eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostróda"Utrzymanie zieleni na terenie działania Zarządu Dróg Powiatowych w Ostródzie na rok 2024"



Ogłoszenie z dnia 2024-10-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Utrzymanie zieleni na terenie działania Zarządu Dróg Powiatowych w Ostródzie na rok 2024”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Ostródzie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510751190

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Grunwaldzka 62A

1.5.2.) Miejscowość: Ostróda

1.5.3.) Kod pocztowy: 14-100

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: monika_dt@zdp.ostroda.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zdp.ostroda.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/976973

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Utrzymanie zieleni na terenie działania Zarządu Dróg Powiatowych w Ostródzie na rok 2024”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-372eeb29-7afa-466d-8212-102392f83156

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00558241

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00020384/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Utrzymanie zieleni

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00486473

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.2610.22.2024.MT

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 286837,40 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 165798,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część Nr 1: „Usunięcie karp teren działania Obwodu Drogowego nr 1 w Ostródzie i Obwodu Drogowego Nr 2 w Morągu”
1. Zakres zamówienia, wymagania Zamawiającego i sposób wykonania prac:
Usunięcie karp
1) Przed przystąpieniem do prac, należy oznakować i zabezpieczyć miejsce prowadzonych robót zgodnie z zatwierdzonym schematem tymczasowej organizacji ruchu drogowego,
2) Odpady po usunięciu karp Wykonawca zutylizuje na własny koszt.
3) Uprzątnąć teren po wykonywanych pracach.
4) Odpowiedzialnym za bezpieczeństwo ruchu drogowego i pieszego na odcinku prowadzonych robót jest Wykonawca,
5) Miejsce po usuniętej karpie uzupełnić mieszanką 0-31,5 i zagęszczać warstwami max. 20 cm, wyprofilować pobocze oraz rów przydrożny.
Lokalizacje i ilości karp do usunięcia zawierają tabele nr 1 i nr 2. Mapa dróg powiatowych znajduje się pod linkiem: https://www.zdp.ostroda.pl/mapa/mapa.html.
Prace należy wykonać w ciągu 10-25 dni (kryterium oceny ofert) od podpisania umowy.
Tabela nr 1
OD1
Lp. Nr drogi lokalizacja ilość (szt.)
1. 1235N km 8+184 1;
2. km 9+760 1;
3. 1239 N km 4+415 1;
4. 1230 N km 11+480 1;
5. km 17+380 1;
6. km 11+790 1;
7. 1267 N km 2+470 1;
8. km 3+020 1;
9. 1585 N km 2+910 1;
10. 1924 N km 1+640 1;
11. km 2+160 1;
12. km 5+970 1;
13. 1253 N km 15+220 1;
14. km 16+040 1;
15. 1241 N km 1+240 1;
suma 15;

Tabela nr 2
OD2
L.p. Nr drogi lokalizacja ilość [szt.]
1. 1195N km.4+800 1;
2. 1201N km.7+670 1;
3. 1182N km.2+665 1;
suma 3

4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77340000-5 - Usługi okrzesywania drzew oraz przycinania żywopłotów

