Ogłoszenie z dnia 2023-12-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa Asysty Technicznej w zakresie projektu PSIEZ 2024
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Augustowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790317038
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szpitalna 12
1.5.2.) Miejscowość: Augustów
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-300
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.5.7.) Numer telefonu: 876444284
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: anna.liszewska@spzoz.augustow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.augustow
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a1eb0bb2-94f8-11ee-9ee7-e2087ac16d091.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa Asysty Technicznej w zakresie projektu PSIEZ 20242.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a1eb0bb2-94f8-11ee-9ee7-e2087ac16d09
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00558320
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00163294/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Usługa Asysty Technicznej w zakresie projektu PSIEZ 2024
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamawiający udziela zamówienia z wolnej ręki, ponieważ usługa będąca przedmiotem zamówienia może być świadczona wyłącznie przez jego wykonawcę.
Zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 1) Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki jeżeli zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: 1) dostawy, usługi lub roboty budowlane mogą być świadczone tylko przez jednego wykonawcę z przyczyn: a) technicznych o obiektywnym charakterze, b) związanych z ochroną praw wyłącznych wynikających z odrębnych przepisów ‒ jeżeli nie istnieje rozsądne rozwiązanie alternatywne lub rozwiązanie zastępcze, a brak konkurencji nie jest wynikiem celowego zawężenia parametrów zamówienia.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 29/ZP/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia objęte zostają systemy:
A) Platforma Lokalna – system składający się z następujących modułów: a) COMARCH EDM - służący jako lokalne repozytorium dokumentacji medycznej.
B) COMAERCH ERP – lokalny system typu ERP tj. system planowania zasobów przedsiębiorstwa (enterprise resource planning); służący do zarządzania zasobami podmiotu leczniczego, składający się z następujących modułów: a) Moduł Zarządzania Finansami, b) Moduł Zarządzania Kosztami, c) Moduł Kalkulacji Procedur Medycznych, d) Moduł Zarządzania Kadrami i Płacami e) Moduł Zarządzania Majątkiem Trwałym, f) Moduł Zarządzania Wyposażeniem, g) Moduł Zarządzania Inwentaryzacją, h) Moduł Zarządzania Zapasami, i) Moduł Zarządzania Zasobami Ludzkimi.
C) OPTIMED STD - lokalny system typu HIS tj. szpitalny system informacyjny (hospital information system); służący do obsługi pacjentów w podmiocie leczniczym i rozliczeń, składający się z następujących modułów: a) Moduł Ruch Chorych - Oddział, b) Moduł Ruch Chorych - Poradnia, c) Moduł Ruch Chorych - Izba Przyjęć, d) Moduł Zlecenia Medyczne, e) Moduł Administracja, f) Moduł Poradni Medycyny Pracy, g) Moduł Rehabilitacja; h) Moduł integracji z AP KOLCE; oraz moduły: OPTIMED APTEKA - służący jako moduł apteka centralna, OPTIMED APTECZKI ODDZIAŁOWE - służący jako moduł apteczki oddziałowe, OPTINFZKOM - służący jako moduł rozliczenia z NFZ i innymi płatnikami, D) Comarch EDM – lokalny system typu EDM tj. elektroniczna dokumentacja medyczna (electronic document management), służący do zbierania, przechowywania i udostępniania dokumentacji medycznej.
Wykonawca potwierdza, iż posiada pełne prawa do oprogramowania wskazanego w §2 i jest uprawniony do wprowadzania zmian w oprogramowaniu oraz podejmowania i zezwalania na podejmowanie czynności zmierzających do odtworzenia kodu źródłowego oprogramowania (re verse engineering), disasemblacji, dekompilacji z wyłączeniem Oprogramowania Narzędziowego oraz Oprogramowania Systemowego.
2. Zakres usług obejmuje w szczególności:
1) W celu zapewnienia utrzymania eksploatacji oraz prawidłowego funkcjonowania Oprogramowania, COMARCH zobowiązuje się do Gotowości Serwisowej wykonywania usług w następującym zakresie: a) Sprawowania Opieki Informatycznej,
b) Serwisu Oprogramowania – na warunkach określonych w § 4 Umowy, c) Doradztwa – na warunkach określonych w § 6 Umowy, d) Modyfikacji i aktualizacji Oprogramowania – na warunkach określonych w § 7 Umowy.
2) Doradztwo oraz Reakcje Serwisowe i Naprawy prowadzone będą w Godzinach Roboczych.
3) Z zakresu przedmiotu usług wyłącza się: a) administrowanie Oprogramowaniem, b) wprowadzanie, przydzielanie i zarządzanie prawami dostępu Użytkownikom, c) definiowanie i generowanie raportów d) konserwację Oprogramowania w następującym zakresie: i. testowanie poprawności pracy Oprogramowania, ii. nadzór pracy Użytkowników, iii. nadzór nad przyrostami pojemności bazy danych, iv. prognozowanie koniecznej modernizacji Sprzętu Komputerowego, v. wczesne powiadamianie o pojawieniu się błędów programistycznych. e) podłączanie Użytkowników oraz instalowanie Oprogramowania na Sprzęcie Komputerowym (instrukcja dostępna pod adresem).
4.5.3.) Główny kod CPV: 72253200-5 - Usługi w zakresie wsparcia systemu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "Comarch S.A"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 350527377
7.3.3) Ulica: Al. Jana Pawła II 39 a
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 202802,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z AUGUSTOWA
- "Dostawa artykułów żywnościowych do stołówek w Zespole Szkolno-Przedszkolnym Nr 2 w Augustowie - Różne produkty spożywcze"
- Dostawa Remdesivir na potrzeby Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Augustowie
- "Profilowanie z zagęszczeniem nawierzchni dróg gminnych, dróg wewnętrznych i wewnętrznych dróg dojazdowych do gruntów rolnych na terenie Miasta Augustowa".
- "Zakup i dostawa samochodu typu furgon do Centrum Sportu i Rekreacji w Augustowie"
- Zakup, dostawa i montaż wyposażenia sportowego sali sportowej Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 2 przy ul. Mickiewicza 1 w Augustowie
- Przebudowa sieci wodociągowej pod Kanałem Bystrym w ul. Ob. Westerplatte oraz budowa sieci wodociągowej w ul. Woj. Polskiego w Augustowie z podziałem na etapy I i II
więcej: przetargi w Augustowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i instalacja zestawów do pomiaru zanieczyszczeń powietrza
- "Rozwój e-usług systemu informacji przestrzennej i konsultacji społecznych w Gminie Poniatowa"
- Świadczenie usługi cyberbezpieczeństwa opartej o Security Operations Center (SOC)
- Dostawy i usługi związane z realizacją projektu "Cyberbezpieczny Samorząd
- Świadczenie usług serwisu i wsparcia technicznego dot. infrastruktury serwerowej eksploatowanej przez Ministerstwo Sprawiedliwości.
- Usługa zapewnienia administratorów systemu bibliotecznego MAK+ w podziale na cztery części
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.