eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SłupskDostawa sprzętu i oprogramowania wzmacniającego odporność na zagrożenia cyfrowe w Urzędzie Miejskim w Słupsku oraz jednostkach podległych.



Ogłoszenie z dnia 2024-10-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa sprzętu i oprogramowania wzmacniającego odporność na zagrożenia cyfrowe w Urzędzie Miejskim w Słupsku oraz jednostkach podległych.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Słupsk

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979625

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Zwycięstwa 3

1.5.2.) Miejscowość: Słupsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-200

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@um.slupsk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.slupsk.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu i oprogramowania wzmacniającego odporność na zagrożenia cyfrowe w Urzędzie Miejskim w Słupsku oraz jednostkach podległych.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a852d705-d122-42c1-9bbf-66eba0e97d4b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00558132

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00042973/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.6 Dostawa sprzętu i oprogramowania wzmacniającego odporność na zagrożenia cyfrowe w Urzędzie Miejskim oraz jednostkach podległych.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Konkurs Grantowy Cyberbezpieczny Samorząd realizowanego z Programu Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021 - 2027 (FERC), Priorytet II - Zaawansowane usługi cyfrowe Działanie 2.2 - Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/um_slupsk

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/um_slupsk

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Ofertę, oświadczenia o których mowa w
art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowe środki dowodowe (jeśli dotyczy), w tym oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4
ustawy, oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy, zwane dalej
„zobowiązaniem podmiotu udostępniającego zasoby”, przedmiotowe środki dowodowe (jeśli dotyczy), pełnomocnictwo sporządza
się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego
2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2020 r. poz. 346, 568, 695, 1517 i 2320), z
zastrzeżeniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych.
Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej opisane zostały w Regulaminie
korzystania przesyłania dokumentów dostępnych pod adresem https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin oraz Instrukcji
dostępnej na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
a) akceptuje warunki korzystania z Platformy określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący;
b) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem
https://drive.google.com/file/d/1Kd1DttbBeiNWt4q4slS4t76lZVKPbkyD/view
Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z Platformy w
szczególności za sytuację, gdy Zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty
w zakładce „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie
będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu, ponieważ nie został spełniony obowiązek wymagany w art. 221 ustawy
Prawo zamówień publicznych.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
(ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE L 119 z 4 maja 2016, str. 1), dalej „RODO”,
informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Słupska, Plac Zwycięstwa 3,
76-200 Słupsk;
2) inspektor ochrony danych osobowych w Urzędzie Miejskim w Słupsku, kontakt: iod@um.slupsk.pl,
telefon 59 84 88 459;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego,
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w
oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. –
Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129), dalej „ustawa Pzp”;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4
lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy
przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest
wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/ Pan,
że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż
podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
2. Administrator informuje, że wdraża odpowiednie środki techniczne i organizacyjne, takie jak
pseudonimizacja, zaprojektowane w celu skutecznej realizacji zasad ochrony danych, takich jak
minimalizacja danych oraz w celu nadania przetwarzaniu niezbędnych zabezpieczeń.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: AT.ZP.271.41.2024 ZCH.RMN

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa fabrycznie nowego sprzętu i oprogramowania oraz wdrożenie urządzenia sieciowego na potrzeby Domu Pomocy Społecznej „Leśna Oaza” w Słupsku Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1-1 (CZĘŚĆ 1)

4.2.6.) Główny kod CPV: 48210000-3 - Pakiety oprogramowania dla sieci

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

35100000-5 - Urządzenia awaryjne i zabezpieczające

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej na podstawie kryteriów oceny ofert i ich znaczenia (wagi).


2 Kryteria oceny ofert:

DLA CZĘŚCI I


1) Cena (C), znaczenie (waga): 60 %, tj. max. 60 pkt.

Zamawiający dokona oceny ofert za pomocą systemu punktowego, przy czym maksymalną liczbę punktów w ramach niniejszego kryterium (60 punktów) otrzyma Wykonawca, który zaproponuje najniższą całkowitą cenę brutto za przedmiot zamówienia, natomiast pozostali Wykonawcy otrzymają odpowiednio mniejszą liczbę punktów zgodnie z poniższym wzorem:

cena najniższa brutto

C = ----------------------------------------------- x 60 % x 100 pkt
cena oferty badanej brutto


2) Termin realizacji zamówienia - 40 % (T), znaczenie (waga): 40 %, tj. max 40 pkt.

