Ogłoszenie z dnia 2024-10-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00466130/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-22
- 2024/BZP 00485816/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa oświetlenia - montaż lamp solarnych w Guzicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA POLKOWICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647618
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Polkowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-100
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski
1.5.7.) Numer telefonu: 768474159
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.stepien@gmina.polkowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.polkowice.eu/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b8c27380-9485-4d7c-9c16-880f16268b181.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa oświetlenia - montaż lamp solarnych w Guzicach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b8c27380-9485-4d7c-9c16-880f16268b18
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00558080
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00067915/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Wykonanie punktowego oświetlenia solarnego we wsi Guzice
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00466130
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WZP.271.13.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 75000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Budowa oświetlenia - montaż lamp solarnych w Guzicach” dla 2 zakresów:
Zakres 1: Montaż lamp solarnych w Guzicach, dz. 161
Realizacja w ramach zadania budżetowego:
„Montaż solarnego oświetlenia punktowego wzdłuż drogi od posesji nr 1 do posesji 9 – FS Guzice” (900-90015-6050).
Zakres 2: Montaż lamp solarnych w Guzicach, dz. 88, 94, 115, 126, 87/5
Realizacja w ramach zadania budżetowego:
„Lampy solarne – oświetlenie punktowe we wsi Guzice – PBO 2024” (900-90015-6050).
Szczegółowy zakres i opis przedmiotu umowy został określony w dokumentach inwestycji, które składają się z:
a) specyfikacji warunków zamówienia (SWZ) z uwzględnieniem rozstrzygnięć, zmian i wyjaśnień wynikających z odpowiedzi udzielanych przez Zamawiającego na pytania oferentów w postępowaniu, o udzielenie zamówienia publicznego.
b) opisów pozycji przedmiaru robót,
c) specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB)),
d) dokumentacji technicznej opracowanej przez ZIE Energia Andrzej Bogacz, ul. Spacerowa 97, Piotrowiczki, 55-114 Wisznia Mała, projektant: Andrzej Bogacz.
e) w przypadku, w którym rozstrzygnięcia, zmiany i wyjaśnienia wynikające z udzielonych na zapytania oferentów odpowiedzi nie zostały wprowadzone do dokumentów inwestycji wskazanych w lit. od a) do d) niniejszego ustępu są one wiążące dla Wykonawcy do stosowania,
f) rozstrzygnięcia, zmiany i wyjaśnienia wynikające z udzielonych na zapytania oferentów odpowiedzi mają nadrzędne znaczenie w odniesieniu do pierwotnych zapisów dokumentów inwestycji.
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane i prace instalacyjno-inżynieryjne obejmujące:
a) montaż lamp solarnych z fundamentami, wysięgnikami, oprawami, panelami fotowoltaicznymi i akumulatorem - zgodnie z dokumentacją oraz przedmiarem,
b) roboty ziemne i rozbiórkowe nawierzchni gruntowa lub z kostki betonowej,
c) pomiary i sprawdzenia,
d) roboty przygotowawcze i towarzyszące,
e) roboty wykończeniowe, odtworzenie nawierzchni oraz uporządkowanie terenu,
f) przygotowanie i przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej w 2 egzemplarzach, odrębnie dla każdego zakresu.
Podstawa realizacji robót:
Zakres 1: zaświadczenie z dnia 09.05.2024 r. o braku sprzeciwu do wykonania zgłoszonych robót budowlanych (DG.AB.6743.127.2024) wydane przez Starostę Polkowickiego.
Zakres 2: zaświadczenie z dnia 09.05.2024 r. o braku sprzeciwu do wykonania zgłoszonych robót budowlanych (DG.AB.6743.145.2024) wydane przez Starostę Polkowickiego
2. Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktów innych niż przyjęte w dokumentacji – równoważnych, pod warunkiem jednak spełnienia poniższych wymagań i zapewnienia parametrów nie gorszych niż produkty przyjęte w dokumentach inwestycji (Kryteria oceny równoważności):
Dopuszczalny margines odstępstwa dla parametrów opraw, akumulatorów i paneli fotowoltaicznych zawartych w opisie (tj. moc oprawy, strumień świetlny, pojemność akumulatorów, moc paneli) to +/ - 10%.