77211400-6 - Usługi wycinania drzew

4.5.5.) Wartość części: 15012,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część Nr 2: „Formowanie koron drzew na terenie działania Obwodu Drogowego nr 1 w Ostródzie”
1. Zakres zamówienia, wymagania Zamawiającego i sposób wykonania prac:
1) Formowanie koron drzew
a) Przed przystąpieniem do prac, należy oznakować i zabezpieczyć miejsce prowadzonych robót zgodnie z zatwierdzonym schematem tymczasowej organizacji ruchu drogowego,
b) Usunięcie gałęzi i konarów liściastych drzew i krzewów wrastających w światło skrajni drogowej oraz uszkodzonych, uschniętych i złamanych dokonuje się całorocznie do 30% wielkości korony. Powierzchnia cięcia musi być gładka, wykonana pod odpowiednim kątem, w jednej płaszczyźnie, ostrymi narzędziami (nożem ogrodniczym - krzesakiem, sekatorem, piłką ręczną do cięcia drewna, piłą łańcuchową lub tarczową). Absolutny zakaz stosowania drzewołazów podczas pielęgnacji
c) Do cięć pielęgnacyjnych wykonawcy należą:
- cięcia sanitarne - polegające na usuwaniu pędów, gałęzi i konarów chorych, martwych oraz uszkodzonych.
- cięcia prześwietlające (rozluźniające koronę) - mające na celu zmniejszenie oporu dla wiatru. Pośrednio cięcie takie dopuszcza do wnętrza korony światło oraz umożliwia przewietrzanie korony.
- cięcia korygujące - zmierzające do zniwelowania wad budowy korony, w celu poprawienia kondycji drzewa. Są to wady wynikające zazwyczaj z nieprawidłowego uformowania korony w szkółkach i nie wyeliminowania ich po przesadzeniu na miejsce stałe.
- cięcia formujące - zmierzające do uzyskania określonej formy pokrojowej w trakcie produkcji materiału szkółkarskiego oraz w pierwszym okresie pielęgnowania drzewa po posadzeniu w miejscu docelowym.
- cięcia techniczne (nie przyrodnicze). Są to cięcia konarów i gałęzi likwidujące kolizję z urządzeniami technicznymi lub architekturą umożliwiające sąsiedztwo drzewa i kolidującego z nim obiektu. W przypadku zagrożenia bezpieczeństwa ludzi lub mienia wykonywane są natychmiastowo. W pozostałych sytuacjach należy je przeprowadzać tak jak cięcia pielęgnacyjne.
d) Gałęzie martwe odcina się u podstawy, tuż przed granicą żywych tkanek, z zasadą nienaruszania kalusa, bez względu na jego wielkość.
e) Gałąź żywą wrastającą pod kątem ostrym, odcina się u podstawy usuwanej gałęzi, bez uszkadzania zgrubienia.
f) Gałąź żywą wyrastającą pod kątem zbliżonym do kąta prostego odcina się przed zgrubieniem nasady, nie uszkadzając obrączki lub brewki.
g) Likwidację rozwidlenia równorzędnego wykonuje się w miejscu rozwidlenia tuż przed zgrubieniem lub obrączką, tnąc równolegle do linii którą wyznacza oś gałęzi do pozostawienia.
h) Po zakończeniu prac uprzątnąć teren ( np. gałęzie, liście itp.).

Absolutny zakaz stosowania drzewołazów podczas pielęgnacji

Lokalizacje i ilości drzew do formowania koron zawierają tabele nr 3, 4. Mapa dróg powiatowych znajduje się pod linkiem: https://www.zdp.ostroda.pl/mapa/mapa.html.

Prace należy wykonać w ciągu 45-60 dni od podpisania umowy (kryterium oceny ofert).

Tabela nr 3
m. Ostróda
Lp. Nr drogi Nazwa Ilość (szt.)
1. 3053N Szosa Elbląska 5
2. 3005N Chrobrego 20
3. 1245N Olsztyńska 8
4. 3012N Grunwaldzka 12
5. 3055N Warmińska 7
6. 3058N Żeromskiego 15
7. 3015N Kopernika 20
8. 3026N Jana Pawła II 8
9. 1243N Czarnieckiego 5
suma 100
Tabela nr 4
OD1
L.p. Nr drogi Nazwa (odcinek) ilość (szt.)
1. 1232N Smykowo - Kraplewo 10
2. 1243N Lichtajny -Tułodziad 8
3. 3012N Ostróda - Rychnowo 4
4. 1194N Zalewo-Miłomłyn 4
5. 1924N Szczepankowo-Pacółtowo 6
6. 1237N Ostróda -Brzydowo 4
7. 1216N Złotowo-Ryn 4
8. 1261N Frygnowo -Osiekowo 5
9. 1585N Mielno-gr. powiatu 2
10. 1253N Zybułtowo -Dąbrowa 3
suma 50

4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77340000-5 - Usługi okrzesywania drzew oraz przycinania żywopłotów

77211400-6 - Usługi wycinania drzew

4.5.5.) Wartość części: 69450,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część Nr 3: „Frezowanie karp na terenie działania Obwodu Drogowego nr 1 w Ostródzie”
1. Zakres zamówienia, wymagania Zamawiającego i sposób wykonania prac:
1) Frezowanie karp
a) Przed przystąpieniem do prac, należy oznakować i zabezpieczyć miejsce prowadzonych robót zgodnie z zatwierdzonym schematem tymczasowej organizacji ruchu drogowego,
b) karpę należy wyfrezować 20 cm poniżej uregulowanego poziomu terenu, a miejsce uzupełnić piaskiem.
c) Uprzątnąć teren po wykonywanych pracach (np. wióry, ścinki itp.).
d) Odpowiedzialnym za bezpieczeństwo ruchu drogowego i pieszego na odcinku prowadzonych robót jest Wykonawca.

Lokalizację i ilości karp do frezowania zawiera tabela nr 5. Mapa dróg powiatowych znajduje się pod linkiem: https://www.zdp.ostroda.pl/mapa/mapa.html.