Ocena punktowa w kryterium Termin realizacji zamówienia dokonana zostanie na podstawie zadeklarowania przez Wykonawcę w ofercie czasu realizacji zamówienia w wymiarze:

• do 20 dni od podpisania umowy - 40 pkt
• od 21 do 30 dni od podpisania umowy - 20 pkt
• od 31 do 35 dni od podpisania umowy - 0 pkt

Zamawiający wymaga, aby termin realizacji zamówienia oferowany przez Wykonawcę wynosił maksymalnie 35 dni od podpisania umowy W przypadku wskazania w ofercie terminu realizacji dłuższego niż 35 dni od podpisania umowy- oferta zostanie odrzucona.

W przypadku kiedy Wykonawca w Formularzu oferty nie wskaże żadnego terminu realizacji -Zamawiający przyjmie, że Wykonawca oferuje maksymalny termin realizacji (tj. 35 dni od podpisania umowy) i w takim wypadku przyzna Wykonawcy 0 pkt.

3. Łączna ocena oferty jest sumą punków uzyskanych w poszczególnych kryteriach
z uwzględnieniem wagi tych kryteriów i nie może przekraczać 100 punktów:

POFERTY = C + T < 100

4. Punkty liczone będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. W przypadku ofert z taką samą ilością punktów, zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.
1) Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem.
2) Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w ust. 1 zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę lub koszt.
5. Ofertą najkorzystniejszą jest oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów.
6. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie Pzp, oraz w SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.
7. Oferty, które nie będą spełniały warunków niniejszej specyfikacji zostaną odrzucone

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa fabrycznie nowego sprzętu i oprogramowania oraz wdrożenie usług informatycznych na potrzeby Słupskiego Centrum Usług Wspólnych w Słupsku
.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1-2 (CZĘŚĆ 2)

4.2.6.) Główny kod CPV: 48210000-3 - Pakiety oprogramowania dla sieci

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

48820000-2 - Serwery

48620000-0 - Systemy operacyjne

37453300-1 - Dyski

48710000-8 - Pakiety oprogramowania do kopii zapasowych i odzyskiwania

48761000-0 - Pakiety oprogramowania antywirusowego

32420000-3 - Urządzenia sieciowe

72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Cena (C), znaczenie (waga): 60 %, tj. max. 60 pkt.

Zamawiający dokona oceny ofert za pomocą systemu punktowego, przy czym maksymalną liczbę punktów w ramach niniejszego kryterium (60 punktów) otrzyma Wykonawca, który zaproponuje najniższą całkowitą cenę brutto za przedmiot zamówienia, natomiast pozostali Wykonawcy otrzymają odpowiednio mniejszą liczbę punktów zgodnie z poniższym wzorem:

cena najniższa brutto

C = ----------------------------------------------- x 60 % x 100 pkt
cena oferty badanej brutto


2) Termin realizacji zamówienia - 40 % (T), znaczenie (waga): 40 %, tj. max 40 pkt.

Ocena punktowa w kryterium Termin realizacji zamówienia dokonana zostanie na podstawie zadeklarowania przez Wykonawcę w ofercie czasu realizacji zamówienia w wymiarze:

• do 30 dni od podpisania umowy - 40 pkt
• od 31 do 35 dni od podpisania umowy - 20 pkt
• od 36 do 40 dni od podpisania umowy - 0 pkt

Zamawiający wymaga, aby termin realizacji zamówienia oferowany przez Wykonawcę wynosił maksymalnie 40 dni od podpisania umowy W przypadku wskazania w ofercie terminu realizacji dłuższego niż 40 dni od podpisania umowy- oferta zostanie odrzucona.

W przypadku kiedy Wykonawca w Formularzu oferty nie wskaże żadnego terminu realizacji -Zamawiający przyjmie, że Wykonawca oferuje maksymalny termin realizacji zamówienia(tj. 40 dni od podpisania umowy) i w takim wypadku przyzna Wykonawcy 0 pkt.

