eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dobra"Świadczenie usług związanych z organizacją i prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" w roku 2024".



Ogłoszenie z dnia 2023-12-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Świadczenie usług związanych z organizacją i prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” w roku 2024”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Specjalny Ośrodek szkolno-Wychowawczy w Dobrej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000195541

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dobra

1.5.2.) Miejscowość: Dobra

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-642

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.7.) Numer telefonu: 183330029

1.5.8.) Numer faksu: 183330029

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: soswdobra.dyr@gmail.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://sosw-dobra.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.

Podmiot 1

1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: Powiat Limanowski

1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892854

Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:

1.11.3.) Ulica: ul. Józefa Marka 9

1.11.4.) Miejscowość: Limanowa

1.11.5.) Kod pocztowy: 34-600

1.11.6.) Województwo: małopolskie

1.11.7.) Kraj: Polska

1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.11.9.) Numer telefonu: 183337800

1.11.10.) Numer faksu: 183337880

1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@powiat.limanowski.pl

1.11.12.) Adres strony internetowej: www.powiat.limanowski.pl

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Świadczenie usług związanych z organizacją i prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” w roku 2024”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8d1c2f41-9d90-11ee-948d-82b0c04ef850

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00558332

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00200420/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 „Świadczenie usług związanych z organizacją i prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” w roku 2024”.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://e-propublico.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W niniejszym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcą, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem platformy on-line działającej pod adresem https://e-propublico.pl, zwanej dalej jako: „Platforma”.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z Platformy określone w Regulaminie oraz uznaje go za wiążący.
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu musi posiadać konto na Platformie.
3. Do złożenia oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy ważnego kwalifikowanego podpisu
elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.
4. Ilekroć w SWZ jest mowa o: a) podpisie zaufanym – należy
przez to rozumieć podpis, o którym mowa art. 3 pkt 14a ustawy z 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne ; b) podpisie osobistym – należy przez to rozumieć podpis, o którym mowa w art. 2 ust. 1 pkt 9 ustawy z 6 sierpnia 2010 r. o dowodach osobistych.
5. Zalecenia Zamawiającego odnośnie kwalifikowanego podpisu elektronicznego: a) dokumenty sporządzone i przesyłane w formacie .pdf zaleca się podpisywać kwalifikowanym podpisem elektronicznym w formacie PAdES; b) dokumenty sporządzone i przesyłane w formacie innym niż .pdf zaleca się podpisywać kwalifikowanym podpisem elektronicznym w formacie XAdES; c) do składania kwalifikowanego podpisu elektronicznego zaleca się stosowanie algorytmu SHA-2 (lub wyższego), d) w przypadku podpisywanie pliku przez kilka osób, zalecamy stosować podpisy tego
samego rodzaju. Podpisywanie różnymi rodzajami podpisów np. osobistym i kwalifikowanym może doprowadzić do problemów w weryfikacji plików;
e) w celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie w szczególności jednego z formatów: .zip, .7z.
6. Zamawiający określa następujące wymagania sprzętowo – aplikacyjne pozwalające na korzystanie z Platformy: a) stały dostęp do sieci Internet; b) posiadanie dowolnej i aktywnej skrzynki poczty elektronicznej (e-mail), c) komputer z zainstalowanym systemem operacyjnym Windows 7 (lub nowszym) albo Linux, d) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa - Platforma współpracuje z najnowszymi, stabilnymi wersjami wszystkich głównych przeglądarek internetowych (Internet Explorer 10+, Microsoft Edge, MozillaFirefox, Google Chrome, Opera), e) włączona obsługa JavaScript oraz Cookies.
7. Zamawiający dopuszcza pliki o wielkości do 80 MB w szczególności w formatach: .pdf, .doc, .docx., .rtf, .odt. Zamawiający nie określa limitu liczby plików.
8. Formaty plików wykorzystywanych przez Wykonawców muszą być zgodne z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych.
9.Zamawiający określa następujące informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych: a)załączony i przesłany przez Wykonawcę za pomocą Platformy plik oferty wraz z załącznikami, nie jest dostępny dla Zamawiającego i przechowywany jest na serwerach Platformy w formie zaszyfrowanej. Zamawiający otrzyma dostęp do pliku dopiero po upływie terminu otwarcia ofert; b)oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi przyporządkowaną do dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss), widoczne przy wysłanym dokumencie w kolumnie „Data przesłania”; c)o terminie przesłania decyduje czas pełnego przeprocesowania transakcji pliku na Platformie.
10. W postępowaniu, wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane są za pośrednictwem Platformy (karta: „Zapytania/Wyjaśnienia”, „Wiadomości”, „Dokumenty na wezwanie”). Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przesłanych za pośrednictwem Platformy, przyjmuje się datę ich zamieszczenia na Platformie.
11. Ofertę wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami, składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej za pośrednictwem Platformy, podpisaną kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 i 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej „RODO”, informuję, że:
a) dane osobowe przetwarzane w związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego współadministrowane będą przez: Specjalny Ośrodek Szkolno – Wychowawczy im. Marii Konopnickiej w Dobrej, (SOSW/ Zamawiający) z siedzibą w Dobrej, adres: 34 – 642 Dobra 364, tel. 18 3330029, e-mail: soswdobra.dyr@gmail.com oraz Starostwo
Powiatowe (SP) z siedzibą w Limanowej przy ulicy Józefa Marka 9, 34-600 Limanowa, tel. 18 33 37 800, e-mail: starostwo@powiat.limanowski.pl ;
b) osobą do kontaktu w sprawach dotyczących ochrony danych osobowych jest inspektor ochrony danych osobowych, z którym można kontaktować się: SOSW w Dobrej: telefonicznie pod nr 18 3330029, e-mail: soswdobra.iod@gmail.com, SP w Limanowej: telefonicznie pod nr tel. 18 3337835 lub e-mail: iod@powiat.limanowski.pl
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu związanym z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarciem i realizacją umowy,
d) Pani/Pana dane osobowe mogą zostać ujawnione wykonawcom oraz wszystkim zainteresowanym, z uwzględnieniem ograniczeń wskazanych w przepisach prawa, a także podmiotom przetwarzającym dane na podstawie zawartych z administratorami umów,
e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres odpowiedni dla dokumentacji zamówień publicznych, zgodny z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt dla organów powiatu oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych,
f) podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, zakres wymaganych danych wynika z przepisów ustawy Pzp i jest związany z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarciem i realizacją umowy; konsekwencje niepodania wymaganych danych wynikają z ustawy Pzp,
g) Pani/Pana dane osobowe nie będą wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania;
h) każda osoba, której dane będą przetwarzane posiada prawo:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
i) nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż przetwarzanie odbywa się zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Ograniczenia stosowania przepisów RODO:
a) Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień zwartej umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą;
b) W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SOSW-0701-2/23

