Ogłoszenie z dnia 2024-10-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00521201/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Świadczenie usług na realizację specjalistycznych zajęć w ramach zadań WOKRO zadanie 2.4 Programu.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ PLACÓWEK EDUKACYJNO-WYCHOWAWCZYCH W GOŁDAPI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 281523480
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wojska Polskiego 18
1.5.2.) Miejscowość: Gołdap
1.5.3.) Kod pocztowy: 19-500
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki
1.5.7.) Numer telefonu: 87 65 11 60
1.5.8.) Numer faksu: 876154933
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zpew@zpewgoldap.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zpewgoldap.bip.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-940ce104-84f6-4622-a3bf-f6aa3e219c511.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Świadczenie usług na realizację specjalistycznych zajęć w ramach zadań WOKRO zadanie 2.4 Programu.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-940ce104-84f6-4622-a3bf-f6aa3e219c51
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00558100
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00017172/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Zamówienie na realizację specjalistycznych zajęć dla dzieci od chwili wykrycia niepełnosprawności do podjęcia nauki w szkole w ramach zadań WOKRO.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00521201
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPEW.272.5.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 8800 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zajęcia terapii logopedycznej - w szacunkowej ilości do 88 godzin. Zamawiający zaznacza, że pod
pojęciem wymiaru godzin świadczenia usług, należy rozumieć wyłącznie rzeczywisty czas świadczenia usług dla dziecka
lub na jego rzecz (czas ten nie obejmuje np. czasu niezbędnego na przemieszczanie się osoby świadczącej usług od
jednego dziecka do drugiego, jeśli osoba ta świadczy usługi u kilku dzieci w ciągu jednego dnia). Koszty dojazdów w
zakresie realizacji przedmiotu zamówienia pokrywa Wykonawca w ramach określonego w ofercie wynagrodzenia
stanowiącego maksymalne zobowiązanie Zamawiającego. Zajęcia odbywać się będą w siedzibie Zamawiającego.
Zamawiający bezpłatnie udostępni Wykonawcy pomieszczenie do realizacji zajęć, będących przedmiotem niniejszego
postępowania, z zastrzeżeniem ust. 12 pkt 2) poniżej. Szczegółowy czas i miejsce świadczenia usług Zamawiający określi
w harmonogramie zajęć ustalonym z uwzględnieniem potrzeb uczestników poszczególnych terapii w porozumieniu z
Wykonawcą. Zajęcia odbywać się będą w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach między 15:00 a 18:00 oraz
soboty od 8:00 do 16;00. Zajęcia odbywać się będą zgodnie z ilością godzin przyznanych dziecku, ustalonych przez
Zamawiającego według ustalonego harmonogramu zajęć. Usługa świadczona przez każdą z osób skierowanych do
realizacji niniejszego zamówienia - dalej zwanych „Specjalistami”, będzie prowadzona w zależności od potrzeb dziecka w
wymiarze do 5 godzin tygodniowo, zgodnie z § 1 ust 1. pkt. 4 Rozporządzenia MEN z dnia 5 września 2017 r. w sprawie
szczegółowych zadań wiodących ośrodków koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczych (Dz.U. 2017 poz. 1712, ze zm.).
Zakres obowiązków Specjalistów obejmuje: 1) udzielenie rodzicom specjalistycznej informacji dotyczącej problemów
rozwojowych dziecka; 2) zapewnienie pomocy dydaktycznych i terapeutycznych niezbędnych dla realizacji zadania; 3) po
powołaniu w skład zespołu specjalistów dla konkretnego dziecka ustalenie kierunków i harmonogramu działań
podejmowanych w zakresie wczesnego wspomagania i wsparcia rodziny; 4) nawiązanie współpracy z placówką, w której
dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań; 5) opracowanie i
realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wczesnego wspomagania rozwoju w części
przeznaczonej dla poszczególnych Specjalistów; 6) ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym
identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego aktywność i uczestnictwo w życiu
społecznym; 7) analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie; 8)
wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny, 9) planowanie dalszych działań
w zakresie wczesnego wspomagania; 10) prowadzenie dokumentacji, której wzory stanowią załączniki do Projektu Umowy;
11) złożenie kompletnej dokumentacji, o której mowa w pkt 10) powyżej w nieprzekraczalnym nie później niż do 22 grudnia
2024 r. Zamawiający gwarantuje wykonawcy realizację usługi w ilości nie mniejszej niż 50 % przewidywanej ilości godzin
określonych w ust. 5 powyżej. Z tytułu zmniejszenia ilości godzin Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie.
Wynagrodzenie dla Wykonawcy będzie wypłacane za faktycznie zrealizowane godziny zajęć.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8800 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11176 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8800 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Milena Graciszewska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 90081004002
7.3.3) Ulica: 47/1
7.3.4) Miejscowość: Wronki Wielkie
7.3.5) Kod pocztowy: 19-500
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8800 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-22INNE PRZETARGI Z GOŁDAP
- Świadczenie usług polegających na zapewnieniu tymczasowego schronienia dla osób bezdomnych oraz tymczasowego schronienia z usługami opiekuńczymi dla osób bezdomnych z terenu Gminy Gołdap na rok 2025
- Sukcesywna dostawa oleju opałowego na potrzeby Ośrodka Sportu i Rekreacji w Gołdapi
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w przedmiocie zimowego utrzymania gminnych dróg, ulic, chodników, placów i dróg wewnętrznych na terenie Gminy Gołdap - sektor V- teren wiejski
więcej: przetargi w Gołdapi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zatrudnienie 3 trenerów profilaktyki w Zespole Profilaktyki w Środowiskowym Centrum Zdrowia Psychicznego dla Dzieci i Młodzieży"
- USŁUGI OPIEKUŃCZE NA ROK 2025
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania dla osób z zaburzeniami psychicznymi na rok 2025
- "Kompleksowa organizacja pakietu usług ogólnorozwojowych, społecznych i zdrowotnych w ramach projektu Tworzenie Lokalnych Systemów Wsparcia dla Seniorów"
- Świadczenie usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania w roku 2025
- Zrealizowanie w terminie od 01.01.2025 do 15.12.2025 r. 2500 godzin pomocy specjalistycznej dla dzieci zagrożonych. niepełnosprawnością i niepełnosprawnych.
więcej: Usługi edukacji specjalnej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.