3. Łączna ocena oferty jest sumą punków uzyskanych w poszczególnych kryteriach
z uwzględnieniem wagi tych kryteriów i nie może przekraczać 100 punktów:

POFERTY = C + T < 100

4. Punkty liczone będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. W przypadku ofert z taką samą ilością punktów, zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.
1) Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem.
2) Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w ust. 1 zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę lub koszt.
5. Ofertą najkorzystniejszą jest oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów.
6. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie Pzp, oraz w SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.
7. Oferty, które nie będą spełniały warunków niniejszej specyfikacji zostaną odrzucone

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa fabrycznie nowego sprzętu i oprogramowania na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Słupsku
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1-3 (CZĘŚĆ 3)

4.2.6.) Główny kod CPV: 48210000-3 - Pakiety oprogramowania dla sieci

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

35100000-5 - Urządzenia awaryjne i zabezpieczające

48761000-0 - Pakiety oprogramowania antywirusowego

48620000-0 - Systemy operacyjne

48710000-8 - Pakiety oprogramowania do kopii zapasowych i odzyskiwania

32420000-3 - Urządzenia sieciowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Cena (C), znaczenie (waga): 60 %, tj. max. 60 pkt.

Zamawiający dokona oceny ofert za pomocą systemu punktowego, przy czym maksymalną liczbę punktów w ramach niniejszego kryterium (60 punktów) otrzyma Wykonawca, który zaproponuje najniższą całkowitą cenę brutto za przedmiot zamówienia, natomiast pozostali Wykonawcy otrzymają odpowiednio mniejszą liczbę punktów zgodnie z poniższym wzorem:

cena najniższa brutto

C = ----------------------------------------------- x 60 % x 100 pkt
cena oferty badanej brutto


2) Termin realizacji zamówienia - 40 % (T), znaczenie (waga): 40 %, tj. max 40 pkt.

Ocena punktowa w kryterium Termin realizacji zamówienia dokonana zostanie na podstawie zadeklarowania przez Wykonawcę w ofercie czasu realizacji zamówienia w wymiarze:

• do 14 dni od podpisania umowy - 40 pkt
• od 15 do 21 dni od podpisania umowy - 20 pkt
• od 22 do 30 dni od podpisania umowy - 0 pkt

Zamawiający wymaga, aby termin realizacji zamówienia oferowany przez Wykonawcę wynosił maksymalnie 30 dni od podpisania umowy W przypadku wskazania w ofercie terminu realizacji dłuższego niż 30 dni od podpisania umowy- oferta zostanie odrzucona.

W przypadku kiedy Wykonawca w Formularzu oferty nie wskaże żadnego terminu realizacji -Zamawiający przyjmie, że Wykonawca oferuje maksymalny termin realizacji zamówienia (tj. 30 dni od podpisania umowy) i w takim wypadku przyzna Wykonawcy 0 pkt.

3. Łączna ocena oferty jest sumą punków uzyskanych w poszczególnych kryteriach
z uwzględnieniem wagi tych kryteriów i nie może przekraczać 100 punktów:

POFERTY = C + T < 100

4. Punkty liczone będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. W przypadku ofert z taką samą ilością punktów, zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.
1) Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem.
2) Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w ust. 1 zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę lub koszt.
5. Ofertą najkorzystniejszą jest oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów.
6. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie Pzp, oraz w SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.
7. Oferty, które nie będą spełniały warunków niniejszej specyfikacji zostaną odrzucone

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają niżej określone warunki udziału w postępowaniu:

Dla części I

1) w zakresie zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:

Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.

2) w zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:

Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.

3) w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej:

Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.

4) w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:

Należycie wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej jedną usługę polegającą na wdrożeniu sprzętowych urządzeń sieciowych UTM oraz załączy dowody potwierdzające, że usługa (wymieniona w wykazie) została wykonana należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługa była wykonywana, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy.
W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy – Załącznik Nr 6 do SWZ – Wykaz usług;

Dla części II

1) w zakresie zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:

Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.

2) w zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:

Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.

3) w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej:

Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.

4) w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:

Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.

Dla części III

1) w zakresie zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:

Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.

2) w zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:

Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.

3) w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej:

Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.

4) w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:

Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wykaz usług dla części I (potwierdzający spełnianie warunku udziału w postępowaniu) wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, – z godnie z Załącznikiem Nr 6 do SWZ;

b) dowody określające czy usługi (wymienione w wykazie) zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy;

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. W celu potwierdzenia, że dostarczone produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą:

Dla części I

1) karty katalogowe lub opis lub informacje producenta potwierdzające zgodność oferowanych usług z wymaganiami, cechami lub kryteriami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1 -1 do SWZ dla wszystkich pozycji.