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 5

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie częściowe nr 1: Prowadzenie zajęć fizjoterapii/rehabilitacji ruchowej. Szacowana ilość godzin 339.
1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka i zajęć specjalistycznych dla dzieci z niepełnosprawnościami oraz zagrożonych niepełnosprawnością, w wieku od 0 do chwili rozpoczęcia przez dziecko nauki w szkole, z terenu Powiatu Limanowskiego w ramach zadania z zakresu administracji rządowej, wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem”, stanowiącego załącznik do uchwały Nr 189 Rady Ministrów z dnia 27 grudnia 2021 r. zmieniającej uchwałę w sprawie programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za Życiem” (M.P. z 2022 poz. 64), zwanego dalej „Programem”, w zakresie realizacji zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego na obszarze powiatu, określonych w art. 90v ust. 4 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty oraz w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 5 września 2017 r. w sprawie szczegółowych zadań wiodących ośrodków koordynacyjno – rehabilitacyjno – opiekuńczych – zadanie 2.4 Programu: „Wieloaspektowa i kompleksowa pomoc niepełnosprawnemu dziecku w okresie od 0. Roku życia do rozpoczęcia nauki w szkole oraz jego rodzinie”, na rzez Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego w Dobrej.
2. Liczba godzin do zrealizowania w każdej z części zamówienia została podana w maksymalnym zakresie. Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia liczby godzin w ramach każdej części zamówienia w zależności od liczby dzieci skierowanych do programu i zdiagnozowanych u nich potrzeb terapeutycznych. Rozliczenie następuje miesięcznie na podstawie faktycznie zrealizowanych godzin. W odniesieniu do każdej części zamówienia Zamawiający zleci Wykonawcy liczbę godzin zgodnie z zapotrzebowaniem, nie mniej niż 75 % liczby godzin w danej części zamówienia (zaokrąglając w dół do równej liczby godzin).
3. Usługi świadczone będą w formie indywidualnych zajęć z dziećmi w wieku od 0. roku życia do rozpoczęcia nauki w szkole oraz z ich rodzinami.
4. Czas trwania zajęć określa się jako 1 godzinę zegarową, tj. 60 minut.
5. Wykonawca zapewni pomieszczenia/gabinet do prowadzenia zajęć i poniesie koszty związane z ich utrzymaniem, z uwzględnieniem wymogów dotyczących dostępności, o których mowa w pkt 3.11 SWZ. Wykonawca zapewnia sprzęt i pomoce dydaktyczne niezbędne do przeprowadzenia zajęć.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki wykonania zamówienia zawarte są w opisie przedmiotu zamówienia oraz w projektowanych postanowieniach umowy będących załącznikami do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej

85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

85142100-7 - Usługi fizjoterapii

85312500-4 - Usługi rehabilitacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-11-10

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Punkty przyznawane za podane kryteria będą liczone według następujących wzorów:
1) Kryterium 1 - Cena (C) – dla wszystkich zadań częściowych
W kryterium „Cena” można uzyskać maksymalnie 60 pkt. Oferta o najniższej cenie otrzyma 60 pkt, pozostałe proporcjonalnie mniej.
Ostatecznie oferta otrzyma w tym kryterium zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów wynikająca z działania:
Liczba punktów = (Cmin/Cof) * 100 * waga, gdzie:
- Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert w danym zadaniu,
- Cof - cena podana w ofercie w danym zadaniu.
2) Kryterium 2 – Doświadczenie w pracy z dziećmi w wieku 0-7 lat w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju (D) – dla wszystkich zadań częściowych
W kryterium doświadczenie w pracy z dziećmi w wieku 0 - 7 lat w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju (D) oceniane będzie doświadczenie osoby wskazanej przez Wykonawcę w pkt 2 formularza oferty, w pracy z dziećmi w wieku 0 – 7 lat w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju. W tym kryterium można otrzymać maksymalnie 40 pkt. Oceniana będzie podana w Formularzu ofert w pkt 2 ilość lat doświadczenia (należy wskazywać zakończony rok pracy z dziećmi), odpowiednio dla zadania częściowego,

Ocena tego kryterium zostanie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy złożonego w formularzu oferty zgodnie z poniższą tabelą:
Doświadczenie w pracy z dziećmi w wieku 0-7 lat w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju
Od 0 do 1 roku doświadczenia - 5 pkt
Od 2 do 5 lat doświadczenia - 10 pkt
Od 6 do 9 lat doświadczenia - 20 pkt
Od 10 do 13 lat doświadczenia - 30 pkt
Powyżej 14 lat doświadczenia - 40 pkt

