Og³oszenie z dnia 2023-12-18
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00463053/01 - Og³oszenie z dnia 2023-10-26
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Dostawy
Dostawa artyku³ów gospodarczych i jednorazowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Szpital Specjalistyczny Ducha ¦wiêtego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000302385
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Schinzla 13
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Sandomierz
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-600
1.5.4.) Województwo: ¶wiêtokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jêdrzejowski
1.5.7.) Numer telefonu: 15 833 05 94
1.5.8.) Numer faksu: 15 832 35 75
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@sand.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.sand.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3a3beea5-6f10-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa artyku³ów gospodarczych i jednorazowych2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-3a3beea5-6f10-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00558074
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-12-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00015728/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.5 Artyku³y gospodarcze i jednorazowe
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00463053
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TP/32/2023
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Czê¶æ 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artyku³ów gospodarczych i jednorazowych:Sprzêt do wyposa¿enia Kuchni – Pakiet I
Szczegó³owy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera za³. nr 1 do SWZ.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 39220000-0 - Sprzêt kuchenny, artyku³y gospodarstwa domowego i artyku³y domowe oraz artyku³y cateringowe
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 26583,60 PLN
Czê¶æ 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artyku³ów gospodarczych i jednorazowych:Artyku³y gospodarcze - Pakiet II
Szczegó³owy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera za³. nr 1 do SWZ.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 39220000-0 - Sprzêt kuchenny, artyku³y gospodarstwa domowego i artyku³y domowe oraz artyku³y cateringowe
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 22005,60 PLN
Czê¶æ 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artyku³ów gospodarczych i jednorazowych:Artyku³y jednorazowe – Pakiet III
Szczegó³owy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera za³. nr 1 do SWZ.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 39220000-0 - Sprzêt kuchenny, artyku³y gospodarstwa domowego i artyku³y domowe oraz artyku³y cateringowe
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 117921,60 PLN
Czê¶æ 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artyku³ów gospodarczych i jednorazowych:Artyku³y ze szk³a i porcelany – Pakiet IV
Szczegó³owy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera za³. nr 1 do SWZ.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 39220000-0 - Sprzêt kuchenny, artyku³y gospodarstwa domowego i artyku³y domowe oraz artyku³y cateringowe
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 9076,80 PLN
Czê¶æ 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artyku³ów gospodarczych i jednorazowych:Drobny sprzêt AGD – Pakiet V
Szczegó³owy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera za³. nr 1 do SWZ.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 39220000-0 - Sprzêt kuchenny, artyku³y gospodarstwa domowego i artyku³y domowe oraz artyku³y cateringowe
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 11700,00 PLN
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
Czê¶æ 1
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 1)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 17414,69 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 18696,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17414,69 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 1)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SALTAR Group Spó³ka z ograniczon± odpowiedzialno¶ci±
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 522714882
7.3.3) Ulica: Barwinek 5/26
7.3.4) Miejscowo¶æ: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-150
7.3.6.) Województwo: ¶wiêtokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-21
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 17414,69 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
Czê¶æ 2
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 2)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê uniewa¿nieniem
5.2.) Podstawa prawna uniewa¿nienia postêpowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna uniewa¿nienia postêpowania:
W postêpowaniu na Pakiet II z³o¿ono dwie oferty, spe³niaj±ce wszystkie wymagania stawiane przez Zamawiaj±cego w Specyfikacji Warunków Zamówienia. Oferta najkorzystniejsza wybrana zosta³a zgodnie z art. 239 ustawy Pzp, na podstawie kryteriów oceny ofert okre¶lonych w Specyfikacji Warunków Zamówienia tj. kryterium najni¿szej ceny, za najkorzystniejsz± Zamawiaj±cy uzna³ ofertê z najni¿sz± cen± z³o¿on± przez Firmê Altare Sp. z o.o.,
Wykonawca w dniu 06.12.2023 r. odst±pi³ od podpisania umowy, w zwi±zku z powy¿szym oferta Wykonawcy Altare Sp. z o.o., zosta³a odrzucona poniewa¿ jej tre¶æ jest niezgodna z przepisami ustawy w ten sposób, ¿e Wykonawca po dokonaniu wyboru oferty najkorzystniejszej przez Zamawiaj±cego w zakresie Pakietu II z³o¿y³ wniosek o odst±pienie od podpisania umowy dot. w/w pakietu, podstawa prawna odrzucenia: art.226 ust. 1 pkt. 3) ustawy Prawo zamówieñ publicznych.
W zwi±zku z up³ywem terminu zwi±zania ofert±, dzia³aj±c na podstawie art. 263 prawo zamówieñ publicznych Zamawiaj±cy uniewa¿ni³ postêpowanie w zakresie Pakietu II.
Czê¶æ 3
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 3)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 69891,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 105713,76 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 69891,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 3)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Folres sp.z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180802659
7.3.3) Ulica: Hanasiewicza 10
7.3.4) Miejscowo¶æ: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-103
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-21
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 69891,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
Czê¶æ 4
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 4)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 11002,33 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 11683,52 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11002,33 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 4)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SALTAR Group Spó³ka z ograniczon± odpowiedzialno¶ci±
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 522714882
7.3.3) Ulica: Barwinek 5/26
7.3.4) Miejscowo¶æ: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-150
7.3.6.) Województwo: ¶wiêtokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-21
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 11002,33 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
Czê¶æ 5
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 5)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 8160,29 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 8640,17 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8160,29 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 5)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SALTAR Group Spó³ka z ograniczon± odpowiedzialno¶ci±
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 522714882
7.3.3) Ulica: Barwinek 5/26
7.3.4) Miejscowo¶æ: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-150
7.3.6.) Województwo: ¶wiêtokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-21
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 8160,29 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
INNE PRZETARGI Z SANDOMIERZA
- DOSTAWA autokaru turystycznego przystosowanego do przewozu: 35 osób w nadwoziu zabudowanym wg. wskazanych wymagañ technicznych, dla ZSCKR w Sandomierzu.
- Ochrona osób i mienia oraz konserwacja i utrzymanie w stanie sprawno¶ci eksploatacyjnej systemów bezpieczeñstwa Muzeum Zamkowego w Sandomierzu
- ¦wiadczenie us³ug transportu sanitarnego na rzecz Szpitala Specjalistycznego Ducha ¦wiêtego w Sandomierzu
- Dostawa ¶rodków czysto¶ci
wiêcej: przetargi w Sandomierzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposa¿enia pracowni gastronomicznej, cukierniczej, wêdliniarskiej oraz architektury krajobrazu Zespo³u Szkó³ Centrum Kszta³cenia Rolniczego w Nowym Targu
- Dostawa artyku³ów chemicznych i gospodarczych dla Domu Pomocy Spo³ecznej w Go¶licach na 2025 rok
- "Zakup i dostawa wyposa¿enia i pomocy dydaktycznych do Przedszkola Samorz±dowego w Chodczu"
- Dostawa sprzêtu AGD na potrzeby wyposa¿enia nowopowsta³ych Wydzia³ów: WKSiM, WF, WN Uniwersytetu Wroc³awskiego.
- "Doposa¿enie pracowni zajêæ praktycznych CKZiU" w ramach projektu pn.: "Kszta³cimy wykwalifikowanych zawodowców"
- DOSTAWA SPRZÊTU I WYPOSA¯ENIA W PROJEKCIE PN.: "CENTRUM US£UG SPO£ECZNYCH W GMINIE MIELNO"
wiêcej: Sprzêt kuchenny, artyku³y gospodarstwa domowego i artyku³y domowe oraz artyku³y cateringowe »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.