opakowania;
4) Kopertę (paczkę) należy opisać zgodnie z Działem X pkt. 3 ppkt. 3.4. SWZ.
5) Na kopercie (paczce) oprócz opisu jw. należy umieścić nazwę i adres Wykonawcy.

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegółowe regulacje w zakresie RODO zostały określone w Dziale XVIII SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegółowe regulacje w zakresie RODO zostały określone w Dziale XVIII SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.2611.25.1.2024.bm

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest druk i dostawa pocztówek, zakładek do książki, notesów, teczek, podkładek korkowych (zwane „asortymentem”) dla Muzeum Zamkowego w Malborku w ilościach i rodzajach wskazanych w zestawieniu w OPZ tj. specyfikacji materiałowo-technicznej przedmiotu zamówienia.
1.1. Dostawa objęta przedmiotem zamówienia dodatkowo obejmuje: koszty transportu, ubezpieczenia na czas transportu oraz koszty wniesienia „asortymentu” do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania Zamawiającego względem przedmiotu zamówienia zostały określone w:
2.1. załączniku nr 1 do SWZ: Projekt umowy,
2.2. załączniku nr 2 do SWZ: Opis przedmiotu zamówienia (dalej: OPZ).
2.3. załączniku nr 3 do SWZ: Formularz oferty (wzór).
3. Przedmiot zamówienia musi:
3.1. spełniać łącznie wszystkie wymagania postawione przez Zamawiającego w dokumentacji przetargowej, a w szczególności z załącznikiem nr 2 do SWZ - Opisem przedmiotu zamówienia;
3.2. być fabrycznie nowy, wolny od wad fizycznych i prawnych,
3.3. być estetyczny, precyzyjnie (starannie) wykonany,
3.4. być wykonany techniką odpowiednią dla materiału na którym będzie dokonany nadruk,
3.5. być dopuszczony do obrotu na terenie UE.
4. Zgodnie z art. 99 ust 6 ustawy PZP Zamawiający w załączniku nr 2. do SWZ określił proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniające wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia (możliwość zastosowania innych materiałów oraz określone w tym zakresie wymagania Zamawiającego). Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, zobowiązany jest do złożenia w formularzu oferty (załącznik nr 3 do SWZ oświadczenia dot. zastosowanych materiałów.
5. Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy PZP w sytuacji, gdyby w załącznikach do SWZ tj. projekcie umowy lub opisie przedmiotu zamówienia zawarto odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy PZP, a takim odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”, należy przyjąć, że każdej: normie, europejskiej ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