Wskazane w Formularzu oferty doświadczenie powinno pozwolić Zamawiającemu na ocenę oferty w sposób jednoznaczny i precyzyjny. Brak wypełnienia, niejednoznaczne, niepełne lub nieprawidłowe wypełnienie dokumentów mających wykazać doświadczenie obciąża Wykonawcę i skutkować będzie nie przyznaniem w tym kryterium punktów.
Zamawiający wymaga dla każdej części minimum 1 osobę, która będzie skierowana do realizacji zamówienia w danym zadaniu. Wykonawca wskazuje tę osobę w Formularzu oferty w pkt 2 odpowiednio dla zadania częściowego w ilości zgodnej z wymaganą minimalną liczbą osób. Jeśli Wykonawca wskaże więcej niż 1 osobę do realizacji zamówienia w tym kryterium uzyska punkty wyliczone wg średniej arytmetycznej - punkty przyznane poszczególnym osobom zostaną zsumowane i podzielone przez liczbę wskazanych osób.
Osoba wskazana do realizacji zamówienia (której doświadczenie podlega ocenie w ramach kryterium), będzie także oceniana zgodnie z pkt 6.2 ppkt 4 SWZ i ma obowiązek realizować zamówienie. Zastąpienie tej osoby jest możliwe w okolicznościach o których mowa w § 3 ust. 7 PPU tylko za zgodą Zamawiającego i pod warunkiem że nowa osoba posiada uprawnienia/doświadczenie nie mniejsze niż osoba zastępowana.
W Formularzu oferty, odpowiednio dla zadania częściowego, należy wskazać wszystkie wymagane dane umożliwiające ocenę kryterium. Dane te nie podlegają uzupełnieniu.
2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta Wykonawcy, który spełni wszystkie postawione w niniejszej SWZ warunki oraz uzyska łącznie największą liczbę punktów za wszystkie kryteria obliczoną wg wzoru: P = C + D, gdzie P - wynik oceny dla zadań 1 – 5. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością przyznanych punktów. Obliczenie punktacji, zgodnie z wyżej wskazanymi kryteriami, będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie w pracy z dziecmi w wieku 0-7 lat w zakresie wczsnego wspomagania rozwoju

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie częściowe nr 2: Prowadzenie zajęć terapii integracji sensorycznej.
Szacowana ilość godzin 542.

1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka i zajęć specjalistycznych dla dzieci z niepełnosprawnościami oraz zagrożonych niepełnosprawnością, w wieku od 0 do chwili rozpoczęcia przez dziecko nauki w szkole, z terenu Powiatu Limanowskiego w ramach zadania z zakresu administracji rządowej, wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem”, stanowiącego załącznik do uchwały Nr 189 Rady Ministrów z dnia 27 grudnia 2021 r. zmieniającej uchwałę w sprawie programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za Życiem” (M.P. z 2022 poz. 64), zwanego dalej „Programem”, w zakresie realizacji zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego na obszarze powiatu, określonych w art. 90v ust. 4 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty oraz w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 5 września 2017 r. w sprawie szczegółowych zadań wiodących ośrodków koordynacyjno – rehabilitacyjno – opiekuńczych – zadanie 2.4 Programu: „Wieloaspektowa i kompleksowa pomoc niepełnosprawnemu dziecku w okresie od 0. Roku życia do rozpoczęcia nauki w szkole oraz jego rodzinie”, na rzez Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego w Dobrej.
2. Liczba godzin do zrealizowania w każdej z części zamówienia została podana w maksymalnym zakresie. Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia liczby godzin w ramach każdej części zamówienia w zależności od liczby dzieci skierowanych do programu i zdiagnozowanych u nich potrzeb terapeutycznych. Rozliczenie następuje miesięcznie na podstawie faktycznie zrealizowanych godzin. W odniesieniu do każdej części zamówienia Zamawiający zleci Wykonawcy liczbę godzin zgodnie z zapotrzebowaniem, nie mniej niż 75 % liczby godzin w danej części zamówienia (zaokrąglając w dół do równej liczby godzin).
3. Usługi świadczone będą w formie indywidualnych zajęć z dziećmi w wieku od 0. roku życia do rozpoczęcia nauki w szkole oraz z ich rodzinami.
4. Czas trwania zajęć określa się jako 1 godzinę zegarową, tj. 60 minut.
5. Wykonawca zapewni pomieszczenia/gabinet do prowadzenia zajęć i poniesie koszty związane z ich utrzymaniem, z uwzględnieniem wymogów dotyczących dostępności, o których mowa w pkt 3.11 SWZ. Wykonawca zapewnia sprzęt i pomoce dydaktyczne niezbędne do przeprowadzenia zajęć.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki wykonania zamówienia zawarte są w opisie przedmiotu zamówienia oraz w projektowanych postanowieniach umowy będących załącznikami do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej

85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

85142100-7 - Usługi fizjoterapii

85312500-4 - Usługi rehabilitacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-11-10

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Punkty przyznawane za podane kryteria będą liczone według następujących wzorów:
1) Kryterium 1 - Cena (C) – dla wszystkich zadań częściowych
W kryterium „Cena” można uzyskać maksymalnie 60 pkt. Oferta o najniższej cenie otrzyma 60 pkt, pozostałe proporcjonalnie mniej.
Ostatecznie oferta otrzyma w tym kryterium zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów wynikająca z działania:
Liczba punktów = (Cmin/Cof) * 100 * waga, gdzie:
- Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert w danym zadaniu,
- Cof - cena podana w ofercie w danym zadaniu.
2) Kryterium 2 – Doświadczenie w pracy z dziećmi w wieku 0-7 lat w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju (D) – dla wszystkich zadań częściowych
W kryterium doświadczenie w pracy z dziećmi w wieku 0 - 7 lat w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju (D) oceniane będzie doświadczenie osoby wskazanej przez Wykonawcę w pkt 2 formularza oferty, w pracy z dziećmi w wieku 0 – 7 lat w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju. W tym kryterium można otrzymać maksymalnie 40 pkt. Oceniana będzie podana w Formularzu ofert w pkt 2 ilość lat doświadczenia (należy wskazywać zakończony rok pracy z dziećmi), odpowiednio dla zadania częściowego,