Prace należy wykonać w ciągu 15-30 dni od podpisania umowy (kryterium oceny ofert)

Tabela nr 5
Lp. Nr drogi lokalizacja ilość (szt.)
1. 1924N km 0+450 - 4+670 3
2. 1253N km 12+950 - 17+250 7
3. 1216 N km 15+760 -17+950 4
4. 1237 N km 0+050 - 5+960 4
5. 1243 N km 9+600 - 22+850 5
6. 1241 N km 0+080 - 1+510 3
7. 1262 N km 0+320 - 3+150 2
8. 1232 N km 1+330 - 21+940 3
9. 1239 N km 1+050 - 6+120 2
10. 1264 N km 0+000 - 6+220 6
11. 1257 N km 1+350 - 9+440 3
12. 1219 N km 20+430 - 29+960 3
13. 1585 N km 1+140 - 3+660 3
14. 1267 N km 0+300 - 3+770 2
suma 50

4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77340000-5 - Usługi okrzesywania drzew oraz przycinania żywopłotów

77211400-6 - Usługi wycinania drzew

4.5.5.) Wartość części: 23150,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część Nr 4: „Frezowanie karp na terenie działania Obwodu Drogowego nr 2 w Morągu”
1. Zakres zamówienia, wymagania Zamawiającego i sposób wykonania prac:
1) Frezowanie karp
a) Przed przystąpieniem do prac, należy oznakować i zabezpieczyć miejsce prowadzonych robót zgodnie z zatwierdzonym schematem tymczasowej organizacji ruchu drogowego,
b) karpę należy wyfrezować 20 cm poniżej uregulowanego poziomu terenu, a miejsce uzupełnić piaskiem.
c) Uprzątnąć teren po wykonywanych pracach (np. wióry, ścinki itp.).
d) Odpowiedzialnym za bezpieczeństwo ruchu drogowego i pieszego na odcinku prowadzonych robót jest Wykonawca.

Lokalizację i ilości karp do frezowania zawiera tabela nr 6
Prace należy wykonać w ciągu 10-20 dni od podpisania umowy (kryterium oceny ofert)

Tabela nr 6
L.p. Nr drogi lokalizacja ilość [szt.]
1. 1199N km.1+500 1
2. km.7+800 1
3. 1195N km.1+915 1
4. km.1+920 1
5. km1+925 1
6. km1+930 1
7. km.2+850 1
8. km.3+100 1
9. km.4+500 1
10. km.5+400 1
11. 1162N km.11+625 1
12. km.10+239 1
13. 1920N km.1+755 1
14. 1219N km.4+900 1
15. 1401N km.0+800 1
16. 1201N km 6+832 1
17. 3090N km 0+214 1
18. 1193N km.3+930 1
19. 1190N km.5+105 1
20. km.11+600 1
21. 1183N km.18+377 1
22. km.18+347 1
suma 22

4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77340000-5 - Usługi okrzesywania drzew oraz przycinania żywopłotów

77211400-6 - Usługi wycinania drzew

4.5.5.) Wartość części: 10186,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 5: „Wycinka drzew przy użyciu specjalistycznego sprzętu na terenie działania Obwodu Drogowego nr 1 w Ostródzie i Obwodu Drogowego nr 2 w Morągu”
1. Zakres zamówienia, wymagania Zamawiającego i sposób wykonania prac:
1) Wycinka drzew przy użyciu sprzętu specjalistycznego
a) wycinkę drzew należy przeprowadzić w warunkach dogodnych dla tego typu robót (bezwietrzna pogoda, bez opadów, dobra widoczność),
b) przed przystąpieniem do wykonania wycinki drzew należy oznakować i zabezpieczyć miejsce prowadzonych robót zgodnie z zatwierdzonym schematem tymczasowej organizacji ruchu drogowego,
c) drzewa w momencie wycinki muszą być pozbawione gałęzi, mieć zamocowany odciąg do ciągnika, który w trakcie wycinki będzie ukierunkowywał drzewa na przygotowane miejsce powalenia,
d) drzewa muszą być powalone na pobocze, a wszystkie uszkodzenia pobocza wynikłe z tego tytułu należy natychmiast usunąć, doprowadzając to miejsce do stanu należytego,
e) w momencie powalenia drzew oprócz oznakowania należy wprowadzić ręczne kierowanie ruchem przez osoby do tego uprawnione,
f) odpowiedzialnym za bezpieczeństwo ruchu drogowego i pieszego na odcinku prowadzonych robót jest Wykonawca,
g) karpę należy sfrezować 20 cm poniżej poziomu gruntu, a miejsce po ścięciu uzupełnić piaskiem,
h) Wykonawca jest zobowiązany oczyścić pas drogowy z odrostów i chwastów w miejscu wycinki,
i) Wykonawca może przystąpić do wycinki po dostarczeniu uprawnień na piły spalinowe oraz zaświadczenia o odbytym szkoleniu z zakresu wykonywania niektórych czynności związanych z kierowaniem ruchem drogowym,
j) W zakresie wykonywanej wycinki drzew Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zarządowi polisę ubezpieczeniową OC, z terminem obowiązywania na okres wycinki drzew,
k) Wykonawca odpowiada za szkody wyrządzone osobom trzecim, powstałą w związku z wycinką drzew.
Prace należy wykonać w ciągu 30-40 dni licząc od 16.10.2024r. W przypadku zawarcia umowy po dniu 16.10.2024 r. termin wykonania liczony jest od dnia zawarcia umowy
Lokalizację i ilości drzew niebezpiecznych do wycinki zawierają tabele nr 7, 8, 9. Mapa dróg powiatowych znajduje się pod linkiem: https://www.zdp.ostroda.pl/mapa/mapa.html.

