Ogłoszenie z dnia 2023-12-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00493711/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty budowlane polegające na przystosowaniu infrastruktury wspomagającej na potrzeby instalacji urządzeń badawczych w pomieszczeniu 363 NE
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Politechnika Gdańska
1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Elektroniki Telekomunikacji i Informatyki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001620
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Narutowicza 11/12
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-233
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 453486152
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: logistyka@eti.pg.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.pg.edu.pl/centrum-zp
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/pg_edu/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Roboty budowlane polegające na przystosowaniu infrastruktury wspomagającej na potrzeby instalacji urządzeń badawczych w pomieszczeniu 363 NE2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ff7fdf3d-831b-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00558201
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Krajowe laboratorium sieci i usług 5G wraz z otoczeniem2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00493711
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CRZP/276/009/R/23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 7472321,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 102892,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przystosowaniu infrastruktury
wspomagającej na potrzeby instalacji urządzeń badawczych projektu „Krajowe laboratorium
sieci i usług 5G wraz z otoczeniem” w pomieszczeniu 363 NE.
2. Zakres prac objętych przedmiotem zamówienia obejmuje roboty budowlane, elektryczne oraz
teletechniczne niezbędne do przygotowania infrastruktury.
2.1. Szczegółowy zakres prac elektrycznych i teletechnicznych obejmuje:
1/ Instalację zasilającą
2/ Instalację strukturalną
3/ instalację światłowodową
w zakresie:
• roboty przygotowawcze niezbędne do wykonania zadania takie jak wykuwanie otworów, demontaż i ponowny montaż paneli sufitu podwieszanego/rewizji itp.
• ułożenie okablowania: instalacja WLZ, sieć światłowodowa, sieć strukturalna,
• montaż elementów rozdzielnic elektrycznych,
• montaż elementów szaf teletechnicznych,
• prace zabezpieczające i porządkowe,
• wykonanie pomiarów sprawdzających instalacji elektrycznej i teletechnicznej,
• wykonanie dokumentacji powykonawczej.
2.2. Szczegółowy zakres prac budowlanych obejmuje:
Roboty rozbiórkowe:
• demontaż istniejących prowadnic wraz z zasłonami i złożeniem ich w miejscu wskazanym przez Wydział,
• demontaż rolet drzwiowych i okiennych wolnowiszących wraz ze złożeniem
w miejscu wskazanym przez Wydział,
• demontaż podłogi podniesionej wraz ze złożeniem w miejscu wskazanym przez Wydział.
• Roboty ogólnobudowlane:
• montaż ścianki wygłuszającej pomiędzy pomieszczeniem 363 a serwerownią
o długości ok. 5,0 mb,
• malowanie ścian i sufitów,
• dostawa i montaż mebli biurowych,
• dostawa i montaż foli okiennej samoprzylepnej matowej w kolorze uzgodnionym
z Użytkownikiem,
2.3. Roboty należy prowadzić w sposób powodujący jak najmniejsze utrudnienia dla
użytkowników budynków. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia pomieszczeń
celem ograniczenia zapylenia i zanieczyszczenia budynku.
2.4. Zamawiający nie zapewnia pomieszczeń magazynowych ani socjalnych dla potrzeb
Wykonawcy.
3.Szczegółowy zakres prac opisany został w:
1) Projekcie technicznym branży elektrycznej, na którą składają się opisy, rzuty, rysunki które jednoznaczne określają rodzaj i zakres robót, stanowiącym Załącznik nr I do SWZ,
2) Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, zwanej dalej STWiORB – branża elektryczna stanowiącej Załącznik nr II do SWZ
3) Projekcie budowlano-wykonawczym branży architektoniczno-budowlana, na którą składają się opisy jednoznacznie określające rodzaj i zakres robót, stanowiącym Załącznik nr III do SWZ,
4) Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, zwanej dalej STWiORB – branża budowlana, stanowiącej Załącznik nr IV do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45442000-7 - Nakładanie powierzchni kryjących
45410000-4 - Tynkowanie
32422000-7 - Elementy składowe sieci
32562000-0 - Kable światłowodowe
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 128900,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 170000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 128900,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowo Handlowa Sanicom Marcin Olszewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5841494368
7.3.3) Ulica: Słoneczna 5
7.3.4) Miejscowość: Lniska
7.3.5) Kod pocztowy: 83-330
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA USŁUGOWO HANDLOWA SANICOM MARCIN OLSZEWSKI
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA USŁUGOWO HANDLOWA SANICOM MARCIN OLSZEWSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 128900,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa licencji rozszerzających liczbę wspieranych punktów dostępowych dla użytkowników sieci Wi-Fi Eduroam Uniwersytetu Gdańskiego
- Sukcesywne dostawy odczynników chemicznych dla jednostek Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu 7 - osobowego o napędzie hybrydowym HEV
- Remont przebudowa i termomodernizacja wraz z przebudową infrastruktury przy ul. Przybrzeżnej 24 w Gdańsku "STOP SMOG "
- Dostawa prototypowej instalacji realizującej obieg ORC-VCC (bez turbosprężarki)
- Dostawa wstępnie zadrukowanych blankietów Elektronicznej Legitymacji Studenckiej dla Politechniki Gdańskiej
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja i wyposażenie Oddziału Chirurgii Dziecięcej Szpitala Wojewódzkiego im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach - I część w systemie zaprojektuj i wykonaj
- Remont pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 15 im. Marii Skłodowskiej-Curie w Białymstoku
- Remont sali gimnastycznej z pomieszczeniem do przechowywania sprzętu sportowego oraz sali do tenisa stołowego w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 18 w Krakowie przy ul. Senatorskiej 35
- Modernizacja budynku stacji kolejki wąskotorowej w Rawie Mazowieckiej oraz wymiana uszkodzonych torów w ciągu zabytkowej linii kolejki wąskotorowej Rogów - Rawa Mazowiecka - Biała Rawska.
- Dostosowanie budynku Szkoły Policealnej - Medycznego Studium Zawodowego im. Stanisława Liebharta w Lublinie do wymagań ochrony przeciwpożarowej - Etap 2.
- Remont instalacji elektrycznej w części budynku Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Krakowie na os. Szkolnym 21. Etap IIA.
więcej: Elementy składowe sieci »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.