Ocena tego kryterium zostanie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy złożonego w formularzu oferty zgodnie z poniższą tabelą:
Doświadczenie w pracy z dziećmi w wieku 0-7 lat w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju
Od 0 do 1 roku doświadczenia - 5 pkt
Od 2 do 5 lat doświadczenia - 10 pkt
Od 6 do 9 lat doświadczenia - 20 pkt
Od 10 do 13 lat doświadczenia - 30 pkt
Powyżej 14 lat doświadczenia - 40 pkt

Wskazane w Formularzu oferty doświadczenie powinno pozwolić Zamawiającemu na ocenę oferty w sposób jednoznaczny i precyzyjny. Brak wypełnienia, niejednoznaczne, niepełne lub nieprawidłowe wypełnienie dokumentów mających wykazać doświadczenie obciąża Wykonawcę i skutkować będzie nie przyznaniem w tym kryterium punktów.
Zamawiający wymaga dla każdej części minimum 1 osobę, która będzie skierowana do realizacji zamówienia w danym zadaniu. Wykonawca wskazuje tę osobę w Formularzu oferty w pkt 2 odpowiednio dla zadania częściowego w ilości zgodnej z wymaganą minimalną liczbą osób. Jeśli Wykonawca wskaże więcej niż 1 osobę do realizacji zamówienia w tym kryterium uzyska punkty wyliczone wg średniej arytmetycznej - punkty przyznane poszczególnym osobom zostaną zsumowane i podzielone przez liczbę wskazanych osób.
Osoba wskazana do realizacji zamówienia (której doświadczenie podlega ocenie w ramach kryterium), będzie także oceniana zgodnie z pkt 6.2 ppkt 4 SWZ i ma obowiązek realizować zamówienie. Zastąpienie tej osoby jest możliwe w okolicznościach o których mowa w § 3 ust. 7 PPU tylko za zgodą Zamawiającego i pod warunkiem że nowa osoba posiada uprawnienia/doświadczenie nie mniejsze niż osoba zastępowana.
W Formularzu oferty, odpowiednio dla zadania częściowego, należy wskazać wszystkie wymagane dane umożliwiające ocenę kryterium. Dane te nie podlegają uzupełnieniu.
2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta Wykonawcy, który spełni wszystkie postawione w niniejszej SWZ warunki oraz uzyska łącznie największą liczbę punktów za wszystkie kryteria obliczoną wg wzoru: P = C + D, gdzie P - wynik oceny dla zadań 1 – 5. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością przyznanych punktów. Obliczenie punktacji, zgodnie z wyżej wskazanymi kryteriami, będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie w pracy z dziecmi w wieku 0-7 lat w zakresie wczsnego wspomagania rozwoju

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie częściowe nr 3: Prowadzenie zajęć terapii logopedycznej I.
Szacowana ilość godzin 684.
1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka i zajęć specjalistycznych dla dzieci z niepełnosprawnościami oraz zagrożonych niepełnosprawnością, w wieku od 0 do chwili rozpoczęcia przez dziecko nauki w szkole, z terenu Powiatu Limanowskiego w ramach zadania z zakresu administracji rządowej, wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem”, stanowiącego załącznik do uchwały Nr 189 Rady Ministrów z dnia 27 grudnia 2021 r. zmieniającej uchwałę w sprawie programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za Życiem” (M.P. z 2022 poz. 64), zwanego dalej „Programem”, w zakresie realizacji zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego na obszarze powiatu, określonych w art. 90v ust. 4 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty oraz w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 5 września 2017 r. w sprawie szczegółowych zadań wiodących ośrodków koordynacyjno – rehabilitacyjno – opiekuńczych – zadanie 2.4 Programu: „Wieloaspektowa i kompleksowa pomoc niepełnosprawnemu dziecku w okresie od 0. Roku życia do rozpoczęcia nauki w szkole oraz jego rodzinie”, na rzez Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego w Dobrej.
2. Liczba godzin do zrealizowania w każdej z części zamówienia została podana w maksymalnym zakresie. Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia liczby godzin w ramach każdej części zamówienia w zależności od liczby dzieci skierowanych do programu i zdiagnozowanych u nich potrzeb terapeutycznych. Rozliczenie następuje miesięcznie na podstawie faktycznie zrealizowanych godzin. W odniesieniu do każdej części zamówienia Zamawiający zleci Wykonawcy liczbę godzin zgodnie z zapotrzebowaniem, nie mniej niż 75 % liczby godzin w danej części zamówienia (zaokrąglając w dół do równej liczby godzin).
3. Usługi świadczone będą w formie indywidualnych zajęć z dziećmi w wieku od 0. roku życia do rozpoczęcia nauki w szkole oraz z ich rodzinami.
4. Czas trwania zajęć określa się jako 1 godzinę zegarową, tj. 60 minut.
5. Wykonawca zapewni pomieszczenia/gabinet do prowadzenia zajęć i poniesie koszty związane z ich utrzymaniem, z uwzględnieniem wymogów dotyczących dostępności, o których mowa w pkt 3.11 SWZ. Wykonawca zapewnia sprzęt i pomoce dydaktyczne niezbędne do przeprowadzenia zajęć.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki wykonania zamówienia zawarte są w opisie przedmiotu zamówienia oraz w projektowanych postanowieniach umowy będących załącznikami do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej

85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

85142100-7 - Usługi fizjoterapii

85312500-4 - Usługi rehabilitacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-11-10