Dla części II

1) poz. nr 1 Serwer:

a) Certyfikat ISO 9001:2015 dla producenta sprzętu.
b) Certyfikat ISO 50001 dla producenta sprzętu.
c) Certyfikat ISO 14001 dla producenta sprzętu.
d) Deklaracja zgodności CE.
e) karta katalogowa lub opis lub informacja producenta potwierdzająca zgodność oferowanych dostaw z wymaganiami, cechami lub kryteriami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1 -2 do SWZ.
f) Firma serwisująca musi posiadać ISO 9001:2015 oraz ISO-27001 na świadczenie usług serwisowych oraz posiadać autoryzacje producenta urządzeń.
g) Oświadczenie Producenta potwierdzające, że Serwis urządzeń będzie realizowany bezpośrednio przez Producenta i/lub we współpracy z Autoryzowanym Partnerem Serwisowym Producenta lub oświadczenie wykonawcy potwierdzające, że serwis świadczony będzie przez producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta. W oświadczeniu Wykonawca winien zawrzeć niezbędne do weryfikacji i kontaktu dane: nazwę podmiotu świadczącego serwis, dane teleadresowe.

2) poz. nr:

2 - Licencja na serwerowy system operacyjny;
3 - Licencje dostępowe do serwerowego systemu operacyjnego;
4 - Switch z licencjami na 2 lata;
6 - Dysk do serwera zarządzania kopiami oraz serwera plików NAS;
7 - Serwer plików NAS do przechowywania kopii bezpieczeństwa;
8 - Oprogramowanie do tworzenia oraz zarządzania kopiami bezpieczeństwa;
12 - Oprogramowanie antywirusowe z usługą chmurową.

a) karty katalogowe lub opis lub informacje producenta potwierdzające zgodność oferowanych dostaw z wymaganiami, cechami lub kryteriami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1 -2 do SWZ dla wymienionych pozycji.

3) poz. nr 5 Serwer zarządzania kopiami:

a) Certyfikat ISO 14001 dla producenta sprzętu.
b) Certyfikat ISO 9001:2015 na świadczenie usług serwisowych.
c) Firma serwisująca musi posiadać ISO 9001:2015 oraz ISO-27001 na świadczenie usług serwisowych oraz posiadać autoryzacje producenta urządzeń.
d) karta katalogowa lub opis lub informacja producenta potwierdzająca zgodność oferowanych dostaw z wymaganiami, cechami lub kryteriami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1 -2 do SWZ.

4) poz. nr 11 UPS z kartą sieciową:

a) Certyfikat ISO9001 dla producenta sprzętu.
b) Deklaracja zgodności CE producenta
c) karta katalogowa lub opis lub informacja producenta potwierdzająca zgodność oferowanych dostaw z wymaganiami, cechami lub kryteriami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1 -2 do SWZ.

Dla części III

1) poz. nr. 1 UPS z kartą sieciową:

a) Certyfikat ISO9001 dla producenta sprzętu.
b) Deklaracja zgodności CE producenta
c) karta katalogowa lub opis lub informacja producenta potwierdzająca zgodność oferowanych dostaw z wymaganiami, cechami lub kryteriami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1 -3 do SWZ.

2) poz. nr:

2 - UTM z licencją na 2 lata
3 - UTM wraz ze wsparciem oraz licencją na 2 lata
4 - Licencje CAL per user
5 - Oprogramowanie antywirusowe z usługą chmurową
6 - Oprogramowanie do tworzenia oraz zarządzania kopiami bezpieczeństwa

a) karty katalogowe lub opis lub informacje producenta potwierdzające zgodność oferowanych dostaw z wymaganiami, cechami lub kryteriami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1 -3 do SWZ dla wymienionych pozycji.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

1. W celu potwierdzenia, że dostarczone produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą:

Dla części I

1) karty katalogowe lub opis lub informacje producenta potwierdzające zgodność oferowanych usług z wymaganiami, cechami lub kryteriami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1 -1 do SWZ dla wszystkich pozycji.

