eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrasnystawWykonanie instalacji elektrycznej w budynku warsztatów szkolnych Zespołu Szkół nr 1 im. T. Kościuszki w Krasnymstawie



Ogłoszenie z dnia 2024-10-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie instalacji elektrycznej w budynku warsztatów szkolnych Zespołu Szkół nr 1 im. T. Kościuszki w Krasnymstawie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Krasnostawski

1.3.) Oddział zamawiającego: Zespół Szkół Nr 1 im. Tadeusza Kościuszki w Krasnymstawie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000185650

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zamkowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Krasnystaw

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-300

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zsnr1-kosciuszko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zspnr1-krasnystaw.edu.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-22d673bb-8f15-4835-95da-56816783878e

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie instalacji elektrycznej w budynku warsztatów szkolnych Zespołu Szkół nr 1 im. T. Kościuszki w Krasnymstawie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-22d673bb-8f15-4835-95da-56816783878e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00558093

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00446565/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Wykonanie instalacji elektrycznej w budynku warsztatów szkolnych Zespołu Szkól nr 1 im. T. Kościuszki w Krasnymstawie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00447603

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZSNR1.2.26.1.24

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 264429,14 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Wykonanie instalacji elektrycznej w budynku warsztatów szkolnych Zespołu Szkól nr 1 im. T. Kościuszki w Krasnymstawie”.
4.2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie instalacji elektrycznych w budynku warsztatów szkolnych Zespołu Szkół Nr 1 im. T. Kościuszki w Krasnymstawie”. Lokalizacja budynku: Krasnystaw; Dz. nr 867/8; obręb: 0001 Miasto Krasnystaw; Jednostka ewidencyjna: 060601_1 Krasnystaw. Teren inwestycji jest wpisany do rejestru zabytków nieruchomych województwa lubelskiego pod nr. A/628
4.3. Zakres przedmiotu zamówienia w szczególności obejmuje wykonanie:
1) Układu pomiarowego,
2) Zasilania,
3) Wewnętrznych linii zasilających WLZ,
4) Rozdzielnic Głównych RG i TL,
5) Rozdzielnic warsztatowych,
6) Instalacji gniazd wtykowych i siły,
7) Oświetlenia,
8) Monitoringu CCTV,
9) Instalacji ochrony od porażeń,
10) Instalacji przeciwprzepięciowej,
11) Instalacji połączeń wyrównawczych i uziemienia,
12) Pomiarów.
4.3.1. Ogólna charakterystyka budynku - budynek oświatowy jednokondygnacyjny, niepodpiwniczony. Dane charakterystyczne budynku:
 Długość budynku: 10,29 m
 Szerokość budynku: 86,33 m
 Wysokość budynku: 9,38 m
 Powierzchnia zabudowy: 888,34 m2

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 229038,25 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 430500 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 229038,25 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIBER MEDIA Sp.j. Renata Kamola, Aleksandra Wiącek-Kamola

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7151948479

7.3.3) Ulica: os. Słoneczne 21

7.3.4) Miejscowość: Annopol

7.3.5) Kod pocztowy: 23-235

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 229038,25 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.