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Punkty przyznawane za podane kryteria będą liczone według następujących wzorów:
1) Kryterium 1 - Cena (C) – dla wszystkich zadań częściowych
W kryterium „Cena” można uzyskać maksymalnie 60 pkt. Oferta o najniższej cenie otrzyma 60 pkt, pozostałe proporcjonalnie mniej.
Ostatecznie oferta otrzyma w tym kryterium zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów wynikająca z działania:
Liczba punktów = (Cmin/Cof) * 100 * waga, gdzie:
- Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert w danym zadaniu,
- Cof - cena podana w ofercie w danym zadaniu.
2) Kryterium 2 – Doświadczenie w pracy z dziećmi w wieku 0-7 lat w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju (D) – dla wszystkich zadań częściowych
W kryterium doświadczenie w pracy z dziećmi w wieku 0 - 7 lat w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju (D) oceniane będzie doświadczenie osoby wskazanej przez Wykonawcę w pkt 2 formularza oferty, w pracy z dziećmi w wieku 0 – 7 lat w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju. W tym kryterium można otrzymać maksymalnie 40 pkt. Oceniana będzie podana w Formularzu ofert w pkt 2 ilość lat doświadczenia (należy wskazywać zakończony rok pracy z dziećmi), odpowiednio dla zadania częściowego,

Ocena tego kryterium zostanie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy złożonego w formularzu oferty zgodnie z poniższą tabelą:
Doświadczenie w pracy z dziećmi w wieku 0-7 lat w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju
Od 0 do 1 roku doświadczenia - 5 pkt
Od 2 do 5 lat doświadczenia - 10 pkt
Od 6 do 9 lat doświadczenia - 20 pkt
Od 10 do 13 lat doświadczenia - 30 pkt
Powyżej 14 lat doświadczenia - 40 pkt

Wskazane w Formularzu oferty doświadczenie powinno pozwolić Zamawiającemu na ocenę oferty w sposób jednoznaczny i precyzyjny. Brak wypełnienia, niejednoznaczne, niepełne lub nieprawidłowe wypełnienie dokumentów mających wykazać doświadczenie obciąża Wykonawcę i skutkować będzie nie przyznaniem w tym kryterium punktów.
Zamawiający wymaga dla każdej części minimum 1 osobę, która będzie skierowana do realizacji zamówienia w danym zadaniu. Wykonawca wskazuje tę osobę w Formularzu oferty w pkt 2 odpowiednio dla zadania częściowego w ilości zgodnej z wymaganą minimalną liczbą osób. Jeśli Wykonawca wskaże więcej niż 1 osobę do realizacji zamówienia w tym kryterium uzyska punkty wyliczone wg średniej arytmetycznej - punkty przyznane poszczególnym osobom zostaną zsumowane i podzielone przez liczbę wskazanych osób.
Osoba wskazana do realizacji zamówienia (której doświadczenie podlega ocenie w ramach kryterium), będzie także oceniana zgodnie z pkt 6.2 ppkt 4 SWZ i ma obowiązek realizować zamówienie. Zastąpienie tej osoby jest możliwe w okolicznościach o których mowa w § 3 ust. 7 PPU tylko za zgodą Zamawiającego i pod warunkiem że nowa osoba posiada uprawnienia/doświadczenie nie mniejsze niż osoba zastępowana.
W Formularzu oferty, odpowiednio dla zadania częściowego, należy wskazać wszystkie wymagane dane umożliwiające ocenę kryterium. Dane te nie podlegają uzupełnieniu.
2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta Wykonawcy, który spełni wszystkie postawione w niniejszej SWZ warunki oraz uzyska łącznie największą liczbę punktów za wszystkie kryteria obliczoną wg wzoru: P = C + D, gdzie P - wynik oceny dla zadań 1 – 5. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością przyznanych punktów. Obliczenie punktacji, zgodnie z wyżej wskazanymi kryteriami, będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie w pracy z dziecmi w wieku 0-7 lat w zakresie wczsnego wspomagania rozwoju

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie częściowe nr 4: Prowadzenie zajęć terapii logopedycznej II.
Szacowana ilość godzin 1 124.
1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka i zajęć specjalistycznych dla dzieci z niepełnosprawnościami oraz zagrożonych niepełnosprawnością, w wieku od 0 do chwili rozpoczęcia przez dziecko nauki w szkole, z terenu Powiatu Limanowskiego w ramach zadania z zakresu administracji rządowej, wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem”, stanowiącego załącznik do uchwały Nr 189 Rady Ministrów z dnia 27 grudnia 2021 r. zmieniającej uchwałę w sprawie programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za Życiem” (M.P. z 2022 poz. 64), zwanego dalej „Programem”, w zakresie realizacji zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego na obszarze powiatu, określonych w art. 90v ust. 4 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty oraz w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 5 września 2017 r. w sprawie szczegółowych zadań wiodących ośrodków koordynacyjno – rehabilitacyjno – opiekuńczych – zadanie 2.4 Programu: „Wieloaspektowa i kompleksowa pomoc niepełnosprawnemu dziecku w okresie od 0. Roku życia do rozpoczęcia nauki w szkole oraz jego rodzinie”, na rzez Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego w Dobrej.
2. Liczba godzin do zrealizowania w każdej z części zamówienia została podana w maksymalnym zakresie. Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia liczby godzin w ramach każdej części zamówienia w zależności od liczby dzieci skierowanych do programu i zdiagnozowanych u nich potrzeb terapeutycznych. Rozliczenie następuje miesięcznie na podstawie faktycznie zrealizowanych godzin. W odniesieniu do każdej części zamówienia Zamawiający zleci Wykonawcy liczbę godzin zgodnie z zapotrzebowaniem, nie mniej niż 75 % liczby godzin w danej części zamówienia (zaokrąglając w dół do równej liczby godzin).
3. Usługi świadczone będą w formie indywidualnych zajęć z dziećmi w wieku od 0. roku życia do rozpoczęcia nauki w szkole oraz z ich rodzinami.
4. Czas trwania zajęć określa się jako 1 godzinę zegarową, tj. 60 minut.
5. Wykonawca zapewni pomieszczenia/gabinet do prowadzenia zajęć i poniesie koszty związane z ich utrzymaniem, z uwzględnieniem wymogów dotyczących dostępności, o których mowa w pkt 3.11 SWZ. Wykonawca zapewnia sprzęt i pomoce dydaktyczne niezbędne do przeprowadzenia zajęć.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki wykonania zamówienia zawarte są w opisie przedmiotu zamówienia oraz w projektowanych postanowieniach umowy będących załącznikami do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej

85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

85142100-7 - Usługi fizjoterapii

85312500-4 - Usługi rehabilitacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-11-10

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Punkty przyznawane za podane kryteria będą liczone według następujących wzorów:
1) Kryterium 1 - Cena (C) – dla wszystkich zadań częściowych
W kryterium „Cena” można uzyskać maksymalnie 60 pkt. Oferta o najniższej cenie otrzyma 60 pkt, pozostałe proporcjonalnie mniej.
Ostatecznie oferta otrzyma w tym kryterium zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów wynikająca z działania:
Liczba punktów = (Cmin/Cof) * 100 * waga, gdzie:
- Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert w danym zadaniu,
- Cof - cena podana w ofercie w danym zadaniu.
2) Kryterium 2 – Doświadczenie w pracy z dziećmi w wieku 0-7 lat w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju (D) – dla wszystkich zadań częściowych
W kryterium doświadczenie w pracy z dziećmi w wieku 0 - 7 lat w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju (D) oceniane będzie doświadczenie osoby wskazanej przez Wykonawcę w pkt 2 formularza oferty, w pracy z dziećmi w wieku 0 – 7 lat w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju. W tym kryterium można otrzymać maksymalnie 40 pkt. Oceniana będzie podana w Formularzu ofert w pkt 2 ilość lat doświadczenia (należy wskazywać zakończony rok pracy z dziećmi), odpowiednio dla zadania częściowego,

Ocena tego kryterium zostanie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy złożonego w formularzu oferty zgodnie z poniższą tabelą:
Doświadczenie w pracy z dziećmi w wieku 0-7 lat w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju
Od 0 do 1 roku doświadczenia - 5 pkt
Od 2 do 5 lat doświadczenia - 10 pkt
Od 6 do 9 lat doświadczenia - 20 pkt
Od 10 do 13 lat doświadczenia - 30 pkt
Powyżej 14 lat doświadczenia - 40 pkt

Wskazane w Formularzu oferty doświadczenie powinno pozwolić Zamawiającemu na ocenę oferty w sposób jednoznaczny i precyzyjny. Brak wypełnienia, niejednoznaczne, niepełne lub nieprawidłowe wypełnienie dokumentów mających wykazać doświadczenie obciąża Wykonawcę i skutkować będzie nie przyznaniem w tym kryterium punktów.
Zamawiający wymaga dla każdej części minimum 1 osobę, która będzie skierowana do realizacji zamówienia w danym zadaniu. Wykonawca wskazuje tę osobę w Formularzu oferty w pkt 2 odpowiednio dla zadania częściowego w ilości zgodnej z wymaganą minimalną liczbą osób. Jeśli Wykonawca wskaże więcej niż 1 osobę do realizacji zamówienia w tym kryterium uzyska punkty wyliczone wg średniej arytmetycznej - punkty przyznane poszczególnym osobom zostaną zsumowane i podzielone przez liczbę wskazanych osób.
Osoba wskazana do realizacji zamówienia (której doświadczenie podlega ocenie w ramach kryterium), będzie także oceniana zgodnie z pkt 6.2 ppkt 4 SWZ i ma obowiązek realizować zamówienie. Zastąpienie tej osoby jest możliwe w okolicznościach o których mowa w § 3 ust. 7 PPU tylko za zgodą Zamawiającego i pod warunkiem że nowa osoba posiada uprawnienia/doświadczenie nie mniejsze niż osoba zastępowana.
W Formularzu oferty, odpowiednio dla zadania częściowego, należy wskazać wszystkie wymagane dane umożliwiające ocenę kryterium. Dane te nie podlegają uzupełnieniu.
2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta Wykonawcy, który spełni wszystkie postawione w niniejszej SWZ warunki oraz uzyska łącznie największą liczbę punktów za wszystkie kryteria obliczoną wg wzoru: P = C + D, gdzie P - wynik oceny dla zadań 1 – 5. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością przyznanych punktów. Obliczenie punktacji, zgodnie z wyżej wskazanymi kryteriami, będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie w pracy z dziecmi w wieku 0-7 lat w zakresie wczsnego wspomagania rozwoju