Dla części II

1) poz. nr 1 Serwer:

a) Certyfikat ISO 9001:2015 dla producenta sprzętu.
b) Certyfikat ISO 50001 dla producenta sprzętu.
c) Certyfikat ISO 14001 dla producenta sprzętu.
d) Deklaracja zgodności CE.
e) karta katalogowa lub opis lub informacja producenta potwierdzająca zgodność oferowanych dostaw z wymaganiami, cechami lub kryteriami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1 -2 do SWZ.
f) Firma serwisująca musi posiadać ISO 9001:2015 oraz ISO-27001 na świadczenie usług serwisowych oraz posiadać autoryzacje producenta urządzeń.
g) Oświadczenie Producenta potwierdzające, że Serwis urządzeń będzie realizowany bezpośrednio przez Producenta i/lub we współpracy z Autoryzowanym Partnerem Serwisowym Producenta lub oświadczenie wykonawcy potwierdzające, że serwis świadczony będzie przez producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta. W oświadczeniu Wykonawca winien zawrzeć niezbędne do weryfikacji i kontaktu dane: nazwę podmiotu świadczącego serwis, dane teleadresowe.

2) poz. nr:

2 - Licencja na serwerowy system operacyjny;
3 - Licencje dostępowe do serwerowego systemu operacyjnego;
4 - Switch z licencjami na 2 lata;
6 - Dysk do serwera zarządzania kopiami oraz serwera plików NAS;
7 - Serwer plików NAS do przechowywania kopii bezpieczeństwa;
8 - Oprogramowanie do tworzenia oraz zarządzania kopiami bezpieczeństwa;
12 - Oprogramowanie antywirusowe z usługą chmurową.

a) karty katalogowe lub opis lub informacje producenta potwierdzające zgodność oferowanych dostaw z wymaganiami, cechami lub kryteriami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1 -2 do SWZ dla wymienionych pozycji.

3) poz. nr 5 Serwer zarządzania kopiami:

a) Certyfikat ISO 14001 dla producenta sprzętu.
b) Certyfikat ISO 9001:2015 na świadczenie usług serwisowych.
c) Firma serwisująca musi posiadać ISO 9001:2015 oraz ISO-27001 na świadczenie usług serwisowych oraz posiadać autoryzacje producenta urządzeń.
d) karta katalogowa lub opis lub informacja producenta potwierdzająca zgodność oferowanych dostaw z wymaganiami, cechami lub kryteriami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1 -2 do SWZ.

4) poz. nr 11 UPS z kartą sieciową:

a) Certyfikat ISO9001 dla producenta sprzętu.
b) Deklaracja zgodności CE producenta
c) karta katalogowa lub opis lub informacja producenta potwierdzająca zgodność oferowanych dostaw z wymaganiami, cechami lub kryteriami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1 -2 do SWZ.

Dla części III

1) poz. nr. 1 UPS z kartą sieciową:

a) Certyfikat ISO9001 dla producenta sprzętu.
b) Deklaracja zgodności CE producenta
c) karta katalogowa lub opis lub informacja producenta potwierdzająca zgodność oferowanych dostaw z wymaganiami, cechami lub kryteriami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1 -3 do SWZ.

2) poz. nr:

2 - UTM z licencją na 2 lata
3 - UTM wraz ze wsparciem oraz licencją na 2 lata
4 - Licencje CAL per user
5 - Oprogramowanie antywirusowe z usługą chmurową
6 - Oprogramowanie do tworzenia oraz zarządzania kopiami bezpieczeństwa

a) karty katalogowe lub opis lub informacje producenta potwierdzające zgodność oferowanych dostaw z wymaganiami, cechami lub kryteriami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1 -3 do SWZ dla wymienionych pozycji.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Oferty składane wspólnie:
1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2) Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich
w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
3) Do oferty wspólnej Wykonawcy dołączają pełnomocnictwo.
4) Wszelką korespondencję w postępowaniu Zamawiający kierować będzie do wskazanego pełnomocnika.
5) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o którym mowa w art. 125 ust. 1
ustawy Pzp, składa każdy z wykonawców.
6) Wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak Wykonawcy składający ofertę wspólną

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy określono Załącznik nr 7-1 do SWZ (CZĘŚĆ 1 i 2); Załącznik nr 7 - 2 (CZĘŚĆ 3) do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-10-30 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/um_slupsk

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-10-30 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-11-28

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.