79340000-9 - Usługi reklamowe i marketingowe

22310000-6 - Pocztówki

22900000-9 - Różne druki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1. Prawo opcji (zmniejszenie zakresu):
1.1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość nie wykorzystania całego przedmiotu zamówienia. Podane w OPZ ilości są objęte zamówieniem podstawowym. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia zapotrzebowania do 50% zamówienia wycenionego przez Wykonawcę w formularzu oferty, zarówno w zakresie poszczególnych pozycji, jak i całego asortymentu zamówienia,
1.2. w sytuacji opisanej w pkt. 1.1. powyżej Zamawiający nie będzie ponosił ujemnych skutków finansowych spowodowanych zmniejszeniem ilości przedmiotu zamówienia, a Wykonawca nie będzie rościł wykonania całości przedmiotu zamówienia.
1.3. Regulacje związane z prawem opcji w tym możliwości z jego skorzystania zostało opisane w § 1 projektu umowy stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: 1. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług na podstawie art. 305 pkt. 1) w zw. z
art. 214 ust. 1 pkt 7) ustawy PZP, na poniższych zasadach:
a) Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia dotychczasowemu Wykonawcy usług, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia
podstawowego zamówień do 10% wartości zamówienia podstawowego, polegających na powtórzeniu podobnych usług tj. druku i
dostawie pocztówek, zakładek do książki, notesów, teczek, kalendarzy, podkładek korkowych (zwane „asortymentem”) wskazanych
w specyfikacji materiałowo – technicznej przedmiotu zamówienia opisanej w pkt. 16. Opisu przedmiotu zamówienia (OPZ), który stanowi załącznik nr 1 do umowy.
b) Udzielanie przedmiotowego zamówienia, o którym mowa powyżej może nastąpić gdy zaistnieje uzasadniona potrzeba
rozszerzenia/przedłużenia zamówienia podstawowego (w tym m.in. wyczerpanie zamówienia podstawowego przed upływem 6 miesięcy lub brak wyboru kolejnego Wykonawcy lub przedłużająca się kolejna procedura o udzielenie zamówienia publicznego) i zostaną zapewnione środki finansowe na ten cel.
c) Zamówienia, o których mowa powyżej mogą zostać udzielone po przeprowadzeniu odrębnego postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 305 pkt. 1 w zw. z art. 214 ust. 1 pkt. 7) ustawy PZP.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. W niniejszym postępowaniu Zamawiający żąda przedmiotowych środków dowodowych.
1.1. Na potwierdzenie, że oferowane usługi spełniają określone przez Zamawiającego wymagania, cechy lub kryteria opisane w Dziale XIV pkt. 4 ppkt. 4.2 SWZ i opisie przedmiotu zamówienia Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą, niżej opisanych przedmiotowych środków dowodowych tj.:
1.1.1. próbka nr 1 - jedna sztuka pocztówki o parametrach:
a) format (wymiar): 210 x 105 mm +/- 5% ,
b) gramatura papieru/pocztówki: minimum 300 g/m²,
c) zadruk: całościowy dwustronny kolor/czarny (4+1) – oznacza zadruk dwustronny w pełnym kolorze z jednej strony (przednia strona), a kolorem czarnym z drugiej strony (tylna strona) z tym, że na przedniej stronie pocztówki musi być umieszczona grafika z widokiem oraz napisem i/lub logo,
d) wykończenie: jednostronnie matowe;
1.1.2. próbka nr 2 - jedna sztuka notesu o parametrach:
a) format: A5,
b) okładka: twarda, szyto – klejona z minimum 80 kartkami w wewnątrz okładki (w tym wyklejka tj. połączenia między okładką, a wkładem),
c) zadruk: całościowy okładki tj. przód i tył okładki (4+0) z grafiką np. widokiem oraz napisem i/lub logo,
d) wykończenie: folia laminacyjna matowa (soft-touch);
1.1.3. próbka nr 3 – jedna sztuka podkładki korkowej o parametrach:
a) format (wymiar): 95 x 95 mm +/-5%,
b) grubość podkładki: minimum 3 mm,
c) materiał: naturalny korek prasowany łączony z tekturą introligatorską i papierem pokrytym drukiem i folią mat (ochronną). Łączenie wykonane klejem,
d) zadruk: całościowy jednostronny (wierzchnia strona podkładki) z widokiem oraz napisem i/lub logo.

Uwaga: jeżeli Wykonawca nie dostarczy którejkolwiek z próbki (przedmiotowego środka dowodowego) np. próbki nr 1 lub nr 2 lub nr 3 oferta Wykonawcy będzie podlegała odrzuceniu.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Wykonawca wraz z ofertą (formularz oferty, który stanowi załącznik nr 3 do SWZ) składa:
1) Oświadczenie z art. 125 ust. 1 ustawy PZP – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SWZ.
2) Oświadczenie Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o zamówienie na podstawie art. 117 ust. 4 PZP – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SWZ (jeżeli dotyczy).
4) Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy jeżeli w imieniu
Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z właściwego rejestru (jeżeli dotyczy).
5) Przedmiotowe środki dowodowe (próbki). Uwaga! Próbki, składane są z wyłączeniem środków komunikacji elektronicznej, zgodnie z wytycznymi zawartymi w Dziale X pkt. 3 niniejszej SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1) Zgodnie z art. 58 ust. 1 ustawy PZP Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy PZP Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2) Oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie.
3) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego (w tym wspólnicy spółki cywilnej) do oferty dołącza/ją oświadczenie składane z art. 125 ust. 1 ustawy PZP tj. oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu - w zakresie wskazanym przez Zamawiającego – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SWZ.
4) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy PZP dołączają do oferty oświadczenie z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia opisany został w projekcie umowy, który stanowi załącznik nr 1 do SWZ (§ 9 projektu umowy).

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-10-31 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/zamek_malbork

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-10-31 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-11-29

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Umowa zostaje zawarta na czas określony tj. okres 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy lub do wyczerpania kwoty umownej.
2. Termin realizacji pojedynczego zamówienia cząstkowego na pocztówki, zakładki do książki, notesy, teczki,podkładki korkowe, składanego w ramach zamówienia podstawowego (cząstkowego), będzie realizowany w terminie do 14 dni kalendarzowych od dnia pisemnej akceptacji przez Zamawiającego graficznego projektu asortymentu gotowego do druku, o którym mowa w § 5 ust. 10 projektu umowy.
3. Zamawiający dodatkowo wykluczy z udziału w postępowaniu Wykonawcę wobec którego zachodzi co najmniej jedna z przesłanek określonych w art. 7 ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.