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie częściowe nr 5: Prowadzenie zajęć terapii psychologicznej. Szacowana ilość godzin 255.
1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka i zajęć specjalistycznych dla dzieci z niepełnosprawnościami oraz zagrożonych niepełnosprawnością, w wieku od 0 do chwili rozpoczęcia przez dziecko nauki w szkole, z terenu Powiatu Limanowskiego w ramach zadania z zakresu administracji rządowej, wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem”, stanowiącego załącznik do uchwały Nr 189 Rady Ministrów z dnia 27 grudnia 2021 r. zmieniającej uchwałę w sprawie programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za Życiem” (M.P. z 2022 poz. 64), zwanego dalej „Programem”, w zakresie realizacji zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego na obszarze powiatu, określonych w art. 90v ust. 4 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty oraz w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 5 września 2017 r. w sprawie szczegółowych zadań wiodących ośrodków koordynacyjno – rehabilitacyjno – opiekuńczych – zadanie 2.4 Programu: „Wieloaspektowa i kompleksowa pomoc niepełnosprawnemu dziecku w okresie od 0. Roku życia do rozpoczęcia nauki w szkole oraz jego rodzinie”, na rzez Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego w Dobrej.
2. Liczba godzin do zrealizowania w każdej z części zamówienia została podana w maksymalnym zakresie. Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia liczby godzin w ramach każdej części zamówienia w zależności od liczby dzieci skierowanych do programu i zdiagnozowanych u nich potrzeb terapeutycznych. Rozliczenie następuje miesięcznie na podstawie faktycznie zrealizowanych godzin. W odniesieniu do każdej części zamówienia Zamawiający zleci Wykonawcy liczbę godzin zgodnie z zapotrzebowaniem, nie mniej niż 75 % liczby godzin w danej części zamówienia (zaokrąglając w dół do równej liczby godzin).
3. Usługi świadczone będą w formie indywidualnych zajęć z dziećmi w wieku od 0. roku życia do rozpoczęcia nauki w szkole oraz z ich rodzinami.
4. Czas trwania zajęć określa się jako 1 godzinę zegarową, tj. 60 minut.
5. Wykonawca zapewni pomieszczenia/gabinet do prowadzenia zajęć i poniesie koszty związane z ich utrzymaniem, z uwzględnieniem wymogów dotyczących dostępności, o których mowa w pkt 3.11 SWZ. Wykonawca zapewnia sprzęt i pomoce dydaktyczne niezbędne do przeprowadzenia zajęć.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki wykonania zamówienia zawarte są w opisie przedmiotu zamówienia oraz w projektowanych postanowieniach umowy będących załącznikami do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej

85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

85142100-7 - Usługi fizjoterapii

85312500-4 - Usługi rehabilitacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-11-10

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Punkty przyznawane za podane kryteria będą liczone według następujących wzorów:
1) Kryterium 1 - Cena (C) – dla wszystkich zadań częściowych
W kryterium „Cena” można uzyskać maksymalnie 60 pkt. Oferta o najniższej cenie otrzyma 60 pkt, pozostałe proporcjonalnie mniej.
Ostatecznie oferta otrzyma w tym kryterium zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów wynikająca z działania:
Liczba punktów = (Cmin/Cof) * 100 * waga, gdzie:
- Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert w danym zadaniu,
- Cof - cena podana w ofercie w danym zadaniu.
2) Kryterium 2 – Doświadczenie w pracy z dziećmi w wieku 0-7 lat w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju (D) – dla wszystkich zadań częściowych
W kryterium doświadczenie w pracy z dziećmi w wieku 0 - 7 lat w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju (D) oceniane będzie doświadczenie osoby wskazanej przez Wykonawcę w pkt 2 formularza oferty, w pracy z dziećmi w wieku 0 – 7 lat w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju. W tym kryterium można otrzymać maksymalnie 40 pkt. Oceniana będzie podana w Formularzu ofert w pkt 2 ilość lat doświadczenia (należy wskazywać zakończony rok pracy z dziećmi), odpowiednio dla zadania częściowego,

Ocena tego kryterium zostanie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy złożonego w formularzu oferty zgodnie z poniższą tabelą:
Doświadczenie w pracy z dziećmi w wieku 0-7 lat w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju
Od 0 do 1 roku doświadczenia - 5 pkt
Od 2 do 5 lat doświadczenia - 10 pkt
Od 6 do 9 lat doświadczenia - 20 pkt
Od 10 do 13 lat doświadczenia - 30 pkt
Powyżej 14 lat doświadczenia - 40 pkt

Wskazane w Formularzu oferty doświadczenie powinno pozwolić Zamawiającemu na ocenę oferty w sposób jednoznaczny i precyzyjny. Brak wypełnienia, niejednoznaczne, niepełne lub nieprawidłowe wypełnienie dokumentów mających wykazać doświadczenie obciąża Wykonawcę i skutkować będzie nie przyznaniem w tym kryterium punktów.
Zamawiający wymaga dla każdej części minimum 1 osobę, która będzie skierowana do realizacji zamówienia w danym zadaniu. Wykonawca wskazuje tę osobę w Formularzu oferty w pkt 2 odpowiednio dla zadania częściowego w ilości zgodnej z wymaganą minimalną liczbą osób. Jeśli Wykonawca wskaże więcej niż 1 osobę do realizacji zamówienia w tym kryterium uzyska punkty wyliczone wg średniej arytmetycznej - punkty przyznane poszczególnym osobom zostaną zsumowane i podzielone przez liczbę wskazanych osób.
Osoba wskazana do realizacji zamówienia (której doświadczenie podlega ocenie w ramach kryterium), będzie także oceniana zgodnie z pkt 6.2 ppkt 4 SWZ i ma obowiązek realizować zamówienie. Zastąpienie tej osoby jest możliwe w okolicznościach o których mowa w § 3 ust. 7 PPU tylko za zgodą Zamawiającego i pod warunkiem że nowa osoba posiada uprawnienia/doświadczenie nie mniejsze niż osoba zastępowana.
W Formularzu oferty, odpowiednio dla zadania częściowego, należy wskazać wszystkie wymagane dane umożliwiające ocenę kryterium. Dane te nie podlegają uzupełnieniu.
2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta Wykonawcy, który spełni wszystkie postawione w niniejszej SWZ warunki oraz uzyska łącznie największą liczbę punktów za wszystkie kryteria obliczoną wg wzoru: P = C + D, gdzie P - wynik oceny dla zadań 1 – 5. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością przyznanych punktów. Obliczenie punktacji, zgodnie z wyżej wskazanymi kryteriami, będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie w pracy z dziecmi w wieku 0-7 lat w zakresie wczsnego wspomagania rozwoju