Tabela nr 7
m. Ostróda
L.p. ulica Strona drogi gatunek drzewa lokalizacja obwód (cm)
1 Czarnieckiego lewa jesion wyniosły km 0+498 115
2 Olsztyńska prawa topola kanad. km 1+130 211
3 Gizewiusza lewa klon zwyczajny km 0+425 320
4 Jagiełły lewa topola balsamiczna km 0+800 194
5 Pieniężnego lewa klon zwyczajny km 0+390 113
6 prawa świerk srebrzysty km 1+240 60
7 3 Maja prawa klon zwyczajny km 0+155 144
8 lewa robinia akacjowa km 0+830 80
9 Sienkiewicza lewa jesion wyniosły km 0+390 113
suma 9

Tabela nr 8
OD1
L.p. Nr drogi strona drogi gatunek drzewa lokalizacja Obwód (cm)
1 Nr 1230N lewa lipa drobnolistna km 2+800 361
2 Nr 1236 N prawa jesion wyniosły km 17+200 345
3 Nr 1267 N prawa jesion wyniosły km 3+800 300
4 Nr 1255 N prawa klon zwyczajny km 3+118 344
5 Nr 1924 N lewa klon zwyczajny km 3+500 345
6 Nr 1264 N lewa klon zwyczajny km 5+700 268
7 Nr 1257 N lewa jesion wyniosły km 5+900 190
8 Nr 1243 N prawa lipa drobnolistna km 21+900 345
9 prawa jesion km 18+600 408
10 1194 N lewa lipa drobnolistna km 17+292 361
11 prawa lipa drobnolistna km 17+715 345
12 prawa lipa drobnolistna km 17+739 314
13 prawa klon zwyczajny km 17+745 251
14 prawa lipa drobnolistna km 17+955 314
suma 14

Tabela nr 9
OD2
L.p. Nr drogi strona drogi gatunek drzewa lokalizacja obwód [cm]
1 1215N prawa jesion km 1+079 223
2 1219N lewa klon km 4+220 215
3 1211N lewa jesion km 1+961 367
4 lewa jesion km 14+100 303
5 1213N lewa jesion km 7+120 305
6 1183N prawa lipa km 10+501 271
7 1179N prawa klon km 7+846 217
8 1928N prawa jesion km 8+002 273
9 1180N prawa lipa km 1+005 222
suma 9

4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77340000-5 - Usługi okrzesywania drzew oraz przycinania żywopłotów

77211400-6 - Usługi wycinania drzew

4.5.5.) Wartość części: 48000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18414,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25207,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18414,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RAF- BUD Rafał Leonowicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7412162336

7.3.3) Ulica: Dury nr 4 lok. 2

7.3.4) Miejscowość: Dury

7.3.5) Kod pocztowy: 14-300

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18414,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55950,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 72090,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55950,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwem Robót Inżynieryjnych Kamil Kozdryk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7411960314

7.3.3) Ulica: ul. Brzegowa 5

7.3.4) Miejscowość: Ostróda

7.3.5) Kod pocztowy: 14-100

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 55950,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21950,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 37260,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21950,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RAF- BUD Rafał Leonowicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7412162336

7.3.3) Ulica: Dury nr. 4 lok. 2

7.3.4) Miejscowość: Dury

7.3.5) Kod pocztowy: 14-300

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21950,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9658,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18770,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9658,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RAF- BUD Rafał Leonowicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7412162336

7.3.3) Ulica: Dury nr. 4 lok. 2

7.3.4) Miejscowość: Dury

7.3.5) Kod pocztowy: 14-300

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9658,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 79199,99 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 79199,99 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 79199,99 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Zakład Urządzania i Utrzymania Zieleni Józef Przywoźny, Adrianna Konczanin

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Józef Przywoźny, Adrianna Bożena Konczanin, Nadia Konczanin

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7410005064

7.3.3) Ulica: ul. Plebiscytowa 22

7.3.4) Miejscowość: Ostróda

7.3.5) Kod pocztowy: 14-100

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 79199,99 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.