Wymagana autonomia – minimum3 dni.
Wymagana minimalna wysokość montażu oprawy:
Dla zakresu 1 – 6 m.
Dla zakresu 2 – 5 m.
3. Wszystkie zamontowane i wbudowane urządzenia, materiały i produkty muszą spełniać wymogi określone w obowiązujących w tym zakresie przepisach oraz normach. Ponadto cały przedmiot zamówienia bezwzględnie musi zostać wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, normami, oraz zgodnie z wiedzą techniczną i sztuką budowlaną.
Numerację i opisy słupów należy uzgodnić z Zamawiającym na etapie wykonawstwa.
4. W opisie przedmiotu zamówienia uwzględniono wymagania w zakresie dostępności dla osób ze szczególnymi potrzebami tak aby zapewnić spełnienie co najmniej minimalnych wymagań, o których mowa w art. 6 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz.U.2022.2240). Przedmiot zamówienia został zaprojektowany z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników.
5. W opisie przedmiotu zamówienia ujęto aspekty środowiskowe poprzez zastosowanie technologii LED zamiast źródeł światła sodowych czy metahalogenowych. Takie rozwiązanie wpływa na obniżenie zużycia energii elektrycznej, co ma bezpośredni związek ze zmniejszeniem kosztów ponoszonych w trakcie użytkowania oświetlenia oraz zmniejszenie emisji CO2.
6. Wykonawca udzieli minimum 48 miesięcy gwarancji jakości i rękojmi za wady na wykonany przedmiot zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 82729,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 140589 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 82729,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wielobranżowe Przedsiębiorstwo „3D” Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 008430036
7.3.3) Ulica: ul. Kijowska 20
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-703
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WIELOBRANŻOWE PRZEDSIĘBIORSTWO "3 D" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
WIELOBRANŻOWE PRZEDSIĘBIORSTWO "3 D" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 82729,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-068.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
INNE PRZETARGI Z POLKOWIC
- Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego Nr 6 z Oddziałami Integracyjnymi i Oddziałami Specjalnymi w Polkowicach na rok 2025.
- Ubezpieczenie majątku będącego w posiadaniu PDR Sp. z o.o. oraz odpowiedzialności cywilnej w związku z prowadzoną działalnością oraz posiadaniem mienia i ubezpieczenia komunikacyjne na rok 2025.
- Dozór i ochrona mienia na obiektach PDR sp. z o.o. w 2025 r.
- Dostawa artykułów żywnościowych do Żłobka Miejskiego nr 1 "KRASNAL" w Polkowicach.
- Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy i dostosowania budynku Ratusza przy ul. Rynek 1 w Polkowicach do wymogów przeciwpożarowych wraz z remontem jego wybranych elementów
- " Budowa systemu automatyki i sterowania Stacji Uzdatniania Wody i ujęciami wody w Suchej Górnej - w formule zaprojektuj i wybuduj."
więcej: przetargi w Polkowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa drogi łączącej ul. Towarową w Komornikach z ul. Szkolną w Plewiskach (...)"
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1200Z na odcinku Borzysław-Podborsko.
- Budowa oświetlenia drogowego w Gminie Jodłowa poprzez podwieszenie przewodu napowietrznego oraz opraw oświetlenia drogowego w miejscowości Dęborzyn
- Przebudowa ul. Wieżowej na odcinku od skrzyżowania z ul. Szarych Szeregów w kierunku ul. Bażantów "Budowa drogi łączącej ul. Bażantów z ul. Szarych Szeregów w Katowicach".
- Rozbudowa drogi gminnej Maldanin - Imionek wraz z budową oświetlenia drogowego
- Modernizacja oświetlenia drogowego w miejscowości Sokołów Podlaski ul. Siedlecka
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.