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

I. Zamawiający, na podstawie art. 112 ustawy Pzp określa następujące warunki udziału w postępowaniu:
1. Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.
2. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.
3. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa
Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.
4. Zdolność techniczna lub zawodowa
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się dysponowaniem profesjonalną kadrą, która poprowadzi terapię objętą zadaniem, posiadającą odpowiednie kwalifikacje zawodowe i doświadczenie niezbędne do ich prawidłowej realizacji, tj.:
1) Dla zadania częściowego nr 1 - co najmniej 1 osobą, która ukończyła studia wyższe magisterskie w zakresie fizjoterapii lub rehabilitacji ruchowej albo studia wyższe magisterskie i studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny w zakresie fizjoterapii lub rehabilitacji ruchowej;
2) Dla zadania częściowego nr 2 - co najmniej 1 osobą, która ukończyła studia wyższe magisterskie w zakresie psychologii, pedagogiki, fizjoterapii lub rehabilitacji ruchowej i kurs kwalifikacyjny z zakresu integracji sensorycznej, albo ukończyła studia wyższe magisterskie i studia podyplomowe z zakresu integracji sensorycznej;
3) Dla zadania częściowego nr 3 - co najmniej 1 osobą, która ukończyła jednolite studia magisterskie na kierunku psychologia, studia wyższe magisterskie na kierunku pedagogika lub pedagogika specjalna lub pedagogika przedszkolna lub pedagogika wczesnoszkolna oraz studia podyplomowe w zakresie logopedii albo jednolite studia magisterskie w zakresie logopedii;
4) Dla zadania częściowego nr 4 - co najmniej 1 osobą, która ukończyła jednolite studia magisterskie na kierunku psychologia, studia wyższe magisterskie na kierunku pedagogika lub pedagogika specjalna lub pedagogika przedszkolna lub pedagogika wczesnoszkolna oraz studia podyplomowe w zakresie logopedii albo jednolite studia magisterskie w zakresie logopedii;
5) Dla zadania częściowego nr 5 - co najmniej 1 osobą, która ukończyła studia wyższe magisterskie na kierunku pedagogika lub pedagogika specjalna lub pedagogika przedszkolna lub pedagogika wczesnoszkolna oraz studia podyplomowe w zakresie psychologii albo ukończyła jednolite studia magisterskie w zakresie psychologia.
II. W celu wykazania spełniania powyższego warunku należy wykazać tę sama osobę/osoby której/których doświadczenie podlegać będzie ocenie (punktacji) w ramach kryterium oceny ofert, zgodnie z pkt 21.2 SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie będzie żądał podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej (określonej w pkt 6.2 ppkt 4) SWZ) Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:
Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – dla każdego zadania częściowego.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie żąda złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wykonawca wraz z ofertą zobowiązany jest złożyć:
1) Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp w zakresie wskazanym przez Zamawiającego – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, powyższe oświadczenie składa każdy z Wykonawców na zasadach określonych w pkt 10.5 SWZ.
2) Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ – dotyczy Wykonawcy, który polega na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w pkt 8.9 SWZ.
3) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ lub inny podmiotowy środek dowodowy na zasadach określonych w pkt 8.3 SWZ.
4) Oświadczenie, z którego wynika które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ – dotyczy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia na zasadach określonych w pkt 10.6 SWZ.
5) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, chyba że Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, a Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów w odniesieniu do Wykonawcy, Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o zamówienie, jak również w odniesieniu do podmiotów udostępniających zasoby. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności ww dokumentów pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający może żądać od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów.
6) Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby, jeżeli w ich imieniu działa osoba, której umocowanie do reprezentacji nie wynika z dokumentów rejestrowych, o których mowa w ppkt 5;
7) Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia o którym mowa w pkt 10.1 i 10.2. SWZ. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (do oferty należy dołączyć odpowiednie pełnomocnictwo). W przypadku spółki cywilnej, jeśli z umowy tej spółki wynika sposób jej reprezentowania Wykonawcy mogą załączyć do oferty umowę spółki cywilnej. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem.
2. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty i powinno ono zawierać w szczególności wskazanie:
1) postępowania o udzielenie zamówienie publicznego, którego dotyczy;
2) wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia;
3) ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.
3. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie przesłanek określonych w pkt 7 SWZ natomiast spełnianie warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy wykazują zgodnie z pkt 6.2 SWZ.
5. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (pkt 11.2 SWZ) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu, w zakresie w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ.
6. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych Wykonawców, którzy wykonają usługi do realizacji których te zdolności są wymagane. W takim przypadku, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający przewiduje możliwości zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 Pzp oraz wskazanych w Projektowanych postanowieniach umowy.
2. Wszelkie uzupełnienia i zmiany niniejszej Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności, chyba że w treści umowy określono inaczej.
3. Wykonawca wnioskujący o zmianę umowy, przedłoży Zamawiającemu pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do umowy.
4. Dopuszcza się zmianę treści umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie dotyczącym:
a) zmiany ilości godzin, o której mowa w § 1 ust. 3 umowy;
b) zmiany miejsca świadczenia usług, o którym mowa w § 2 ust. 3 umowy;
c) zmiany osoby/osób wskazanej w § 5 ust. 5, na warunkach określonych w § 5 ust. 5 – 7 umowy;
d) zmiany terminu realizacji usług w przypadku wystąpienia siły wyższej;
e) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy (np. dotyczących podatku VAT);
f) zmiany danych, które mogą wpływać na wystawianie i obieg faktur oraz ich księgowanie i rozliczanie dla celów podatkowych, takich jak nazwa firmy, numer konta, numer NIP;
g) konieczności wprowadzenia nieistotnej zmiany; istotność zmiany rozpatrywana będzie w odniesieniu do art. 454 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
5. Dopuszcza się możliwość zmiany treści umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie dotyczącym zmiany wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy, w przypadku zmiany ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia, przy założeniach opisanych w § 8 ust. 4 PPU.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-12-28 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma: https://e-propublico.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-28 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-01-26

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę, wobec którego zachodzą podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp, ponadto na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia
2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 1497 ze zm.), zwanej w dalszej części niniejszego punktu „ustawą”:
1) wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
2) wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 z późn. zm.) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
3) wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023 r. poz. 120 i 295) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.